Temat: Ogłoszenia

Zapraszam do wypróbowania Startpraca.pl. Startpraca to system wspomagający rekrutację online. Można go teraz wypróbować w pełnej wersji i bez żadnych zobowiązań. Startpraca oferuje 2-miesięczny, darmowy okres próbny, w czasie którego można przeprowadzać rekrutacje z jej wsparciem. System rekrutacyjny Startpraca jest przyjazny, prosty w obsłudze i dostępny online.

Pomaga:
• Uporządkować swoje projekty rekrutacyjne, ogłoszenia i CV
• Szybko publikować ogłoszenia na wielu portalach
• Zapanować nad chaosem informacyjnym
• Sprawniej komunikować się z kandydatami

Pozwala:
• Jednocześnie zarządzać wieloma rekrutacjami
• Wysyłać automatycznie swoje ogłoszenia na wiele portali pracy
• Budować własną bazę CV online
• Oznaczać, grupować i oceniać CV
• Efektywanie zarządzać korespondencją z kandydatami
• Tworzyć testy dla kandydatów
• Korzystać z wielu innych funkcji, przydatnych w rekrutacji
Klaudia Natalia Fabiszewska

Klaudia Natalia Fabiszewska "Jeśli chcesz innych
zapalić, płomień
musi być w tobie".

Temat: Ogłoszenia

X Spotkanie Przedsiębiorczej Kobiety w Krakowie- „Dzisiejszy rynek pracy – spojrzenie z perspektywy przedsiębiorcy, rekrutera i internetowego serwisu pracy”

Termin: 16 lutego 2012 (czwartek) w godzinach 17:45 – 21:20
Inwestycja: 39 zł od osoby. Przyjdź z dwiema koleżankami, zapłacicie tylko 90 zł (PROMOCJA dotyczy tylko płatności przelewem).

Gdzie nas znaleźć w sieci?
Odwiedź nas na naszej stronie: http://przedsiebiorcza-kobieta.pl.
Odwiedź także nasze profile na serwisach: Facebook.

Agenda:

17.45– 18.00 Rejestracja Uczestniczek
18.00 – 18.20 „Szukanie pracy w Internecie wersja 2.0”, wystąpienie Małgorzaty Kendziorek, współwłaścicielki i managera internetowego serwisu pracy Podejmesie.pl i Niepelnosprawni.podejmesie.pl,
18.20 – 18.30 Przerwa,
18.30 – 19.30 „Etykieta w biznesie”, szkolenie Joanny Golec, rekrutera, trenera z zakresu rekrutacji i selekcji oraz umiejętności interpersonalnych,
19.30 – 19.40 Przerwa,
19.40 – 20.20 Pokaz parzenia herbaty w wykonaniu przedstawicieli sklepu „Smak herbaty” połączony z degustacją i networkingiem,
20.20 – 20.25 Przerwa,
20.25 – 21.05 Rozmowa z Zofią Drohomirecką, właścicielka firmy „Pożegnanie z Afryką„,
21.05 – 21.20 Losowanie nagród, zakończenie i podziękowania.

Na szkoleniu poznasz takie zagadnienia jak:

-Moc pierwszego wrażenia.
-Od rozmowy telefonicznej do spotkania (przywitanie, zajmowanie miejsc, poczęstunek).
-Wizytówka na rozmowie kwalifikacyjnej.
-Dress code przedsiębiorczej kobiety.
-Język korzyści pracodawcy.
-Gafy większe i mniejsze – jak ich unikać?
-Informacja zwrotna.

Czekają na Was atrakcyjne nagrody!

Książki z wydawnictwa OnePress,
Kawowe upominki przygotowane przez firmę „Pożegnanie z Afryką”,
Bezpłatna wejściówka na marcowe spotkanie PK,
Wejściówki na warsztaty telephoningu w szkole PROLOG,
Fiszki i audio-fiszki językowe ze szkoły PROLOG.

Zainspirują Was tym razem:

Małgorzata Kendziorek

Entuzjastka Internetu i nowych technologii, PR-owiec z zacięciem do ePR-u, pasjonatka designu i grafiki. Uczestniczka pierwszej edycji Startupschool, współwłaścicielka i manager internetowego serwisu pracy Podejmesie.pl oraz Niepelnosprawni.podejmesie.pl, PR-owiec w serwisie Appartmate.com. Autorka bloga o pracy pracabezstresu.blox.pl a od niedawna blogerka kulinarna.
„Ludzie inspirują, życie inspiruje.” Uwielbia pracę z ciekawymi ludźmi i burze mózgów. Z wykształcenia finansistka i grafik.
W wolnym czasie muzykofil, kinomanka lubująca się w małych kinach retro i w nietypowych filmach. Mól książkowy, ze szczególnym uwzględnieniem książek Stephena Kinga i fantastyki. Zapalona biegaczka i sezonowa miłośniczka wspinaczki panelowej.

Joanna Golec

Trener z zakresu rekrutacji i selekcji oraz umiejętności interpersonalnych, Magister Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej – specjalność Zarządzanie Zasobami Ludzkim, certyfikowany trener oraz doświadczony rekruter i specjalista z zakresu rekrutacji, selekcji i doradztwa personalnego.
Dlaczego szkoli? „Zaczęło się od słowa ‘potencjał’. To była pierwsza iskra do rozpoczęcia pracy trenerskiej. Dziś dzielę się swoją wiedzą z osobami, które jej potrzebują i dzięki szkoleniom zdobywają założone cele. A tym samym osiągają sukces.”
Jej głównymi obszarami specjalizacji są: rekrutacja i selekcja, rynek pracy, zarządzanie oraz savoir vivre. Każde szkolenie jest dla niej niczym inspirująca przygoda. „Praca z ludźmi daje ogromną satysfakcję, dlatego mogę śmiało stwierdzić, że wszystkie dotychczasowe spotkania należy uznać za wyjątkowe.”
W wolnym czasie zajmuje się zdobywaniem górskich szczytów oraz każdą inną formą ruchu, jaką można uprawiać w górach. Uwielbia podróże małe i duże… oraz książki – ze szczególnym uwzględnieniem okresu twórczości Jane Austen.

Zofia Drohomirecka

W maju 1992 r. założyła wraz z mężem firmę Pożegnanie z Afryką – pierwszy w Polsce i w postkomunistycznej Europie specjalistyczny sklep z kawami wysokogatunkowymi. Firma otrzymała wiele nagród i wyróżnień zarówno od organizacji zrzeszających przedsiębiorców (m.in. Lider Przedsiębiorczości , Złoty Grosz, Hermes), jak i klientów (nagrody w rankingach Newsweeka m.in. za za najlepszy wystrój i serwis, czy Życia Warszawy za Najbardziej Magiczne Miejsce).
Zofia Drohomirecka ceni sobie szczególnie nagrodę Perła Biznesu przyznaną jej przez Biznesman Magazine za umiejętne łączenie biznesu ze sztuką.
W rankingu Home & Market znalazła się w gronie 50 najbardziej wpływowych kobiet w Polsce. Za największe osiągnięcie uważa zbudowanie od podstaw i w oparciu wyłącznie o wypracowane własnymi siłami środki silnej, rozpoznawalnej, polskiej marki.
Jest posiadaczką jednej z największych w Europie kolekcji antyków związanych z kawą, a jej marzeniem jest stworzenie profesjonalnego, nowoczesnego w formie i jednocześnie oddającego „ducha” tego niezwykłego napoju Muzeum Kawy.
Uwielbia spotkania z miłośnikami kawy, z którymi może się podzielić swoją wiedzą i pasją kawową.
Oprócz kawy jej pasją jest współczesna architektura i nowoczesna sztuka polska (XX i XXI w.). Relaksuje się słuchając jazzu i oglądając filmy wyłącznie w salach kinowych.

Nie czekaj! Zapisz się już dziś . Ilość miejsc ograniczona!

ZAPISY:

https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dE...

Pozdrawiamy,
Zespół PK Kraków
Klaudia Natalia Fabiszewska

Klaudia Natalia Fabiszewska "Jeśli chcesz innych
zapalić, płomień
musi być w tobie".

Temat: Ogłoszenia

Witam,
Pragnę dodać informację o warsztacie, którego tematem jest "Coaching – odkryj swój potencjał. Zrealizuj swoje cele".

