Alicja
Badetko
Dziś Fizjoterapeuta,
a kiedyś
dziennikarz,
Specjalista ds...
Temat: skuteczna komunikacja z mediami - szkolenie w firmach
Temat: Firma w kontaktach z mediami 4-5 h (zajęcia teoretyczno-praktyczne)Miejsce: siedziby firm głównie w woj. śląskim*
Termin: indywidualnie ustanawiany z każdym podmiotem
Odbiorca: Szkolenie skierowane jest dla dyrektorów, PR-owców, marketingowców, czyli osób odpowiedzialnych w firmach za kontakty z mediami.
Czas szkolenia: 5h (z przerwami)
Cel: Celem spotkań jest zapoznanie zainteresowanych, w jaki sposób należy konstruować wysyłane do mediów informacje zarówno na temat ważnych wydarzeń mających miejsce w szkole/ firmie, jak i zaproszenia na konferencje prasowe i sprostowania. Wskazane zostaną również zasady współpracy i kontaktów z dziennikarzami.
Moduły:
Specyfika odwiedzających nas mediów: radia, prasy i telewizji (główne zainteresowania i różnice w podejściu do wydarzenia)
Schemat informacji prasowej - teoria i praktyka
Zaproszenie dla prasy na organizowane wydarzenie – teoria i praktyka „różowego kombajnu”
Organizacja konferencji prasowej
Relacja z imprezy
Tytuł, śródtytuł, nadtytuł - teoria i praktyka
Materiały wysyłane do mediów (pisemne i dźwiękowe)
Ważniejsze zagadnienia z zakresu Prawa Prasowego
Wymagania: komputer obsługujący open office, rzutnik,
Cena promocyjna 200 zł netto / osobę na terenie woj. śląskiego.
Istnieje możliwość negocjacji cen przy udziale w szkoleniu większej liczby osób z danej firmy.
* Zamawiający szkolenie spoza woj. śląskiego dodatkowo pokrywa koszta dojazdu oraz ewentualnego noclegu.
Alicja Badetko, 0 664 747 215
Zaświadczenie o udziale wydaje Fundacja Herosi