konto usunięte
Monika
B.
Spec od wielkich hec
:))
Temat: Poznajmy się - rocznik 2009/2010
Magdalena Machnio:
duzo czasu tzn. ile? Wyrobie sie w te 2 tygodnie? Wogole to trzeba to zrobic tak bardzo rozbudowane?
Wiesz, jakbys sie uparla to i zrobilabys to w jeden (caly!) dzien, ale lepiej zacznij juz dzis i na spokojnie przez 2 tygodnie zdazysz. Nie zapominaj tez, ze wiekszosc wskaznikow wylicza sie sama. W programie, ktory masz na CD sa juz gotowe formuly, ktore wiele za Ciebie policzą :)
Monika
B.
Spec od wielkich hec
:))
Temat: Poznajmy się - rocznik 2009/2010
Magdalena Machnio:
których nie trzeba robić?
Pomijamy pkt 4.3
w pkt. 7.5 pomijamy wskaznik reakcji, konwersji, swiadomosc reklamy, intencja zakupu, wskaznik lojalnosci
konto usunięte
Temat: Poznajmy się - rocznik 2009/2010
taaaaaaaa ;))) trzeba było pozostać przy prawie ;)
Magdalena
Mikorska Mba
Manager operacyjny /
Project Manager
Temat: Poznajmy się - rocznik 2009/2010
prawo jest interesujace, ale kompletnie niekreatywne. a skoro jestes na zarzadzaniu marka, to znaczy ze Cie to kreci:)
Monika
B.
Spec od wielkich hec
:))
Temat: Poznajmy się - rocznik 2009/2010
Ale za to jak jej łatwo pójdzie na egzaminie z prawa 6.12, prawda? :)
Magdalena
Mikorska Mba
Manager operacyjny /
Project Manager
Temat: Poznajmy się - rocznik 2009/2010
e tam... to mialo byc pocieszenie w zamian za ten plan marketingowy:)konto usunięte
Temat: Poznajmy się - rocznik 2009/2010
Kreci, kreci ;) Ale muszę więcej pracy włożyć w zadania typu: plan marketingowy ;)Jeszcze jedno pytanko...czy te wskaźniki do planu mogę sobie sama wymyślić?
Monika
B.
Spec od wielkich hec
:))
Temat: Poznajmy się - rocznik 2009/2010
Magdalena Machnio:
Kreci, kreci ;) Ale muszę więcej pracy włożyć w zadania typu: plan marketingowy ;)
Jeszcze jedno pytanko...czy te wskaźniki do planu mogę sobie sama wymyślić?
Te dane, ktorych nie uda Ci sie pozyskac (np. z Internetu), to mozesz sama oszacowac w miare mozliwosci.
konto usunięte
Temat: Poznajmy się - rocznik 2009/2010
Oszacować...ja kompletnie kosmiczne rzeczy chcę powpisywać ;))Andrzej A. Ipsos
Temat: Poznajmy się - rocznik 2009/2010
wskazniki nie, ale dane do ich wyliczenia mozna wymyslec. w kopncu nie bierzemy danych realnych z firm (ktora by dala niby?)poza tym w PM nie musi byc dokladnie tak jak tam na plytce.
BCG mozna olac, McKinseya tez.
Ansoffa sie zrobi nawet nie wiedzac ze to Ansoff (i Pewnie Portera tez:)
poza tym Pani daje poprawki, mowi co jest OK a co jest nie tak. warto wiec cos napsiac i wyslac do recenzji
:)Andrzej Anterszlak edytował(a) ten post dnia 18.11.09 o godzinie 12:08
konto usunięte
Temat: Poznajmy się - rocznik 2009/2010
Dzięki wam za wszystkie info ;) Już wpadałam w panikę, że nie dam rady tego skonstruować...ale chyba nie taki diabeł straszny ;) zresztą...jest cała skala ocen, nie zawsze trzeba mieć 5 ;)
Magdalena
Mikorska Mba
Manager operacyjny /
Project Manager
Temat: Poznajmy się - rocznik 2009/2010
a sa 6? jak w szkole podstawowej?
Monika
B.
Spec od wielkich hec
:))
Temat: Poznajmy się - rocznik 2009/2010
Magdalena Mikorska:
a sa 6? jak w szkole podstawowej?
hihihi na 6tkę trzeba zrobic cos ponadprogramowo :)
konto usunięte
Temat: Poznajmy się - rocznik 2009/2010
zatańczyć na stole :P
Monika
B.
Spec od wielkich hec
:))
Temat: Poznajmy się - rocznik 2009/2010
Magdalena Machnio:spiewajac tresc planu marketingowego hahahhah
zatańczyć na stole :P
Magdalena
Mikorska Mba
Manager operacyjny /
Project Manager
Temat: Poznajmy się - rocznik 2009/2010
zatanczyc to ja moge, zaspiewac juz nie-(Rafał Suprowicz Product Manager
Temat: Poznajmy się - rocznik 2009/2010
Czołem załogo! Coś mało nas tutaj...
Magdalena
Mikorska Mba
Manager operacyjny /
Project Manager
Temat: Poznajmy się - rocznik 2009/2010
"reszta" pisze plany marketingowe :)Rafał Suprowicz:
Czołem załogo! Coś mało nas tutaj...
Rafał Suprowicz Product Manager
Temat: Poznajmy się - rocznik 2009/2010
ooo las rąk, widzę że ta grupa jest cholernie aktywna :))ano właśnie... jaki plan??? Ja w weekendy od poranków do wieczorów jestem mało ogarniety i przemęczony syndromem wczorajszej nocy.. to na kiedy mamy ten plan napisać, a na kiedy rewitalizację marki?
Podobne tematy
-
Unia Polityki Realnej » 5,01% w wyborach a.d. 2009? -
-
Koncertowo » JETHRO TULL - Warszawa, Sala Kongresowa, 01.09.2009 -
-
Nauczyciele » Emisja głosu - zaproszenie na bezpłatne spotkanie 7.01.2009 -
-
Klub Kreatywnych » Szkolenia głosu - zaproszenie na bezpłatne spotkanie... -
-
Hiszpania » Hiszpania Costa Azahar luty/marzec 2009 -
-
Warszawa - Co? Gdzie? Kiedy? » ROYAL NEW YEAR'S EVE 2009 – EKSKLUZYWNA IMPREZA SYLWESTROWA -
-
Podróże » Kreta 06.2009 -
-
Showbiznes w Polsce » John Galliano Spring Summer 2009 -
-
Koncertowo » El Dupa & Kazik - 8 I 2009 w Stodole -
-
Koncertowo » Chris de Burgh, Wawa, 16 IX 2009 -
Następna dyskusja: