Temat: Warsztaty Handlowe Stolarki [bezpłatne]

O Akademii
Sprzedawców okien i drzwi jest w całej Polsce kilkanaście tysięcy. Poziom ich wiedzy i umiejętności nie jest na ogół zadowalający. Ale w tej grupie jest też kilka, jak szacujemy, procent takich sprzedawców, o których można powiedzieć, że są fachowcami w swoim zawodzie. Ta „fachowość" przejawia się w tym, że nie wciskają klientom jedynie niskiej ceny, ale potrafią doradzić w wyborze, wskazać na rozwiązania alternatywne, wytłumaczyć potencjalne korzyści użytkowe, zaplanować wspólnie z inwestorem kolejność i terminy prac montażowych. Takich właśnie profesjonalnych sprzedawców chcemy polecać inwestorom wspólnie z wydawnictwami Murator i Forum Branżowe.

W czerwcu zaprosimy wszystkich, którzy uważają się za profesjonalnych sprzedawców – doradców technicznych w zakresie okien i drzwi, do egzaminu zawodowego. W Komisji Egzaminacyjnej zasiądą praktycy handlowania stolarką: obecni i byli szefowie handlu i marketingu czołowych producentów okien i drzwi. To oni sprawdzą wiedzę i umiejętności kandydatów i wydadzą im świadectwo umiejętności zawodowych.

Warunki przystąpienia do egzaminu zawodowego dla sprzedawców stolarki:
1. Znajomość materiału szkoleniowego z zakresu sprzedaży, zawartego w wykładach wideo Akademii i w Poradniku Sprzedawcy Stolarki, wydanym przez Akademię Stolarki.
2. Ugruntowana wiedza z zakresu techniki okienno-drzwiowej na poziomie podręczników Zrzeszenia: „Jak kupić dobre okna?", „Jak montować ciepłe okna?" oraz poradnika „Systemy Okienne".
3. Udział w co najmniej jednym szkoleniu z zakresu technologii produkcji okien w fabrykach w Nowym Sączu lub w Bytowie.
4. Przesłanie do biura Akademii zgłoszenia przystąpienia do egzaminu i stawienie się przed Komisją Egzaminacyjną.

Gwarantowane korzyści:

Każdy dyplomowany sprzedawca Stolarki znajdzie się na ogólnopolskiej liście Profesjonalnych Sprzedawców – Doradców Technicznych, która opublikowana zostanie w roku 2014 w mediach prowadzonych przez wydawnictwa Murator oraz Forum Branżowe oraz w innych wydawnictwach i portalach internetowych. Znajdą się na niej również adresy punktów handlowych, które zatrudniać będą sprzedawców dyplomowanych przez Akademię Stolarki. Punkty te polecane będą inwestorom przez biuro Zrzeszenia Montażystów Stolarki.


Obrazek


Planowany harmonogram spotkania:

10:00 – Inauguracja szkolenia
10:30 – Stan aktualny i perspektywy dla rozwoju handlu stolarką w Polsce – Robert Klos
11:30 – Elementy strategii marketingowej każdej lokalnej firmy dystrybucyjnej (4P: Place, Product, Promotion, Price) – Tomasz Kogucki
13:00 – Przerwa kawowa, lunch
13:30 – Dobre praktyki handlowe – przykłady efektywnego poszerzania palety ofertowej (okna, rolety, wentylacja, usługi montażowe) – Partnerzy Warsztatów
14:30 – Jak sprzedawać i zarabiać więcej – przykłady dobrych praktyk handlowych z aktywnym udziałem słuchaczy – Piotr Lutek, Konrad Klimek, Tomasz Dudziński
16:30 – Pytania, dyskusja, podsumowanie Warsztatów. Zakończenie ok. godziny 17:00-18:00

Zgłoszenia i pytania: karolina.dalbiak@montaze.info.pl