Małgorzata Szwarocka

Małgorzata Szwarocka psycholog,
certyfikowany
seksuolog kliniczny/
trener umie...

Temat: Szkolenia, warsztaty, debaty itp. - oferty tylko tutaj!

Zapraszam na studia podyplomowe POMOC PSYCHOLOGICZNA W MEDYCYNIE, organizator Warszawski Uniwersytet Medyczny, start edycji w kwietniu 2011.

Cel studiów:
Przekazanie kompleksowej wiedzy i wykształcenie praktycznych umiejętności związanych z możliwościami wykorzystania metod psychologicznych w pracy z pacjentem chorym somatycznie i jego rodziną. Przygotowanie do pracy w placówkach służby zdrowia i instytucjach zajmujących się profilaktyką zdrowotną.

Program studiów:

Bloki podstawowe
1. Biopsychospołeczny model zdrowia. Miejsce pomocy psychologicznej w opiece zdrowotnej. Relacja umysł - ciało. Psychosomatyka i somatopsychika. Medycyna behawioralna i promocja zdrowia.
2. Zaburzenia psychiczne i zaburzenia zachowania a choroby somatyczne. Zaburzenia dysocjacyjne - diagnostyka i terapia.
3. Podstawowe kierunki rozwoju psychoterapii i oddziaływań psychologicznych.
4. Stres a zdrowie - biologiczne i psychologiczne modele stresu i radzenia sobie z nim.
5. Komunikacja i kompetencje komunikacyjne. Komunikacja: lekarz - pacjent - rodzina.

Bloki specjalizacyjne:
1. Psychoonkologia i pomoc psychologiczna w stanach terminalnych.
2. Psychologia prokreacji.
3. Psychodietetyka i pomoc psychologiczna w diabetologii.
4. Psychokardiologia.
5. Psychogeriatria.
6. Psychogastrologia.
7. Praca z pacjentem chorym somatycznie i uzależnionym od substancji psychoaktywnych.
8. Pomoc psychologiczna w pediatrii. Praca z rodzicami nad tematami trudnymi.
9. Praca z pacjentem niepełnosprawnym mentalnie i ruchowo.
10. Zastosowanie interwencji psychologicznych w pracy z pacjentem i jego rodziną. Techniki poznawczo - behawioralne w medycynie. Terapia motywująca w medycynie.

Warsztaty:
1. Interwencje oparte na uważności i akceptacji w medycynie.
2. Problem "noncompliance" - wspieranie procesu respektowania zaleceń lekarskich.
3. Interwencje psychologiczne w stanach nagłych - hospitalizacje i operacje.
4. Pomoc psychologiczna w chorobach przewlekłych i przewlekłym bólu.
5. Interwencje psychologiczne po wypadkach. Praca z traumą.
6. Praca z żałobą.
7. Trening relaksacyjny w medycynie.
8. Wypalenie zawodowe - higiena zawodowa.

Kadra naukowa:
Kierownik naukowy - dr n med. Paweł Holas.
Specjaliści problematyki, wieloletni praktycy, m.in. - prof. dr hab. Jan Tylka, prof. dr hab. Eleonora Bielawska - Batorowicz, prof. dr hab. Katarzyna Stemplewska - Żakowicz, prof. dr hab. Andrzej Kokoszka, prof. dr hab. Krzysztof Owczarek, dr Alicja Długołęcka, dr Ewa Gruszczyńska, dr Maria Rogiewicz.

Studia adresowane są do:
- psychologów, lekarzy, pielęgniarek, ratowników medycznych, rehabilitantów, promotorów zdrowia;
- studentów 4 i 5 roku kierunków psychologicznych, medycznych i pokrewnych - uczestnictwo w charakterze wolnych słuchaczy.

Szczegółowe informacje o studiach, rekrutacji do pobrania ze strony Centrum Kształcenia Podyplomowego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego http://ckp.wum.edu.pl/node/360 lub na forum http://www.goldenline.pl/forum/pomoc-psychologiczna-w-...
Anna Kędziora

Anna Kędziora aktorka, trener
teatralno -
wizerunkowy

Temat: Szkolenia, warsztaty, debaty itp. - oferty tylko tutaj!

