konto usunięte

Temat: "A co komu da to że uznamy ze Rosjanie sa winni"?

.Dorota Ruczaj edytował(a) ten post dnia 27.01.11 o godzinie 10:02

konto usunięte

Temat: "A co komu da to że uznamy ze Rosjanie sa winni"?

Arkadiusz Mirosław Brysiak:
Arkadiusz Mirosław Brysiak:
Paweł P.:
christian theodoros arnidis:
Paweł P.:
Dorota Ruczaj:

Pokorne ciele dwie matki ssie.
Niektorzy uwazaja ze jedyna wartoscia polskiego narodu jest bieganie z bagnetem, no coż, jesli nie ma czym sie popisac to tego trzeba sie trzymać :)

Dlaczego więc Rosja zainstalowała w Kaliningradzie rakiety Iskander?
Zasięg 500 km, łatwo sprawdzić co nimi można a co nie można ostrzelać.

Bo chcą wymordować prawdziwych Polaków, a ze zdrajców, utworzą kolaboracyjny rząd,


Jeszcze bardziej kolaboracyjny? Acha, zrobią tak jak z Aminem w Afganistanie.
Jeśli przechodzi Pan na kpiny to znaczy że nie ma nic mądrego do powiedzenia w kwestii Iskanderów jak symbolu ocieplenia obecnych stosunków polsko-rosyjskich?

Po za tym Greków to już dawno nie ma. To są tureckie bękarty.
http://www.youtube.com/watch?v=TDGGxJsNgSc&feature=pla...
Genetyczne badania
Jesteśmy /Teutonami, czyli Germanami heheArkadiusz Mirosław Brysiak edytował(a) ten post dnia 26.01.11 o godzinie 23:28

[IMG=
Obrazek
][/IMG]


Niedawno przeprowadzane badania genetyczne, stanowiące ciekawostkę genetyczną przedstawiają dowody na pokrewieństwo między Polakami a Węgrami. Zarówno Polacy jak i Węgrzy (również Serbołużyczanie) mają najwyższą częstotliwość genetycznego znacznika R1a1 w Europie, który waha się i wynosi od 5 do 60%. Obydwa narody mają również zgodnie z tymi badaniami ten sam znacznik chromosomu Y, będący wskazówką mówiącą, że pochodzi od tego samego ojca i powstał ok. 10 000 lat temu

konto usunięte

Temat: "A co komu da to że uznamy ze Rosjanie sa winni"?

Dorota Ruczaj:
Arkadiusz Mirosław Brysiak:
a ty zamiast sie uczyc byłas kotem hehe)))

Cos mylisz, ja kiedys tyle sie uczyłam w high skul historii i innych śmieci ze mój ojciec twierdził ze mam pierdolca, mnie do psychiatry przez to wysyłali, ze córce odbiło, kiedys fajna laska dyskoteki i te sprawy i najlepsza uczennica a potem dziubie do północy :)

no ale ta szkoła tez nie tego była i tez ich opierdalał, sorry za słownictwo ;)

słynie z tego "nie tego" :)Dorota Ruczaj edytował(a) ten post dnia 27.01.11 o godzinie 00:00
przyprowadz chlopaka, może Ci zgode da)))

konto usunięte

Temat: "A co komu da to że uznamy ze Rosjanie sa winni"?

Arkadiusz Mirosław Brysiak:
Dorota Ruczaj:
Arkadiusz Mirosław Brysiak:
a ty zamiast sie uczyc byłas kotem hehe)))

Cos mylisz, ja kiedys tyle sie uczyłam w high skul historii i innych śmieci ze mój ojciec twierdził ze mam pierdolca, mnie do psychiatry przez to wysyłali, ze córce odbiło, kiedys fajna laska dyskoteki i te sprawy i najlepsza uczennica a potem dziubie do północy :)

no ale ta szkoła tez nie tego była i tez ich opierdalał, sorry za słownictwo ;)

słynie z tego "nie tego" :)Dorota Ruczaj edytował(a) ten post dnia 27.01.11 o godzinie 00:00
przyprowadz chlopaka, może Ci zgode da)))

nie kumam, na co zgodę i gdzie przyprowadzić ? :)

konto usunięte

Temat: "A co komu da to że uznamy ze Rosjanie sa winni"?

przyprowadz chlopaka, może Ci zgode da)))

nie kumam, na co zgodę i gdzie przyprowadzić ? :)
no przyprowadzisz chłopa do rodzicow,a rodzice zaytaja sie z jakiego obozu hahah jest, no i co?,

konto usunięte

Temat: "A co komu da to że uznamy ze Rosjanie sa winni"?

