konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek


Dofinansowane w 80 procentach szkolenia "Marketing internetowy" to aż 7 dni zajęć - prawdopodobnie najbardziej kompleksowe ujęcie tego tematu w Polsce! Zobacz jak możemy pomóc Ci w skutecznym pozyskiwaniu klientów przez internet.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

I. Co się będzie działo?

Działania marketingowe w internecie można porównać do wizyty gości w domu. Po pierwsze trzeba przygotować się na ich wizytę - posprzątać. Następnie możemy zacząć zapraszanie. Potem goście nas odwiedzają, a my weryfikujemy czy są z tej wizyty zadowoleni i czy spotkanie wygląda tak, jak byśmy tego oczekiwali. Wreszcie goście nas opuszczają, a my robimy wszystko, aby podtrzymać z nimi kontakt i aby w przyszłości do nas wrócili.

Internetowym „domem” jest strona WWW Twojej firmy, Gośćmi potencjalni klienci. Zanim zaczniemy zapraszać, trzeba więc uporządkować lub stworzyć tę stronę i tym właśnie podczas szkoleń zajmiemy się w pierwszej kolejności.

1. Strona internetowa.

Skuteczna strona musi spełniać trzy kryteria:

a) umieć komunikować się z potencjalnym klientem. Zabronione jest więc witanie go komunikatami w stylu „O nas”, „O firmie”, „Nasz zespół”, „Aktualności firmowe”. Istnieje znacznie lepsza strategia komunikacji, którą stosują już być może Twoi konkurenci – dobrych przykładów jest także w Polsce coraz więcej.

b) „wiedzieć czego chce” od potencjalnego klienta (koniecznie!). Trzeba umieć zdefiniować NOA („najbardziej oczekiwaną akcję”), która przybliży potencjalnego klienta do tego, by stał się klientem rzeczywistym. To najważniejsza z zasad.

c) być intuicyjna – spełniać „6 zasad użyteczności stron WWW” (jak choćby Allegro). Jeśli tego nie robi, wysiłek w dwóch powyższych punktach może pójść na marne.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

2. Pozyskiwanie klientów.

Gdy szczęśliwie udało się posprzątać, czas na zaproszenie gości. Aktywnych internautów mamy w Polsce kilkanaście milionów, ale nam chodzi oczywiście o tych, którzy należą do naszej grupy docelowej. Do tego selekcjonowania i zapraszania odpowiednich dla naszej działalności osób służyć będą między innymi:

a) Media społecznościowe na czele z Facebookiem (ale także Nasza-Klasa, Goldenline, Pinterest). Facebook kryje w sobie dwa podstawowe sposoby dotarcia do klientów – płatne i bezpłatne.

Płatne to reklama, która daje wręcz niesamowite możliwości dotarcia do wąskiej grupy docelowej. Metody bezpłatne to stworzenie „fanpage”. Warto, bo to źródło bardzo dużej liczby potencjalnych klientów. Istnieje też „turbodoładowanie”, które pozwala legalnie i minimalnym kosztem podwoić albo potroić liczbę fanów w ciągu kilku(nastu)dni. O wszystkim tym również na zajęciach.

b) Reklama w Google AdWords. Kontekstowe prezentowanie reklam w Google wciąż ma swoje zalety w porównaniu z reklamą na Facebooku i nie stać Cię, aby ignorować tę formę dotarcia do klientów. Znamy całkiem sporo firm, które tylko na tym bazują i radzą sobie naprawdę dobrze. Nie działają one jednak na oślep, a korzystają z narzędzia, które pozwala przed kampanią (!) sprawdzić jak wiele osób wpisuje w Google daną frazę, to znaczy, ile osób szuka tego, co oferujemy. Koniec z działaniem po omacku!

