Jola Tolek

Jola Tolek Student,
Politechnika Łódzka

Temat: Ogłoszenia

Zawsze marzyłaś, aby zgłębić tajniki wiecznej urody? Podejmując naukę ZA DARMO na kierunku TECHNIK USŁUG KOSMETYCZNYCH w Żak-u

Zapraszamy do zapisu online:
http://zak.edu.pl/rekrutacja/formularz-kontaktowy
Jola Tolek

Jola Tolek Student,
Politechnika Łódzka

Temat: Ogłoszenia

Zdobądź tytuł zawodowy i bądź bezkonkurencyjny na rynku pracy!
Zapraszamy na bezpłatną naukę w Żaku!

Zapisy online:
http://zak.edu.pl/rekrutacja/formularz-kontaktowy Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 05.06.2013 o godzinie 18:41 z tematu "Poszukiwana praca, która rozwija ;-)"

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Akademia Stewardess ABOVE THE CLOUDS to projekt szkoleniowy skierowany do młodych, ambitnych osób, które chcą jednocześnie pracować oraz realizować swoje marzenia o podróżach do najdalszych zakątków świata.
Otrzymanie pracy w liniach lotniczych nie jest łatwe. Na rozmowach i castingach obowiązuje ostra selekcja. Wybrane osoby kierowane są na kilkutygodniowy płatny (najczęściej opłaca go kandydat) kurs, który kończy się egzaminem. Wysokie zarobki Stewardów i Stewardess kuszą wielu chętnych, jednak aby pieniądze wydane na kurs nie okazały się wyrzucone w błoto, warto odpowiednio przygotować się do procesu rekrutacji w liniach lotniczych. Takie przygotowanie zapewnia właśnie szkolenie I stopnia, organizowane przez Akademię Stewardess! Najbliższe odbędzie się już 29 czerwca w Katowicach. Zapisy odbywają się poprzez formularz zamieszczony pod adresem: http://akademia-stewardess.pl/ Liczba miejsc ograniczona! Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 05.06.2013 o godzinie 18:42 z tematu "Wyjątkowe szkolenie dla wyjątkowych ludzi!"
Jonathan Sanders

Jonathan Sanders Recruitment
Consultant, Europe
Solutions UK Ltd

Temat: Ogłoszenia

http://www.youtube.com/watch?v=64qx95Ckrwc&feature=pla...

Contact me if you want to improve your English. If you're a highly skilled professional and you want to work in New Zealand I can also help you. Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 22.06.2013 o godzinie 11:51 z tematu "New Zealand needs skilled workers, but they also need people with a high level of English. "
Karolina Ż.

Karolina Ż. Account Manager

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam serdecznie na bezpłatne szkolenie z e-mail marketingu z cyklu „Profesjonalny e-mail marketing kluczem do klienta”.

Data szkolenia: 24.07.2013 r.
Miejsce szkolenia: Al. Jerozolimskie 123a, Golden Floor Plaza (15 piętro), Warszawa
Godzina: 9.00 do 16.00

Wstępna agenda szkolenia:

1. Podstawy profesjonalnego e-mail marketingu – definicja, formy.
2. Zalety i korzyści e-mail marketingu – jak pozyskać nowych klientów, budować z nimi relacje i zwiększać swoje dochody.
3. Aspekty prawne e-mail marketingu – do kogo można wysłać Newsletter/Mailing i co powinien zawierać.
4. W jaki sposób budować własną bazę danych.
5. Najczęściej popełniane błędy w e-mail marketingu.
6. Temlate Kitt – jak powinien wyglądać Twój Newsletter.
7. Zaawansowane raportowanie – optymalizacja poprzez analizę.
8. Marketing Automation – możliwości zastosowania; przykładowe kampanie.
9. Case study – przykłady skutecznych kampanii.
10. Najnowsze trendy w e-mail marketingu – video maile, mobile, itp.

