Marta Broda (Dziadkiewicz)

Marta Broda
(Dziadkiewicz)
KAIZEN, lean
management,
optymalizacja
procesów biznesowych

Temat: KAIZEN w zarządzaniu jakością usług - studia podyplomowe

Zapraszamy na Studia Podyplomowe "KAIZEN w zarządzaniu jakością usług". Organizatorami Studiów są Kolegium Zarządzania i Finansów (SGH w Warszawie), natomiast prowadzącymi Katedra Zarządzania Jakością we współpracy z firmą PROFES, będącą wyłącznym Partnerem i realizującą program merytoryczny KAIZEN Institute Consulting Group.

Cel Studiów podyplomowych:
Celem studiów podyplomowych jest dostarczenie wiedzy i umiejętności, które pozwolą uczestnikom w świadomy i profesjonalny sposób zarządzać jakością w działalności usługowej oraz skutecznie eliminować marnotrawstwo podwyższając wartość dodaną.
Uczestnicy wykorzystają zdobyte kompetencje przy tworzeniu jasnych i optymalnych proce-sów administracyjnych w swoich firmach oraz odchudzonego biura bez zbędnej dokumentacji oraz marnotrawstwa czasu i zasobów.
Po ukończeniu Studiów i zdaniu egzaminów uczestnicy mają możliwość otrzymania międzynarodowego Certyfikatu KAIZEN Coach, dokumentujący zdobycie wiedzy z poziomu drugiego Programu Szkoleniowego i Certyfikującego KAIZEN College. Certyfikat będzie sygnowany przez KAIZEN Institute.

Studia adresowane są do:
- Osób odpowiedzialnych za optymalizację procesów w organizacjach
- Osób pełniących funkcje administracyjne i logistyczne w odniesieniu do obszaru biurowego
- Menedżerów odpowiedzialnych za skuteczne zarządzanie firmą usługową, działem, departamentem (w szczególności w obszarze obsługi Klienta) bądź obszarem administracyjnym
- Pełnomocników ds. zarządzania jakością
- Osób, które chcą rozwijać swoje kompetencje w zakresie zarządzania jakością, z uwzględnieniem koncepcji TQM, Lean, Kaizen.
Studia są skierowane do osób pracujących w firmach każdej wielkości, firmach usługowych, urzędach, biurach, szpitalach oraz części administracyjnej firm produkcyjnych itp.

Zakres tematyczny kształcenia
Zagadnienia merytoryczne określające program Studiów są podzielone na cztery bloki tematyczne:
- ogólny, poświęcony problematyce jakości usług;
- szczegółowy, poświęcony wdrażaniu rozwiązań systemowych w zakresie zarządzania jakością niezbędnych do skutecznego funkcjonowania organizacji usługowej;
- szczegółowy, ukierunkowany na doskonalenie jakości prezentujący możliwości wykorzystania skutecznych koncepcji zarządzania jakością, metod i narzędzi;
- szczegółowy poświęcony prezentacji i praktyce wdrażania koncepcji KAIZEN oraz stosowanych technik i narzędzi KAIZEN w praktyce w organizacji usługowej.

Zasady naboru uczestników
Słuchacze Studiów rekrutowani są z naboru otwartego. Podstawowym warunkiem uczestnictwa jest ukończenie studiów wyższych (dyplom ukończenia studiów wyższych I lub II stopnia).

Czas trwania i sposób organizacji i kształcenia
Podyplomowe Studia "KAIZEN w zarządzaniu jakością usług" trwać będą 2 semestry.
Studia rozpoczynają się 21 kwietnia
Zajęcia odbywają się w soboty i niedziele (liczba zjazdów wynosi 13. Całkowity wymiar zajęć wynosi 192 godziny oraz dodatkowo 26 godzin przeznaczonych na seminaria i egzaminy. Przewidziane są także 4-godzinne zajęcia w przedsiębiorstwie organizowane w dodatkowym terminie.

Nabór na studia rozpoczyna się 1 grudnia 2011.

W przypadku jakichkolwiek pytań organizacyjnych oraz pełnego zakresu tematycznego Studiów proszę o kontakt:
Marta Dziadkiewicz
tel. 601 922 299
mail. mdziadkiewicz@kaizen-institute.pl
Zapraszam: http://pl.kaizen.com/studia-podyplomowe/szkola-glowna-...Marta Dziadkiewicz edytował(a) ten post dnia 22.03.12 o godzinie 15:42