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

c) Pozycjonowanie. Nie aspirujemy do bycia zaawansowanym kursem dla pozycjonerów, ale przedstawimy najważniejsze mechanizmy. Pozwoli Ci to „dogadać” się z firmą, która oferuje takie usługi, wybrać najlepszą lub samodzielnie zmodyfikować najważniejsze elementy serwisu.

d) Wikipedia. To bardzo niedoceniane źródło ruchu, czyli mówiąc po ludzku – potencjalnych klientów. Istnieje szybka i niezwykle skuteczna strategia, która pozwoli Ci „przechwycić” bardzo wartościowych internautów (dane statystyczne pokazują, że osoby przechodzące z Wikipedii spędzają na stronie więcej czasu i odwiedzają więcej podstron).

e) YouTube. Niezwykle niedoceniane w Polsce źródło potencjalnych klientów. Jeśli zdecydujesz się na obecność w tym kanale komunikacji, napotkasz minimalną konkurencję.

Na zajęciach przedyskutujemy także inne narzędzia marketingu internetowego, takie jak zakupy grupowe (Groupon, Gruper i – również wart uwagi - Citeam), e-marketing szeptany (fora, blogi, kampanie banerowe i artykuły (nie zawsze) sponsorowane.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

3. Analiza efektów i relacje z (potencjalnymi) klientami.

Trzecim punktem szkoleń będzie analiza efektywności podjętych działań. One się po prostu muszą opłacać, inaczej nie mają sensu. Szczęśliwie, dzięki bezpłatnemu systemowi Google Analytics, jesteśmy w stanie zorientować się, które narzędzia promocji działają lepiej, a które gorzej i skoncentrować się na tych bardziej efektywnych.

I wreszcie szalenie ważna sprawa na koniec. Budowanie bazy klientów i bazy potencjalnych klientów. I nie chodzi tu o typowego newslettera, gdzie wszyscy zapisani do bazy dostają te same „spamerskie” maile.

To, co naprawdę działa, to budowanie listy adresowej w oparciu o wiedzę, dawanie wartości i zdalne budowanie relacji z odbiorcami. A to wszystko za pomocą bezpłatnych lub tanich narzędzi i prawie automatycznie. Więcej na szkoleniach.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

III. Koszty

Pracownicy mikro i małych przedsiębiorstw – 643,82 zł na jednego Uczestnika szkolenia (co stanowi 20 proc. kosztów szkoleń - 80 proc. dofinansowania ze środków UE).
Pracownicy średnich przedsiębiorstw – 965,72 zł na jednego Uczestnika szkolenia (co stanowi 30 proc. kosztów szkoleń - 70 proc. dofinansowania ze środków UE).

Koszt obejmuje 7 dni zajęć, Certyfikat, obiady i przerwy kawowe.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

IV. Terminy:

Szkolenia odbędą się w Warszawie przy ul. Królewskiej w miesiącach sierpień-wrzesień; dokładne daty zostaną wyznaczone po konsultacjach z Uczestnikami.
Dorota W.

Dorota W. adiunkt, AGH, IOD

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zapraszam na studia podyplomowe. Pierszeństwo dla Pań 45plus:). Informacje poniżej.
Centrum Studiów Podyplomowych Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego zaprasza na dofinansowane studia podyplomowe z zakresu:
e-Marketing
http://studiapodyplomowe.eu/p2/index.php/kierunki/bizn...
oraz
Controlling / Business Intelligence
http://studiapodyplomowe.eu/p2/index.php/kierunki/bizn...
Rekrutacja na wszystkie kierunki w projekcie trwa do 31 sierpnia 2012.
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Trening umiejętności menedżerskich

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 20 lipiec 2012, Warszawa, ul. Domaniewska 37A (gmach WSZ-POU)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Dorota Wiatr

Dorota Wiatr psycholog,
psychoterapeuta
systemowy,coach ACC
Internatio...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zakład Poradnictwa Zawodowego EURONAUKA jest instytucją szkoleniową,
która od lat, dzięki funduszom unijnym, pomaga osobom bezrobotnym w
znalezieniu pracy. Obecnie EURONAUKA realizuje projekt, na rzecz ludzi
młodych, w wieku do 25 roku życia, którym pomaga w zdobyciu nowych
kwalifikacji i doświadczenia zawodowego, w tym dla niestacjonarnych
studentów i uczniów!

Każdy z uczestników projektu bierze udział w kursie zawodowym, który
przygotowuje go do wykonywania określonego zawodu. Po ukończeniu kursu
młodzi ludzie będą mieli możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego
poprzez odbycie stażu u pracodawcy.