Arkadiusz Mirosław Brysiak:
przyprowadz chlopaka, może Ci zgode da)))

nie kumam, na co zgodę i gdzie przyprowadzić ? :)
no przyprowadzisz chłopa do rodzicow,a rodzice zaytaja sie z jakiego obozu hahah jest, no i co?,

no nie chciałam tego mówić ale jak ja w 2005 roku powiedziałam na świętach ze ja pis popieram to oni mi powiedzieli ze mnie ubezwłasnowolnią :))Dorota Ruczaj edytował(a) ten post dnia 27.01.11 o godzinie 00:18

konto usunięte

Temat: "A co komu da to że uznamy ze Rosjanie sa winni"?

Arkadiusz Mirosław Brysiak:
przyprowadz chlopaka, może Ci zgode da)))

nie kumam, na co zgodę i gdzie przyprowadzić ? :)
no przyprowadzisz chłopa do rodzicow,a rodzice zaytaja sie z jakiego obozu hahah jest, no i co?,

u mnie się nie przyprowadza, u mnie każdy ma swoje wiesz.. mój brat wziął ślub potajemnie na Ukrainie z dziewczyną którą w Anglii poznał itp. :)

konto usunięte

Temat: "A co komu da to że uznamy ze Rosjanie sa winni"?

Dorota Ruczaj:
Arkadiusz Mirosław Brysiak:
przyprowadz chlopaka, może Ci zgode da)))

nie kumam, na co zgodę i gdzie przyprowadzić ? :)
no przyprowadzisz chłopa do rodzicow,a rodzice zaytaja sie z jakiego obozu hahah jest, no i co?,

u mnie się nie przyprowadza, u mnie każdy ma swoje wiesz.. mój brat wziął ślub potajemnie na Ukrainie z dziewczyną którą w Anglii poznał itp. :)
najważniejsze słuchać siebie i głosu serca, mamy jedno życie, tak jak z polityka czujesz ich to głosujesz na nich, gorzej jak się zawiedziesz

konto usunięte

Temat: "A co komu da to że uznamy ze Rosjanie sa winni"?

Arkadiusz Mirosław Brysiak:
Dorota Ruczaj:
Arkadiusz Mirosław Brysiak:
przyprowadz chlopaka, może Ci zgode da)))

nie kumam, na co zgodę i gdzie przyprowadzić ? :)
no przyprowadzisz chłopa do rodzicow,a rodzice zaytaja sie z jakiego obozu hahah jest, no i co?,

u mnie się nie przyprowadza, u mnie każdy ma swoje wiesz.. mój brat wziął ślub potajemnie na Ukrainie z dziewczyną którą w Anglii poznał itp. :)
najważniejsze słuchać siebie i głosu serca, mamy jedno życie, tak jak z polityka czujesz ich to głosujesz na nich, gorzej jak się zawiedziesz
a ty czujesz warparty :(

konto usunięte

Temat: "A co komu da to że uznamy ze Rosjanie sa winni"?

.Dorota Ruczaj edytował(a) ten post dnia 27.01.11 o godzinie 10:01

konto usunięte

Temat: "A co komu da to że uznamy ze Rosjanie sa winni"?

Paweł P.:
christian theodoros arnidis:
Paweł P.:
Dorota Ruczaj:

Pokorne ciele dwie matki ssie.
Niektorzy uwazaja ze jedyna wartoscia polskiego narodu jest bieganie z bagnetem, no coż, jesli nie ma czym sie popisac to tego trzeba sie trzymać :)

Dlaczego więc Rosja zainstalowała w Kaliningradzie rakiety Iskander?
Zasięg 500 km, łatwo sprawdzić co nimi można a co nie można ostrzelać.

