Maciej P.

Maciej P. Marketing i tramping
- czyli to, co
kocham najbardziej
;)

Temat: SZKOLENIA W WARSZAWIE 2013


Obrazek

J.G.TRAINING

Obrazek


ZAPRASZAM NA SZKOLENIA W NAJBLIŻSZYM TERMINIE

CŁO I AKCYZA

1. System INTRASTAT ze zmianami w 2013 roku
2. Ćwiczenia w wypełnianiu deklaracji INTRASTAT wg zasad obowiązujących w 2013 roku.
3. Obrót międzynarodowy - przepisy celne i podatkowe oraz ich praktyczne zastosowanie
4. Obrót wyrobami tytoniowymi i suszem tytoniowym – zmiany w przepisach od 1.01.2013
5. Pochodzenie i status celny towarów w obrocie międzynarodowym
6. Prawo akcyzowe - przepisy ustawy i ich praktyczne zastosowanie, zmiany w 2013
7. Klasyfikacja taryfowa i korzystanie ze Wspólnotowej Taryfy Celnej
8. Zarządzanie ryzykiem celnym w przedsiębiorstwie
9. Eksport i import - najważniejsze aspekty w świetle prawa wspólnotowego, prawa podatkowego oraz zmian w ustawie VAT w latach 2013 - 2014.
10. Procedury uproszczone - praktyczne zastosowanie przepisów
11. Gospodarcze procedury celne
12. Kurs przygotowujący do egzaminu na agenta celnego

FUNDUSZE UNIJNE

1. Rozliczenie końcowe i trwałość projektów realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko
2. Zamykanie projektów infrastrukturalnych - jak przygotować tzw. aneks czyszczący do umowy dofinansowania
3. Jak rozliczyć projekt w ramach PO IiŚ – kwalifikowalność wydatków oraz przygotowanie i weryfikacja wniosków o płatność
4. Pomoc publiczna w projektach realizowanych w ramach krajowych i regionalnych programów operacyjnych
5. Nieprawidłowości w projektach realizowanych w ramach POIiŚ
6. KURS: Kluczowe aspekty realizacji projektów finansowanych w ramach PO IiŚ – jak poprawnie zakończyć projekt i zachować jego trwałość

LOGISTYKA I TRANSPORT

1. Ewidencja czasu pracy kierowców - systemy czasu pracy
2. Incoterms 2010 - najnowsza wersja oficjalnych reguł Międzynarodowej Izby Handlowej do interpretacji terminów handlowych
3. Nowoczesny magazyn - analiza, ocena i usprawnienie procesów magazynowych w przedsiębiorstwie
4. Nowe obowiązki zarządców dróg gminnych, powiatowych oraz wojewódzkich od dnia 19.10.2012 r. Zezwolenia na przejazd pojazdów nienormatywnych.
5. Transport i spedycja międzynarodowa - umowy, ubezpieczenia, konwencja CMR
6. Zarządzanie logistyką przedsiębiorstwa
7. Publiczny transport zbiorowy – przepisy i praktyka

OCHRONA ŚRODOWISKA

1. Ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach – nowe obowiązki przedsiębiorców w 2013 r.
2. Raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko – weryfikacja jakości
3. Gospodarka odpadami w 2013 roku, nowa ustawa o odpadach
4. Rozporządzenia REACH i CLP oraz ustawa o substancjach i mieszaninach chemicznych - obowiązki przedsiębiorców
5. Rozszerzona karta charakterystyki jako najważniejszy dokument w łańcuchu dostaw
6. Gospodarka wodno-ściekowa. Pozwolenia wodnoprawne na wprowadzanie ścieków.
7. PRAWO WODNE - realizacja i eksploatacja urządzeń wodnych w świetle aktualnych przepisów
8. Opakowania, odpady opakowaniowe i poużytkowe - zmiany w 2013
9. Ocena oddziaływania na środowisko w procesie inwestycyjnym
10. Przetargi w gospodarce odpadami w ramach „rewolucji śmieciowej”
11. Prawo ochrony środowiska a obowiązki przedsiębiorców - przepisy i praktyka, najnowsze zmiany
12. Transgraniczne oceny oddziaływania na środowisko
13. Prawo ochrony środowiska a obowiązki przedsiębiorców - przepisy i praktyka, projektowane zmiany. - Poznań
14. System zarządzania środowiskowego (SZŚ) wg ISO 14001 a prawo ochrony środowiska – obowiązki, wymagania, sankcje

