Adam Jakub Maciejczyk

Adam Jakub Maciejczyk newPR :: Grupa AG
ESSEKER

Temat: Proszę o opinię na temat reklamówki

Muszę oddać na konkurs scenariusz reklamowy a oto jego zarys, teaser: piękny letni dzień, kierowca jedzie samochodem reklamowanym jako bezpieczny na tylnym siedzieniu dziecko w foteliku i żona obok, nagle kierowca traci panowanie nad samochodem i wjeżdża pod pędzącego tira z prędkością 109km/h, i tu tekst "czy przeżyją w tym bezpiecznym samochodzie? Sprawdź już 10.09.2009", oczywiście data i jeszcze jeden element są powiązane z produktem. Druga część reklamy po opiniach pierwszej części

konto usunięte

Temat: Proszę o opinię na temat reklamówki

Adam Maciejczyk:
Muszę oddać na konkurs scenariusz reklamowy a oto jego zarys, teaser: piękny letni dzień, kierowca jedzie samochodem reklamowanym jako bezpieczny na tylnym siedzieniu dziecko w foteliku i żona obok, nagle kierowca traci panowanie nad samochodem i wjeżdża pod pędzącego tira z prędkością 109km/h, i tu tekst "czy przeżyją w tym bezpiecznym samochodzie? Sprawdź już 10.09.2009", oczywiście data i jeszcze jeden element są powiązane z produktem. Druga część reklamy po opiniach pierwszej części
Nie wiem, czy bym oglądał po 5 s.
Bezpieczny, czyli Volvo?
Jeśli tak to już wszystko wiem co będzie dalej.
Jeśli nie, to nie uwierzę, bo bezpieczny = Volvo.

Temat: Proszę o opinię na temat reklamówki

Jeśli nie, to nie uwierzę, bo bezpieczny = Volvo.

TAK, bezpieczny to musi byc VOLVO, aczkolwiek koniec sam przychodzi na mysl, raczej po takim wypadku, kiedy samochód wpada pod Tira hmmm, to te osoby w środku chyba mają małą szanse na przezycie..jak koniec bedzie inny to taki mało realistyczny ...ups.....
Dominik Szewior

Dominik Szewior decolights.pl

Temat: Proszę o opinię na temat reklamówki

A co jedzie 109 na godzinę? Tir czy osobówka?

Btw. czemu letni dzień? Jesień idzie.Dominik Szewior edytował(a) ten post dnia 22.09.09 o godzinie 21:23

konto usunięte

Temat: Proszę o opinię na temat reklamówki

Bo projektowanie scenariusza zaczyna się nie od "letniego dnia" tylko od strategii (trudne słowo) a dopiero później pojawia się iluminacja (jeszcze trudniejsze) kreatywna :)
Dominik Szewior

Dominik Szewior decolights.pl

Temat: Proszę o opinię na temat reklamówki

Maciej Tesławski:
Bo projektowanie scenariusza zaczyna się nie od "letniego dnia" tylko od strategii (trudne słowo) a dopiero później pojawia się iluminacja (jeszcze trudniejsze) kreatywna :)

E no ja się nie znam :)

Tylko według tego co ja wiem, jak się chcę kogoś do czegoś przekonać, to czea szukać jak najwięcej podobieństw ("potwierdzenie stanu"). Więc jak się komuś w zimie pokazuje letni spot reklamowy (czy cokolwiek) to według mnie błąd (chyba że się kogoś namawia na wakacje last minute :) ).

Ale mogę się mylić, bo nie jestem fachurą, aczkolwiek dzisiaj sam popełniłem dwa szkice "czegoś" z samochodami w tle.
Adam Jakub Maciejczyk

Adam Jakub Maciejczyk newPR :: Grupa AG
ESSEKER

Temat: Proszę o opinię na temat reklamówki

Druga część, ale najpierw powiem że mówiąc "reklamowany jako bezpieczny" miałem na myśli konkurencję dla reklamowego produktu...druga część jednak za kolejne kilka opini :) to samochód jedzie 109 KM a w dacie jest błąd (zaraz poprawię) powina być to 1.09.2009, jest tam niepotrzebne 0, jest kreatywna (choć trochę) jak na pierwszą część kampani teaserowej

konto usunięte

Temat: Proszę o opinię na temat reklamówki

Dominik Szewior:
Maciej Tesławski:
Bo projektowanie scenariusza zaczyna się nie od "letniego dnia" tylko od strategii (trudne słowo) a dopiero później pojawia się iluminacja (jeszcze trudniejsze) kreatywna :)

E no ja się nie znam :)

Tylko według tego co ja wiem, jak się chcę kogoś do czegoś przekonać, to czea szukać jak najwięcej podobieństw ("potwierdzenie stanu"). Więc jak się komuś w zimie pokazuje letni spot reklamowy (czy cokolwiek) to według mnie błąd (chyba że się kogoś namawia na wakacje last minute :) ).