Gościem specjalnym na szkoleniu będzie przedstawiciel PIN Consulting - firmy specjalizującej się w prawie nowych technologii.

Zainteresowanych proszę o kontakt na adres: k.zmijewska@optivo.pl

Pozdrawiam,

Karolina Żmijewska
Senior Sales Consultant
Kom.: +48 795145412
Witold Pląskowski

Witold Pląskowski matematyk, broker,
manegar

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo,
reprezentuję nowo otwarte wirtualne biuro w centrum warszawy Biznes Aid
Mamy dla Państwa szeroki zakres wsparcia biznesu na starcie, jak i propozycje optymalizacji obecnych kosztów Firmy.

Wirtualny Adres (dane teleadresowe, odbiór korespondencji, skanowanie korespondencji) 79zł netto
Biurko (miejsce pracy) 300 zł netto.
Osobisty Prawnik od 550zł netto
Osobisty Księgowy od 200zł netto
Ulotkarz 25zł/h
Posłaniec 25zł/h
Sekretarka 25zł/h
Sala spotkań 20zł/h

Ciekawy system rabatów, dzięki czemu mogą Państwo stworzyć indywidualny pakiet usług Biznes Aid.

Zapraszam do zapoznania się z naszymi innymi usługami.
http://www.biznes-aid.pl

Z poważaniem
Anna Kaczyńska
668-500-190
Obsługa Klienta Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 10.07.2013 o godzinie 01:56 z tematu "Wirtualne Biuro Dla Ciebie"

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witam

Chciałem zaprosić do korzystania z serwisu http://mojezlecenia.pl
Ruszyliśmy kilka dni temu więc bądźcie wyrozumiali ale wiedzcie że portal jest w 100% za darmo dla wszystkich
u nas nie płaci sie za odsłonięcie danych kontaktowych ani za inne rzeczy. Można wystawiać zlecenia , pozyskiwać zlecenia , kupować , sprzedawać lub szukać pracy lub pracowników Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 05.08.2013 o godzinie 15:21 z tematu "Praca szuka was wszyskich"
Sławomir Waśniewski

Sławomir Waśniewski
Trener/coach/copywri
ter/autor/AkademiaKr
eatywnejEdukacji....

Temat: Ogłoszenia

Pracownik biurowy – znajdź pracę z zawodowym portfolio!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Zwiększ swoje szanse na rynku pracy w jeden dzień!

Interesuje Cię praca biurowa?
Zrób wrażenie na pracodawcy! Zaskocz rekruterów! Postaw na innowacyjność i oryginalność!

Jak to zrobić?
Weź udział w szkoleniu „Pracownik biurowy – Twoje zawodowe portfolio”

Program szkolenia:
1. Wymagania stawiane pracownikowi biurowemu
2. Kompetencje zawodowe asystentki/sekretarki
3. Autodiagnoza potencjału osobistego i zawodowego
4. Autopromocja i autoprezentacja (aplikacje, social media, publikacje, strategie składania ofert, rekrutacja)
5. Opracowanie zawodowego portfolio
6. Podnoszenie kwalifikacji i samodoskonalenie

Czas: 8 h
Cena: 80 zł (PROGRAM PARTNERSKI: poleć szkolenie znajomym i zmniejsz swoją opłatę do 0 zł!)
W cenę wliczono:
- materiały szkoleniowe
- serwis kawowy
- certyfikat

Najbliższe terminy:
21.08.2013 godz. 13.00 – 19.30
28.08.2013 godz. 13.00 – 19.30
ZAPYTAJ O INNE TERMINY!
Ilość miejsc ograniczona!

Zapisy:
LOCUS Biuro Coworkingowe
ul. Piotrkowska 276 bud. B lok. 2
90-361 Łódź
tel./fax 42 235 45 15
e-mail: biuro@locus.lodz.pl
http://www.locus.lodz.pl
Czynne od poniedziałku do piątku
w godz. 9:00 – 18:00
Karolina Ż.