W związku z powyższym zapraszamy Państwa do współpracy i przyjęcia na
staż naszych uczestników, dzięki czemu zdobędą oni niezbędną praktykę.
Z kolei korzyścią dla Państwa będzie praca stażysty przez okres 5
miesięcy na rzecz Państwa firmy.

Najważniejsze fakty dotyczące stażu:

realizowany na podstawie umów EURONAUKA - pracodawca i EURONAUKA - stażysta
czas trwania - 5 miesięcy
miesięczna norma czasu pracy, która odpowiada zatrudnieniu na pełny etat
zatrudnienie stażysty, po zakończeniu stażu, na okres co najmniej
3 miesięcy.

Biuro rekrutacji:

ul. Harcerska 18, biuro nr 4
63-000 Środa Wielkopolska

tel. 723 388 286
(61) 28 64 964 wew. 102
e-mail rekrutacja@euronauka.eu
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek


Zapraszam serdecznie na nasze szkolenia otwarte:


Obrazek


Trening asertywności 20.08.2012 Warszawa

Asertywność to nie tylko sztuka odmawiania, ale całościowe podejście do funkcjonowania
w życiu prywatnym i zawodowym. Asertywność to sztuka wyrażania w sposób otwarty własnych
emocji, to sposób na życie zgodnie ze sobą oraz w zgodzie z otoczeniem. Szkolenie porusza
teorię asertywności oraz wspiera rozwój własnych praktycznych umiejętności w obszarze
asertywności zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym. Szkolenie uczy stawiać granice
i jasno wyrażać swoje zdanie oraz konsekwentnie realizować założone cele.

Psychologia sprzedaży - warsztat praktyczny 22.08.2012 Warszawa

Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży opartych o skuteczną
argumentację i perswazję.Uczestnicy warsztatów dostaną wachlarz narzędzi, który ma ułatwić
im ich zadanie.Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem, sprzedają
produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim lub przez telefon.

Trening umiejętności menedżerskich 24.08.2012 Warszawa

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie wiedzy
jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi
jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory,
kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.
Jacek W.

Jacek W. Uczę trenerów i
organizacje, jak
zarabiać na
szkoleniach....

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

To propozycja dla przyszłych Trenerów Biznesu, którzy chcą wejść na rynek z umiejętnościami i gotowym programem szkoleń z zakresu sprzedaży.

To propozycja, która zawiera się w naszej misji : "Jeśli chcesz umieć , a nie tylko wiedzieć"


Obrazek


http://spts.pl

Wystartuj w zawodzie z kompendium niezbędnych umiejętności.

Projektowanie szkoleń
Jak szkolić ze sprzedaży?
Prowadzenie szkolenia sprzedażowego
Z jakich technik i metod korzystać?
Jak pracować z motywacją uczestników.
zobacz szczegóły http://spts.pl

Po prostu : "Uczymy uczyć"

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek
Zaproszenie dla osób poszukujących praktycznych rozwiązań i możliwości rozwoju osobistego

Zapraszamy na szkolenia otwarte organizowane przez Value Creation w 2012 roku:
SIERPIEŃ 2012
28.08.2012 Praktyka skutecznego wdrażania zmian w firmie. Symulacja biznesowa Change Masters Kraków

WRZESIEŃ 2012
04-05.09.2012 Coaching jako styl zarządzania wspierający realizację celów biznesowych Wrocław
18.09.2012 Zaangażowanie i sukces w pracy - Trening zarządzania energią Wrocław
19.09.2012 Praktyka skutecznego wdrażania zmian w firmie. Symulacja biznesowa Change Masters Wrocław

PAŹDZIERNIK 2012
04-05.10.2012 Efektywne strategie zarządzania zmianami w firmie Zakopane
09.10.2012 Zaangażowanie i sukces w pracy - Trening zarządzania energią Warszawa
16.10.2012 Kluczowe zagadnienia marketingu spersonalizowanego Wrocław
16-17.10.2012 Coaching jako styl zarządzania wspierający realizację celów biznesowych Kraków
24-25.10.2012 Efektywne strategie zarządzania zmianami w firmie Wrocław

