Temat: Wielkie prośba do studentów UJ!
Ewa Zawalska:
nie wzięłaś pod uwagę że ktoś może nigdy nie używał danego typu telefonu nie zna marki. Wyjdą ci błędne wyniki, bo różne osoby będą reagować na to w różny sposób wypełniając ankietę nie zgodnie z prawdą :(
Masz częściowo rację,ale rzecz nie w tym, by ktoś używał każdej z marek, ale chodzi o postrzeganie poszczególnych marek telefonów, a postrzeganie wcale nie musi wynikać z używania osobiście każdego typu telefonu.
Na postrzeganie ma wpływ reklama, opinie innych osób, które używały komórki jakiejś marki itp. i właśnie to mnie interesuje
w tych badaniach.
Wiele osób miało jakąś styczność bezpośrednią czy pośrednią z każdą z marek tel.komórkowych i na podstawie wyrobionej opinii (która oczywiście może nie wynikać z żadnych obiektywnych danych) dokonuje zakupów kolejnych telefonów.
Podobne badania robiono dla marek samochodów,a wiadomo,że nikt nie jeździł każdym typem samochodu.
W każdym razie dzięki za uwagi i wypełnienie ankiety.
Łukasz Komarewicz edytował(a) ten post dnia 26.07.08 o godzinie 11:54