PRAWO BUDOWLANE

1. Realizacja inwestycji zgodnie z Warunkami Kontraktu FIDIC
2. Zarządzanie budowlanym projektem inwestycyjnym
3. Proces budowlany – od warunków zabudowy do pozwolenia na użytkowanie
4. Umowa o roboty budowlane – jak zabezpieczyć interesy stron i zminimalizować ryzyko związane z prowadzoną inwestycją
5. Prawidłowe użytkowanie obiektu budowlanego i prowadzenie książki obiektu budowlanego - warsztaty
6. Kosztorysowanie robót budowlanych - aspekty praktyczne
7. Ocena oddziaływania na środowisko w procesie inwestycyjnym
8. Transgraniczne oceny oddziaływania na środowisko
9. Umowa o roboty budowlane – jak zabezpieczyć interesy stron i zminimalizować ryzyko związane z prowadzoną inwestycją - Gdańsk
10. KURS: Proces budowlany w praktyce – realizacja inwestycji, kosztorysowanie, zawieranie umów o roboty budowlane
11. Zasady zrównoważonego rozwoju w budownictwie według wzorów LEED

UMOWY O OBROCIE GOSPODARCZYM

1. Umowy handlowe – jak zabezpieczyć interesy swojej firmy. Przepisy i praktyka.
2. Umowa o roboty budowlane – jak zabezpieczyć interesy stron i zminimalizować ryzyko związane z prowadzoną inwestycją
3. Reklamacje, gwarancja, rękojmia - aspekty prawne
4. Partnerstwo Publiczno-Prywatne „krok po kroku” – przygotowanie do realizacji projektu
5. Umowy na odległość i umowy poza lokalem przedsiębiorstwa - jak zawierać, przepisy i praktyka.
6. Weksel w obrocie gospodarczym - aspekty prawne i zastosowanie praktyczne.
7. Umowy handlowe – jak zabezpieczyć interesy swojej firmy. Przepisy i praktyka. -Wrocław
8. Umowa o roboty budowlane – jak zabezpieczyć interesy stron i zminimalizować ryzyko związane z prowadzoną inwestycją - Gdańsk

WINDYKACJA NALEŻNOŚCI

1. Windykacja należności - postępowanie sądowe i komornicze.
2. Skuteczna windykacja należności w aspekcie prawnym i negocjacyjnym
3. Dochodzenie wierzytelności w postępowaniu upadłościowym i naprawczym. Jak skutecznie chronić interesy wierzyciela.
4. Windykacja należności - postępowanie sądowe i komornicze. - Wrocław
5. Techniki negocjacji windykacyjnych – warsztaty
6. Weksel w obrocie gospodarczym - aspekty prawne i zastosowanie praktyczne.
7. Skuteczna windykacja należności w aspekcie prawnym i negocjacyjnym - Wrocław

ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

1. Jak wygrać przetarg - praktyczne wskazówki dla wykonawców, zmiany przepisów w 2013 r.
2. Przetargi w gospodarce odpadami w ramach „rewolucji śmieciowej”
3. Prawo zamówień publicznych dla zamawiających w 2013 roku

ZARZĄDZANIE NEGOCJACJE SPRZEDAŻ

1. Techniki negocjacji windykacyjnych – warsztaty
2. Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie. Komunikacja interpersonalna w aspekcie urząd - klient, z uwzględnieniem klientów trudnych.
3. Proces zakupowy i techniki negocjacji zakupowych
4. Profesjonalna obsługa klienta
5. Warsztaty z zarządzania dla menedżerów
6. Profesjonalna asystentka - warsztaty rozwojoweMaciej Paszek edytował(a) ten post dnia 18.02.13 o godzinie 13:33

Temat: SZKOLENIA W WARSZAWIE 2013

Szanowni Państwo,
Gorąco zapraszam do zapoznania się z ofertą bezpłatnych szkoleń, dofinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Projekt kierujemy do osób zatrudnionych w oparciu o umowę o pracę w wieku 50+.

o MS Excel w analizie finansowej - 2 dni
o MS Project - harmonogramowanie i kontrola realizacji projektu - 2 dni
o Komunikacja w pracy - 2 dni
o Asertywność w pracy i życiu osobistym - 2 dni
o Zarządzanie czasem - 2 dni
o Sztuka zarządzania emocjami - 2 dni
o Zarządzanie przez cele - zwiększenie efektywności organizacji - 2 dni
o Strategie motywowania zespołu - 2 dni
o Coaching jako metoda doskonalenia pracowników - 2 dni
o Menadżer przywódcą - 2 dni

Udziału w szkoleniach jest w 100% dofinansowany przez Europejski Fundusz Społeczny. Uczestnicy nie wnoszą opłat za szkolenia.

Projekt skierowany jest do przedsiębiorców MMSP posiadających jednostkę organizacyjną na terenie woj. mazowieckiego oraz ich pracowników mieszkających lub pracujących w woj. mazowieckim, którzy ukończyli 50 r.ż.