LISTOPAD 2012
07.11.2012 Praktyka skutecznego wdrażania zmian w firmie. Symulacja biznesowa Change Masters Warszawa
08-09.11.2012 Coaching jako styl zarządzania wspierający realizację celów biznesowych Warszawa
13.11.2012 Zaangażowanie i sukces w pracy - Trening zarządzania energią Wrocław
21.11.2012 Kluczowe zagadnienia marketingu spersonalizowanego Kraków
22-23.11.2012 Skuteczne strategie komunikacyjne w procesach zmian w firmie Zakopane

GRUDZIEŃ 2012
05.12.2012 Praktyka skutecznego wdrażania zmian w firmie. Symulacja biznesowa Change Masters Wrocław


Więcej szczegółów na stronie www
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

SZKOLENIE Zarządzanie sobą w czasie

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkoleniowy), 28 wrzesień 2012, Warszawa, ul Domaniewska 37A, gmach POU sala 8
450,00 + 23% VAT

Opis szkolenia:

Szkolenie to ma na celu zwiększanie osobistej skuteczności uczestników poprzez doskonalenie umiejętności z zarządzania sobą w czasie pracy.
Główny nacisk kładziemy na organizację pracy, efektywne planowanie czynności, umiejętność oceny priorytetów a także systemów realizacji zadań.
Efektem szkolenia jest ustalenie przez każdego z uczestników Indywidualnego Systemu Zarządzania Czasem - ISZC.

Szkolenie ma na celu rozwinięcie wszystkich powyższych kompetencji na 3 poziomach:

Wiedza: uczestnicy poznają teorie zarządzania czasem, metody efektywnego planowania i wyznaczania priorytetów oraz poznają bariery, na które napotykamy
w zarządzaniu swoim czasem.

Umiejętności: warsztat jest skonstruowany wedle zasady 20% niezbędnej teorii i 80% niezbędnej praktyki. Uczestnicy przećwiczą w praktyce na ile stosują
określone techniki podczas symulacji, case study oraz gier.

Postawa: Podczas warsztatów zadbamy o to, aby uczestnicy poczuli wewnętrzną motywację do wykorzystywania poznanych technik oraz własnego potencjału.
Osiągamy to dzięki odgrywaniu scenek przez uczestników oraz przeprowadzaniu rzeczywistych symulacji.

Program szkolenia:

1. Wprowadzenie do tematyki zarządzania czasem

• Zarządzanie czasem, czy zarządzanie sobą w czasie?
• Odczuwanie upływającego czasu – indywidualna percepcja czasu
• Wpływ własnych wartości i przekonań na zarządzanie czasem
• Główne bariery w zarządzaniu własnym czasem pracy

2. Organizacja swojego stanowiska pracy

• Elementarz zasad aranżacji swojego miejsca pracy
• Wykorzystanie przestrzeni, stanowiska i warsztatu pracy

3. Autodiagnoza produktywności i efektywności w pracy

• Czas jako wyznacznik granic
• Kwestionariusz MEQ
• Kwestionariusz typów rannych – wieczornych J.A. Horne & O.Ostberg
• Wzorce aktywności dobowej – tzw. sowy i skowronki
• Krzywa wydajności w poszczególnych godzinach dnia
• Jak wykorzystujemy czas: test auto-diagnostyczny + plan naprawczy
• Złodzieje czasu: mapa problemu + plan naprawczy

4. Zarządzanie własnym czasem

• Jak efektywnie wyznaczać priorytety
• Matryca Eisenhovera – macierz zadań pilnych i ważnych
• Zadania ważne i pilne
• Zadania ważne i niepilne
• Zadania nieważne i pilne
• Zadania nieważne i niepilne
• Techniki zarządzania własnym czasem
• Technika „ początek końca"
• Tworzenie harmonogramu dnia pracy

5. Organizowanie i sporządzanie planów

• Zadaniowa analiza ABC
• 65% do 15%
• 20% do 20%
• 15% do 65%
• Taktyka salami
• Metoda Kartezjusza
• Technika planowania od końca
• Reguła Pareto
• Wyznaczani celów: (bieżący, krótkoterminowy, średnioterminowy, długoterminowy)
• Plany: tygodniowy, miesięczny
• Reguła 60:40 100% czasu = 60% zaplanowane czynności + 20%. nieoczekiwane czynności + 20% spontaniczne czynności
• Reguła Parkinsona

