Andrzej
Sobolczyk
Brand Manager,
Hasbro Polska
Temat: Warsztat Grupy TP nt. Euro2012 - zapisz się już dziś!
Organizatorzy programu Twoja Perspektywa: Grupa TP, Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami i Business for Society zapraszają na kolejny warsztat organizowany w ramach II edycji programu Twoja Perspektywa w roku akademickim 2009/2010 w Szkole Głównej Handlowej.Bezpłatny warsztat dla studentów Szkoły Głównej Handlowej odbędzie się 24 lutego 2010 r. o godz. 14.00 w Gmachu Głównym SGH, w sali 151.
Warsztat pt.: „Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej – marketing w firmie w obliczu wyzwań organizacyjnych” poprowadzi Piotr Kostrzewski - Dyrektor ds. E2012 w Grupie TP.
Warsztat będzie poświecony szeroko pojętej strategii marketingowej firmy, z uwzględnieniem reżimu dużej imprezy sportowej jako obszaru komunikacji marketingowej. Zapraszamy wszystkich zainteresowanych, którzy chcą wziąć w nich aktywny udział. Niestandardowe rozwiązania nagrodzimy.
Zapraszamy!
Tematy poruszane podczas warsztatu to m.in.:
§ Duża impreza sportowa jako narzędzie zawłaszczenia wielu obszarów komunikacji marketingowej;
§ Firma i jej strategia marketingowa w obliczu wyzwań związanych z organizacją dużych imprez sportowych;
§ Duże imprezy sportowe – kto tutaj rządzi marketingiem?
§ Marketing – jak zorganizować pole walki na czas Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej?
§ Firmy telekomunikacyjne w Austrii i Szwajcarii jako sponsorzy Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej – sukces czy porażka?
§ Polskie firmy – sponsorzy – skazane na wygraną?
Warsztat poprowadzi Piotr Kostrzewski – od stycznia 2008 roku dyrektor ds. E2012 w Grupie TP, wcześniej dyrektor Departamentu PR Grupy TP. Współautor reorganizacji funkcjonowania Biura Prasowego TP, budowy nowoczesnych narzędzi komunikacji wzorowanych m. in. na standardach BBC. Autor reorganizacji i restrukturyzacji Departamentów PR w TP i PTK Centertel oraz wdrożenia projektu i utworzenia Departamentu PR Grupy TP. Z wykształcenia dziennikarz, od stycznia 1990 roku pracował m. in. w Dzienniku Wielkopolan „Dzisiaj” w Poznaniu – drugim po „Gazecie Wyborczej” dzienniku niezależnym, którego twórcami byli działacze „Solidarności”; popołudniówce „Express Poznański”, „Gazecie Wyborczej”, Polskiej Agencji Prasowej. Absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Wydziału Nauk Społecznych na kierunku politologia i nauki społeczne; specjalizacja – dziennikarstwo. Ukończył również studia podyplomowe w zakresie „Zarządzania marką” na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
Wśród uczestników warsztatów rozlosujemy trzy nagrody: dwa zestawy upominków oraz 8 GB Pen Drive Kingston DataTraveler – niewielką pamięć dyskową w postaci klucza. Pen Drive dysponuje szybkim interfejsem USB 2.0, odczytuje dane z prędkością 6 MB/sekundę, a zapisuje 3 MB/sekundę. Nowa wersja DataTraveler Capless wyróżnia się unowocześnionym designem i chowaną końcówką – już nigdy nie zgubisz zatyczki do swojego Pen Drive’a!
Zapisy na warsztat tylko on-line: http://twojaperspektywa.pl/static/warsztaty/szkola-glo...
Uwaga!
Bardzo ważne jest dla nas potwierdzenie Twojej obecności na warsztacie dwa dni przed planowanym warsztatem, ponieważ wszystkie materiały oraz kształt zadań dostosowane są do ilości uczestników.