Każdy z uczestników zobowiązany jest do wzięcia udziału w co najmniej 2 szkoleniach.
Każda z osób biorących udział w szkoleniu weźmie udział w dwóch indywidualnych spotkaniach z doradcą ds. rozwoju zawodowego (2 x 1 godz. na osobę).

Przedsiębiorstwa, których pracownicy wezmą udział w projekcie, nie korzystały dotąd ze wsparcia w zakresie projektów szkoleniowych w ramach poddziałania 8.1.1 PO KL

Szkolenia odbywają się w dni robocze w godzinach 9:00-16:00, w ośrodku Altkom Akademii S. A. w Warszawie, ul. Chłodna 51, budynek WTT.

Informacje i zapisy:
sylwia.pietrzyk@altkom.pl
Tel. 22 41 70 194

Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Wojciech Rosicki

Wojciech Rosicki Współtwórca marki
Manufakturafiran.pl

Temat: SZKOLENIA W WARSZAWIE 2013

10 NAJLEPSZYCH STRATEGII SPRZEDAWCÓW


Obrazek


Każdy człowiek zajmuje się sprzedażą, niezależnie od tego, czym się zajmuje na co-dzień. Całe
Twoje życie to ciągły proces komunikowania się z innymi, przekonywania ich i wywierania na nich wpływu (robiony w większości bez Twojego świadomego udziału).

Coraz częściej mówi się, że 10 procent czołowych handlowców w każdej branży przejmuje 90 procent zysku. Zastanawiasz się pewnie co robi te 10%!?
To szkolenie będzie w dużej mierze odpowiedzią na to pytanie.
Wybraliśmy 10 najlepszych i sprawdzonych w praktyce strategii sprzedawców które będziesz miał okazję uczyć się na klubie.

Oto one:
1. Umiejętność wchodzenia w zasobny stan umysłu/stan kreatywności - naucz się wchodzić w up-time, by mieć większy dostęp do zasobów (od tego zaczniemy szkolenie tak byś jeszcze więcej wyciągną z kolejnych części)

2. Umiejętność korzystania ze swoich słabych i mocnych stron w procesie sprzedażowym. Nauczymy Cię jak znajdować atuty w słabych stronach i korzystać z nich w sprzedaży.

3. Świadomość sukcesu często pomijana przez sprzedawców. Czyli sprawdzenie czy tak na prawdę wierzą w produkt i chcą go sprzedawać.

4. Rozpoznawanie wewnętrznych ograniczeń/sabotaży oraz umiejętność wychodzenia ponad nie. Pokażemy Ci dwa podejścia
a) praca z ograniczeniami za pomocą małych kroków
b) zmiana przekonań za pomocą zmiany pozycji ciała

5. Adaptacja do zmieniających się warunków środowiska, sytuacji, produktu i drugiego człowieka. Sprzedawcy muszą cały czas przystosowywać się do warunków, w jakich aktualnie się znajdują. Po się każemy Ci jak to robić.

6. Identyfikowanie potrzeb - Nauczysz się za pomocą pytań identyfikować ukryte interesy klienta.Pozwoli Ci to precyzyjniej przedstawić klientowi produkt, uwzględniając jego system wartości.

7. Umiejętne radzenie z obiekcjami klienta - omówimy najczęstsze obiekcje klientów i nauczysz się skutecznie z nimi radzić.

8. Sprzedaż pytaniami - prowadzi do tworzenia warunków między Tobą a potencjalnym klientem dzięki czemu lepiej poznasz strategie decyzyjne klienta, wartości oraz kilka innych rzeczy które pomogą Ci w finalizacji sprzedaży

Ujawniliśmy 8 kluczowych strategii, z racji tego, że nasze szkolenia są tworzone dla potrzeb grupy i każde może być trochę inne kolejne strategie sprzedażowe poznacie na szkoleniu

Twoja inwestycja:
39 zł (w dniu szkolenia 55zł)

Logistykę i zapisy znajdziesz na:

http://www.eddu.pl/index.php/szkolenia/10-najlepszych-...
Agata S.

Agata S. Asystentka Dyrektora
Generalnego

Temat: SZKOLENIA W WARSZAWIE 2013

...Ten post został edytowany przez Autora dnia 22.07.13 o godzinie 16:13
Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

Temat: SZKOLENIA W WARSZAWIE 2013

OSTATNIA EDYCJA przed wakacjami!

Analiza biznesowa: modelowanie procesów biznesowych i notacja BPMN

Miejsce: Warszawa (ul. Jana Pawła II 27)
Termin: 20-21 maja 2013
Cena netto: 2600 PLN (zapoznaj się z rabatami!)

ZAPRASZAMY!
biuro@eduFuturo.pl
(+48) 794 930 124
Sebastian Szajner

Sebastian Szajner Trener / Konsultant
w House of Skills /
Motywacja / Przyw...

Temat: SZKOLENIA W WARSZAWIE 2013

FUNDAMENTY BUDOWANIA ZDROWYCH RELACJI

PREZENTACJA TRENERA

Trening praktyczny skupiony na ćwiczeniach z najbardziej bazowej umiejętności czyli nawiązywania relacji. Będziesz eksplorował 3 typy relacji: biznesową, związkową i przyjacielską: jej różnice, podobieństwa, mechanizmy działania, oraz strukturę powstawania

Te trzy typy relacji zostaną omówione w zestawach umiejętności potrzebnych do tytułowego Zdrowia w relacjach z ludźmi. Oto One:

1. Przeszłość
a) poznasz dlaczego wybrałeś akurat tych znajomych z którymi teraz utrzymujesz relacje. Świadomość tego doprowadzi Cię do miejsca gdzie precyzyjniej wybierasz osoby z którymi chcesz budować kontakt
b) poznasz potrzeby jakie realizowałeś z poszczególnymi osobami w Twoim życiu. Z imienia i nazwiska będziesz wiedział dlaczego z tą akurat osoba dobrze Ci się rozmawiało, a z inną miałeś krótką relacje
c) będziesz w stanie wybaczyć swoim wrogom, konkurentom, rywalom z przeszłości i rozpocząć nowy rozdział w budowaniu zdrowych związków

A gdy już o budowaniu nowych związków mowa to czas przejść do...

2. Budowanie nowych znajomości

Zapisał tę datę w kalendarzu, bo bardzo chciał tam być. Wiedział, że ten dzień jest dla niego ważny, bo decyduje o jego przyszłości. To Spotkanie o prace miało być spełnieniem jego długich oczekiwań. Przeglądał godzinami strony aby pokazać się w jak najlepszym świetle. Przyszedł na umówione spotkanie pól godziny wcześniej i czekał na swoja kolej. Ze spotkania wrócił zadowolony bo poszlo po jego myśli. Teraz tylko czeka na telefon... Później się dowiedział co przesadziło, dlaczego nie zadzwonili. Kiedy Psycholog rozwojowy Elizabeth Morgan przepytała 300 studentów z Boise State University w USA, okazało się ze 33% z nich przynajmniej raz upubliczniała swoje zdjęcie pijącego alkohol, a 40% ankietowanych udostępniało publicznie zdjęcia swojego przyjaciela w takiej sytuacji. Z jednej strony można zapytać, co w tym złego, że ktoś wstawia zdjęcie z życia prywatnego? Sam alkohol nie jest problemem, zdjęcie również, w momencie gdy bierze się wszystkie skutki tych decyzji. Lecz czy ludzie zawsze są świadomi konsekwencji tego co robią, na przykład gdy zdjęcia zobaczy potencjalny pracodawca? Podobnie jak podczas uroczystego obiadu, czy spotkania w gronie przyjaciół obowiązują inne zasady, często na pierwszy rzut oka wzajemnie zaprzeczające. Jeśli chcesz Nauczysz się tak zapoznawać ludzi i nawiązywać relacje aby bez niedomówień, szczerze i spójnie pokazać kim jesteś, to w tym przypadku zasady są proste: przyjdź na szkolenie. Dowiesz się o fundamentach nawiązywania znajomości. Tych prywatnych i zawodowych.

Dowiesz się:
- jak reklamować swój produkt lub usługę mając trzy minuty na rozmowę
- dlaczego pierwsze wrażenie jest istotne oraz jak rzutuje na późniejsza relacj
- jak budować komunikat w oparciu o to co czujesz w chwili obecnej rozpoczynać i kończyć rozmowy biznesowe. pracowałem dwa lata w bankowości, podzielę sie tym co najskuteczniejsze w budowaniu relacji z klientem i co daje namacalną sprzedaż
- Twoje historie i perypetie są idealnym sposobem aby przekazać doświadczenie życiowe, styl bycia, dojrzałość i wartości jakimi się kierujesz. Dostaniesz sposoby na ich opowiadanie ilość poruszanych tematów jest wprost proporcjonalna do zainteresowania rozmówcy
-Dowiesz się dlaczego i jak znajomi definiują Twoja wartość. Nnauczysz się korzystać ze zniekształcenia: docenianie relacji = docenianie rozmówcy
-W jaki sposób i dlaczego Poprzednie relacje definiują obecną
-Będziesz sie uczył na wiele sposobów z fragmentów filmów, reklam, teledysków, muzyki i zdjęć
b) odczytywanie rozmówcy:
- odsiewanie: po czym poznawać czy dana osoba jest odpowiednia na partnera w związku, biznesowego, czego można się po niej spodziewać i jak to sprawdzać
- jak odczytywać wartości rozmówcy w jego opowieściach, o tym co mówi o sobie, dlaczego jest tak, że po tym jak mówi się o swoim poprzednim związku można rozpoznać nastawienie do kolejnego

