Zuzanna S.

Zuzanna S. Trener, Manager

Temat: Ogłoszenia

To miejsce na Wasze oferty i ogłoszenia.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Używane książki w języku angielskim: zarządzanie, marketing, sprzedaż, socjologia i inne.

Zapraszam na stronę http://bebooks.pl


Obrazek
Jakub L.

Jakub L. menedżer

Temat: Ogłoszenia

Studia MBA na facebook.com - http://www.facebook.com/MBAPortal/
Roman Zawadza

Roman Zawadza Właściciel,
Freelancer, Broker
informacji naukowej

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Rekomenduję Zupełnie nowe spojrzenie na Czas. E-kurs, który nie tylko opisuje co ciekawsze sposoby radzenia sobie z zadaniami codziennymi, ale także nakreśla dość wyraźnie w jaki sposób można wykorzystywać takie narzędzia jak: delegowanie, automatyzacja, czy generowanie pasywnego przychodu.

Zainteresowany tematem? Całość możesz pobrać dzięki linkowi poniżej!

Zuepłnie nowe spojrzenie na czas!

Pozdrawiam!
Piotr Tomasz Piotrowski

Piotr Tomasz Piotrowski Inżynier Testów,
Analityk Danych,
Menedżer, Działacz
społ...

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam do zamieszczania wypowiedzi na temat studiów doktoranckich z zarządzania na grupie Doctor of Business Administration.
Adam P.

Adam P. Lider MLM w branży
FMCG

Temat: Ogłoszenia

darmowy PRAKTYK NLP?!

Czy możliwe jest nabycie wiedzy ze szkolenia typu PRAKTYK NLP,
nie płacąc absolutnie nic?
Odpowiedź jest dwojaka - możesz i nie możesz.
Jedno jest pewne - dzięki darmowemu e-kursowi NLP POWER,
poznasz materiał jaki jest na zaawansowanych szkoleniach NLP.

9 bardzo obszernych lekcji, przez 9 dni, wraz z 9 dokładnymi mapami
myśli - za darmo!

Jednak zanim zapiszesz się, zobacz czego między innymi
nauczysz się na bezpłatnym e-kursie:

1. Jakie są podstawowe założenie NLP
2. Jak powinna wyglądać dobra komunikacja
3. Czym są "pozycje percepcyjne"
4. Co to jest i jak wykorzystywać kotwiczenie.
5. Jak rozebrać człowieka na czynniki pierwsze, dzięki meta-modelowi
6. Dlaczego ten tekst pisze modelem Miltona
7. Jak ustalać i realizować swoje cele
8. Jak korzystać i czym są submodalności
9. W jaki sposób pomagać sobie i innym dzięki technikom NLP
10. Jak stworzyć "kółeczko doskonałości"
11. Jak etycznie wykorzystywać NLP
... i wiele, wiele więcej!

Tak naprawdę otrzymasz zastraszającą większość wiedzy z Praktyka NLP!
Ponad to każda z dziewięciu lekcji, które otrzymasz będzie wzbogacona o
profesjonalną mapę myśli w postaci PDF![/b]


Obrazek


Skorzystaj za darmo z darmowego e-kursu na temat inteligencji finansowej!
Przez 8 dni będziesz dostawał maile z kolejnymi fascynującymi
porcjami informacji!


Aby zapisać się na darmowy kurs wypełnij formularz na
http://nlppower.pl

Kto stworzył dla Ciebie ten e-kurs?

Adam Przemyk,
Certyfikowany Praktyk i Master NLP.
(Practitioner & Master in the Art of NLP)
Mówca motywacyjny, pasjonat życia I rozwoju osobistego.

Obrazek


Kacper Bisanz
Certyfikowany Praktyk i Master NLP.
(Practitioner & Master in the Art of NLP)
Business Coach, autor szkoleń i kursów, prakyk biznesowy

Obrazek
Wojciech Paździor

Wojciech Paździor team management |
leadership | HR |
work satisfaction |
c...

Temat: Ogłoszenia

Specjalny program Executive Leadership Study, przygotowany przez międzynarodowy zespół z Adventure for Thought leadership & strategy, uzupełniający wiedze, a przede wszystkim umiejętności w zakresie tzw. „ miękkiego leadership” osób na poziomie MBA.

Oparty jest na najnowszych badaniach i osiągnięciach w dziedzinie leadership performance, inteligencji emocjonalnej i społecznej, systemów relacyjnych, praktyki pracy z zespołami oraz komunikacji intra i interpersonalnej.

