Wojtek T.

Wojtek T. FREELANCER -
Telemarketer ds.
Klientów
biznesowych, Team
...

Temat: Chciał(a)byś w przyszłości pracować w reklamie? Sprawdź!

Szanowni Studenci,

ITC Centrum Szkoleń i Eventów ma przyjemność zaprosić do udziału w projekcie szkoleniowym skierowanym przede wszystkim do studentów krakowskich uczelni , osób które wiążą swoje plany zawodowe z szeroko pojmowaną kreacją reklamową i chcących poznać specyfikę pracy i tajniki warsztatu speców od reklamy. Naszym celem jest stworzenie możliwości poznania języka marketingu i reklamy w praktyce oraz uatrakcyjnienia swojego CV poprzez wzięcie udziału w praktycznym warsztacie biznesowym, udokumentowanym certyfikatem.



Obrazek


AKADEMIA UMIEJĘTNOŚCI ITC
Biznes dla studentów

Kiedy?

już 23-24 kwietnia 2009r.

Gdzie?

Bursa profesorska UJ, ul. Garbarska 7a, Kraków.

Za ile?

TYLKO 390 zł/1 os, (cena zawiera: catering, materiały szkoleniowe, imienny certyfikat)
UWAGA: zgłoszenie do 15 kwietnia - 10%

Promocja - Twoi znajomi na wagę złota!
zbierz grupę 4 osób - a 5 osoba wchodzi za friko!

_____________________________________
Warsztaty dla przyszłych „speców od reklamy”*
Copywriting, obraz, dźwięk: pomysł, kreacja, realizacja.

*warsztat realizowany z dużym powodzeniem m. in. dla studentów SGH i Uniwersytetu Śląskiego.

PROGRAM (2 dni, godz. 10 00 – 15 00):

1. Przedstawienie specyfiki podejścia do tworzenia reklamy.
2. Przybliżenie charakteru pracy w agencji reklamowej.
3. Języka reklamy i marketingu, którego używa się w agencjach i działach marketingu.
4. Przykłady reklam.
5. Metody pracy copywritera: etapy tworzenia reklamy - brief, metody szukania pomysłów, podejście do konkretnego zlecenia, selekcja pomysłów, przygotowanie projektów, prezentacja przed klientem, argumentacja, poprawki, realizacja - reklama jako efekt pracy wielu ludzi.
6. Praktyka - zasady opracowania briefu, praca twórcza, prezentacja pomysłów, ocena i konstruktywna krytyka pomysłów (słuchacze podzieleni są na grupy, każda grupa - jako agencja, prezentuje swoje pomysły przez resztą i broni ich).
7. Porady merytoryczne (jak znaleźć pracę w agencji reklamowej, jak zorganizować sobie pracę itp) + indywidualne konsultacje.

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:
- poznanie procesu tworzenia komunikatu reklamowego,
- poznanie mechanizmów tworzenia komunikatu reklamowego ukierunkowanego na efekt - realizację ceów klienta,
- nabycie umiejętności przekształcania pomysłów w spójny komunikat,
- przybliżenie źródeł inspiracji
- ćwiczenia praktyczne + indywidualne konsultacje (także elektroniczne po zakończeniu szkolenia)
- imienny certyfikat uczestnictwa

ORGANIZATOR: Grupa ITC - Centrum Szkoleń i Eventów

Oferujemy naszym klientom wsparcie rozwoju organizacji poprzez pozyskiwanie najlepszych kandydatów z rynku oraz szkolenie, planowanie i stymulowanie ich rozwoju i właściwego motywowania do osiągania strategicznych założeń firmy.

- 10 lat na rynku, oferty pracy stałej i tymczasowej w Polsce (centrala w Krakowie, oddziały w Katowicach, Legnicy, Lublinie) krajach UE, szkolenia dla firm (m. in. Fresh Logistics, Ziaja, Scandinavian Tobacco Group)

- Należymy do Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia, Francuskiej Izby Przemysłowo - Handlowej, Polskiej Izby Firm Szkoleniowych.
- Cykliczne projekty szkoleniowe: Akademia PR (obecnie III edycja), Międzynarodowe Forum Agencji Rekrutacyjnych (II edycja 10 2009).

TRENER i Autor programu:

Adrian Tomaszewski - copywriter, projektant, szkoleniowiec. Marketingowe i reklamowe projekty zrealizował m.in. dla firm: Avon, Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in. Pracowal m. in. dla firm: Altkom Akademia, Young & Rubicam Poland, Ogilvy One Poland, Polymus, V&P. Doświadczenie w zakresie tworzenia tekstów i nazw marketingowych, reklamowych, ofertowych, scanariuszy eventów i mechanizmów promocji: copywriter i senior copywriter w agencjach reklamowych: Young & Rubicam Poland, Ogilvy One Poland, HYPERmedia. Autor książek: "Książeczka zdrowia copywritera" (wyd. Onepress 2006) oraz "Reklamowa Gra w słowa". Kompozytor muzyki i efektów dźwiękowych - do reklam, serwisów www, prezentacji multimedialnych, infolinii, gier, eventów itp. Zrealizowane projekty m.in. dla: Mastercook, Philip Morris, Samsung, Delicji, KFC, Pilsner Urquell. Nagrody i wyróżnienia: Złote Orły, Boomerang, Złota strzała.

Już wkrótce w Akademii Umiejętności:
1. Rekrutacja od podstaw – zostań konsultantem ds. rekrutacji
2. Poznaj „tajną broń” przedstawiciela handlowego – warsztaty dla przyszłych handlowców.

WIĘCEJ INFORMACJI O PROGRAMACH SZKOLENIOWYCH KTÓRE PROWADZIMY NA NASZEJ STRONIE INTERNETOWEJ:http://ITCGRUPA.PL

PYTANIA i ZGŁOSZENIA:

Wojtek Turzański
tel. 666 011 771
mail: wojciech.turzanski@itcgrupa.pl

ITC Grupa - Centrum Szkoleń i Eventów
ul. Kurniki 4
31-156 Kraków
tel. +48 12 357 22 88
fax. +48 12 619 43 01Wojtek T. edytował(a) ten post dnia 25.03.09 o godzinie 10:01