4. Konflikty w relacjach:
a) powstawanie: dowiesz się jakie są najczęstsze powody powstawania nieporozumień między ludźmi i jak im zapobiegać.
b) rozwiązywanie
- Rozwiązuj konflikty na bierząco. Każdy nie rozwiązany konflikt narasta. Zacznie wchodzić Ci to w nawyk
- Jak przy pomocy zasobności relacji (wspólnej przeszłości i wspólnych przeżyć) wychodzić z konfliktów. Bo przecież nie warto się kłócić o byle co skoro związek jest tak istotny!
- Nauczysz się rozmawiać w taki sposób aby rozmówca nie czuł się atakowany a doceniany
- Nauczysz się jak metafory działają na podświadomość i jak z tego korzystać przy rozwiązywaniu konfliktów

5. Wzmacnianie: na tej części nauczysz się wzmacniać i pielegnować relacje którą posiadasz i te które nawiążesz w przyszłości

- Na podstawie historii ze swojego życia, nauczysz się przekazywać ludziom wartości którymi żyjesz
-Poznasz moc Efektu Zegarnik- kiedy i jak ucinać opowiadane przykład i historię, aby wprowadzić słuchacza w jeszcze większe zaciekawienie, a co za tym idzie urozmaicać relację
- Dowiesz się jak za pomocą metafor opowiadać o sobie, jak budować obrazy rozmówcom aby rozmowa mogła ciągnąć się długimi godzinami
- Zobaczysz strategie osob których związki przetrwały kilkadziesiąt lat. Jak się uczyć to od specjalistów!

Kiedy 18maja, w godzinach 10.00-18.00, w tym godzinna przerwa na obiad

Kto poprowadzi: Sebastian Szajner, coach, w ciągu ostatnich 3 lat odbył ponad 200 dni szkoleniowych ucząc się od specjalistów w swoich dziedzinach takich jak: dr Elżbieta Zdenkiewicz-Ścigała (Polska; ekspert psychologii kryzysu i psychotraumatologii), John Grinder (USA; tworca nlp), Mateusz Grzesiak (Polska; trenerstwo i coaching), Ross Raynolds (Holandia; medytacja), Maestro Manuel Rufino (Dominikana; szamanizm). Ukończył trzykrotnie mastera i praktyka nlp, jest zaanwasowanym masterem nlp i starszym uczniem medytacji vipassana. Jego specjalizacją jest wykorzystywanie kryzysu do osobistego wzrostu. Prywatnie zakochany w medytacji, miłośnik kina akcji i sztuki współczesnej pod każdą postacią.

ZA ILE? 250zł w dniu warsztatu
Cena ze zniżką dla osób wpłacających do 12 maja 129zł, po 12 maja 179zł.

Co w cenie: miejsce na warsztacie;
catering: woda, soki, ciastka owoce;
skrypt i materiały po szkoleniowe;
certyfikat uczestnictwa wraz z indywidualnym opisem pracy kursanta.

Gdzie: Warszawa, cicha i wygodna sala, idealna na intensywną pracę umysłową. Uczestnik dostaje w mailu zwrotnym maksymalnie tydzień przed warsztatem.
LIMIT MIEJSC: 30

Zgłoszenia: info@sebastianszajner.pl w tytule: "Imię Nazwisko: Fundamenty Budowania Zdrowych Relacji"
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: SZKOLENIA W WARSZAWIE 2013

Obsługa trudnego klienta szkolenie

Cele szkolenia:
► Przygotowanie pracowników do bezpośredniej obsługi Klienta
► Przećwiczenie umiejętności sprzyjających efektywnej komunikacji w kontakcie bezpośrednim
► Przekazanie wiedzy na temat technik i narzędzi wykorzystywanych podczas bezpośredniej obsługi Klienta
► Rozwijanie umiejętności sprzyjających efektywnej komunikacji z Klientem
► Przekazanie uczestnikom wiedzy na temat technik i narzędzi wykorzystywanych podczas obsługi Klienta
► Dostarczenie uczestnikom wiedzy z zakresu technik i narzędzi pomocnych w trudnych sytuacjach
► Zapoznanie uczestników z algorytmami przydatnymi do reagowania w trudnych sytuacjach
► Rozwijanie umiejętności odmawiania, reagowania na atak i krytykę
► Dostarczenie wiedzy i rozwijanie umiejętności z zakresu udzielania odpowiedzi na zapytania w formie e-mailowej
► Rozwijanie umiejętności planowania własnych działań w sposób zapewniający skuteczną realizację zadań i dający poczucie satysfakcji

Kontakt w sprawie szkolenia:
Szkolenia biznesowe
biuro@wstronerozwoju.com
Ewelina Zdzieszyńska
Tel.: 500 029 886
Dominika Godyn

Dominika Godyn Specjalista ds.
projektów /
Koordynator
projektów UE

Temat: SZKOLENIA W WARSZAWIE 2013

Firma CTC Polska Sp. z o.o. zaprasza do uczestnictwa w projekcie
Skuteczny finansista - wsparcie szkoleniowe dla MŚP z sektora usług finansowych
współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Szkolenia objęte są 100% dofinansowaniem z EFS!