Świadomość Komunikacji
Mówić tak, aby nas słuchano...

Komunikacja to podstawa. Nawet najmądrzejsza myśl przedstawiona w nieodpowiedni sposób nie spełnia swojej roli, ponieważ

Obok niezwykle istotnego CO mówimy, równie kluczowe jest W JAKI SPOSÓB mówimy.

Sposób mówienia i oddychania wyraża nas samych!
Poznajmy więc siłę naszego głosu, nauczmy się świadomego operowania nim, właściwej artykulacji, budowania wypowiedzi tak aby być wysłuchanym i interesującym oraz poznajmy techniki umożliwiające wykorzystanie potężnego narzędzia jakie mamy, a mianowicie oddechu.
Poznanie tej składanki elementów odpowiadających za naszą komunikację z otoczeniem przynosi wymierne korzyści:
• niweluje bariery związane z komunikacją werbalną
• wzmacnia poczucie pewności siebie
• poprawia jakość życia prywatnego i zawodowego oraz poszerza nasz potencjał
• buduje wiarygodność
• uczy koncentracji w trudnych sytuacjach, relaksacji, uwolnienia napięć
• pomaga poznać nasze indywidualne możliwości

Umiejętności takich możesz nauczyć się na warsztatach „Świadomość komunikacji” prowadzonych przez aktorkę i instruktora teatralno – wizerunkowego Annę Kędziora

Spotkania prowadzone w formule warsztatowej, gdzie każdy uczestnik wyjdzie z faktycznymi umiejętnościami a nie z teoretyczną wiedzą.

Najbliższy termin: marzec – kwiecień 2011 r., 7 spotkań po 1,5 h
Proponowane terminy: poniedziałki: 19:00 – 20:30 lub soboty: 11:00 – 12:30.
Koszt 7 tygodniowego warsztatu: 430 zł, możliwość zapłaty w dwóch ratach.
Miejsce: DK Rakowiec ul. Wiślicka 8, Warszawa
Zapisy pod numerem tel: 22 823 66 72 lub e-mail: info@akademiapotencjalu.com

Więcej informacji na stronie http://rakowiec.art.pl lub e-mail: info@akademiapotencjalu.com

Temat: Szkolenia, warsztaty, debaty itp. - oferty tylko tutaj!

.Ten post został edytowany przez Autora dnia 10.09.20 o godzinie 13:38

Temat: Szkolenia, warsztaty, debaty itp. - oferty tylko tutaj!

.Ten post został edytowany przez Autora dnia 10.09.20 o godzinie 13:37

konto usunięte

Temat: Szkolenia, warsztaty, debaty itp. - oferty tylko tutaj!

[Warszawa] Szkolenie ABC Coachingu - 5-6 marca 2011!


Obrazek


W imieniu całego zespołu Polskiej Szkoły Coachingu Metrum zapraszam serdecznie na szkolenie ABC Coachingu, które odbędzie się w dniach 5-6 marca 2011 w Warszawie.

Coaching to cudowna podróż, podczas której odkrywamy swoje ukryte zasoby oraz siłę do zmiany, której efektem jest nasz osobisty rozwój, satysfakcja i samorealizacja.

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych zdobyciem nowego ciekawego zawodu, pracujących jako Coachowie, pracujących z ludźmi i chcących rozwijać się w kierunku Coachingu, wszystkich zainteresowanych nabyciem podstawowej wiedzy o Coachingu.

Na szkoleniu będziecie mieli okazję:

· nabyć podstawową wiedzę na temat coachingu, zgodną ze standardami ICF i dowiedzieć się jak zdobyć międzynarodowy certyfikat coacha;

· poznać narzędzia coachingowe oraz osobiście doświadczyć ich siły;

· poznać filozofię coachingu Polskiej Szkoły Coachingu, co pozwoli w sposób świadomy odpowiedzieć sobie na pytania: czy coaching to coś dla mnie? czy program Profesjonalny Coach to coś dla mnie?

Sprawy organizacyjne :

a) Prowadząca: Beata Kozak

b) Wielkość grupy szkoleniowej: ze względu na warsztatowy charakter pracy, minimalna liczebność grupy szkoleniowej 10 osób, maksymalna liczebność grupy szkoleniowej 20 osób.

c) Cena szkolenia: wynosi 2000* zł netto i obejmuje:
· udział w 17 h szkolenia,
· materiały szkoleniowe,
· certyfikat w języku polskim i angielskim
*cena dla Absolwentów Szkoły Trenerów METRUM - 1500 zł netto,

d) Rekrutacja:
Prosimy o kontakt z koordynatorem Polskiej Szkoły Coachingu Kamilem Kurpierzem
telefon komórkowy 0502 55 22 04 lub e-mail: kamil@metrum.edu.pl
Małgorzata Szwarocka

Małgorzata Szwarocka psycholog,
certyfikowany
seksuolog kliniczny/
trener umie...

Temat: Szkolenia, warsztaty, debaty itp. - oferty tylko tutaj!

Ostatnie dni zapisów na studia podyplomowe POMOC PSYCHOLOGICZNA W MEDYCYNIE organizowane na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym.
Rozmowy kwalifikacyjne 19-20 MARCA! I ZJAZD 2 KWIETNIA!

Szczegóły pod linkiem: http://ckp.wum.edu.pl/node/360

Serdecznie zapraszam
Małgorzata Szwarocka
Koordynator ds. organizacyjnych i dydaktycznych
Paweł Łukasz Tempczyk

Paweł Łukasz Tempczyk Psycholog, trener,
aktor

Temat: Szkolenia, warsztaty, debaty itp. - oferty tylko tutaj!

AUTOPREZENTACJA - POZYTYWNY OBRAZ SIEBIE - warsztat łączący elementy psychologiczne i aktorskie

Nie istnieje coś takiego, jak poprawny styl autoprezentacji - ilu ludzi, tyle różnych, unikalnych stylów charakterystycznych dla danej osoby. Warsztat ma na celu dotarcie do swojego stylu występowania przed audytorium - takiego, który przynosi satysfakcję z bycia w centrum uwagi. Elementami pracy warsztatowej będzie dotarcie do nowych jakości w autoprezentacji, praca z krytykiem wewnętrznym i blokującymi przekonaniami, zwiększenie samoświadomości podczas wystąpień publicznych oraz związanych z tym myśli i emocji, przepracowawanie stresu, nauka naturalności i zwiększenie przyjemności czerpanej z wystąpień publicznych.

Koszt: 170 zł (dla studentów: 140 zł)
Miejsce i termin: Ośrodek Psychoterapii i Rozwoju Osobistego Dobra 4 lok. 23, 20.03.2011 w godzinach 11.00-19.00
Więcej informacji i zapisy: http://dobra4.waw.pl/aktualnosci.php

Prowadzący: Paweł Tempczyk - psycholog, trener, aktor. Absolwent Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie był na specjalizacji Wspieranie Rozwoju Osobowości przygotowującej do pracy z grupą przy wykorzystaniu technik aktywnych. Ukończył dwuletnie Studio Teatralne Tomka Zadróżnego oraz trzy semestry aktorstwa w Wyższej Szkole Komunikowania i Mediów Społecznych. Był pomysłodawcą, trenerem i głównym organizatorem wakacyjnego projektu warsztatowego zorganizowanego dzięki grantowi z Fundacji Kronenberga "NIE BĄDŹ LETNI W LATO!!! Letnia Rozwojówka 2010", obecnie współprowadzi cykl szkoleń z Autoprezentacji w Collegium Civitas oraz jest asystentem w Interaktywnym Teatrze Procesu - teatrze opartym o improwizacje, psychodramę oraz psychologię zorientowaną na proces.

Temat: Szkolenia, warsztaty, debaty itp. - oferty tylko tutaj!

.Ten post został edytowany przez Autora dnia 10.09.20 o godzinie 13:37
Przemysław Walter

Przemysław Walter
InstytutCoachinguiMe
ntoringu.pl -
Pomagamy Coachom
Przeks...

Temat: Szkolenia, warsztaty, debaty itp. - oferty tylko tutaj!

THE 4-W Strategy
Odkryj jak dostać pracę bez cv, listu motywacyjnego i rozmowy kwalifikacyjnej.

Edycja specjalna szkolenia dla Studentów i Absolwentów 2009 i 2010

Szanowny Studencie i Absolwencie,


Tylko na Twoją prośbę, z przyjemnością prześlemy Tobie informację na temat najbardziej skutecznej strategii poszukiwania i zdobywania pracy, z której od lat korzystają CEO, managerowie i specjaliści w Polsce i na świecie. Informacja ta, kosztować Ciebie będzie dokładnie 1 minutę Twojego czasu.

Nazwa tej strategii to THE 4-W Strategy. Zasadnicza jej część została stworzona przez modelowanie ludzi, którzy skutecznie potrafią sprzedawać swoje kompetencje na rynku.

Wykorzystując zasady The 4-W Strategy Edwin C. Barnes przekonał samego Thomasa Edisona, by zatrudnił właśnie jego, a Ty dzięki tej współpracy wiesz dzisiaj co to dyktafon. Dzięki zasadom The 4-W Strategy Robert Ballad – doktor nauk, geolog morski, i badacz głębin morskich w 1985 roku odkrył wrak Titanica, a Ty mogłeś oglądać wspaniały film o tym samym tytule. To jedne z wielu głośnych przypadków wykorzystania zasad na których opiera się The 4-W Strategy do sprzedaży własnych kompetencji na rynku.

Niedawno ukazał się wpis na GoldenLine w którym osoba mając blisko 50 lat dostała świetną pracę w ciągu zaledwie 3 godzin, dzięki wykorzystaniu zasad na których opiera się THE 4-W Strategy.

Ta niezwykła strategia umożliwia otrzymanie pracy bez konieczności wysyłania cv i listu motywacyjnego. Umożliwia otrzymanie pracy z pominięciem działu personalnego, - a co najważniejsze - bez konieczności przechodzenia przez piekło rozmowy kwalifikacyjnej.

Ze strategią tą, powinni zapoznać się wszyscy, którzy pragną skutecznie sprzedawać swoje kompetencje na rynku teraz i w przyszłości.

Odkąd strategia ta, pojawiała się w Polsce wszystkie miejsca na certyfikowanym szkoleniu dla doradców zawodowych i coachów kariery mimo wysokiej ceny zapełniły się w ciągu zaledwie pierwszych 10 dni.

The 4-W Strategy to nie tylko reguły i zasady, to przede wszystkim kompletne umiejętności wyboru najlepszej firmy dla Ciebie, określania swojej wartości i przewagi na rynku pracy, konstruowania oferty nie do odrzucenia oraz prezentacji jej właściwej osobie.

To jest radykalne. To pobudza. To wywraca do góry nogami przestarzałe i mało efektywne sposoby poszukiwania pracy. I TERAZ PO RAZ PIERWSZY DOSTĘPNE NA KIESZEŃ KAŻDEGO STUDENTA I ABSOLWENTA!

Jeśli chcesz otrzymać ode mnie kompletne informacje jak i gdzie możesz opanować The 4-W Strategy kliknij na poniższy link

http://www.rozmowakwalifikacyjna.com.pl/kursy-i-szkole...

Pozdrawiam serdecznie,

Przemysław Walter
Międzynarodowy Coach, Trener i Konsultant Zarządzania

P.S. Za każdym razem kiedy będziesz korzystał z tej strategii, będziesz rozumiał jeszcze bardziej, dlaczego tak wielu wykształconych i zdolnych ludzi wciąż bezskutecznie poszukuje dzisiaj pracy.

Temat: Szkolenia, warsztaty, debaty itp. - oferty tylko tutaj!

.Ten post został edytowany przez Autora dnia 10.09.20 o godzinie 13:37
Paweł Łukasz Tempczyk

Paweł Łukasz Tempczyk Psycholog, trener,
aktor

Temat: Szkolenia, warsztaty, debaty itp. - oferty tylko tutaj!

