Anna I.

Anna I. Digital Marketing
and Sales
Administration
Manager

Temat: Akademia Zarządzania MMP - ostatnia edycja - zajęcia w...

Akademia Zarządzania MMP to ponadregionalny otwarty projekt szkoleniowy. Uczestnicy są rekrutowani z całej Polski, a szkolenia odbywają się na terenie 5 województw.

Cele szkolenia

Poprawa efektywności działania i konkurencyjności 90 mikro i małych przedsiębiorstw z terenu całej Polski poprzez podniesienie poziomu zarządzania i jakości ich kadry kierowniczej (180 osób).

Akademia MMP to program zbudowany w taki sposób, aby poprzez analizę teorii i praktyki, refleksję nad doświadczeniami własnymi i praktyką kolegów stykających się z podobnymi problemami można było wypracować linię postępowania, która w sposób w praktyczny, a zarazem podbudowany przez teorię, pomaga przebudować zarządzanie i dać firmie nowe szanse rozwojowe.

Tematyka
Sesja 1. Zarządzanie

Planowanie strategiczne w myśleniu o firmie
Czy małe przedsiębiorstwa potrzebuję misji, wizji oraz myślenia celami strategicznymi
Analiza otoczenia konkurencyjnego oraz trendów rynkowych, czyli ocena szans i zagrożeń przedsiębiorstwa
Analiza posiadanych zasobów przedsiębiorstwa - zrozumienie źródeł sukcesu lub przyczyn potencjalnej porażki
Optymalizacja kluczowych procesów w przedsiębiorstwie - jak i kiedy należy poprawiać firmę
Poszukiwanie nowych możliwości rynkowych - strategia czerwonego i błękitnego oceanu

Sesja 2. Marketing i sprzedaż

Funkcja marketingowa w mikro i małym przedsiębiorstwie
Marketing organizacji czy marketing produktu
Marketing mix oraz inne narzędzia działań rynkowych
Zarządzanie portfelem produktów lub usług - zarządzanie cyklem życia produktu, projektowanie i wdrażanie nowych produktów lub usług
Analiza przyczyn niepowodzeń produktów i usług
Rola innowacji w marketingu
Zarządzanie ceną - czynniki wpływające na kształtowanie cen, metody wyznaczania cen oraz strategie cenowe
Komunikacja marketingowa - narzędzia promocji, proces planowania promocji, kryteria wyboru środków promocji
Zarządzanie sprzedażą produktów i usług

Sesja 3. Finanse

Finansowanie działalności firmy
Wprowadzenie do rachunkowości zarządczej
Zarządzanie przepływami pieniężnymi oraz narzędzia poprawy przepływów pieniężnych
Ocena stabilności finansowej przedsiębiorstwa
Analiza progu rentowności
Analiza zyskowności produktów
Sekret optymalnego finansowo portfela produktowego

Sesja 4. Zasoby ludzkie

Model zarządzania kapitałem ludzkim w przedsiębiorstwie
Rekrutacja i selekcja pracowników
Systemy ocen pracowniczych jako metoda poprawy efektywności pracy
Style przywództwa i zarządzanie zespołem
Budowanie motywacji i zaangażowania pracowników
Komunikacja z pracownikami - trudne rozmowy menedżerskie

Sesja 5. Negocjacje

Wprowadzenie do konfliktologii, teoria "koła konfliktów"
Kluczowe parametry sytuacji negocjacyjnej
Prowadzenie negocjacji pozycyjnych
Negocjacje problemowe, czyli jak zbudować rozwiązanie "win-win"
Wywieranie wpływu w procesie negocjacji
Radzenie sobie z manipulacją w negocjacjach

Harmonogram - zajęcia w Jadwisinie k. Warszawy
Sesja 1. 20-21.08.11
Sesja 2. 03-04.09.11
Sesja 3. 17-18.09.11
Sesja 4. 08-09.10.11
Sesja 5. 22-23.10.11

Cena szkolenia
780 PLN dla firm mikro i małych.
Obejmuje nocleg (z pierwszego na drugi dzień zajęć w pokoju dwuosobowym - istnieje możliwość dopłaty do pokoju jednoosobowego), wyżywienie (obiady i przerwy kawowe oraz jedno śniadanie i jedną kolację) i merytoryczną część szkolenia. Może ulec nieznacznej zmianie w zależności od liczebności grupy.

Zgłoszenie na szkolenie
https://irb.pl/szkolenia_otwarte/participants/add/44

Więcej informacji o projekcie:
http://www.irb.pl/?m=szkol&sec=szkol&cat=efs&h_szkol_i...