OFEROWANE SZKOLENIA W PROJEKCIE:

1. Umiejętności interpersonalnych (24 godz. zajęć) w takich obszarach jak:
• sprzedaż i obsługa klienta,
• organizacja czasu pracy (zarządzanie czasem),
• motywowanie, wyznaczanie celów,
• skuteczna komunikacji, negocjacje handlowe,
• komunikacja interpersonalna,
• posprzedażowa obsługa Klienta.

2. Arkusza kalkulacyjnego – MS Excel dla finansistów (16 godz. zajęć).

KTO MOŻE WZIĄĆ UDZIAŁ W PROJEKCIE:
• przedsiębiorcy (właściciele) małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) lub ich pracownicy,
• legitymujący się wykształceniem co najwyżej średnim,
• zatrudnieni/działający na terenie województwa mazowieckiego,
• zatrudnieni/działający w sektorze usług finansowych.

MIEJSCE SZKOLENIA:
04-041 Warszawa, ul. Ostrobramska 101A


Uczestnik jest zwolniony z wnoszenia wkładu gotówkowego. Koszty szkoleń (ok. 400 euro) pokrywane są z puli pomocy de minimis, która przysługuje każdemu przedsiębiorcy do wysokości 200 000 euro w okresie 3 lat. Przedsiębiorca przystępując do projektu (lub delegujący swoich pracowników) otrzyma zaświadczenie o wysokości otrzymanego wsparcia.
Gwarantujemy organizację szkoleń w komfortowych, nowocześnie wyposażonych salach, komplet materiałów szkoleniowych oraz osobne stanowisko komputerowe dla każdego uczestnika. Dzięki prowadzeniu zajęć w małych, dziesięcioosobowych grupach uczestnicy będą mogli liczyć na indywidualne wsparcie trenera w procesie nauki.

Skontaktuj się z nami! Odpowiemy na wszystkie pytania!

tel.: 22 472 40 55
fax: 22 472 40 45

http://www.skuteczny-finansista.ctc.pl/
skuteczny-finansista@ctc-polska.pl
Dominika Godyn

Dominika Godyn Specjalista ds.
projektów /
Koordynator
projektów UE

Temat: SZKOLENIA W WARSZAWIE 2013

Firma CTC Polska Sp. z o.o. zaprasza do uczestnictwa w projekcie
Firma otwarta na klienta
współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

GRUPA DOCELOWA PROJEKTU:
460 pracowników, zatrudnionych w min. 150 MŚP prowadzących działalność w woj. mazowieckim w zakresie turystki i handlu.

Szkolenia objęte są 100% dofinansowaniem z EFS!

OFEROWANE SZKOLENIA W PROJEKCIE (m.in.):

• skuteczne techniki obsługi klienta
• radzenie sobie z trudnym klientem
• asertywność w kontaktach biznesowych
• budowanie trwałej relacji z klientem
• komunikacja, argumentacja i perswazja
• aktywne pozyskiwanie klientów
• standardy obsługi klienta
• prosprzedażowa obsługa klienta …. I wiele innych.

UWAGA!Każdy z uczestników projektu weźmie udział w dwóch szkoleniach!!

MIEJSCE SZKOLENIA:
04-041 Warszawa, ul. Ostrobramska 101A


Skontaktuj się z nami! Odpowiemy na wszystkie pytania!

tel.: 22 517 35 00
fax: 22 517 35 05

warszawa@ctc-polska.pl
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: SZKOLENIA W WARSZAWIE 2013

Szkolenie z reklamacji

Cele szkolenia:

► Przekazanie wiedzy na temat procesu i zasad obsługi zgłoszeń reklamacyjnych
► Ujednolicenie sposobu obsługi zgłoszeń reklamacyjnych w firmie
► Przećwiczenie przyjmowania uwag, odpowiadania na zgłoszenia reklamacyjne

Kontakt w sprawie szkolenia:
Szkolenia biznesowe
biuro@wstronerozwoju.com
Ewelina Zdzieszyńska
Tel.: 500 029 886
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: SZKOLENIA W WARSZAWIE 2013

Cele szkolenia:Ten post został edytowany przez Autora dnia 13.06.13 o godzinie 10:37
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: SZKOLENIA W WARSZAWIE 2013

Wystąpienia publiczne szkolenie

Cele szkolenia:

Uczestnicy podczas szkolenia:

► Dowiedzą się, jak zapanować nad tremą
► Dowiedzą się, jak przygotować prezentacje, aby zrealizować zamierzone cele
► Dowiedzą się, jak zastosowanie komunikacji niewerbalnej wspiera komunikację werbalną
► Dowiedzą się, jakie gesty, postawa budują wiarygodność i wzmacniają siłę Twojego przekazu

Kontakt w sprawie szkolenia:
Szkolenia dla firm
biuro@wstronerozwoju.com
Ewelina Zdzieszyńska
Tel.: 500 029 886
Agata S.