Karolina Ż. Account Manager

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam serdecznie na bezpłatne szkolenie z e-mail marketingu z cyklu „Profesjonalny e-mail marketing kluczem do klienta”.

Data szkolenia: 12.09.2013 r.
Miejsce szkolenia: Al. Jerozolimskie 123a, Golden Floor Plaza (15 piętro), Warszawa
Godzina: 9.00 do 16.00

Wstępna agenda szkolenia:

1. Podstawy profesjonalnego e-mail marketingu – definicja, formy.
2. Zalety i korzyści e-mail marketingu – jak pozyskać nowych klientów, budować z nimi relacje i zwiększać swoje dochody.
3. Aspekty prawne e-mail marketingu – do kogo można wysłać Newsletter/Mailing i co powinien zawierać.
4. W jaki sposób budować własną bazę danych.
5. Najczęściej popełniane błędy w e-mail marketingu.
6. Temlate Kitt – jak powinien wyglądać Twój Newsletter.
7. Zaawansowane raportowanie – optymalizacja poprzez analizę.
8. Marketing Automation – możliwości zastosowania; przykładowe kampanie.
9. Case study – przykłady skutecznych kampanii.
10. Najnowsze trendy w e-mail marketingu – video maile, mobile, itp.

Zainteresowanych proszę o kontakt na adres: k.zmijewska@optivo.pl w celu otrzymania formularza zgłoszeniowego.
Po odesłaniu uzupełnionego formularza otrzymają Państwo potwierdzenie uczestnictwa w szkoleniu.

Pozdrawiam,

Karolina Żmijewska
Senior Sales Consultant
Kom.: +48 795145412
Krzysztof Gruszka

Krzysztof Gruszka właściciel,
SocialNEW

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam chętnych do wzięcia w projekcie rozwoju nowej firmy
Duże możliwości zarobkowania,
Ciekawa firma zobacz
https://polska.tasteclub.pl/register.html
https://mytaste.tasteclub.pl/download/get-file-2ab62917...

Jak to działa
http://tasteclub.pl/jak-to-dziala/Ten post został edytowany przez Autora dnia 29.09.13 o godzinie 19:01
Grzegorz Blat

Grzegorz Blat Kierownik Terminalu
Magazynowego-
Zarządzanie
Magazynem D...

Temat: Ogłoszenia

Witam Serdecznie,
Szukam pracy w logistyce jestem doświadczonym menedżerem , zapraszam na mój profil

Pozdrawiam,

Podaje telefon do kontaktu 792889425
Karolina Kacemba

Karolina Kacemba Student,
Politechnika
Warszawska

Temat: Ogłoszenia

Dużo ofert pracy w branży IT znajdziecie na uniFairs Mobile - targi pracy połączone z konferencją na temat wiodących platform mobilnych , skierowane do wszystkich pasjonatów nowoczesnych technologii. Udział w wydarzeniu to możliwość nawiązania kontaktu z liderami rynku IT, przegląd najnowszych projektów, konsultacje z przedstawicielami działów HR, udział w wykładach naszych gości i mnóstwo dobrej zabawy.

Wydarzenie skierowane jest do programistów, architektów, testerów, kierowników projektów oraz wszystkich osób rozwijających się w IT. Oferty pracy, na które będziecie mogli aplikować to m.in.: Test Engineer, IT Technical Administrator, Grafik, Młodszy Inżynier XML/HTML, Specjalista ds. DTP, Koordynator Projektów i wiele innych.