6. Balanced Scorecard (BSC) jako narzędzie zarządzania sobą w czasie

• Zdefiniowanie perspektyw i celów metodą SMART
• Monitoring kamieni milowych

7. Osobiste techniki wspomagające zarządzanie czasem

• Diagnoza i usunięcie barier
• Określenie mniejszych kroków dojścia do celu
• Nagradzanie się i utrzymywanie motywacji wewnętrznej
• Szybkie uporanie się z tym to, co najgorsze
• Ogłaszamy publicznie, że nad czymś pracujemy

8. Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam

Trener prowadzący - Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
22 414 6001
Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek


Nowy harmonogram szkoleń SIERPIEŃ - WRZESIEŃ

20 sierpnia 2012 - Warszawa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
TELEMARKETING DLA HANDLOWCÓW – techniki podstawowe

20 sierpnia 2012 - Warszawa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Psychologia Sprzedaży

21 sierpnia 2012 - Warszawa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
TELEMARKETING DLA HANDLOWCÓW – poziom zaawansowany

21 sierpnia 2012 - Warszawa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Zbijanie Obiekcji Klienta

20-21 sierpnia 2012 - Warszawa TYLKO 890 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Silna i szczęśliwa Asertywność dla kobiet w biznesie

22 sierpnia 2012 - Warszawa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Techniki Obrony Ceny

22 sierpnia 2012 - Warszawa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Menedżerskie Techniki Motywacji

22 sierpnia 2012 - Warszawa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Sztuka Prezentacji

22 sierpnia 2012 - Poznań TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Prospecting dla Handlowców czyli jak pozyskac nowych klientów

23-24 sierpnia 2012 - Warszawa
ZARZĄDZANIE LOGISTYKĄ DYSTRYBUCJI

23-24 sierpnia 2012 - Warszawa
BADANIA RYNKU. BADANIA MARKETINGOWE. Współpraca z agencjami. Samodzielne prowadzenie badań. Praktyczna interpretacja wyników badań

23 sierpnia 2012 - Poznań TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Techniki Perswazji w Sprzedaży

24 sierpnia 2012 - Poznań TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Obsługa Trudnego Klienta

27-28 sierpnia 2012 - Warszawa NOWOŚĆ - Symulacje Biznesowe
PERSONNEL GAME - symulacja zarządzania personelem

29 sierpnia 2012 - Warszawa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Prospecting dla Handlowców czyli jak pozyskac nowych klientów

29 sierpnia 2012 - Warszawa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Obsługa Trudnego Klienta

29 sierpnia 2012 - Wrocław TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Techniki Sprzedaży Usług

30-31 sierpnia 2012 - Warszawa
BUSINESS TO BUSINESS. Techniki Sprzedaży i Negocjacje Handlowe

30-31 sierpnia 2012 - Warszawa
NEGOCJACJE ZAKUPOWE. Profesjonalne Szkolenie Kupieckie

30 sierpnia 2012 - Warszawa Sprawdź PROMOCJE na to szkolenie
OBSŁUGA REKLAMACJI

31 sierpnia 2012 - Warszawa Sprawdź PROMOCJE na to szkolenie
PRAWNE ASPEKTY OBSŁUGI REKLAMACJI

30 sierpnia 2012 - Wrocław TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Telefoniczna Obsługa Klienta

31 sierpnia 2012 - Wrocław TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Obsługa Trudnego Klienta

WRZESIEŃ

05 września 2012 - Warszawa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Techniki Zwiększania Wartości Sprzedaży

05 września 2012 - Warszawa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Sprzedaż przez Telefon

05 września 2012 - Warszawa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Psychologia Sprzedaży

10 września 2012 - Warszawa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Techniki Perswazji w Sprzedaży

11 września 2012 - Warszawa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Zarządzanie Relacjami z Klientami Kluczowymi

12 września 2012 - Warszawa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Wywieranie Wpływu w Negocjacjach, czyli warsztaty dla zawodowców

12 września 2012 - Warszawa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Obsługa Klienta – Najlepsze Standardy

12 września 2012 - Warszawa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Zarządzanie Czasem – Szkolenie dla profesjonalistów

13-14 września 2012 - Warszawa
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM

13-14 września 2012 - Warszawa
SOCIAL MEDIA: FACEBOOK, TWITTER, BLOGI I FORA. JAK MĄDRZE WYKORZYSTYWAĆ MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE W MARKETINGU.

