![](https://static.goldenline.pl/user_photo_basic.jpg)
konto usunięte
Temat: Do 160 zł miesięcznie przeznacza większość firm na swoją...
Do 160 zł miesięcznie przeznacza większość firm na swoją promocjęNiemal 1/3 firm small biznes nie prowadzi żadnych działań promocyjnych - wynika z badania zrealizowanego przez Synergian.pl- porównywarkę usług.
Najczęściej firmy nie promują się ponieważ, nie widzą takiej potrzeby (56%), albo dlatego, że uważają promocję za zbyt kosztowną (39%), 7% właścicieli twierdzi, że nie promuje się dlatego, bo nie wie jak się do tego zabrać.
Budżety przeznaczane przez firmy small biznes na działania promocyjne wcale nie są bardzo wysokie: prawie 60% firm wydaje na promocję do 2 tys zł rocznie (średnio około 160 zł miesięcznie),w 36% firm roczny budżet promocyjny mieści się w przedziale 2-10 tys zł, a jedynie w 11% przypadków budżet przekracza 10 tys zł.
Wyraźnie też widać rosnąca znaczenie internetu w promocji firm small biznes – już ¼ spośród nich przeznacza większą część swojego budżety promocyjnego na działania w internecie, a jedynie 15% twierdzi, że działań promocyjnych w internecie w ogóle nie prowadzi.
Badanie zrealizowane na próbie 450 przedsiębiorstw zatrudniających do 49 pracowników. Firmy takie stanowią 99% firm działających na polskim rynku.
więcej na http://synergian.pl/aktualnosci/czytaj/38/Do-160-zl-mi...