Bo chcą wymordować prawdziwych Polaków, a ze zdrajców, utworzą kolaboracyjny rząd,


Jeszcze bardziej kolaboracyjny? Acha, zrobią tak jak z Aminem w Afganistanie.
Jeśli przechodzi Pan na kpiny


Bo na histerie najlepiej reagować śmiechem, wtedy trafia ona w próżnię i się wypala.
to znaczy że nie ma nic mądrego do powiedzenia w kwestii Iskanderów jak symbolu ocieplenia obecnych stosunków polsko-rosyjskich?

Pan tez nic mądrego nie powiedział.

Po za tym Greków to już dawno nie ma. To są tureckie bękarty.

Nie ma greków, śpią hoplici pod Akropolem i w godzinę krzywdy narodu powstaną by bronić narodu tarczami i strącać samoloty wroga włóczniami.

A pana obronią przebudzeni rycerze z Giewontu.

konto usunięte

Temat: "A co komu da to że uznamy ze Rosjanie sa winni"?

.Dorota Ruczaj edytował(a) ten post dnia 27.01.11 o godzinie 10:03

Temat: "A co komu da to że uznamy ze Rosjanie sa winni"?

christian theodoros arnidis:
to znaczy że nie ma nic mądrego do powiedzenia w kwestii Iskanderów jak symbolu ocieplenia obecnych stosunków polsko-rosyjskich?

Pan tez nic mądrego nie powiedział.

Podałem fakt i poprosiłem o pana komentarz. Wydaje mi się, że fakt zainstalowania Iskanderów, które w zasięgu mają prawie wyłącznie nasz kraj i kraje bałtyckie podważa tezę o poprawieniu stosunków polsko-rosyjskich za rządów PO, tezę o tym że nikt nie ma zamiaru nas zaatakować itp.
Rozumiem, że Grecja jest dalej niż 500 km od Kaliningradu, ale zawsze może pan mieć pecha będąc w Polsce.


Obrazek



Obrazek


http://www.globalsecurity.org/wmd/world/russia/ss-26.htmPaweł P. edytował(a) ten post dnia 27.01.11 o godzinie 11:50

konto usunięte

Temat: "A co komu da to że uznamy ze Rosjanie sa winni"?

Paweł P.:
Podałem fakt i poprosiłem o pana komentarz. Wydaje mi się, że fakt zainstalowania Iskanderów, które w zasięgu mają prawie wyłącznie nasz kraj i kraje bałtyckie podważa tezę o poprawieniu stosunków polsko-rosyjskich za rządów PO, tezę o tym że nikt nie ma zamiaru nas zaatakować itp.

A czy dobrosąsiedzkie stosunki z Republiką Federalną są tożsame z żądaniem rozwiązania Bundeswehry i neutralizacją Niemiec?

Temat: "A co komu da to że uznamy ze Rosjanie sa winni"?

Maciej Piechocki:
Paweł P.:
Podałem fakt i poprosiłem o pana komentarz. Wydaje mi się, że fakt zainstalowania Iskanderów, które w zasięgu mają prawie wyłącznie nasz kraj i kraje bałtyckie podważa tezę o poprawieniu stosunków polsko-rosyjskich za rządów PO, tezę o tym że nikt nie ma zamiaru nas zaatakować itp.

A czy dobrosąsiedzkie stosunki z Republiką Federalną są tożsame z żądaniem rozwiązania Bundeswehry i neutralizacją Niemiec?

Stosujmy więc te same standardy do siebie i do innych. Dlaczego Rosja tak protestowała gdy chcieliśmy mieć u siebie "tarczę", która jest z założenia bronią defensywną. Natomiast instalowanie niewątpliwie przeciwko Polsce broni ofensywnej już jest OK. Nawet jeśli u nas już ten "tarczy" nie będzie.

konto usunięte

Temat: "A co komu da to że uznamy ze Rosjanie sa winni"?

Paweł P.:
Stosujmy więc te same standardy do siebie i do innych. Dlaczego Rosja tak protestowała gdy chcieliśmy mieć u siebie "tarczę", która jest z założenia bronią defensywną. Natomiast instalowanie niewątpliwie przeciwko Polsce broni ofensywnej już jest OK. Nawet jeśli u nas już ten "tarczy" nie będzie.