Konferencja uniFairs Mobile poruszy tematy:

Interfejs użytkownika w aplikacjach mobilnych, a różnorodność platform
Cross-platform driven development – WP8, Win8, Android i iOS na wyciągnięcie ręki dla każdego dewelopera. Wprowadzenie do Xamarin
W jaki sposób Lean Startup zmieniło sposób robienia startupów
Przydatne rozszerzenia do map na Androidzie
Bezpieczeństwo mobilnych systemów operacyjnych
Dagger jako narzędzie do wstrzykiwania zależności w Androidzie
Yeoman + Bower + Grunt + Angular + Cordova - nowoczesne podejście do tworzenia aplikacji hybrydowych
Możliwości platformy BlackBerry 10

Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny. Wystarczy zarejestrować się online: http://unifairspoland.com.
Szczegóły również na profilu Facebook: http://facebook.com/uniFAIRSPoland
Irena Piechowiak

Irena Piechowiak Praca to moja pasja
:)

Temat: Ogłoszenia

Jeśli szukasz pracy lub zastanawiasz się nad jej zmianą, możesz potrzebować rzetelnych wskazówek, które pomogą Ci napisać skuteczne dokumenty aplikacyjne i przebrnąć przez proces rekrutacji z tarczą, a nie na tarczy.

Głodnych wiedzy zapraszam na blog: http://blog.cvstudio.pl/ :)
100 % serca. Zero reklam. Żadnego spamu :)
Joanna Niedziela

Joanna Niedziela
Psycholog/Współwłaśc
iciel w Pracownia
Różnic
Indywidualnych

Temat: Ogłoszenia

Wyróżnij swoje CV!
Weź karierę w swoje ręce! Wyróżnij swoje CV dołączając do niego raport na temat kompetencji miękkich, potwierdzony przez psychologa :)

Zapisz się na badanie, które odbędzie się 21 czerwca o godzinie 17:00 w centrum Warszawy, w Poradni Psychologicznej W stronę zmiany. Współorganizatorem spotkania jest Pracownia Różnic Indywidualnych

Zapisy: kontakt@psychodiagnostyka-pri.pl

Więcej informacji znajdziesz na fb oraz na stronie


Obrazek
Joanna Niedziela

Joanna Niedziela
Psycholog/Współwłaśc
iciel w Pracownia
Różnic
Indywidualnych

Temat: Ogłoszenia

Wyróżnij swoje CV!

Obrazek


Na biurko rekrutera każdego dnia trafiają setki aplikacji. Jeżeli nie zdobyłeś jeszcze doświadczenia zawodowego lub masz świadomość, że wiele osób aplikujących na konkretne stanowisko może spełniać określone przez pracodawcę kryteria, warto wyróżnić się przedstawiając swoje kompetencje ukryte, a więc kompetencje miękkie. Ostatecznie to, czy pracownik utrzyma miejsce pracy niejednokrotnie zależy od jego osobowości, sposobu w jaki radzi sobie ze stresem, zdolności komunikacji i wielu innych.

Pracownia Różnic Indywidualnych ma przyjemność zaprosić Cię do udziału w badaniu opartym o kwestionariusze psychologiczne, w którym posiadane przez Ciebie mocne strony zostaną opisane przez specjalistę.
Dzięki badaniu (poza szczegółowym raportem) otrzymasz RAPORT MOCNYCH STRON, który zwiększy atrakcyjność Twojego CV i wyróżni je spośród setek innych.

Badanie obejmuje pakiet TRZECH wybranych kwestionariuszy spośród narzędzi badających:

1) KOMPETENCJE SPOŁECZNE (a więc to, jak dobrze radzimy sobie w kontaktach z innymi, łącznie z kooperowaniem, zarządzaniem, załatwianiem spraw)

2) INTELIGENCJĘ EMOCJONALNĄ (naszą zdolność do odczytywania emocji swoich i innych, rozumienia i kontrolowania ich)

3) OSOBOWOŚĆ (m.in. otwartość na doświadczenia, sumienność, ekstrawersję czy introwersję)

4) STYL RADZENIA SOBIE ZE STRESEM (najbardziej dla nas typową strategię, którą przyjmujemy w stresującej sytuacji)

5) TEMPERAMENT (m.in. odporność na zmieniające się warunki pracy, aktywność, wytrzymałość na trudne warunki)
Wyniki badań zostaną Ci przekazane drogą mailową lub na życzenie w wersji papierowej.

