Adrian T. www.autor.biz
Temat: Jak przygotować BRIEF KREATYWNY - warsztaty 30.05, Warszawa
JAK PRZYGOTOWAĆ BRIEF KREATYWNY – całodniowe warsztaty
30 maja (środa), Warszawa, ul. Wilcza 9.
------------------------------
Chcesz przygotować skuteczną reklamę? Potrzebujesz briefu kreatywnego. Skuteczna reklama powstaje w oparciu o:
- dobre rozpoznanie odbiorcy i rynku,
- przemyślaną strategię,
- a dopiero później - w oparciu o świetne pomysły.
Dobrze napisany brief kreatywny to kwintesencja dwóch pierwszych z powyższych podpunktów i inspirujący punkt wyjścia do trzeciego - tworzenia pomysłów.
Dlatego praca bez briefu jest, jak jazda bez świateł w gęstej mgle. To proszenie się o kłopoty.
Brief kreatywny pomoże Ci stworzyć skuteczną reklamę
Podczas tego szkolenia przećwiczysz cały proces - samodzielnie, krok po kroku przygotujesz brief kreatywny:
- przeprowadzisz analizę komunikatów reklamowych konkurencji,
- zdefiniujesz i przedstawisz odbiorcę docelowego za pomocą narzędzia "moodboard",
- poszukasz insightów i określisz, czy mają one potencjał marketingowy,
- zbudujesz obietnicę i określisz jej uzasadnienie,
- podejmiesz decyzję dotyczącą tonu komunikacji,
- ustalisz, jakimi narzędziami i instrumentami promocji dotrzeć do odbiorcy.
______________________________________
DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE
- Pracownik działu marketingu, promocji, reklamy odpowiedzialny za planowanie i tworzenie komunikatów reklamowych w firmie.
- Pracownik agencji reklamowej, piszący briefy kreatywne.
- Przedsiębiorca chcący zwiększyć efektywność komunikacji reklamowej swojej firmy.
______________________________________
PROGRAM
OPOWIEDZ O SWOIM PRODUKCIE
JAKI JEST TWÓJ PROBLEM MARKETINGOWY
TWOI KONKURENCI - KIM SĄ, JAK SIĘ REKLAMUJĄ, CO MÓWIĄ, CZYM TO UZASADNIAJĄ?
ODBIORCA DOCELOWY - KIM JEST, CO O TOBIE WIE, CO O TOBIE MYŚLI, CZEGO O NIM NIE WIESZ?
Skąd czerpać informacje?
Wykorzystanie moodboardu
CONSUMER INSIGHT - CO SIEDZI W GŁOWIE (I W SERCU) KONSUMENTA?
Co to jest insight?
3 główne źródła insightów - jak z nich korzystać?
Jak sprawdzić, czy insight "jest dobry" (czyli czy ma potencjał marketingowy)?
CELE: KOMUNIKACYJNE I MARKETINGOWE
OBIETNICA
Jak sformułować obietnicę?
Co obiecywać?
Co może być punktem wyjścia do zbudowania obietnicy?
Źródła atrakcyjności
Co zrobić, jeśli chcesz obiecać więcej, niż jedną rzecz?
UZASADNIENIE OBIETNICY (REASON TO BELIEVE)
TON KOMUNIKACJI
ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w małych grupach i indywidualna
PROWADZĄCY
PRAKTYK, aktywny copywriter, reklamowy "frontowiec", trener. Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.
______________________________________
INFO
Termin: 30 maja 2012 (środa)
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: 825 zł NETTO (+23% VAT).
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE:
http://www.szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/jak_przygo...