GŁĘBOKA ASERTYWNOŚĆ
Asertywność to nie tylko umiejętność mówienia „nie”. Asertywność to sztuka spontanicznego wyrażania całego siebie, w każdym aspekcie – obrony swoich granic z zachowaniem szacunku dla drugiej strony, wyrażania swojego zdania, widzenia siebie w pozytywny sposób. A mówiąc najpełniej – do reagowania w każdej sytuacji w taki sposób, w jaki chcielibyśmy reagować. Pozwala to na odkrycie szeregu nowych emocji i postaw w sobie – naszej unikalnej wrażliwości, wewnętrznej siły, zdolności do zachwytu i wzruszenia oraz dzielenia się nimi z bliskimi nam osobami.

Kameralna grupa sześciu do ośmiu uczestników
Koszt: 180 zł (dla uczniów i studentów: 150 zł); w przypadku uczestnictwa w dwu warsztatach – zniżka 10% na oba warsztaty

Miejsce i termin: Ośrodek Psychoterapii i Rozwoju Osobistego Dobra4 lok. 23, 16.04.2011 w godzinach 11.00-19.00
Prowadzący: Paweł Tempczyk - psycholog, trener, aktor. Absolwent Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie był na specjalizacji Wspieranie Rozwoju Osobowości przygotowującej do pracy z grupą przy wykorzystaniu technik aktywnych. Ukończył dwuletnie Studio Teatralne Tomka Zadróżnego oraz trzy semestry aktorstwa w Wyższej Szkole Komunikowania i Mediów Społecznych. Był pomysłodawcą, trenerem i głównym organizatorem wakacyjnego projektu warsztatowego zorganizowanego dzięki grantowi z Fundacji Kronenberga "NIE BĄDŹ LETNI W LATO!!! Letnia Rozwojówka 2010", obecnie współprowadzi cykl szkoleń z Autoprezentacji w Collegium Civitas oraz jest asystentem w Interaktywnym Teatrze Procesu - teatrze opartym o improwizacje, psychodramę oraz psychologię zorientowaną na proces.

Więcej informacji i zapisy: http://dobra4.waw.pl/aktualnosci.php
Paweł Łukasz Tempczyk

Paweł Łukasz Tempczyk Psycholog, trener,
aktor

Temat: Szkolenia, warsztaty, debaty itp. - oferty tylko tutaj!

AUTOPREZENTACJA - POZYTYWNY OBRAZ SIEBIE
Nie istnieje coś takiego, jak poprawny styl autoprezentacji - ilu ludzi, tyle różnych, unikalnych stylów charakterystycznych dla danej osoby. Warsztat ma na celu dotarcie do swojego stylu występowania przed audytorium - takiego, który przynosi satysfakcję z bycia w centrum uwagi. Elementami pracy warsztatowej będzie dotarcie do nowych jakości w autoprezentacji, praca z krytykiem wewnętrznym i blokującymi przekonaniami, zwiększenie samoświadomości podczas wystąpień publicznych oraz związanych z tym myśli i emocji, przepracowawanie stresu, nauka naturalności i zwiększenie przyjemności czerpanej z wystąpień publicznych.

Kameralna grupa sześciu do ośmiu uczestników
Koszt: 180 zł (dla uczniów i studentów: 150 zł) ); w przypadku uczestnictwa w dwu warsztatach – zniżka 10% na oba warsztaty
Miejsce i termin: Ośrodek Psychoterapii i Rozwoju Osobistego Dobra4 lok. 23, 17.04.2011 w godzinach 11.00-19.00

Prowadzący: Paweł Tempczyk - psycholog, trener, aktor. Absolwent Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie był na specjalizacji Wspieranie Rozwoju Osobowości przygotowującej do pracy z grupą przy wykorzystaniu technik aktywnych. Ukończył dwuletnie Studio Teatralne Tomka Zadróżnego oraz trzy semestry aktorstwa w Wyższej Szkole Komunikowania i Mediów Społecznych. Był pomysłodawcą, trenerem i głównym organizatorem wakacyjnego projektu warsztatowego zorganizowanego dzięki grantowi z Fundacji Kronenberga "NIE BĄDŹ LETNI W LATO!!! Letnia Rozwojówka 2010", obecnie współprowadzi cykl szkoleń z Autoprezentacji w Collegium Civitas oraz jest asystentem w Interaktywnym Teatrze Procesu - teatrze opartym o improwizacje, psychodramę oraz psychologię zorientowaną na proces.

Więcej informacji i zapisy: http://dobra4.waw.pl/aktualnosci.php

Temat: Szkolenia, warsztaty, debaty itp. - oferty tylko tutaj!

.Ten post został edytowany przez Autora dnia 10.09.20 o godzinie 13:37
Paweł Łukasz Tempczyk

Paweł Łukasz Tempczyk Psycholog, trener,
aktor

Temat: Szkolenia, warsztaty, debaty itp. - oferty tylko tutaj!

Zapraszamy na warsztaty rozwoju osobistego!

AUTOPREZENTACJA - POZYTYWNY OBRAZ SIEBIE - 7.05.2011
Nie istnieje coś takiego, jak poprawny styl autoprezentacji - ilu ludzi, tyle różnych, unikalnych stylów charakterystycznych dla danej osoby. Warsztat ma na celu dotarcie do swojego stylu występowania przed audytorium - takiego, który przynosi satysfakcję z bycia w centrum uwagi.

GŁĘBOKA ASERTYWNOŚĆ - 8.05.2011
Asertywność to nie tylko umiejętność mówienia „nie”. Asertywność to sztuka spontanicznego wyrażania całego siebie, w każdym aspekcie – obrony swoich granic z zachowaniem szacunku dla drugiej strony, wyrażania swojego zdania, widzenia siebie w pozytywny sposób.

Kameralne grupy sześciu do ośmiu uczestników.
Miejsce: Ośrodek Psychoterapii i Rozwoju Osobistego Dobra4.
Czas trwania: od 11.00 do 19.00.
Koszt: 190 zł (dla uczniów i studentów: 150 zł) za jeden ośmiogodzinny warsztat; w przypadku uczestnictwa w dwu warsztatach – zniżka 20% na drugi warsztat.

Prowadzący:
Paweł Tempczyk - psycholog, trener, aktor.
Absolwent Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie był na specjalizacji Wspieranie Rozwoju Osobowości przygotowującej do pracy z grupą przy wykorzystaniu technik aktywnych. Ukończył dwuletnie Studio Teatralne Tomka Zadróżnego oraz trzy semestry aktorstwa w Wyższej Szkole Komunikowania i Mediów Społecznych. Był pomysłodawcą, trenerem i głównym organizatorem wakacyjnego projektu warsztatowego zorganizowanego dzięki grantowi z Fundacji Kronenberga "NIE BĄDŹ LETNI W LATO!!! Letnia Rozwojówka 2010", obecnie współprowadzi cykl szkoleń z Autoprezentacji w Collegium Civitas oraz prowadzi zajęcia Interaktywnego Teatru Procesu - teatru opartego o improwizacje, psychodramę oraz Psychologię Zorientowaną na Proces.

Więcej informacji i zapisy: http://dobra4.waw.pl/aktualnosci.php

Temat: Szkolenia, warsztaty, debaty itp. - oferty tylko tutaj!

.Ten post został edytowany przez Autora dnia 10.09.20 o godzinie 13:37
Mieszko Maj

Mieszko Maj HR Manager

Temat: Szkolenia, warsztaty, debaty itp. - oferty tylko tutaj!

SZKOLENIE - MłODY MENEDŻER

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8h (1 dzień szkoleniowy), 26 październik 2011, Warszawa
690 + VAT
gwarantujemy: podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Szkoleń
http://www.adeptia.pl
biuro@adeptia.pl
22 414 60 01

Kamila G.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Temat: Szkolenia, warsztaty, debaty itp. - oferty tylko tutaj!

.Ten post został edytowany przez Autora dnia 10.09.20 o godzinie 13:16

konto usunięte

Temat: Szkolenia, warsztaty, debaty itp. - oferty tylko tutaj!