17-18 września 2012 - Warszawa
ZARZĄDZANIE ZAKUPAMI Z ELEMENTAMI NEGOCJACJI ZAKUPOWYCH

20-21 września 2012 - Warszawa
PRICING. POLITYKA CENOWA i MARKETING CENY. Praktyczne Metody Zarządzania Cenami

Zapraszamy

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek

ZAPEWNIAMY SOLIDNE FUNDAMENTY ZAWODU TRENERA BIZNESU
Możesz wejść do zawodu już po dwóch miesiącach nauki (październik-listopad 2012, Wrocław)

SZKOŁA TRENERÓW BIZNESU – FORMUŁA SPERSONALIZOWANA
POZIOM 1 (Basic)

Małe grupy – do 6 osób
Uderzeniowa dawka wiedzy i umiejętności – sesje 3-dniowe
Degresywny system opłat za STB-FS: wysokość opłaty maleje wraz ze wzrostem liczby uczestników!


Chcesz sprawdzić się w ciekawym zawodzie trenera biznesu - Nie boisz się ciężkiej pracy?
Zapraszamy do Szkoły Trenerów Biznesu w Formule Spersonalizowanej organizowanej przez Value Creation.
U nas nie przesiedzisz zajęć w ostatniej ławce – małe grupy zapewnią Ci udział w większej liczbie ćwiczeń. Skumulowane sesje szkoleniowe pozwolą zbudować fundamenty zawodu trenera biznesu w ciągu 2 miesięcy.
Zajęcia w Szkole Trenerów Biznesu prowadzą doświadczeni trenerzy posiadający długoletnią praktykę szkoleniową oraz biznesową w polskich i międzynarodowych firmach oraz korporacjach – Jarosław Rubin i Marek Szewczyk.

INWESTYCJA W KAPITAŁ INTELEKTUALNY:
Oferujemy unikatowy degresywny system opłat za udział w Szkole Trenerów Biznesu w Formule Spersonalizowanej – wysokość opłaty maleje wraz z liczbą uczestników.

CZAS TRWANIA, TERMIN I MIEJSCE:
Zajęcia Szkoły Trenerów Biznesu w Formule Spersonalizowanej to 12 dni warsztatów szkoleniowych (120 godzin szkoleniowych) podzielonych na cztery zjazdy trzydniowe (czwartek 10.00-18.00, piątek 9.00-18.00, sobota 9.00-17.00). Zajęcia odbywają się we Wrocławiu w dniach: 4, 5, 6 października, 18,19, 20 października, 8, 9, 10 listopada oraz 22, 23, 24 listopada 2012.
Więcej informacji na stronie: http://www.valuecreation.pl/pl/szkolenia_trenerskie/sz...

ZAPRASZAMY

Arletta Daniluk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek


Zapraszam serdecznie na nasze szkolenia otwarte:

Psychologia sprzedaży - warsztat praktyczny 19.09.2012 Warszawa

Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży opartych o skuteczną
argumentację i perswazję.Uczestnicy warsztatów dostaną wachlarz narzędzi, który ma ułatwić
im ich zadanie.Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem, sprzedają
produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim lub przez telefon.

Trening umiejętności menedżerskich 21.09.2012 Warszawa

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie wiedzy
jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi
jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory,
kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Trening asertywności 26.09.2012 Warszawa

Asertywność to nie tylko sztuka odmawiania, ale całościowe podejście do funkcjonowania
w życiu prywatnym i zawodowym. Asertywność to sztuka wyrażania w sposób otwarty własnych
emocji, to sposób na życie zgodnie ze sobą oraz w zgodzie z otoczeniem. Szkolenie porusza
teorię asertywności oraz wspiera rozwój własnych praktycznych umiejętności w obszarze
asertywności zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym. Szkolenie uczy stawiać granice
i jasno wyrażać swoje zdanie oraz konsekwentnie realizować założone cele.

