konto usunięte
Temat: współczesne teorie komunikacji II
Współczesne Teorie Komunikacji IIWspółczesne teorie komunikacji II
Zapraszamy do udziału w II edycji międzynarodowej konferencji naukowej, organizowanej przez Koło Naukowe Corporate Identity & Public Relations, działające przy Szkole Wyższej Psychologii Społecznej we Wrocławiu.
Druga odsłona, zainicjowanego przed rokiem cyklu spotkań podejmujących tematykę komunikacji społecznej jest kontynuacją ogólnopolskiej dyskusji nad standardami komunikacji społecznej.
Mamy świadomość, że do powiedzenia w tym temacie pozostało bardzo wiele. Dlatego wierzymy, że zaznaczą Państwo swoją obecność na konferencji.
Tematyka, która nas interesuje:
komunikacja społeczna
communication design
corporate identity
reklama
psychologia społeczna
Wśród referentów wystąpią m.in. prof. Michael Fleischer i prof. Dariusz Doliński, a także 40 innych specjalistów i naukowców z całej Polski, Czech i Niemiec.
Szczegółowych informacji udzielą:
Agnieszka Łaba a.laba@knci.pl
koordynator projektu
Mariusz Wszołek m.wszolek@knci.pl
przewodniczący KNCI
knci.pl
Konferencja odbędzie się w nowoczesnym budynku Uniwersytetu Wrocławskiego, Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej - dziennikarstwo.uni.wroc.pl
Spotkania pokonferencyjne odbędą się w najoryginalniejszej klubokawiarni we Wrocławiu - Mleczarni - mleczarniahostel.pl Będzie możliwość podzielenia się wrażeniami i żywej dyskusji do białego rana.
szczegółowy harmonogram zostanie zaprezentowany na początku marca!
Serdecznie zapraszamy!
Koło Naukowe corporate identity & public relations