konto usunięte
Temat: Moja trudna prawda o WSP? lepiej nie czytaj
Skończyłem WSP licencjackie - reklama parę dobrych lat temu.Miło wspominam. działalność w samorządzie, ludzie i klimat.
z niektórymi osobami to spotykam się sukcesywnie do dziś.
pamiętam grę w pokera na kasę i piwo w trakcie nieobowiązkowych
wykładów w pubie ulicę (Widok) obok i papieroski przy wejściu w czasie przerw.
no i ochroniarzy, przepychanki, jakieś wtedy zakichane identyfikatory.
no i kabarety
skończyłem i młody zdolny i atrakcyjny rusza na podbój świata.
co się okazało
1. bywa,ze agencje reklamowe nie potrzebują osób z dyplomami tylko naturszczyków,
których chcą sami okrzesać i nie chcą aby sie ktos wymądrzał jak to powinno być.
2. w Branży studenci WSP mają opinie sztucznie napompowanych
i wysokich wymaganiach i umiejętnościach nieadekwatnych do rzeczywistości
3. nie wiem jak jest teraz ja bo ukończeniu szkoły miałem marne portfolio i nie tylko ja odczułem te braki.
no parę prac na zaliczenie ćwiczeń. jak masz okazje to trzaskaj materiału ile wlezie - grafiki, teksty, pomysły
i zbieraj do albumu portfolio.
4. Ogólnie jest nasycenie speców od reklamy na
rynku środowisko jest dość hermetyczne i dostajesz w duzej mierze przez znajomości
5.picem na wodę jest, ze są takie potrzeby rynku na takich specjalistów.
od początku było to brazna ludzi w ogole nie związana reklamą i tacy ludzie są dziś decydentami.
6. ciekawi mnie teraz jakośc merytoryczna studiów na co akcenty są rozłożone
7. jak chcesz prowadzić własną firmę to swietnie trafiłeś/aś. podstawą kazdego biznesu jest umiejętność sprzedawania i rozpoznanie trendów i potrzeb
8. Pieprz jakieś tam statystyki zdaj, aby zdać !
9 . w branży rektor zwany nie jest znany, nazywany samozwańczym specjalistą i traktowany z przymrożeniem oka.
10. badaj sytuacje i nie przyznawaj się zawsze przed pracodawcą że kończyłeś WSP. tu się liczy kreatywność, kooperacja i silne nerwy, gdy torpeduje ciebie
project manager, klient sie cwaniaczy , DTP pije kawę , copywriterzy grają w Małysza a projekt ma byc zrobiony na wczoraj;).
po prostu: Praktyka, Praktyka Praktyka
6. Pytanie do studentów na koniec:
co jest powodem, że Philip Kotler w swojej przedmowie do ksiązki "Brand sense" Martina Lindstroma"
pisze " Marketing przestał się sprawdzać. Promocja zatrważającej ilości nowych produktów
kończy się rynkową porażką. Klient odbiera większość kampanii w podobny sposób"?
Jakby mogła wyglądać Twoja przyszła strona internetowa?
Kamil Beniuk edytował(a) ten post dnia 14.07.09 o godzinie 14:26