konto usunięte

Temat: Poszukuję pracy administracyjno biurowej we Wrocławiu

Poszukuję pracy w biurze, jako pracownik administracyjno- biurowy w dziale Administracyjnym, HR lub obsługi klienta. Praca na takim stanowisku jest zgodna z moim wykształceniem a także planami na przyszłość oraz aspiracjami. Posiadam doświadczenie zdobyte w różnych Urzędach podczas praktyk studenckich a także stażu.

Miałem także przyjemność pracować w Google Poland do grudnia 2010 r na stanowisku Pracownika Centrum Operacyjnego.

Do moich obowiązków należało:

* Obsługa klienta,
* rozpatrywanie wniosków reklamacyjnych,
* kontrola jakości,
* wyszukiwanie i wprowadzanie danych i ewentualnych zmian z wykorzystaniem dedykowanego narzędzia,
* tworzenie zestawień, raportów;
* obsługa poczty email (także anglojęzyczna i niemieckojęzyczna),
* obsługa urządzeń biurowych.

Obecnie tymczasowo pracuję w pewnej Wrocławskiej kancelarii prawnej na stanowisku pomocy w archiwum, gdzie jestem odpowiedzialny za:

* Ewidencjonowanie dokumentacji,
* tworzenie teczek akt (jeśli zachodzi taka potrzeba),
* porządkowanie akt niewłaściwie opracowanych,
* przechowywanie akt w należytym porządku i właściwe ich zabezpieczanie,
* dbanie o ład i porządek oraz estetyczny wygląd archiwum,
* skanowanie dokumentacji.

Dodatkowym atutem może być ukończone szkolenie zawodowe "Pracownik biurowy" o specjalności kadry i płace (obejmowało 185 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych) poświadczony certyfikatem.

Umiejętności:

* obsługa komputera środowisko Windows 97, 2000, Xp
* sporządzanie dokumentacji pracowniczych i akt osobowych
* prowadzenie i rozliczanie ewidencji: czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich,
* wystawianie umów, świadectw pracy i innych dokumentów pracowniczych,
* sporządzanie deklaracji ZUS i korekt do ZUS (Płatnik),
* Prawo jazdy kat. B



CV, referencje oraz inne dokumenty mogę przesłać na życzenie.





Oczekuję poważnych ofert pracy.



Kontakt: dominiqs@o2.pl Dominik S. edytował(a) ten post dnia 26.02.11 o godzinie 19:32