Zarządzanie sobą w czasie 28.09.2012 Warszawa

Szkolenie to ma na celu zwiększanie osobistej skuteczności uczestników poprzez doskonalenie
umiejętności z zarządzania sobą w czasie pracy. Główny nacisk kładziemy na organizację pracy,
efektywne planowanie czynności, umiejętność oceny priorytetów a także systemów realizacji zadań.
Efektem szkolenia jest ustalenie przez każdego z uczestników Indywidualnego Systemu Zarządzania
Czasem - ISZC.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Dawid Minda

Dawid Minda Główny Informatyk,
Life Master

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek
Dorota W.

Dorota W. adiunkt, AGH, IOD

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zapraszam na Studia Podyplomowe dofinansowane. Ostatnia rekrutacja.
Controlling / Business Intelligence.
e-Marketing.
http://studiapodyplomowe.eu/p2/
Michał Mania

Michał Mania psycholog,
psychoterapeuta,
trener

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zapraszam na stronę mojego gabinetu, a jeśli spodobają Ci się zamieszczone na niej treści, to również do lajkowania:)
http://www.facebook.com/pages/Dobra-Zmiana-Gabinet-Psy...

Zapraszam również do wypowiedzi i komentowania

Michał Mania
Dobra Zmiana
Gabinet Psychologiczny
Katowice
Monika Nurzyńska

Monika Nurzyńska Kierownik Biura,
PAIZ Konsulting Sp.
z o.o

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Szanowni Państwo

Zapraszam do odwiedzenia strony projektu dofinansowanego ze środków unijnych Pracownia Praktyk Trenerskich http://szkoleniatrenerow.com/ . Projekt skierowany jest do
doświadczonych trenerów chcących udoskonalić swoje kompetencje pracy z klientem biznesowym. Uczestnicy będą mogli także skorzystać z profesjonalnej superwizji.

Pozdrawiam

Monika Nurzyńska

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

WROCŁAW - WYNAJEM SALI/GABINETU (warsztaty, kursy, szkolenia).
Do wynajęcia kameralna sala w celu organizacji różnego rodzaju szkoleń, warsztatów, kursów i innych spotkań organizowanych. Maksymalna ilość osób w zależności od charakteru spotkania ok. 15 (do dyspozycji stoły konferencyjne, flipczart).
Do dyspozycji również gabinet na sesje, konsultacje indywidualne.
SZCZEGÓŁY: salawroclaw.republika.pl
Tel.: 0 784 936 120, centruminspiracja@interia.pl

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek


Trening umiejętności menedżerskich 26.10.2012 Warszawa

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie
wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się,
że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często
nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu
swojej nowej roli – roli menedżera.

Rozmowy z trudnym Klientem 29.10.2012 Warszawa

W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem to pracownicy działu
obsługi Klienta
pełnią tu jedną z kluczowych ról, gdyż są ambasadorami firmy w trudnych sytuacjach.
Od tego jak zachowa się konsultant zależą zarówno jakość dostarczanych usług, dobre relacje
z klientami jak i wizerunek firmy na zewnątrz. Podczas warsztatów zadbamy o to, aby uczestnicy
poczuli wewnętrzną motywację do stosowania najlepszych praktyk obsługi klienta i dostrzegli korzyści
ze stosowania nowych rozwiązań.

Zarządzanie zmianą 22-23.11.2012 Warszawa

Wprowadzanie zmian nie jest łatwym procesem zarówno dla samej organizacji jak również
dla ludzi w niej zatrudnionych. Szkolenie pokazuje nieuchronne skutki zmian oraz opisuje możliwe
reakcje ludzi dotkniętych zamianami. Warsztat odpowiada również na pytanie: jak przeprowadzić
proces zmian, czyli jak nim zarządzać, aby przejść przez go z sukcesem.
Szkolenie jest skierowane
do osób, które zarządzają ludźmi w procesie zmian lub przewodzą zespołom projektowym podlegającym
zmianom, a także dla tych osób, które samym zmianom podlegają i pragną zrozumieć sam proces.