Coaching to ostatnio modne słowo. Podczas ośmiogodzinnego szkolenia dowiesz się, czym tak naprawdę jest coaching, jakie są jego rodzaje, jak wygląda sesja coachingowa, jakie cele możesz zrealizować stosując coaching. Szkolenie będzie miało formę intensywnego warsztatu prowadzonego metodami aktywizującymi wszystkich uczestników. Na warsztat weźmiemy nasz osobisty potencjał. Podejmiemy próbę zaplanowania zmiany zawodowej lub rozwoju kariery. A wszystko to w gronie ambitnych kobiet z pasją, poszukujących swojej pasji lub po prostu chętnych nowych doświadczeń.

Na 8 godzinnych warsztacie dowiesz się między innymi o tym jak:

• Czym jest coaching i jakie są jego odmiany?
• Psychologia coachingu
• Mój potencjał i mocne strony
• Zaplanuj zmianę zawodową, rozwój kariery lub pasji
• Czynniki motywacji – coach cheerleader i autocoaching.

Warsztat poprowadzi:

Alina Wiąckowska-Pyrtek - Coach. Trener. Manager.
Ukończyła pedagogikę społeczną na Uniwersytecie Jagiellońskim następnie studia podyplomowe na kierunku Coach i trener na Wyższej Szkole Europejskiej. Obecnie z pasją pracuje jako coach freelancer oraz manager projektów szkoleniowych w krakowskiej firmie INVENTI Consulting. Obszary specjalizacji coachingowej oraz szkoleniowej to odkrywanie osobistego potencjału, komunikacja interpersonalna, asertywność, radzenie sobie ze stresem oraz zarządzanie zmianą zawodową. Wolny czas spędza czytając książki, malując na szkle oraz gotując.

Termin: 10 marca 2012 (sobota) w godzinach 10.00 – 18.00
Inwestycja: 55 zł od osoby (opłata administracyjna, w tym catering)
Miejsce: Klub Prominent ul. Kamienna 17

Gdzie nas znaleźć w sieci?
Odwiedź nas na naszej stronie: http://przedsiebiorcza-kobieta.pl.
Odwiedź także nasze profile na serwisach: Facebook.
Małgorzata M.

Małgorzata M. Projekty
Unijne/Konsulting
Personalny/Kadry/Pła
ce/Doradzt...

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Przeprowadzasz testy na rozmowach kwalifikacyjnych?

Chcesz sprawdzić swoją wiedzę i umiejętności z różnych dziedzin?

TestCV.com to multidyscyplinarny, wielojęzyczny Serwis Internetowy, który oferuje kompetencyjne testy dla kandydatów do pracy i pracowników.

Jest adresowany do przedsiębiorstw różnych branż firm doradztwa personalnego a także samych pracowników. Znajdujące się na naszej platformie profesjonalne testy rekrutacyjne zostały przygotowane przez autorytety w swoich dziedzinach.

W Serwisie TestCV.com udostępniamy ponad 100 wysokiej jakości testów z następujących dziedzin:

1/ testy psychologiczne
2/ testy numeryczne i logicznego myślenia
3/ testy rozumienia informacji słownych
4/ testy językowe (ponad 30 języków z całego świata)
5/ testy informatyczne
6/ kompetencyjne testy stanowiskowe (dla specjalistów różnych dziedzin).

Nadrzędnym celem naszego Serwisu jest pomoc w usprawnieniu procesów rekrutacyjnych w Waszych firmach. Serwis TestCV.com może zatem stanowić zarówno narzędzie dla pracodawców- wspierające procesy rekrutacyjne, jak i dla samych internautów- będące formą sprawdzenia stanu ich wiedzy w w/w kategoriach.

Pod adresem http://testcv.pl znajduje się innowacyjne narzędzie wspomagające proces rekrutacji i selekcji kandydatów do pracy, które z pewnością przyspieszy proces weryfikacji kompetencji kandydatów w wielu firmach.

Ponadto, na stronie znajduje się blisko 30 darmowych testów - warto skorzystać!

Kontakt:
malgorzata.marzec@testcv.com
TestCV.com

Zapraszam serdecznie:

Małgorzata Marzec
Project Manager
Piotr Podlaś

Piotr Podlaś „Wielcy ludzie nie
rodzą się wielkimi,
tylko się nimi
sta...

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam wszystkich na szkolenie „Daj się zatrudnić – czyli skuteczna autoprezentacja podczas rekrutacji” Poniżej kilka słów o szkoleniu i prowadzących.

Niezależnie od tego czy szukasz pracy/stażu/praktyk czy udało Ci się już zdobyć wymarzoną posadę nasze szkolenie pozwoli Ci osiągnąć wyższy stopień wtajemniczenia w świadomym kreowaniu swojego wizerunku na potrzeby rekrutacji.

Na szkoleniu dowiesz i nauczysz się m.in.:

- jak skutecznie prezentować swoje zalety
- jak odpowiadać na trudne pytania rekruterów
- używać mowy ciała w taki sposób, aby wspierała przekaz werbalny
- jak dopasować się do rekruterów i zdobyć pracę

Będziesz miał również okazję do rozmowy z prawdziwym rekruterem
Szkolenie poprowadzą fachowcy w swoich dziedzinach, czyli rekrutacji i autoprezentacji.

WAŻNE!! Aby wziąć udział w szkoleniu należy przesłać swoje zgłoszenie oraz CV na adres szkoleniadlay@gmail.com oraz opłacić szkolenie w ciągu 3 dni od daty zgłoszenia.

Szkolenie poprowadzą:

Paulina Czarkowska – Konsultant ds. HR, Trener, Coach.
Posiada ponad 3-letnie doświadczenie w szeroko pojętym obszarze zarządzania zasobami ludzkimi od rekrutacji, poprzez oceny pracowników, na prowadzeniu szkoleń kończąc. Specjalizuje się w prowadzeniu warsztatów z zakresu miękkich umiejętności psychospołecznych (m.in. komunikacji interpersonalnej, zarządzania czasem, inteligencji emocjonalnej i innych); prowadzi life & career coachingi. Doradca w zakresie rozwoju kariery, odnajdywania zainteresowań zawodowych, aktywnych metod poszukiwania pracy i tworzenia profesjonalnych dokumentów aplikacyjnych. Studentka ostatniego roku Psychologii na UW oraz Szkoły Trenerów Biznesu w Ośrodku Edukacji Psychologicznej INTRA.

Piotr Podlaś – Praktyk NLP, licencjonowany trener Akademii Nauki. Prowadzi szkolenia m.in. z "Przemówień publicznych" oraz "Autoprezentacji w pracy trenera"; prowadzi life coaching. Interesuje się zmianą w kontekście organizacyjnym oraz osobistym. Na co dzień odpowiedzialny jest za rozwój projektu OpenCard gdzie m.in. prowadzi rekrutację pracowników.

Zaczynamy 16.12.2012 o 10 i pracujemy do 17 w Black Sheep na Jana Pawła II 45A lok. 56 (wejście od Nowolipki)

Zapraszamy!
----------------------------------------------------------------------------------
Koszt szkolenia to symboliczne 60 zł za dzień. W cenie dostajesz:

-dużą dawkę wiedzy
-możliwość przećwiczenia nowych umiejętności w sprzyjającej atmosferze
-7 godzin szkolenia
-obiad
-możliwość otrzymania rocznej karty OpenCard, której cena rynkowa wynosi 250zł
Marek Szot

Marek Szot CEO,
Pracabiurowa.com

Temat: Ogłoszenia

Witam,

zapraszamy do odwiedzenia portalu z ogłoszeniami o pracę http://PracaBiurowa.com. Jest to nowoczesny portal skupiający oferty pracy z całej Polski. Portal powstał w celu ułatwieniu Pracodawcom publikowania ofert pracy w prosty i skuteczny sposób a szukającym docierania w łatwy sposób do poszukiwanych ofert i tym samym znalezienie zatrudnienia.

Ta platforma daje możliwość szybkiego, prostego, ale co najważniejsze darmowego dodawania ofert pracy. Rejestracja w serwisie jest bezpłatna i wymaga podania jedynie podstawowych danych. Prostota, intuicyjność, przejrzystość to główne wyróżniki portalu http://pracabiurowa.com.

Do korzystania z portalu ogłoszeniowego Pracabiurowa.com, powinna zachęcić przewaga cenowa: bezpłatna możliwość szybkiego zamieszczania ogłoszeń!.

Serdecznie zapraszamy!
zespół PracaBiurowa.com

Następna dyskusja:

Ogłoszenia - Dam Pracę!




Wyślij zaproszenie do