Więcej na: http://www.projekty.wsb.wroclaw.pl/przywodztwo_leadership

Zapraszamy z całym zespołem AfT i WSB
Wojciech Paździor
____________________________________
ADVENTURE FOR THOUGHT
leadership & strategy
http://AdventureforThought.com
Beata M.

Beata M. broker
ubezpieczeniowy,
menadżer zarządzania
procesami ja...

Temat: Ogłoszenia

OSTATNIE DNI REKRUTACJI na 2011 ROK -ZAPRASZAM DO SPRAWDZENIA OFERTY!

Ciekawy Program studiów, dogodna forma, elastyczny czas studiowania od 1,5 roku do 3 lat, 500 godzin zajęć, przystępna cena po 3500 pln za moduł. Obowiązuje zrealizowanie minimum 5 modułów z siedmiu.

Polecam studia MBA w Ochronie Zdrowia, Uczelnia Łazarskiego w Warszawie.

Ja się zdecydowałam.
Zapraszam chętnych do przyłączenia się do grupy tegorocznej. Szczegóły na Uczelnia Łazarskiego - zakładka studia podyplomowe. Telefon sekretariatu studiów podyplomowych: 22 543 53 22.


Adresaci studiów
Program skierowany jest do kadry zarządzającej lub przygotowującej się do zarządzania podmiotem leczniczym, urzędników rządowych i pracowników administracji samorządowej, zatem osób odpowiedzialnych dzisiaj lub w przyszłością za nadzór i restrukturyzację podmiotów leczniczych.

Realizacja Modułu podstawowego, minimum trzech specjalistycznych modułów szkoleniowych oraz Modułu dyplomowego MBA, daje absolwentowi dyplom ukończenia studiów MBA w ochronie zdrowia.

Moduł podstawowy MBA
Ekonomia menedżerska w ochronie zdrowia
Rachunkowość finansowa i zarządcza
Metody ilościowe w zarządzaniu
Współczesne systemy zarządzania
Zarządzanie strategiczne w dobie globalizacji
Zarządzanie marketingowe
Prawo cywile w praktyce
Zarządzanie zasobami ludzkimi
Negocjacje i mediacje
Psychologia zachowań rynkowych

Moduł 1: Organizacyjno-prawne aspekty zarządzania w ochronie zdrowia (ok. 85 godz.)Pojęcie i znaczenie zdrowia publicznego i polityki zdrowotnej
Systemy ubezpieczeń zdrowotnych - ubezpieczenie zdrowotne na świecie, obowiązkowe i dodatkowe ubezpieczenie zdrowotne w Polsce
Współczesne systemy ochrony zdrowia - organizacja ochrony zdrowia w wy- branych krajach Unii Europejskiej i na świecie, organizacja systemu ochrony zdrowia w Polsce
Prawo ochrony zdrowia - prawne podstawy funkcjonowania lekarzy i innych zawodów medycznych, inspekcji sanitarnej, zwalczania chorób zakaźnych, prawo farmaceutyczne i wyrobów medycznych, ochrona zdrowia psychicznego, ochrona zdrowia w miejscu pracy
Prawno-organizacyjne podstawy funkcjonowania świadczeniodawców
Prawa pacjenta - obowiązujące prawo, dochodzenie praw, skutki nieprzestrzegania praw, Rzecznik Praw Pacjenta
Frazeologia języka angielskiego w obszarze aspektów prawnych zarządzania w ochronie zdrowia

Moduł 2: Modele restrukturyzacji zakładów opieki zdrowotnej – dobre praktyki krajowe i międzynarodowe (ok. 85 godz.)Modele funkcjonowania jednostek ochrony zdrowia w Polsce i na świecie.
Przekształcenia publicznych zakładów opieki zdrowotnej na podstawie obowiązującego prawa i planowanej ustawy o działalności leczniczej.
Rządowy program „Wsparcie jednostek samorządu terytorialnego w działaniach stabilizujących system ochrony zdrowia” jego założenia, cele i dotychczasowa praktyka wdrażania.
Przygotowanie procesu przekształceń.
Społeczne uwarunkowania przekształceń w ochronie zdrowia.
Prawne elementy procesu przekształcenia samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej.
Proces przekształceń w ochronie zdrowia w świetle wyników kontroli NIK.
Plan restrukturyzacji – warsztaty.
Orzecznictwo sądowe dotyczące przekształceń.
Frazeologia języka angielskiego w obszarze zarządzania finansami w ochronie zdrowia.

Moduł 3: Zarządzanie finansami w jednostkach ochrony zdrowia (ok. 85 godz.)Sposoby finansowania i rozliczania świadczeń opieki zdrowotnej w Europie i na świecie
Transgraniczna opieka - aspekty finansowe i rozliczeniowe
Strumienie finansowe w polskim systemie ochrony zdrowia
Zasady finansowania i rozliczania świadczeń opieki zdrowotnej w Polsce
Efektywne zarządzanie systemami informatycznym w placówce ochrony zdrowia
Prawne aspekty kontraktowania i rozliczania umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej
Efektywne narzędzia w organizacji udzielania świadczeń opieki zdrowotnej
Przychody i koszty w jednostce ochrony zdrowia - analiza ekonomiczna
Koszty świadczeń opieki zdrowotnej
Planowanie i symulacje zarządcze w jednostce ochrony zdrowia
Gospodarka lekiem w zakładzie opieki zdrowotnej
Pozyskiwanie środków finansowych na inwestycje oraz kształcenie personelu w zakładach opieki zdrowotnej
Procesy konsolidacji oraz dekoncentracji na polskim rynku usług medycznych
Finansowanie usług zdrowotnych ze środków niepublicznych
Zarządzanie długiem w jednostce ochrony zdrowia
Partnerstwo publiczno-prywatne (PPP)
Frazeologia języka angielskiego

Moduł 4: Praktyka zarządzania ochroną zdrowia przez jednostki samorządu terytorialnego (ok. 85 godz.)Ekonomia zdrowia
Współczesne systemy ochrony zdrowia – system polski na tle doświadczeń innych krajów.
Potencjalne kierunki zmian Zdrowie publiczne - z poziomu jednostek administracji terytorialnej.
Planowanie polityki zdrowotnej i kluczowe zagadnienia w tej dziedzinie
Systemy ochrony zdrowia na poziomie lokalnym i regionalnym
Prawa i obowiązki samorządu w ochronie zdrowia - modele kompetencyjne a praktyka świadczeń zdrowotnych na poziomie lokalnym i regionalnym
Zarządzanie ryzykiem - profile demograficzne i epidemiologiczne na poziomie powiatów, narzędzia działania
Zarządzanie strategiczne w ochronie zdrowia - planowanie strategiczne na poziomie lokalnym i regionalnym
Zadania profilaktyczne – planowanie i realizacja polityki profilaktycznej w samorządach
Formuły prawno-organizacyjne jednostek ochrony zdrowia - modele organizacyjne świadczeń zdrowotnych na poziomie powiatów Procedury restrukturyzacji i przekształceń organizacyjnych i własnościowych – rola organu założycielskiego
Monitoring jednostek ochrony zdrowia przez organ założycielski
Gospodarowanie majątkiem trwałym
Frazeologia języka angielskiego w obszarze zarządzania ochroną zdrowia

Moduł 5: Metody i techniki menedżerskie w jednostkach ochrony zdrowia (ok. 85 godzin)Planowanie strategiczne na poziomie jednostek ochrony zdrowia
Między strategią a działalnością operacyjna
Zarządzanie projektami medycznymi
Zarządzanie finansowe w placówce zdrowia
Zarządzanie gwiazdami
Jakość w ochronie zdrowia
Skuteczne zarządzanie operacyjne w wymagającym otoczeniu rynko- wym
Komunikacja w organizacji medycznej
Zarządzanie poprzez informację
Strategie bezpieczeństwa w przedsiębiorstwie medycznym
Negocjacje społeczne w placówce zdrowia
Frazeologia języka angielskiego w obszarze zarządzania w ochronie zdrowia

Moduł dyplomowy MBA Studium przypadku - projektowanie restrukturyzacji jednostek ochrony zdrowia, planowanie budowy szpitala, tworzenie planów strategiczno- marketingowych dla jednostek ochrony zdrowia, strategia zarządzania ochrona zdrowia w jednostce samorządowej.
Wizyta studyjna w jednostce ochrony zdrowia Przygotowanie i obrona pracy dyplomowej

Kamila G.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Grzegorz Bunda

Grzegorz Bunda Komunikacja
korporacyjna, PR
produktowy, media
społeczno...

Temat: Ogłoszenia

do 15.11 PWN oferuje 20% rabat na zakup podręczników akademickich, więcej - http://student.pwn.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Znajomość języków obcych to podstawowy wymóg na dzisiejszym rynku pracy.

