Maciej
Chabowski
Psycholog społeczny
/ Trener biznesu
Temat: Konferencja "Rewolucja w biznesie: nowoczesne rozwiązania...
Zapraszamy na konferencję:"Rewolucja w biznesie: nowoczesne rozwiązania oparte na
psychologii naukowej"
Nie ma chyba poza psychologią drugiej dziedziny z gatunku nauk
humanistycznych, która znajdowałaby tak szerokie zastosowanie w
świecie biznesu. Wszędzie tam gdzie ludzie komunikują się z
innymi ludźmi, szukają motywacji do pracy, negocjują i wywierają
na siebie wzajemny wpływ, kompetencje społeczne oraz rzetelna
wiedza o funkcjonowaniu psychicznym ludzi są bardzo pożądane i
nieodzowne.
Tymczasem w świecie biznesu wciąż często korzysta się ze słabo
zweryfikowanych metod i technik, które pomimo braku poparcia w
dowodach naukowych spotykają się z zainteresowaniem głównie
dlatego, że są proste, łatwe do przyswojenia i wdrożenia. W
konsekwencji wiele z prowadzonych działań ukierunkowanych na
właściwe relacje interpersonalne, zarządzanie czy perswazję ma
bardziej charakter efektowny niż efektywny.
Konferencja „Rewolucja w biznesie” ma na celu przedstawienie
środowiskom biznesowym osiągnięć naukowej psychologii i
sposobów zastosowania jej w praktyce. W założeniach
organizatorów ma być ona także okazją do spotkania ze
specjalistami z różnych dziedzin psychologii i branż rynkowych,
którzy sukcesywnie wprowadzają nowatorskie rozwiązania naukowe w
środowiska wolnorynkowe.
Okazuje się, że wzrost efektywności kreowania wizerunku,
własnych kompetencji społecznych czy umiejętności konstruowania
przekazów trafiających do ludzkiego umysłu może przełożyć
się na realne zyski tak małych, jak wielkich przedsiębiorstw...
oczywiście o ile działania te oparte są na wiarygodnej i
rzetelnej wiedzy.
Nasza konferencja skierowana jest do menadżerów, handlowców,
pracowników działów HR oraz specjalistów od reklamy i wizerunku.
Do udziału w niej zapraszamy także psychologów i trenerów
biznesu.
Harmonogram konferencji
Dzień I - 17.04.2009 (piątek)
"Rewolucja w zarządzaniu zasobami ludzkimi i kontaktach
biznesowych"
9:00 - 9:30 "Tytułem wstępu, czyli co ma do zaoferowania
środowiskom biznesowym naukowa psychologia?" - Maciej Chabowski
9:30 - 10:30 "Prawdy i półprawdy psychologiczne przekazywane
podczas szkoleń" - Maciej Michalak
10:30 - 11:30 "Coaching jako metoda doskonalenia kompetencji
społecznych menedżera. Podejście oparte na dowodach." - dr Paweł
Smółka
11:30 - 12:30 "Rozwój kompetencji poznawczych pracowników
organziacji: tworzenie adekwatnych narzędzi w oparciu o wiedzę z
zakresu psychologii poznawczej." - Agata Piasecka
12: 30 - 13:15 Przerwa kawowa
13:15 - 14:15 "Psychologia zarządzania w czasie kryzysu" - Izabela
Kielczyk
14:15 - 15:15 "Profesjonalne projektowanie szkoleń: Modele
kompetencyjne w diagnozie potrzeb szkoleniowych." - Maciej Chabowski
15:15 - 16:15 "Certyfikacja kompetencji profesjonalistów
kształcenia przez całe życie: podłoże merytoryczne" - Barbara
Lipnicka
16:15 - 16:30 Konkurs z nagrodami książkowymi
17:00 - 18:30 Dodatkowy warsztat dla zainteresowanych: "Perswazja
społeczna: wywieranie wpływu na grupę" - Maciej Chabowski, Maciej
Michalak
19:00 - ... Integracja i rozmowy kuluarowe
Dzień II - 18.04.2009 (sobota)
"Rewolucja w reklamie i badaniach konsumenckich"
10:00 - 11:15 "Psychologia wpływu społecznego" - prof. dr hab.
Dariusz Doliński
11:30 - 12:30 "Corporate Identity jako narzędzie budowy lojalności
wobec marki" - Jan Czerniawski
12:30 - 13:00 Przerwa kawowa
13:00 - 14:00 "Nowoczesne podejście do badań marketingowych.
Badania semantyczne" - Małgorzata Jenerowicz i Tomasz Jakubowski
14:00 - 15:00 "Jak (nie)działa reklama? Wyznaczniki skutecznej
reklamy i właściwe metody pomiaru" - Jarosław Świątek
15:45 - 17:15 Dodatkowy warsztat dla zainteresowanych: "Czym jest
low-involvement? Kreowanie podświadomych asocjacji" - Jarosław
Świątek
Osoby zainteresowane zaprzaszamy na stronę internetową
konferencji: http://www.rewolucjawbiznesie.pl