Agata S. Asystentka Dyrektora
Generalnego

Sebastian Szajner

Sebastian Szajner Trener / Konsultant
w House of Skills /
Motywacja / Przyw...

Temat: SZKOLENIA W WARSZAWIE 2013

KOMPETENCJE PRZYSZŁOŚCI III: skuteczna autoprezentacja


Obrazek

Czym jest cykl warsztatów Kompetencje Przyszłości?

Ucząc od lat u większości najlepszych trenerów jakich miałem okazje poznać, zauważyłem, że w Stolicy nie ma warsztatów gdzie ludzie mogą regularnie rozwijać i ćwiczyć bazowych umiejętności atrakcyjnych nie tylko na rynku pracy ale również w życiu codziennym. Umiejętności które są podstawą sukcesu niezależnie do tego w jakiej dziedzinie osoba działa. A cykliczność i indywidualne podejście to podstawa harmonijnego rozwoju.
Cykliczność daje trwałą zmianę. Staje się on stylem życia, a każda umiejętność tak samo jak mięsień na siłowni wymaga regularności w treningu, każda redukcja wagi wymaga nie jednorazowego wysiłku lecz stylu życia opartego o zdrowie. Wtedy zmiana wchodzi w krew. Indywidualne podejście daje gwarancje, że narzędzia i praca wykonana na warsztacie jest szyta na miarę potrzeb uczestnika, przez co rozwój nabiera zaskakującego tępa. Kompetencje rzyszłości mają za cel wyprzedzić standardową formę rozwoju o 10 lat

Warsztat III: skuteczna autoprezentacja ( tzw. elevator pitch)

Wyjdziesz z konkretnymi umiejętnościami i udoskonaloną prezencją własnej osoby której użyjesz za każdym razem gdy poznawać będziesz ludzi. Warsztat jest tak zaprojktowany, że musisz wyjść z umiejetnością, bo non-stop będziesz ćwiczyć
umiejętności, z feedbackiem na bieżąco od trenera i od grupy.

czego sie nauczysz?
- jak prezentować swoją osobe mając 3minuty na rozmowe
- jak umieć sprzedać swoje umiejętnosci
- jak kierować pierwszym wrażeniem i realizować swoje cele (ciekawość, fascynacja, atrakcyjność i wiele więcej)
- zdobędziesz punkt referencyjny tego kiedy mówisz w stanie podwyższonej uważności i stanie przepływu w którym masz
kiedy: 18 lipca, 17.00-20.00

limit miejsc : 20
za ile: obowiązuje zniżka, zamiast 59zł płacisz 49zł, decyduje kolejność zgłoszeń, jeśli przyprowadzisz 2 osoby wchodzicie każda po 30zł

Aby zapisać się na warsztat wyślij wiadomość na: info@sebastianszajner.pl w tytule " elevator pitch" . W odpowiedzi dostaniesz kolejne instukcję

Do zobaczenia,
Sebastian

Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Agata S.

Agata S. Asystentka Dyrektora
Generalnego

Temat: SZKOLENIA W WARSZAWIE 2013


Obrazek


ZAPRASZAM NA SZKOLENIA:

SIERPIEŃ 2013

2 sierpnia
Cross selling, up selling, freebie marketing. 10 Technik Zwiększania Efektywności i Wartości Sprzedaży

8-9 sierpnia
Merchandising. Zasady, Techniki, Strategie

19-20 sierpnia
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRODUKCYJNYM. Szkolenie dla Dyrektorów i Kierowników Produkcji

21 sierpnia
WYSTĄPIENIA PUBLICZNE - trening dla nieśmiałych i zawodowców

21 sierpnia
Techniki zwiększania wartości sprzedaży

22-23 sierpnia
ZARZĄDZANIE LOGISTYKĄ I PRODUKCJĄ KONTRAKTOWĄ (zarządzanie outsourcingiem)

26-27 sierpnia
BADANIA RYNKU. BADANIA MARKETINGOWE. Współpraca z agencjami. Samodzielne prowadzenie badań. Praktyczna interpretacja wyników badań