Bez niej nie tylko nie masz co myśleć o wysokich zarobkach i dobrej pracy, ale być może w ogóle będziesz miał duży problem ze znalezieniem jakiejkolwiek posady.

Dlatego tak chętnie inwestujemy w ostatnich latach w naukę języków obcych.

Najważniejsza jest zdolność komunikacyjna. Możemy nawet robić błędy, ale jeśli rozumiemy naszych rozmówców a oni nas, to już jest dobrze. Aby to osiągnąć, trzeba znać słownictwo. Nie to podręcznikowe, ale to najczęściej używane w żywym, prawdziwym języku.

Dlatego też zebrałem materiały z różnych miejsc internetu na stronie http://tysiacslow.republika.pl i teraz możesz tam uczyć się najczęściej stosowanego słownictwa w językach: angielskim, rosyjskim, włoskim i niemieckim

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Czy Ty również chcesz skutecznie realizować cele w 2012 roku?

Podczas szkoleń i sesji coachingowych, które prowadzę często spotykam się z osobami, które twierdzą że mają za mało motywacji do działania, bardzo często zaczynają realizację jakiegoś celu, ich działanie trwa tydzień, dwa a potem ich motywacja stopniowo spada, zaprzestają swoich działań, zaczynają się zajmować czymś zupełnie innym lub też gubią się w natłoku zadań, które sobie narzucili.

Znasz to?
Bardzo możliwe, że również zdarza Ci się robić w ten sposób. Jeśli tak jest, to polecam Ci udział w moim warsztacie – otrzymasz 100 % sprawdzonej wiedzy, która pozwoli Ci ruszyć naprzód.

Zapraszam Cię na webinar, podczas którego dowiesz się:

- W jaki sposób poznać, czy cel który sobie wybrałeś jest tym, czego rzeczywiście chcesz
- Jak zacząć działać od razu i krok po kroku realizować swój cel
- Jakimi zasadami musisz kierować się podczas realizacji planu, by nie zostać przywalonym przez natłok informacji

Czas i miejsce:
4 stycznia o godz. 18:00 do 20:00
Zapisując się na warsztat otrzymasz specjalny link do pokoju konferencyjnego, w którym odbędzie się spotkanie.
Otrzymasz:
- Darmowy dostęp do dwugodzinnego warsztatu na żywo
- Możliwość uczestniczenia w dyskusji
- Skrypt z ćwiczeniami

Kto prowadzi webinar?

Władysław Ochojski - Psycholog, trener i coach z ponad 4 letnim doświadczeniem w pracy z ludźmi. Prowadzi szkolenia nt. efektywności nauki i pracy, komunikacji oraz zarządzania sobą w czasie i kreatywności. Ma na swoim koncie ponad 300 godzin szkoleń z zakresu szybkiej i efektywnej nauki. Posiada doświadczenie w pracy zarówno z młodzieżą jak i kadrą menedżerską.
Wychodzi z założenia, że w życiu ważne jest równowaga pomiędzy pracą a życiem osobistym, toteż podczas szkoleń przekazuje wiedzę i narzędzia, które pomagają w jej osiąganiu.
Sam stosuje tę wiedzę w życiu, rozwija się poprzez coaching i szkolenia u poważanych ekspertów , uprawia jogging, od kilkunastu lat uprawia sztuki i sporty walki. Uważa, że kariera powinna być zgodna z wartościami i w ten sposób rozwija swoje przedsięwzięcia.

Pospiesz się!

Ilość uczestników jest ograniczona .

Ten warsztat nie zostanie powtórzony zbyt szybko a jest to możliwość dla Ciebie, by zacząć Nowy Rok z nową energią!

Jeśli chcesz uczestniczyć w webinarze, po prostu prześlij zgłoszenie na adres biuro@wladyslawochojski.pl o tytule „webinar-cele” a otrzymasz linka do pokoju konferencyjnego.
Do usłyszenia!
Władysław Ochojski

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY - czyli jak skutecznie sprzedawać?


Obrazek



Obrazek


Cele szkolenia:

Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży
opartych o skuteczną argumentację i perswazję.

Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem,
sprzedają produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim
lub przez telefon.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Uczestnicy:
• poznają podstawy skutecznej argumentacji i perswazji
• przećwiczą techniki perswazji
• nauczą się mówić językiem korzyści
• nauczą się pozytywnie programować klienta
• nauczą się radzić sobie z obiekcjami
• nauczą się finalizować sprzedaż

Czas, miejsce i cena szkolenia:

25 Styczeń 2012, Warszawa ul. Pawia 55, gmach WSFiZ,
450,00 + 23% VAT (23% = 103,50 PLN)
przy 2 osobach z tej samej firmy - zniżka 5% na 1 uczestnika
przy 3 osobach z tej samej firmy - żniżka 10% na 1 uczestnika

Program szkolenia:

1. Badanie potrzeb Klienta jako podstawa skutecznej perswazji

• Diagnozowanie potrzeb Klienta podczas rozmowy
• Potrzeby sprzedażowe (dotyczące produktu)
• Potrzeby obsługowe (wymagania dotyczące Doradcy i firmy)
• Potrzeby psychologiczne (ukryte preferencje osoby decyzyjnej w firmie)
• Techniki analizy potrzeb Klienta
• Scenariusze rozmowy
• Zadawanie pytań (otwierających i pogłębiających)
• Wzbudzanie i modyfikacja potrzeb Klienta
• Aktywne słuchanie Klietna (parafraza, klaryfikacja, aprobata przez telefon)
• Rola zadawania pytań w perswazji
• Rodzaje pytań a ich skuteczność
• Pytania otwarte
• Pytania zamknięte
• Pytania sugerujące
• Pytania oceniające

2. Argumentacja i perswazja podczas rozmowy sprzedażowej

• Język korzyści
• Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta podczas prezentacji oferty
• Zamiana cech proponowanego rozwiązania na korzyści dla Klienta
• Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta
• Argumentacja dwustronna i jednostronna
• Argumentacja i perswazja oparta na emocjach

3. Techniki skutecznej perswazji

• Używanie w przekazie programatorów pozytywnych, unikanie negatywnych
• Wykorzystanie efektów pamięciowych człowieka do wzmocnienia siły przekazu
• Ćwiczenia praktyczne z budowania przekazów perswazyjnych

4. Argumentacja i perswazja podczas prezentacji oferty

• Język korzyści
• Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta podczas prezentacji oferty
• Zamiana cech proponowanego rozwiązania na korzyści dla Klienta
• Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta
• Techniki skutecznej perswazji

5. Radzenie sobie z obiekcjami

• skąd się biora obiekcje?
• obiekcje jawne
• obiekcje ukryte
• schemat reakcji na obiekcje

6. Zaawansowane techniki wywierania wpływu na rozmówcę

• Omówienie technik wpływu wg. Cialdiniego
• Społeczny dowód słuszności
• Reguła wzajemności
• Reguła autorytetu
• Reguła niedostępności
• Reguła zaangażowania i konsekwencji
• Lubienie i sympatia
• Praktyczne wykorzystanie reguł wpływu

7. Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z TVP INFO, serwisem Money.pl, nf.pl , trener nlp.
Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności sprzedażowych
takich jak: sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja oraz szkoli z umiejętności
menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu,
budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży
(zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem
dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Zarządzał strukturą sprzedażową w Profit doradcy finansowi. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie zajmuje się
sprzedażą projektów doradczych dla klientów korporacyjnych.Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi
takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
22 414 60 01
ul. Rakowiecka 33/25
Warszawa
Roman Zawadza

Roman Zawadza Właściciel,
Freelancer, Broker
informacji naukowej

Temat: Ogłoszenia

http://www.inspiracje-medyczne.eu

Nasza oferta skierowana jest do szerokiego grona odbiorców w tym: pracowników nauki, instytucji edukacyjnych, biznesu, studentów, specjalistów, lekarzy i innych osób związanych z branżą medyczną.

Działając od 9 lat w międzynarodowym gronie naukowym oraz posiadając zaplecze w postaci pracowników akademickich oferujemy usługi edukacyjno - redaktorskie oraz informacyjno - konsultingowe dla osób szukających NAUKOWEJ INFORMACJI MEDYCZNEJ.

Dysponujemy hybrydowym narzędziem wyszukiwawczym pozwalającym eksplorować dosłownie wszystkie bazy danych - program nasz posiada mechanizmy wyszukiwawcze działające w oparciu o rozwiązania semantyczne, np. wykorzystując sztuczną inteligencję proponuje i podpowiada indywidualnie (kontekstowo) źródła wiedzy.

W ofercie proponowanych usług związanych z medycyną znajdą Państwo:

* analizy desk research,
* analizy i monitoring prasy i internetu,
* zestawienia bibliograficzne do publikacji naukowych,
* edycja i korekta artykułów naukowych,
* korekta językowa (j. angielski, polski),
* analiza statystyczna,
* opracowywanie wyników badań naukowych,
* opisywanie metodologii badania,
* interpretacja analizy statystycznej,
* tłumaczenia medyczne z dowolnego języka na język angielski oraz z j. angielskiego na j. polski,
* nasz zespół wyszukuje i dostarcza również materiały do prac naukowych, dyplomowych, magisterskich oraz doktoranckich.

"Średnio co tydzień na całym świecie ukazuje się około 7000 nowych doniesień naukowych dotyczących medycyny oraz nauk pokrewnych. Szybki rozwój zasobów informacji, nieustanny postęp wiedzy skłaniają lekarzy do ciągłego doskonalenia i aktualizowania kwalifikacji zawodowych; jest to szczególnie istotne w warunkach globalizacji oraz postępującej integracji rynków pracy.."


Obrazek
Grzegorz Adam

Grzegorz Adam Marketing, promocja,
media, reklama,
Internet

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na MBA day - dzień otwarty studiów MBA w Dąbrowie Górniczej 15 września 2012 r.

W związku z trwającą rekrutacją na najbardziej prestiżowe studia dla menadżerów Executive MBA Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej we współpracy z hiszpańskim partnerem CESTE Escuela de Negocios w Saragossie zapraszają na Dzień Otwarty studiów Executive MBA – „MBA DAY”, który odbędzie się 15 września 2012 r. Jest to znakomita okazja aby poznać styl przekazywania wiedzy prezentowany na MBA, porozmawiać z wykładowcami- najlepszymi w swoich dziedzinach specjalistami mającymi bezpośredni kontakt z praktyką biznesu, a także nawiązać nowe znajomości.

Zapraszamy osoby zainteresowane najwyższej jakości studiami menedżerskimi.

Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej zajęła I miejsce w ogólnopolskim rankingu studiów podyplomowych prestiżowego czasopisma Home&Market.

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dG...

Program MBA DAY:
10.00 - 10.15 Przywitanie gości przez J.M. Rektor prof. nadzw. dr Zdzisławę Dacko – Pikiewicz
10.15 - 10.35 Prezentacja programu nauczania MBA przez opiekuna merytorycznego dr Marka Jabłońskiego
10.35 - 10.45 Panel dyskusyjny – pytania i odpowiedzi nt. Executive MBA
10.45 - 11.00 Przerwa kawowa
11.00- 14.00 Warsztat „Zarządzanie złożonością biznesową – psychologiczne aspekty podejmowania decyzji menedżerskich”. Prowadzący: dr Anna Syrek - Kosowska - psycholog biznesu, Hon VP the International Society of Coaching Psychology, trener rekomendowany przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne. Ekspert i autorka wielu publikacji z zakresu HR współpracuje z m.in.: City University w Londynie, Coaching Psychology International, Coaching, Coaching Review, Personel i Zarządzanie, TVN24, OnetBiznes, Puls Biznesu oraz z największymi polskimi i międzynarodowymi korporacjami kierując projektami HR z zakresu zarządzania kapitałem ludzki.
14.00 - 14.10 Zakończenie i pożegnanie gości przez JM Rektor prof. nadzw. dr Zdzisławę Dacko – Pikiewicz
Aneta Kadaj-Lipka

Aneta Kadaj-Lipka Student, Wyższa
Szkoła Promocji w
Warszawie

Temat: Ogłoszenia

"Rozwizania IT dla jednostek szkolnictwa wyższego"
27 listopada 2012r., Warszawa


Środowisko elektroniczne szkolnictwa wyższego jest w obecnym czasie wyzwaniem dla każdej uczelni. Władze uczelni dążą do doskonalenia istniejących funkcjonalności wybierając nowe, innowacyjne technologie. W takim środowisku powstaje szansa na rozwój uczelni oraz wspomaganie samodzielnej nauki. Zastosowanie narzędzi teleinformatycznych pozwoli także na zwiększenie efektywności pracy dydaktyków jak również studentów.
Prezentację najnowszych technologii oraz największych osiągnięć zapewnią liderzy branży nowych technologii. Spotkanie stanowić będzie również doskonałą okazję do wymiany poglądów i doświadczeń.

