Michał Kędzierski PR/Marketing Manager
Temat: Marketing Miast i Regionów - wyzwania dla Łodzi i Regionu...
Katedra Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji Uniwersytetu Łódzkiego (Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych) organizuje kolejne sympozjum poświęcone marketingowi miast i regionów.Zespół prof. Tomasza Domańskiego jest prekursorem w skali ogólnopolskiej badań i doradztwa w zakresie tworzenia strategii marketingowych dla miast i regionów. Zespół ten organizował pierwsze w Polsce międzynarodowe sympozjum na temat marketingu terytorialnego w 1996 r. z udziałem partnerów z Francji (Lyon), Hiszpanii (Grenada) oraz Włoch (Padwa).
W ciągu ostatnich 10 lat członkowie zespołu opublikowali szereg prac na temat innowacyjnych strategii marketingowych oraz na temat budowania marki miast i regionów. Wykonali również oryginalne badania dotyczące strategii budowania marki Łodzi.
Na seminarium zorganizowanym w Sali Senatu Uniwersytetu Łódzkiego 21 kwietnia 2009 r. o godz. 10.00 członkowie zespołu (dr W. Rudolf, dr M. Hereźniak, mgr M. Karpińska-Krakowiak) oraz zaproszeni goście: z Lodz Art Center (Maja Kudlińska) oraz z Projektu EC1 (Mariusz Jachimek) prezentować będą różne wyzwania towarzyszące komunikacji marketingowej na temat Łodzi i Regionu.
Do udziału w seminarium zaprosiliśmy młodzież licealną, gimnazjalną oraz akademicką, jak również wszystkich entuzjastów Łodzi i Regionu.