Ale mogę się mylić, bo nie jestem fachurą, aczkolwiek dzisiaj sam popełniłem dwa szkice "czegoś" z samochodami w tle.
Ale to nie było do Twojej wypowiedzi, tylko do tego scenariusza. Czepiłem się letniego dnia, bo wtedy bym raczej reklamował wersję cabrio a nie rodzinną :)
Trzeba znaleźć to coś, co nas wyróżnia, a nie walić po oczach masakrą. Bezpieczeństwo wyróżnia Volvo i nie musi, nawet nie powinno to być latem.

konto usunięte

Temat: Proszę o opinię na temat reklamówki

Adam Maciejczyk:
Druga część, ale najpierw powiem że mówiąc "reklamowany jako bezpieczny" miałem na myśli konkurencję dla reklamowego produktu...druga część jednak za kolejne kilka opini :) to samochód jedzie 109 KM a w dacie jest błąd (zaraz poprawię) powina być to 1.09.2009, jest tam niepotrzebne 0, jest kreatywna (choć trochę) jak na pierwszą część kampani teaserowej
109 -> 1.09 to ma być kreatywność?
Na jakiej strategii to się opiera, poza tym, że może jechać 109 km/h? :)
Adam Jakub Maciejczyk

Adam Jakub Maciejczyk newPR :: Grupa AG
ESSEKER

Temat: Proszę o opinię na temat reklamówki

Ogólnie będą trzy spoty, a nawiązanie do bezpieczeństwa konkurencyjnego samochodu "niby bezpieczny, bo reklamowany", 9 września to jeszcze lato :)
Dominik Szewior

Dominik Szewior decolights.pl

Temat: Proszę o opinię na temat reklamówki

Jej... jak można reklamować samochód wjeżdżając nim pod tira?

I to 109 kilosów na h mając obok żonę i dziecko? To wariat jakiś :)
Adam Jakub Maciejczyk

Adam Jakub Maciejczyk newPR :: Grupa AG
ESSEKER

Temat: Proszę o opinię na temat reklamówki

Zobaczysz, w kolejnych częściach dlaczego...Adam Maciejczyk edytował(a) ten post dnia 22.09.09 o godzinie 21:49
Dominik Szewior

Dominik Szewior decolights.pl

Temat: Proszę o opinię na temat reklamówki

Adam Maciejczyk:
Ogólnie będą trzy spoty, a nawiązanie do bezpieczeństwa konkurencyjnego samochodu "niby bezpieczny, bo reklamowany", 9 września to jeszcze lato :)

A nie lepiej wyciągnąć jakiś dobry argument za swoim samochodem, niż pokazywać, że konkurencja jest gorsza?

konto usunięte

Temat: Proszę o opinię na temat reklamówki

Adam Maciejczyk:
Ogólnie będą trzy spoty, a nawiązanie do bezpieczeństwa konkurencyjnego samochodu "niby bezpieczny, bo reklamowany", 9 września to jeszcze lato :)
Każdy samochód chce przejąć bezpieczeństwo od kiedy Volvo powiedziało "move on".
I nikomu się to nie uda.
Bezpieczeństwo latem przy małej prędkości w dzień?!
Po zderzeniu z TIRem nie można będzie pokazać tego samochodu.
Niewiarygodne.

konto usunięte

Temat: Proszę o opinię na temat reklamówki

Dominik Szewior:
Adam Maciejczyk:
Ogólnie będą trzy spoty, a nawiązanie do bezpieczeństwa konkurencyjnego samochodu "niby bezpieczny, bo reklamowany", 9 września to jeszcze lato :)

A nie lepiej wyciągnąć jakiś dobry argument za swoim samochodem, niż pokazywać, że konkurencja jest gorsza?
Tym bardziej, że w tej kategorii Volvo jest najbezpieczniejszym top of mind a nawet dominanta!
Adam Jakub Maciejczyk

Adam Jakub Maciejczyk newPR :: Grupa AG
ESSEKER

Temat: Proszę o opinię na temat reklamówki

Jest to element kampani...czy ktoś już wie jakie elementy są powiązane z reklamowanym produktem

konto usunięte

Temat: Proszę o opinię na temat reklamówki

Adam Maciejczyk:
Jest to element kampani...czy ktoś już wie jakie elementy są powiązane z reklamowanym produktem
zegarek? :)

konto usunięte

Temat: Proszę o opinię na temat reklamówki

Adam Maciejczyk:
Jest to element kampani...czy ktoś już wie jakie elementy są powiązane z reklamowanym produktem
Nic nie pokazujesz poza pseudobezpieczeństwem, więc nikt nie wie.

Kiedyś Peugeot miał 0 w nazwie modelu i Syrena... Może chodzi o relounch Syreny:) Ale na bezpieczeństwo bym wtedy nie stawiał ;)

konto usunięte

Temat: Proszę o opinię na temat reklamówki

Karolina Ł.:
Adam Maciejczyk:
Jest to element kampani...czy ktoś już wie jakie elementy są powiązane z reklamowanym produktem
zegarek? :)
Raczej polisa na życie (dla pozostałej części rodziny), znicze, albo usługi pogrzebowe...
Dominik Szewior

Dominik Szewior decolights.pl

Temat: Proszę o opinię na temat reklamówki

No i gdzie te dalsze części?



Wyślij zaproszenie do