Firmy biorące udział w konferencji:
-OPTeam
-Microtech
-IRS
-Salto Systems

Eksperci niezależni:
Pan Mariusz Czerniak, Kierownik Zespołu Systemów Zarządzania Uczelnią, Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Pan prof.dr hab. inż Włodzimierz Gogołek - Kierownik Pracowni Dziennikarstwo Online, Uniwersytet Warszawski

Proponowana tematyka:
-zarządzanie dziekanatem
-systemy zabezpieczeń na uczelni
-systemy anty-plagiatowe
-systemy kontroli dostępu
-elektroniczna Legitymacja Studencka
-elektroniczny obieg dokumentów i informacji
-zastosowanie podpisu elektronicznego
-bezpieczeństwo infrastruktury IT
-ochrona danych osobowych
-zarządzanie kapitałem ludzkim uczelni

Na konferencję zapraszamy:
Przedstawicieli władz publicznych i niepublicznych szkół wyższych:
Rektorów
Kanclerzy
Dziekanów
Dyrektorów/Kierowników działów:
- technicznych
- administracyjnych
- bezpieczeństwa
- kadrowych
- obsługi studentów/dziekanatów
- centrum informatyki

Każdy z uczestników w ramach udziału w konferencji otrzymuje materiały konferencyjne, możliwość skorzystania z poczęstunku, dostęp do prezentacji (po zakończeniu konferencji) oraz certyfikat potwierdzający uczestnictwo w konferencji.

Udział jest płatny wyłącznie dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za udział w konferencji wynosi 1000 zł + 23% VAT*
* Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia przedstawicieli wyżej wymienionych firm.

Strona konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/rozwiazania-...
Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/rozwiazania-...

Kontakt:
Agnieszka Różnicka
Koordynator Projektu
mail: agnieszka.roznicka@multitrain.pl
tel. 721 729 134
Beata Glenc

Beata Glenc Student, Uniwersytet
Wrocławski

Temat: Ogłoszenia


Obrazek
Adam Jabłonka

Adam Jabłonka Business Development
Director

Temat: Ogłoszenia

Mam przyjemność zaprosić na kurs przygotowujący do egzaminu na maklera który odbędzie się w 6 miastach Polski!

Pamiętaj to jeden z ostatnich egzaminów organizowanych przez KNF nie czekaj dzięki nam zdasz jeden z trudniejszych testów w Polsce i rozpoczniesz karierę w świecie finansów!

Miejsce i data:

Katowice 16-17.02- 23-24.02

Warszawa 02-03.03 - 09-10.03

Poznań 02-03.03 - 16-17.03

Łódź 09-10.03 - 23-24.03

Wrocław 16-17.03 - 06-07.04

Gdańsk 23-24.03 - 06-07.04

Cena szkolenia:
Zapisy do 7 lutego499zł !
Zapisy do 14 lutego 549zł !
Cena po 14 lutego 599zł !
Dla grup powyżej 2 osób zniżki !

A co otrzymają Państwo w cenie:
- 30h profesjonalnego szkolenia które przybliży Was do zostania maklerem giełdowym
- certyfikat ukończenia kursu
- komplet materiałów zarówno w wersji papierowej jak i elektronicznej (ponad 300 stron)
- na końcu zajęć test próbny
- Zajęcia z głównym naciskiem na praktykę rozwiązywania zadań do egzaminu KNF
- wsparcie mailowe i telefoniczne do egzaminu w przypadku problemów z jakąkolwiek kwestią dotyczącą egzaminu
się

- pomoc w ewentualnym odwołaniu

Prowadzący: Wszyscy nasi prowadzący posiadają licencję maklera giełdowego, oraz bogate doświadczenie zarówno dydaktyczne (zdobyte poprzez prowadzenie kursów, oraz przygotowywanie testów) jak i praktyczne (są pracownikami sektora finansowego)
Miejsce szkolenia: Dokładne miejsca szkoleń zostaną podane na 7 dni przed kursem i uzależnione są od ilości kursantów.

Zapisy i odpowiedz na wszystkie pytania

Adam.jablonka@learndev.pl

Nr tel. 504 924 974

Program szkolenia

Dzień 1
MATEMATYKA FINANSOWA
Procent prosty, procent składany
Stopa procentowa nominalna, stopa procentowa efektywna
Wartość przyszła, wartość bieżąca
Wartość przyszła renty, wartość bieżąca renty
Renta wieczysta
Oprocentowanie nominalne, oprocento­wanie efektywne kredytu
Kredyt o równych płatnościach rat kapitałowych
Kredyt o równych kwotach spłaty kredytu
Wartość bieżąca netto inwestycji (NPV)
Wewnętrzna stopa zwrotu z inwestycji (IRR), zmodyfikowana wewnętrzna stopa zwrotu (MIRR)
INSTRUMENTY DŁUŻNE
Ryzyko związane z instrumentami dłużnymi
Nominalna stopa zwrotu, bieżąca stopa zwrotu, stopa zwrotu w terminie do wykupu (YTM)
Cena obligacji, stopa zwrotu z obligacji
Czas trwania, zmodyfikowany czas trwania
Wypukłość obligacji
Wrażliwość obligacji na zmianę stóp procen­towych

