konto usunięte
Temat: Kraków: szkolenie EFS "Profesjonalna obsługa klienta...
Mamy przyjemność zaprosić Państwa do udziału w szkoleniu „Profesjonalna obsługa klienta branży turystycznej” , w 80% dofinansowanym przez Europejski Fundusz Społeczny.Zaproszenie kierujemy do pracowników zatrudnionych na umowę o pracę, na stanowiskach związanych z bezpośrednią obsługą klienta. Szkolenie kończy się zdobyciem certyfikatu Specjalisty obsługi klienta branży turystycznej lub Specjalisty prawnej obsługi klienta branży turystycznej.
Szkolenie składa się z 2 części:
I. Customer Service Training (CST) – 16 h
Ta część szkolenia prowadzona jest w j. angielskim i obejmuje zagadnienia:
- zasady poprawnego komunikowania się z klientem zagranicznym
- zasady obsługi klienta, rozpoznawanie jego potrzeb i budowanie trwałych relacji
- doskonalenie języka branżowego
- ćwiczenie scenek rodzajowych
II.Regulacje Prawne Branży Turystycznej (RPBT) – 16 h
Ta część szkolenia prowadzona jest w j. polskim i obejmuje tematykę:
- regulacje ustawy o usługach turystycznych
- prawa konsumenta branży turystycznej
- regulacje dotyczące składania reklamacji
- ochrona danych osobowych w branży turystycznej
Istnieje możliwość wzięcia udziału w obydwu częściach projektu (CST + RPBT - 32 h szkoleniowe i uzyskanie certyfikatu Specjalista obsługi klienta branży turystycznej) bądź tylko w drugiej części (RPBT - 16 h szkoleniowych i uzyskanie certyfikatu Specjalisty prawnej obsługi klienta branży turystycznej).
Cena:
Całkowity koszt, jaki ponosi pracodawca wysyłający pracownika na szkolenie to 345 zł (Specjalista obsługi klienta branży turystycznej) lub 204 zł (Specjalista prawnej obsługi klienta branży turystycznej), co stanowi tylko 20% wartości szkolenia. Pozostała część pokrywana jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS).
UWAGA: Istnieje możliwość 100% dofinansowania szkoleń w sytuacji rozliczenia ekwiwalentem czasu pracy pracownika.
Informacje dodatkowe:
- 32 lub 16 godzin zajęć – w zależności od wybranej opcji szkolenia
- niewielkie 10-osobowe grupy
- zajęcia językowe prowadzone z native speakerami
- 17 godzin kursu e-learning oraz materiały szkoleniowe wliczone w cenę
- zwrot kosztów dojazdu i pełny catering (przerwy kawowe oraz obiady)
- zajęcia odbywać się będą w Krakowie, Zakopanem, Krynicy lub Wadowicach
Bardzo serdecznie zapraszamy do udziału w projekcie!
Szczegółowe informacje:
na stronie internetowej: http://turystyka.omni.pl,
pod adresem mailowym: turystyka@omni.pl
pod numerem telefonu: 12 294 40 33 od poniedziałku do piątku w godzinach 9-16 lub 501 608 664.
Pozdrawiamy serdecznie,
Zespół projektu