Paweł Ogonowski

Paweł Ogonowski Partner @ Conversion

Temat: Praca dla studenta: Pracownik Biura Obsługi Klienta...

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe AWA

Jeżeli...
... pragniesz pracować w młodym i dynamicznym zespole ...
... poszukujesz nowych możliwości rozwoju ...
... potrafisz angażować się w to, co robisz...
... dysponujesz umiejętnościami pracy w grupie ...
... jesteś odpowiedzialny i kreatywny ...
... dołącz do naszego zespołu

Poszukujemy studentów na stanowiska:

>>>>>Pracownik Biura Obsługi Klienta sklepu internetowego<<<<<

Zakres obowiązków:
obsługa klienta, moderacja platformy e-commerce; obsługa programu magazynowego; dbanie o marketing (e- marketing).

Wymagania:
mile widziana bardzo dobra znajomość obsługi komputera, szczególnie pakiet MS OFFICE; umiejętność sprawnego poszukiwania informacji; zainteresowanie szeroko pojętą tematyką umiejętności „miękkich“ oraz marketingiem, umiejętność pracy w grupie oraz znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.

>>>>>Pracownik Biura Obsługi Klienta Biznesowego<<<<<

Zakres obowiązków:
obsługa klienta, moderacja platformy B2B; obsługa programu magazynowego; dbanie o marketing (e- marketing).

Wymagania:
mile widziana bardzo dobra znajomość obsługi komputera, szczególnie pakiet MS OFFICE; umiejętność sprawnego poszukiwania informacji; zainteresowanie szeroko pojętą tematyką umiejętności „miękkich“ oraz marketingiem, umiejętność pracy w grupie oraz znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.

Jeżeli chcesz dołączyć do naszego zespołu, prosimy o przesyłanie aplikacji (CV ze zdjęciem i list motywacyjny): na adres e-mail: awa@awa.bialystok.pl

W każdym dokumencie dołącz klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 Dz.U. Nr 133, Poz. 833)"

Termin przysyłania aplikacji to 3 czerwca 2008.
Więcej informacji o nas znajdziesz na: http://awa.bialystok.pl

Proces rekrutacji
Rekrutacja składa się dwóch etapów.
Pierwszym jest selekcja aplikacji.
Jeśli Twoje CV i list motywacyjny pomyślnie przejdą pierwszy etap, zaprosimy Cię na rozmowę kwalifikacyjną.