Zapisy (wymagane!): kontakt@psychodiagnostyka-pri.pl
Gdzie: Krakowskie Przedmieście 79/300, Warszawa
Kiedy: 30 sierpnia 2016, 18:00
Czas trwania badania: ok 120 min
Liczba miejsc ograniczona!
Cena: 100 zł

Dodatkowe informacje
Michał Rutkowski

Michał Rutkowski Specjalista ds.
Rekrutacji i
Szkoleń, Altkom
Akademia S.A.

Temat: Ogłoszenia

Dzień dobry Państwu,

Nazywam się Michał Rutkowski i reprezentuję platformę B2B Market (http://b2bmarket.pl).

Jest to nowa platforma dla firm umożliwiająca szybki i wygodny zakup markowych produktów. B2B Market daje możliwość zakupu w ilościach detalicznych a po cenach hurtowych, w myśl naszej kluczowej zasady - „Biznes zyskuje więcej”.

Chciałbym skierować ofertę do osób szukających pracy, a także osób aktywnych zawodowo w roli handlowej, poszukujących dodatkowej możliwości zarobku.

Płacimy Handlowcom (Agentom) za polecenie nas Klientom, których znają i mają z nimi relacje. Rolą Agenta jest przekazanie swoim Klientom biznesowym swojego unikalnego kodu. Od każdej transakcji oferujemy średnio 5 % prowizji. Agent otrzymuje dostęp do dedykowanego portalu gdzie może obserwować zamówienia i wypłacać należne kwoty prowizyjne.

Współpraca z nami jest bardzo przejrzysta oraz dyskretna (umowa zlecenia bądź umowa współpracy w przypadku własnej działalności gospodarczej). To również brak zobowiązań po stronie Agenta, brak targetów, brak opłat za nawiązanie współpracy. Zarówno Agent jak i jego Klient nie muszą znać szczegółów oferty (live chat na platformie). Udostępniamy też materiały pomocnicze w komunikacji z Klientem.

B2B Market to minimum nakładów, maksimum korzyści.

Więcej informacji znajdą Państwo na stronie http://agent.b2bmarket.pl

Zapraszam do kontaktu pod adresem mailowym: biuro@b2bmarket.pl bądź przesłania swoich danych kontaktowych i preferowanej daty kontaktu.
Anna S.

Anna S. Doradca zawodowy /
specjalista ds.
szkoleń , rozwoju

Temat: Ogłoszenia

Gdy praca przytłacza możesz polepszyć swój komfort pracy!

Jeśli coś jest nie tak i czujesz, że źródłem jest sytuacja pracy... jesteś spięty/a, masz coraz mniejszą ochotę wykonywać swoją pracę, ostatnio częściej chorujesz, szybko irytujesz się i czujesz się zniechęcony/a do działania to mamy dla Ciebie wspaniałą propozycję.
Jeśli jesteś osobą, która reaguje silnie stresowo w obliczu różnych sytuacji życiowych, jeśli pragniesz lepiej radzić sobie z odczuwanym stresem, jeśli odczuwasz narastający brak energii i coraz bardziej obezwładniające Cię zmęczenia, jeśli chcesz lepiej poznać siebie i dbasz o swój własny rozwój, a przy okazji chcesz nauczyć się w pełni wykorzystywać ukryte w Tobie zasoby i nieodgadnione pokłady nowej energii, zapraszamy do nas :)

Na zajęciach:
- rozpoznasz symptomy toksycznej pracy
- wykonasz detektor stresu - co działa na Ciebie w pracy
- znajdziesz sposoby utrzymania równowagi między pracą, a życiem osobistym
- Dowiesz się jak radzić sobie ze stresem
- Wykonasz ćwiczenia rozluźniające (możliwe do wykonania w domu)
- otrzymasz wsparcie, które jest Ci potrzebne

Małe grupy:
min 5 max 12 osób

Miejsce:
Warszawa – Mysiadło ul. Osiedlowa 2B

Kiedy:
1.10.2016 r. (godz. 10.00-18.00)

Zgłoszenia:
Konieczne wcześniejsze zgłoszenie mailowe lub telefoniczne:
anna.sowinska@mailplus.pl; tel. 507 783 781
magda.mrozkowiak@gmail.com; tel. 884 000 054

Cena:
za 1 warsztat - 99zl

Więcej informacji
http://www.facebook.com/events/1260753507290247/
Ewa B.

