konto usunięte

Temat: Wyciągnij smycz-Pedigree, czego brakuje tej kampanii?

Moim zdaniem kontaktu z odbiorcą.
Jasne firma Mars chce po prostu sprzedać tony psiego żarcia, nie jest zainteresowana tym, czego chcieli by właściciele czworonogów.
A szkoda, bo marnuje wiele szans.
Jakich szans?
Począwszy od zbudowania bazy danych adresowych właścicieli psów (którą potem można by wykorzystać na wiele sposobów).
Poprzez kanały dystrybucji, koncentrowanie się na wielkich sieciach handlowych, a można by inaczej.
Żeby nie wspomnieć o tym, że całą kampanię można by zbudować zupełnie inaczej, można by zbudować grupę lojalnych i zaangażowanych klientów, właścicieli czworonogów.
A tak, firma Mars rozdystrybuuje swoje smycze wśród hobbystów, kolekcjonerów, którzy akurat zadali sobie trud kolekcjonowania kuponów ... i tyle (na tym film się urwał).