SZKOLENIE - MŁODY MENEDŻER

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 26 październik 2011, Warszawa
690 + 23% VAT (przy 2 osobach z 1 firmy 10% zniżki na każda osobę, przy 3 15% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Zarządzał strukturą sprzedażową w Profit doradcy finansowi (1 rok). Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Szkoleń
http://www.adeptia.pl
przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
22 414 6003

konto usunięte

Temat: Szkolenia, warsztaty, debaty itp. - oferty tylko tutaj!

PERSWAZJA I ARGUMENTACJA W SPRZEDAŻY - INNOWACYJNE SZKOLENIE


Obrazek



Obrazek


Cele szkolenia:

Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży
opartych o skuteczną argumentację i perswazję.

Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem,
sprzedają produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim
lub przez telefon.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Uczestnicy:
• poznają podstawy skutecznej argumentacji i perswazji
• przećwiczą techniki perswazji
• nauczą się mówić językiem korzyści
• nauczą się pozytywnie programować klienta
• nauczą się radzić sobie z obiekcjami
• nauczą się finalizować sprzedaż

Czas, miejsce i cena szkolenia:

17 Listopada 2011, Warszawa ul. Pawia 55, gmach WSFiZ,
690,00 + 23% VAT (23% = 158,70 PLN)
przy 2 osobach z tej samej firmy - zniżka 5% na 1 uczestnika
przy 3 osobach z tej samej firmy - żniżka 10% na 1 uczestnika

Program szkolenia:

1. Badanie potrzeb Klienta jako podstawa skutecznej perswazji

• Diagnozowanie potrzeb Klienta podczas rozmowy
• Potrzeby sprzedażowe (dotyczące produktu)
• Potrzeby obsługowe (wymagania dotyczące Doradcy i firmy)
• Potrzeby psychologiczne (ukryte preferencje osoby decyzyjnej w firmie)
• Techniki analizy potrzeb Klienta
• Scenariusze rozmowy
• Zadawanie pytań (otwierających i pogłębiających)
• Wzbudzanie i modyfikacja potrzeb Klienta
• Aktywne słuchanie Klietna (parafraza, klaryfikacja, aprobata przez telefon)
• Rola zadawania pytań w perswazji
• Rodzaje pytań a ich skuteczność
• Pytania otwarte
• Pytania zamknięte
• Pytania sugerujące
• Pytania oceniające

2. Argumentacja i perswazja podczas rozmowy sprzedażowej

• Język korzyści
• Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta podczas prezentacji oferty
• Zamiana cech proponowanego rozwiązania na korzyści dla Klienta
• Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta
• Argumentacja dwustronna i jednostronna
• Argumentacja i perswazja oparta na emocjach

3. Techniki skutecznej perswazji

• Używanie w przekazie programatorów pozytywnych, unikanie negatywnych
• Wykorzystanie efektów pamięciowych człowieka do wzmocnienia siły przekazu
• Ćwiczenia praktyczne z budowania przekazów perswazyjnych

4. Argumentacja i perswazja podczas prezentacji oferty

• Język korzyści
• Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta podczas prezentacji oferty
• Zamiana cech proponowanego rozwiązania na korzyści dla Klienta
• Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta
• Techniki skutecznej perswazji

5. Perswazja i argumentacja podczas finalizacji sprzedaży

• Techniki zamykania sprzedaży
• Przyczyny braku finalizacji – po stronie Klienta oraz Doradcy

6. Zaawansowane techniki wywierania wpływu na rozmówcę

• Omówienie technik wpływu wg. Cialdiniego
• Społeczny dowód słuszności
• Reguła wzajemności
• Reguła autorytetu
• Reguła niedostępności
• Reguła zaangażowania i konsekwencji
• Lubienie i sympatia
• Praktyczne wykorzystanie reguł wpływu

7. Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z TVP INFO, serwisem Money.pl, nf.pl , trener nlp.
Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności sprzedażowych
takich jak: sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja oraz szkoli z umiejętności
menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu,
budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży
(zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem
dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Zarządzał strukturą sprzedażową w Profit doradcy finansowi. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie zajmuje się
sprzedażą projektów doradczych dla klientów korporacyjnych.Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi
takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
22 414 6003
ul. Rakowiecka 33/25
Warszawa



Wyślij zaproszenie do