Ewa B. HR Business Partner

Temat: Ogłoszenia

Lider rynku elektroniki użytkowej poszukuje obecnie osoby odpowiedzialnej za sprzedaż swoich produktów do firm, instytucji.

Zapraszam zainteresowane osoby.

ewa.bakowska@euro.com.pl
Monika Z.

Monika Z. Coach, Headhunter,
Project Manager

Temat: Ogłoszenia

Pracownik ds. obsługi reklamacji (praca w Warszawie od stycznia 2017)- szczegóły pod nr telefonu: 733 587 284.
Justyna Szymańska

Justyna Szymańska Wiceprezes Zarządu,
Cleversan Games Sp z
o.o. i Sim Farm ...

Temat: Ogłoszenia

Poszukiwany Programista Gier i Aplikacji Biznesowych (ŁÓDŹ) #GryNaSteam #CSharp #.NET

Cześć, Cleversan Software właśnie rozpoczyna wielkie poszukiwania Programisty Gier i Aplikacji Biznesowych. Spiesz się, zgłoszenia przyjmujemy tylko do 01.04.2017!

Aplikuj na stanowisko: Programista Gier i Aplikacji Biznesowych

Od kandydatów oczekujemy:
• Wykształcenia wyższego technicznego (minimum inżynier) na kierunku Gry komputerowe i symulacje lub pokrewnym. Także studenci ostatnich lat studiów.
• Dobrej znajomości języka C#
• Podstawowej znajomości silnika Unity 3D i platformy Steam
• Podstawowej znajomości technologii WCF oraz ASP MVC
• Znajomości SVN i GIT
• Dbałości o szczegóły, kreatywności i twórczego podejścia do każdego zadania
• Samodzielności, umiejętności współpracy
• Zaangażowania i inicjatywy w działaniu
• Znajomości branży gier komputerowych i najnowszych tytułów na Steam

Dodatkowym atutem będzie:
• Doświadczenie w branży gier na Steam lub/ i przy tworzeniu aplikacji biznesowych
• Znajomość WPF, Android
• Znajomość HTML5/CSS3/JavaScript
• Znajomość dobrych praktyk projektowania web serwisów
• Doświadczenie w pracy metodykami zwinnymi
• Znajomość narzędzi Attlasian – JIRA, Crucible, Confluence
• Umiejętności kierownicze

Oferujemy:
• Pracę na pełen etat lub w innej formie zależnie od Twoich potrzeb
• Możliwość doskonalenia umiejętności w branży gier komputerowych
• Możliwość realizacji własnych pomysłów
• Możliwość połączenia pracy i studiów dzięki elastycznym godzinom pracy
• Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
• Pracę w miłej atmosferze z sympatycznymi ludźmi
• Pracę w otoczeniu zieleni w nowoczesnym biurze

Więcej o nas na http://cleversan.com i na profilu Cleversan Software na Facebooku.

Uwaga: Rozmowy kwalifikacyjne i praca będą odbywać się w siedzibie firmy w Łodzi. Zgłoszenia bez załączonego CV będą odrzucane. Zastrzegamy, że odpowiemy tylko do wybranych kandydatów.

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych (CV) z nazwą stanowiska w tytule maila, wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883” na adres: rekrutacja@cleversan.com

Następna dyskusja:

darmowe ogłoszenia




Wyślij zaproszenie do