Katarzyna
Dragović
założyciel, Szkoła
Mistrzów Reklamy
Temat: No i znowu sukces!
Nieładnie jest się chwalić, więc po prostu wklejam cytat z Media i Marketing Polska:Szkoła Mistrzów Reklamy i Value Media zwyciężyły.
Szkoła Mistrzów Reklamy przy Akademii L. Koźmińskiego, startując w konsorcjum z Value Media, wygrała przetarg Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich.
Przetarg obejmował kreację, produkcję oraz emisję czterech 30-sekundowych spotów radiowych, promujących idee równych szans kobiet i mężczyzn na rynku pracy.
– Wybrana oferta została oceniona jako najciekawsza merytorycznie oraz zapewniająca dotarcie do pożądanej grupy docelowej – powiedział Rafał Boczkiewicz z wydziału III realizacji projektów, pion beneficjenta Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich.
W przetargu startowało kilka konsorcjów, nie udało nam się ustalić, z kim Value Media i Szkoła Mistrzów Reklamy konkurowały.