Zastanawiam się czy tylko tutaj udaje Pan naiwnego, czy na codzień też Pan taki jest?
Ja nie mam pewności czy "tarcza" była (będzie?) systemem tylko i wyłącznie obronnym? Nie mam tej pewności. Byłbym wielce zdziwiony, gdyby USA wydały dziesiątki miliardów USD tylko na broń defensywną bez możliwości zastosowania jej do ataku...

Natomiast dyplomatyczny chocholi taniec Rosji wokół tarczy też mnie nie dziwi. Zapewne i my odstawiliśmy własny taniec, aby pomóc Obamie w wybrnięciu z trudnej dla niego sytuacji z tarczą, której jego administracja wyraźnie nie chciała.

Poza tym nie dramatyzujmy z tym rosyjskim uzbrojeniem.Maciej Piechocki edytował(a) ten post dnia 27.01.11 o godzinie 12:36

Temat: "A co komu da to że uznamy ze Rosjanie sa winni"?

Paweł P.:
Stosujmy więc te same standardy do siebie i do innych. Dlaczego Rosja tak protestowała gdy chcieliśmy mieć u siebie "tarczę", która jest z założenia bronią defensywną. Natomiast instalowanie niewątpliwie przeciwko Polsce broni ofensywnej już jest OK. Nawet jeśli u nas już ten "tarczy" nie będzie.
Całe szczęście że ta tarcza nie powstała. W razie jakby co to i tak największe spustoszenie zrobiła by na naszym terytorium. A Amerykanie spokojnie by się śmiali że w imię przyjaźń Polaków ponownie dało się wykorzystać po niskich kosztach :)

Temat: "A co komu da to że uznamy ze Rosjanie sa winni"?

Andrzej Walczak:
Paweł P.:
Stosujmy więc te same standardy do siebie i do innych. Dlaczego Rosja tak protestowała gdy chcieliśmy mieć u siebie "tarczę", która jest z założenia bronią defensywną. Natomiast instalowanie niewątpliwie przeciwko Polsce broni ofensywnej już jest OK. Nawet jeśli u nas już ten "tarczy" nie będzie.
Całe szczęście że ta tarcza nie powstała. W razie jakby co to i tak największe spustoszenie zrobiła by na naszym terytorium. A Amerykanie spokojnie by się śmiali że w imię przyjaźń Polaków ponownie dało się wykorzystać po niskich kosztach :)

Chyba Pan nie zrozumiał zasady działania tego systemu. Powiem tylko, że myli się Pan całkowicie. Ale nie będę się bawił w wykłady proszę sobie wygooglać.

Temat: "A co komu da to że uznamy ze Rosjanie sa winni"?

Panie Pawle ja nie miałem na myśli koncepcji działania, którą przedstawili Amerykanie. Chodzi o faktu istnienia tego typu instalacji na terytorium Polski. Chcą przeprowadzić atak na jakieś państwo niszczy się jego środki obronne. A skoro środki obronne USA będą na terytorium Polski to zakłada pan, że potencjalny agresor będzie atakował USA bezpośrednio zostawiając tego typu instalacje nie naruszone ?? Mnie się jakoś nie wydaje.

P.S. Trochę się OFF Top robi :)Andrzej Walczak edytował(a) ten post dnia 27.01.11 o godzinie 21:01

Temat: "A co komu da to że uznamy ze Rosjanie sa winni"?

Andrzej Walczak:
Panie Pawle ja nie miałem na myśli koncepcji działania, którą przedstawili Amerykanie. Chodzi o faktu istnienia tego typu instalacji na terytorium Polski. Chcą przeprowadzić atak na jakieś państwo niszczy się jego środki obronne. A skoro środki obronne USA będą na terytorium Polski to zakłada pan, że potencjalny agresor będzie atakował USA bezpośrednio zostawiając tego typu instalacje nie naruszone ?? Mnie się jakoś nie wydaje.


Tak, może tak być. Chodziło jednak nie o to żeby ta tarcza cokolwiek robiła ale żeby Amerykanie stacjonowali na naszym terytorium i mieli tu swoje zabawki.



Wyślij zaproszenie do