Justyna Mazur

Justyna Mazur Contracting Manager,
Antal

Temat: Service Desk 1 linia wsparcia

W imieniu Klienta poszukujemy osoby na stanowisko IT Help Desk Agent (1 linia wsparcia).

Zadania:
Przyjmowanie i obsługa zgłoszeń Klientów wewnętrznych (telefon, email)
Rozwiązywanie zgłoszeń za pomocą zdalnych narzędzi
Odpowiedzialność za cykl życia zgłoszenia
Monitorowanie i eskalowanie zgłoszeń
Udzielanie informacji zwrotnych Klientom
Pomoc w obsłudze urządzeń biurowych, urządzeń komputerowych, mobilnych itp.

Wymagania:
Dyspozycyjność 5 dni w tygodniu (poniedziałek - piątek)
Zainteresowanie branżą IT
Minimum komunikatywna znajomość języka angielskiego
Umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji pod presją czasu
Dbałość o precyzję wykonywanych zadań
Chęć dalszego rozwoju w strukturach organizacji Klienta

Osoby zainteresowane zapraszam do kontaktu: justyna.mazur@antal.pl