Żaklina Litwa

Żaklina Litwa Maison Studio -
projektowanie
wnętrz, aranżacje,
metamorf...

Temat: Korki z 3D

Czesc
Szukam kogoś w Warszawie, kto nauczy mnie 3d maxa. Bardzo proszę o oferty, wraz z cenami na priv. Zaznaczam, ze od podstaw.
Wielkie dzieki.
zak.
Dominik N.

Dominik N. Człowiek od zadań
niewykonalnych.

Temat: Korki z 3D

Ja bym wcześniej tu poszukał ;)

http://www.youtube.com/watch?v=4Lr6Hjlq9Ho
Tomasz Świdziński

Tomasz Świdziński lead sprzedawca

Temat: Korki z 3D

Tutaj cofamy, tutaj jedziemy w przod? ;)

Serio zas, zacznij od tutoriali. Masz jakies preferencje jakiego programu bedziesz sie uczyc? Jakbys miala wybrac LightWave, Modo albo Cineme 4D to polecam Dana Albana ( http://www.3dgarage.com/category_s/3.htm ) sa absolutnie nie do pobicia.

(I nie sa 'poswiecone dla poczatkujacych uzytkownikow Maxa...' :D Nawet jak Twoj angielski nie jest perfekcyjny to prawdopodobniej nauczysz sie z nich 100x wiecej niz z tego na YouTube, co oczywiscie wcale nie znaczy, ze nie ma dobrych tutkow przeznaczonych dla 3D Studio.)

EDIT: Jak masz zamiar pracowac jako freelancer to nie polecam 3D Studio, jest potwornie drogie i na dodatek powinnas dokupic jakis plugin renderujacy. To jednak tylko osobista preferencja, 3DS jest bardzo popularne jako narzedzie do tworzenia wizualizacji, co jest pewnym ulatwieniem.Tomasz Świdziński edytował(a) ten post dnia 26.07.09 o godzinie 09:00

Temat: Korki z 3D

max ma wbudowanego mentala. Po co kolejne narzędzie renderujące?
Tomasz Świdziński

Tomasz Świdziński lead sprzedawca

Temat: Korki z 3D

Bartłomiej Borawski:
max ma wbudowanego mentala. Po co kolejne narzędzie renderujące?

...a no tak, nie uzywam, zapomnialem. :)
Rafał T.

Rafał T. VFX/CG Generalist

Temat: Korki z 3D

jak już chcesz się uczyć od podstaw to zacznij od maya. Tworzenie jest oparte na metodzie "młotka i gwoździ",jest bardzo toporne ale uczy planowania z wyprzedzeniem. W maya robisz wszystko na piechotę ale jak to ogarnierz to max czy inny soft nie będzie dla ciebie problemem. Tutki znajdziesz w nacie, na początek polecam digital tutors.
Tomasz Świdziński

Tomasz Świdziński lead sprzedawca

Temat: Korki z 3D

Rafał Tłuchowski:
ogarnierz

Wow.

Wracajac do tematu, jako osoba, ktora ma 5 lat doswiadczenia w nauczaniu 3d nie polecam Digital Tutors.

konto usunięte

Temat: Korki z 3D

gdzie uczysz/uczyles ?
Tomasz Świdziński

Tomasz Świdziński lead sprzedawca

Temat: Korki z 3D

Maspex, BAE Systems i troche prywatnie. Czemu zawdzieczam te ciekawosc? :)

Wydaje mi sie ze to z powodu krytycznej oceny Digital Tutors. Widzialem sporo ichnich tutkow, czesta sa bardzo slabe (choc nie mowie ze wszystkie). Nauczyciel potrafi uczyc tematu, o ktorym sam ma lewie co blade pojecie. Przeciaga, gra na czas zeby 'jak nawiecej godzin wyszlo'. Nie widzi, gdzie sa krytyczne momenty, ktore powinien starac sie antycypowac, bo uczniowie moga sie tam zgubic.

Reasumujac, w porownaniu do Gnomon Workshop czy Dana Albana wypadaja bardzo slabo, ale poniewaz sa tanie i zawieszone na landrynkowej www, sprzedaja sie dobrze i wiele osob nigdy nie widzialo konkurencji, wiec nie ma porownania.

konto usunięte

Temat: Korki z 3D

w profilu masz same glupoty i zadnego portfolio a z tego co mowisz masz sporo doswiadczenia a czesto dostaje pytanie o ludzi z doswiadczeniem w sprawie roznych projektow.

czysta ciekawosc
Tomasz Świdziński

Tomasz Świdziński lead sprzedawca

Temat: Korki z 3D

Pracuje 37h w tygodniu, wiec jak cos wpadnie to nie narzekam i robie, ale zawsze konczy sie to siedzeniem po nocach i taka iloscia zmian ze strony klienta, ze najczesciej stawka za godzine zchodzi ponizej tego co daja mi w pracy, nerwowka gratis, wiec nie reklamuje portfolio. ;)

Z drugiej strony, uwielbiam wyzwania i ciekawe prace.

W firmie ucze LightWave'a i Modo. Znam sie na konwersji z CAD (Polytrans, Deep Exploration), optymalizacji modeli do silnikow 3d (Quest3D). Poza tym ladnie i w sensownym czasie wyrenderuje zarowno stilla jak i animacje, w LightWave lub Maxwellu (choc po ostatnich aktualizacjach renderera LightWave (9.6) Maxwella praktycznie sobie odpuscilem, bo teraz wybor sprowadza sie do pytania czy renderujesz klatke przez 10 godzin czy w minute i 30 sekund).

Portfolio jest niezlozone bo a) nie ma checi i czasu b) wiekszosci prac i tak nie moge pokazac c) zabierzemy sie za to jak zona przebrnie przez pierwszy rok AM. ;)

p.s.Przepraszam za porwanie tematu, ale chyba i tak juz jest niczyj, autorka go osierocila. ;)Tomasz Świdziński edytował(a) ten post dnia 03.08.09 o godzinie 21:33
Rafał T.

Rafał T. VFX/CG Generalist

Temat: Korki z 3D

Pomijam, że zrobiliście offtopa. DT, tak jak zaznaczyłem jest dobry nas poczatek. "Introduction to maya" zaspokaja początkowy głód wiedzy. Potem wiedząc co i jak można łatwiej wyszukać dla siebie dobre tutki, być może ktoś nawet zostać z DT. Nie tłumaczą każdego kliknięcia, ale bez przesady, chyba można wykazać się odrobiną inteligencji/dobrej woli i samemu rozkminić.

Prawda jest taka, że i tak człowiek najwięcej sie uczy jak samemu kombinuje, ale do tego trzeba mieć jakiekolwiek pojęcie. Wydać kilka tyś. na szkolenie to nie sztuka, pytanie co z tego wyciągniesz nie mając pojęcia o temacie.



Wyślij zaproszenie do