26-27 sierpnia
KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA W ZESPOLE

28 sierpnia
MENEDŻERSKIE TECHNIKI MOTYWACJI - Metody Pozafinansowe

28 sierpnia
Profesjonalne Techniki Obrony Ceny

29-30 sierpnia
PRODUCT MANAGEMENT (Zarządzanie Produktem). Szkolenie dla Product Managerów

29-30 sierpnia
ZARZĄDZANIE ZAKUPAMI Z ELEMENTAMI NEGOCJACJI ZAKUPOWYCH

WRZESIEŃ 2013

5-6 września
ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ. STRATEGIA SPRZEDAŻY. Praktyczne metody planowania, wdrożenia, kontroli i oceny wyniku handlowego

12-13 września
ZAAWANSOWANE TECHNIKI NEGOCJACJI

19-20 września
PRICING. POLITYKA CENOWA i MARKETING CENY. Praktyczne Metody Zarządzania Cenami

26 września
OBSŁUGA REKLAMACJI

27 września
PRAWNE ASPEKTY OBSŁUGI REKLAMACJI

Zapraszamy
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Temat: SZKOLENIA W WARSZAWIE 2013

PROMOCJA do 15 sierpnia!
PR w sytuacjach kryzysowych, w tym kryzys w social media - warsztaty dwudniowe >>


- zapraszam na szkolenie w imieniu Centrum Szkoleniowego AP Edukacja

CENA PROMOCYJNA:
790 zł + 23% VAT

CENA REGULARNA: 890 zł + 23% VAT
TERMIN: 29-30 sierpnia 2013, Warszawa oraz 19-20 września, Kraków

TRENER: Urszula Podraza >>

W PROGRAMIE:

DZIEŃ I: PR w sytuacjach kryzysowych

1.Czym jest kryzys i jakie może mieć skutki dla organizacji?
2.Reguły postępowania w kryzysie.
3.Manual kryzysowy czyli jak się przygotować.
4.Strategie retoryczne w kryzysie.
5.Narzędzia komunikacji kryzysowej.
6.Budowanie przekazu w sytuacji oskarżeń pod adresem firmy/organizacji/ osoby publicznej.
7.Media w kryzysie.

DZIEŃ II: Kryzys w social media

Żywiołowy rozwój mediów społecznościowych niesie ze sobą poważne zagrożenia dla reputacji firm
i instytucji. Nawet marki, które nie są obecne w social mediach mogą ucierpieć podczas kryzysów
rozgrywających się w sieci. Wiedza zdobyta podczas szkolenia pozwoli zrozumieć
mechanizmy działania mediów społecznościowych i da podstawę do opracowania procedur reagowania na sytuację kryzysową w social media.

1.Social media - nowa jakość w komunikacji.
2.Burza w szklance wody czy sieciowe tsunami - analiza case study.
3.Monitoring - podstawa szybkiego zarządzania kryzysem w social media.
4.Zasady polityki antykryzysowej organizacji w SM
5.Efektywna komunikacja podczas kryzysu w sieci.

Więcej informacji na temat szczegółów szkolenia
 TUTAJ >>


---------

ZAPRASZAM DO KONTAKTU:

Centrum Szkoleniowe AP Edukacja
Tel. 12 352 31 23
e-mail: zgloszenia@apedukacja.pl

KADRY i PŁACE
PODATKI i FINANSE
PR i MARKETING
SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA UNIA EUROPEJSKA
ZARZĄDZANIE
ZASOBY LUDZKIE
KOMUNIKACJA I ROZWÓJ OSOBISTY
INNE

BRANŻA MEDYCZNA

Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Maciej Mazuruk

Maciej Mazuruk Partner Zarządzający
- PMP, APICS
,SCRUM

Temat: SZKOLENIA W WARSZAWIE 2013


Obrazek


Wszystko co chcielibyście wiedzieć o finansach, a wstydzicie się zapytać… – tak można by scharakteryzować jednym zdaniem (parafrazując tytuł filmu znanego amerykańskiego reżysera) szkolenie z finansów dla „niefinansistów”.
Ile razy w pracy (bądź w domu, np. siedząc przezd TV) jesteśmy świadkami rozmów biznesowych o marży brutto, zysku netto, amortyzacji, kapitale obrotowym przedsiębiorstwa, niekoniecznie zdając sobie sprawę z tego, co dane pojęcia tak naprawdę oznaczają dla życia przedsiębiorstwa ?

Celem niniejszego warsztatu jest przybliżenie wiedzy o skomplikowanej dziedzinie finansowej w przystępny i praktyczny sposób, zrozumiały dla wszystkich odbiorców.

Zapraszam na najbliższe prowadzone przeze mnie szkolenie.

Termin: 9 października, szkolenie jednodniowe
Miejsce: Warszawa

Czytaj więcej...

Następna dyskusja:

OMEC - akredytowane szkolen...




Wyślij zaproszenie do