Dzień 2
INSTRUMENTY POCHODNE
Mechanizm działania instrumentów pochod­nych
Kontrakty futures i forward
Rodzaje opcji, czynniki wpływające na cenę opcji
Wartość wewnętrzna, wartość czasowa opcji
Operacje zabezpieczające, operacje arbit­rażowe, operacje spekulacyjne
Współczynniki greckie
Strategie handlu instrumentami pochod­nymi

Dzień 3
STRATEGIE INWESTYCYJNE
Oczekiwana stopa zwrotu, ryzyko
Wariancja, odchylenie standardowe
Kowariancja, współczynnik korelacji
Współczynnik Beta, współczynnik zmien­ności
Ryzyko rynkowe i specyficzne, dywersy­fikacja
Strategie zarządzania portfelem aktywów
Linia rynku kapitałowego (CML), linia rynku papierów wartościowych (SML)
Portfel niedowartościowany, portfel prze­wartoś­ciowany
Wskaźnik Treynora, wskaźnik Sharpa, wskaźnik Jensena
ANALIZA FINANSOWA
Struktura pozioma, struktura pionowa bilansu
Rachunek zysków i strat, rachunek przepływów pieniężnych
Wskaźniki płynności, wskaźniki efektyw­ności, wskaźniki zadłużenia, wskaźniki rentowności
Model Du Ponta
FCFE, FCFF, WACC
Dźwignia operacyjna, próg rentowności
Dźwignia finansowa, dźwignia całkowita
AKCJE
Proces wyceny akcji
Metody wyceny akcji: majątkowe, docho­dowe, mieszane, porównawcze, kreowania wartości, opcji realnych
model Gordona
Wpływ polityki dywidend na wartość akcji

Dzień 4
USTALANIE KURSÓW NA GPW
Notowania – informacje podstawowe
Wyznaczanie kursu otwarcia, kursu zamknięcia, kursu odniesienia
Notowania jednolite, notowania ciągłe
Rodzaje zleceń
Zawieszenie zawierania transakcji
Określanie dokładności kursów
Jakub Godlewski

Jakub Godlewski Konkurs Na Pomysł -
Koordynator Konkursu

Temat: Ogłoszenia

Chciałbym zaprosić wszystkich studentów, młode osoby i nie tylko - do udziału w IV edycji Konkursu na Pomysł organizowanego przez Kancelarię Prawno-Patentową Jarzynka i Wspólnicy.

Działamy Pro Bono, w związku z czym nie czerpiemy z tego żadnych korzyści. Jedynym celem jest dotarcie do jak największej liczby młodych osób, aby umożliwić im rozwój talentu oraz uzyskanie praw w zakresie własności intelektualnej. Wszystko dlatego, iż w Polsce patentowanie własnych pomysłów (wynalazków) oraz dążenie do ochrony prawnej w zakresie własności intelektualnej jest bardzo mało popularne i wciąż raczkuje.
Chcemy zmienić taką sytuację poprzez organizację Konkursu na Pomysł, informacje poniżej:


Obrazek

„Konkurs na pomysł” kierujemy do wybitnie uzdolnionych studentów. Chcemy Was zainspirować do twórczego działania, a także doprowadzić do prawnego sfinalizowania pomysłów, które powstały lub powstają w Waszych głowach.

Dla zwycięzców oferujemy:
- profesjonalną obsługę prawną w zakresie własności intelektualnej, obejmującą dokonanie wszelkich czynności i opłat związanych z procedurą zgłoszeniową wynalazku (wzoru użytkowego) przed Urzędem Patentowym Rzeczypospolitej Polskiej zwycięskich prac;
- szkolenie dotyczące sposobów pozyskania inwestorów do komercyjnego zastosowania projektu;
- nagrody rzeczowe.

Formularze zgłoszeniowe można wypełniać do 30 kwietnia 2013 roku!

Więcej informacji na stronach:
http://www.konkursnapomysl.pl
FACEBOOK

KONKURS@KONKURSNAPOMYSL.PL

Następna dyskusja:

Ogłoszenia - Dam Pracę!




Wyślij zaproszenie do