Coaching On the Job 29-30.11.2012 Warszawa

Coaching w rękach menedżera jest narzędziem wspierania rozwoju swoich pracowników. Umiejętnie
stosowany pozwala podwładnym na realizowanie stawianych przed nimi celów. Coaching powoduje
również wzrost wewnętrznej motywacji pracownika do działania, ponieważ w procesie coachingu sam
poszukuje nowe i efektywne rozwiązania. Szkolenie, prowadzone w formie warsztatów, przeprowadzi
uczestników przez wszystkie etapy coachingu. Zaproponowane podczas zajęć symulacje rzeczywistych
sesji pozwolą uświadomić uczestnikom wagę dobrego przygotowania oraz opracowania strategii
coachingowej.


Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek

Serdecznie zapraszam na szkolenie
PYTANIA KTÓRE SPRZEDAJĄ NA RYNKU B2B
22-23 października 2012, Wrocław

Żeby sprzedać, nie wystarczy mówić, trzeba pytać

Cel warsztatów szkoleniowych:
Rozwój kompetencji handlowców poprzez zdobycie przez nich wiedzy i umiejętności dotyczących tego jak pozyskać klienta na rynku B2B a następnie utrzymywać rentowną relację na najwyższym poziomie.

Grupa docelowa:
Menedżerowie działu sprzedaży, menedżerowie ds. kluczowych klientów, pracownicy działu sprzedaży
oraz inne osoby zainteresowane rozwojem sprzedaży na rynku B2B.

Program:
1. PRZYGOTOWANIE DO PRACY Z KLIENTEM BIZNESOWYM
Czy firmy mają potrzeby?
Uwaga na syndrom „szczęśliwych uszu”, czyli „ten klient jest już mój”,
Sprzedaż, czy gadanina,
Dlaczego to pytania sprzedają?
2. ZAMIAST POLUBIĆ PROSPEKTING, WYSTARCZY GO ROBIĆ
Przygotowanie do „zimnych rozmów” z klientami,
Cel rozmowy osadzony w świecie klienta,
Prospekting nie polega na sprzedawaniu, ale umówieniu spotkania,
Pytania poprawiające skuteczność „zimnych rozmów”,
Zawieranie kontraktu w trakcie rozmowy – potwierdzenie zgody klienta,
Wyciąganie wniosków z nieudanych rozmów
3. NAJLEPSZE PRAKTYKI SPRZEDAŻY
Zdrowy nie potrzebuje lekarstwa – diagnoza problemów klienta:
Dr House przypomina „Pacjenci kłamią…”
System sprzedaży klienta vs system sprzedaży handlowca,
Efektywne techniki sprzedaży oparte o zadawanie pytań
4. RADZENIE SOBIE Z ZASTRZEŻENIAMI KLIENTA (NIE TYLKO Z WYKORZYSTANIEM PYTAŃ)
Katalog zastrzeżeń klienta na rynku B2B (m. in. cena, mamy już dostawcę, muszę się zastanowić itp.) sporządzony w oparciu o doświadczenia uczestników warsztatów,
Metody radzenia sobie z zastrzeżeniami klienta i sytuacjami trudnymi
5. POROZMAWIAJMY O PIENIĄDZACH i DECYZYJNOŚCI KLIENTA
Co wynika z braku decyzyjności lub niedostatecznego budżetu?
Techniki rozmowy o pieniądzach
Decyzyjność klienta
6. SKUTECZNA PREZENTACJA OFERTY
Struktura prezentacji nawiązująca do problemu klienta,
Techniki podsumowania prezentacji,
Radzenie sobie z sytuacjami trudnymi w trakcie prezentacji.
7. PODSUMOWANIE SZKOLENIA
Action Plan – co wdrożę „od jutra” – metoda nisko wiszących owoców,
Jak utrwalę swoje umiejętności?
Po czym poznam, że osiągnąłem sukces?

Więcej informacji na stronie: http://valuecreation.pl/pl/szkolenia_otwarte_programy/...



Wyślij zaproszenie do