konto usunięte
Temat: Blender 2.5 Alpha
Widzieliście? Testowaliście?Szczegóły: http://www.blender.org/development/release-logs/blende...
Dwa screeny z interface'u od mnie:
Krzysztof B. edytował(a) ten post dnia 01.02.10 o godzinie 23:52
konto usunięte
Pavle Milicevic motion designer
Krzysztof B.:
Widzieliście? Testowaliście?
Szczegóły: http://www.blender.org/development/release-logs/blende...
Dwa screeny z interface'u od mnie:
Krzysztof B. edytował(a) ten post dnia 01.02.10 o godzinie 23:52
Dominik
N.
Człowiek od zadań
niewykonalnych.
Pavle Milicevic:
Czyżby zaczeli robić soft dla ludzi ? :) z normalnym interface'm?
konto usunięte
Dominik N.:
Normalnym dla wszystkich którzy wcześniej nie pracowali na tym oprogramowaniu oraz kompletnie mieszającym i wprowadzającym zamieszanie wszystkim tym którzy bardzo sprawnie pracowali na poprzednim (wliczając autora tego postu) ;) .
Ogólnie alfie brakuje jeszcze kilku przydatnych ficzerów, ale owszem. Blender wychodzi do ludzi.
Dominik
N.
Człowiek od zadań
niewykonalnych.
Krzysztof B.:
No niestety, wiele skrótów klawiszowych z ver. 2.4. wywalili (albo jeszcze nie dodali?), nie mówię już o takich bzdetach jak "Set smooth"... w sumie do oceny nowej wersji będziemy mogli się przyłożyć jak wyjdzie przynajmniej ostatnia beta :D.
Pavle Milicevic motion designer
Dominik N.:
Krzysztof B.:
No niestety, wiele skrótów klawiszowych z ver. 2.4. wywalili (albo jeszcze nie dodali?), nie mówię już o takich bzdetach jak "Set smooth"... w sumie do oceny nowej wersji będziemy mogli się przyłożyć jak wyjdzie przynajmniej ostatnia beta :D.
To mniej więcej miałem na myśli właśnie. Ja myślę, że to jest kwestia tego, że jeszcze nie dodali. Z tego co gdzieś czytałem Blender 2.5 jest pisany w zasadzie od nowa, więc to pewnie kwestia czasu. Dodatkowo brakuje mi bardzo systemu gestów tak bardzo przydatnego przy podstawowych transformacjach obiektu. W sumie powoduje to coś w rodzaju zaprzeczenia istoty interfejsu Blendera, który choć nie intuicyjny okazywał się efektywny pod warunkiem opanowania swoistego klawiszowego "języka komunikacji" z Blenderem. Teraz tego nie ma i póki nie będzie Blender 2.5 pozostanie ciekawostką. Ale oczywiście to dopiero Alfa więc jak najbardziej wszystko to jest uzasadnione.
Dominik
N.
Człowiek od zadań
niewykonalnych.
Pavle Milicevic:
Jeśli będzie renderował sprawnie i będzie miał sprawny managment sceny to chętnie się pochylę nad tematem, jeśli mieliby ku temu przewrócić do góry nogami interface to proszę bardzo. Dzięki temu Blender tylko może zyskać, więcej użytkowników.
konto usunięte
Pavle Milicevic:
Jeśli będzie renderował sprawnie i będzie miał sprawny managment sceny to chętnie się pochylę nad tematem, jeśli mieliby ku temu przewrócić do góry nogami interface to proszę bardzo. Dzięki temu Blender tylko może zyskać, więcej użytkowników.
Pavle Milicevic motion designer
Krzysztof B.:
Pavle Milicevic:
Jeśli będzie renderował sprawnie i będzie miał sprawny managment sceny to chętnie się pochylę nad tematem, jeśli mieliby ku temu przewrócić do góry nogami interface to proszę bardzo. Dzięki temu Blender tylko może zyskać, więcej użytkowników.
Wygląda zachęcająco ;)
konto usunięte
Pavle Milicevic:się robią ;)
Robić, robić wydawać, od razu z tutorialami dla noobów.
Dominik
N.
Człowiek od zadań
niewykonalnych.
Hubert Niećko:
Pavle Milicevic:się robią ;)
Robić, robić wydawać, od razu z tutorialami dla noobów.
a jeśli chodzi o skróty to w buildach powoli przywracają starą klawiszologię (choć też nie do końca)Hubert Niećko edytował(a) ten post dnia 03.02.10 o godzinie 20:55
Paweł
O.
Medical Rapid
Prototyping / 3D
konto usunięte
Marek
M.
grafik-projektant 3d
(specjalizacja POS)
Marcin Bielenin Concept Artist
Następna dyskusja: