Karolina Ż.

Karolina Ż. Account Manager

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam serdecznie na bezpłatne szkolenie z e-mail marketingu z cyklu „Profesjonalny e-mail marketing kluczem do klienta”.

Data szkolenia: 12.09.2013 r.
Miejsce szkolenia: Al. Jerozolimskie 123a, Golden Floor Plaza (15 piętro), Warszawa
Godzina: 9.00 do 16.00

Wstępna agenda szkolenia:

1. Podstawy profesjonalnego e-mail marketingu – definicja, formy.
2. Zalety i korzyści e-mail marketingu – jak pozyskać nowych klientów, budować z nimi relacje i zwiększać swoje dochody.
3. Aspekty prawne e-mail marketingu – do kogo można wysłać Newsletter/Mailing i co powinien zawierać.
4. W jaki sposób budować własną bazę danych.
5. Najczęściej popełniane błędy w e-mail marketingu.
6. Temlate Kitt – jak powinien wyglądać Twój Newsletter.
7. Zaawansowane raportowanie – optymalizacja poprzez analizę.
8. Marketing Automation – możliwości zastosowania; przykładowe kampanie.
9. Case study – przykłady skutecznych kampanii.
10. Najnowsze trendy w e-mail marketingu – video maile, mobile, itp.

Zainteresowanych proszę o kontakt na adres: k.zmijewska@optivo.pl w celu otrzymania formularza zgłoszeniowego.
Po odesłaniu uzupełnionego formularza otrzymają Państwo potwierdzenie uczestnictwa w szkoleniu.

Pozdrawiam,

Karolina Żmijewska
Senior Sales Consultant
Kom.: +48 795145412

Temat: Ogłoszenia

Drogie Panie - czas wakacji to czas który daje nam przeróżne możliwości do działania!
Zapraszam na niesamowite warsztaty z rozwoju osobistego.
20.08.2013
ul. Rotmistrzowska 9
Warszawa

Program:
17:30 Przywitanie uczestniczek

17:45 Część I:
• Jaki masz schemat pieniądza?
• Czy masz blokadę finansową?
• Najczęściej popełniane błędy, dlaczego kobiety nie dochodzą do dobrobytu - podpowiemy jak ich unikać
• "Bogactwo to stan umysły"- Teoria Harmonijnego Dobrobytu
• Naucz się przyjmować to co świat Ci ofiaruje - ćwiczenia
18:45 Przerwa kawowa - sesja networkingowa

19:00 Część II
• Potrzeba zmiany w życiu kobiety Poznaj swoją wartość – ćwiczenia
• Złota zasada dzielenia – jak zdrowo planować budżet domowy
• Kobieta na rynku pracy i w polskiej rzeczywistości - szanse i zagrożenia
• Poznaj swoją wartość – ćwiczenia
19:45 Przerwa kawowa - sesja networkingowa

20:00 Część III
• Czego w życiu szukasz pracy czy pieniędzy? Rynek pracy vs biznes
• Kiedy pieniądze pracują dla Ciebie, a kiedy dla innych
• Dlaczego każdy chce nam coś sprzedać? – Jak mądrze kupować?
• Możliwość przyłączenia się do projektu „Kobieta w biznesie”

Koniec Warsztatów godzina 21:00

Aby się zapisać - zgłoś swoje uczestnictwo na : edyta.zawistowska@efg.com.pl
Podając imię i nazwisko osoby zapraszającej: Anna Głogowska
Liczby miejsce ograniczona - decyduje kolejność zgłoszeń

Inwestycja w edukację -50 zł - płatne na miejscu

Dla każdej z uczestniczek niespodzianka w postaci lampki wina, słodkich przekąsek, kawy i herbaty. Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 15.08.2013 o godzinie 23:24 z tematu "Warszataty dla Kobiet - Poznaj siebie - uwolnij 100% potencjału!!!"
Olga Opioła

Olga Opioła Specjalistka ds.
marketingu i
sprzedaży

Temat: Ogłoszenia

Wyższe wykształcenie - lepsza praca!

Wpisowe 0 zł i zniżka w czesnym – zyskaj 500 zł! Wystarczy, że zarejestrujesz się na studia do
14 września.

Gliwicka Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości, uczelnia pod patronatem Wyższej Szkoły Biznesu National – Louis University, lidera Konsorcjum Uczelni Futurus, przygotowała atrakcyjną ofertę 6 kierunków studiów I stopnia wraz z 21 specjalnościami oraz 26 kierunków studiów podyplomowych w obszarach pedagogiczno-psychologicznym, biznesowym oraz artystycznym.

Żeby skorzystać, że zniżki trzeba zapisać się na studia, można zrobić to także on-line. Sprawdź swoje korzyści.

Kto zyska?
Wszystkie osoby zapisujące się na studia I stopnia i podyplomowe w Gliwickiej Wyższej Szkole Przedsiębiorczości w czasie trwania promocji

Co i jak zyskać?
Zniżka uzależniona jest od etapu promocji, im szybciej się zapiszesz tym więcej zyskasz, np. zapisując się do 17 sierpnia zyskujesz 500 zł (0 zł wpisowego i 300 zł zniżki w czesnym, wpisowe poza promocją wynosi 200 zł)
Aby skorzystać ze zniżki wystarczy wypełnienie kwestionariusza zapisu. Można to zrobić osobiście, przychodząc do Biura Rekrutacji GWSP, pok. 014 parter, tel. 324612134, e-mail: rekrutacja@gwsp.gliwice.pl , ul. Bojkowska 37, pon.-pt. 8.00-17.00, sob. 8.00-14.00 albo on-line wchodząc na http://gwsp.gliwice.pl (studia I stopnia) lub Biura Kształcenia Ustawicznego GWSP, pok. 101 p. I, tel. 324612136, e-mail: podyplomowe@gwsp.gliwice.pl , ul. Bojkowska 37, pon., śr, czw., pt. 8.00-16.00, wt. 10.00-18.00, sob. 8.00-14.00 (studia podyplomowe)

Dlaczego warto studiować w Gliwickiej Wyższej Szkole Przedsiębiorczości?
 
1. Studia w wyjątkowym miejscu – uczelnia mieści się w nowoczesnym i designerskim budynku po Kopalni Węgla Kamiennego Gliwice dostosowanym do osób niepełnosprawnych, oferuje wygodne warunki studiowania, duży parking, a dobra lokalizacja gwarantuje szybki dojazd każdym środkiem komunikacji.
2. Ponad 200 oryginalnych zawodów, do których kształci GWSP - GWSP przygotowuje do poszukiwanych na rynku pracy zawodów oraz umożliwia podnoszenie kwalifikacji. Oferuje liczne kursy i szkolenia oraz 26 kierunków studiów podyplomowych, poszerzających zdobytą wiedzę.
 
3. Wsparcie kariery studentów – Biuro Karier GWSP oferuje praktyki, staże i oferty pracy dla studentów. Uczelnia gwarantuje wysokie stypendia, nawet do 1700 zł, promocję studentów poza uczelnią oraz dodatkowe, bezpłatne szkolenia.
Gliwicka Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości jest członkiem elitarnego Klubu przedsiębiorców
i pracodawców Business Centre Club. Jest także nr 1 we wskazaniach pracodawców prestiżowego rankingu „Rzeczpospolitej” i „Perspektyw”. W 2013 roku uczelnia otrzymała Medal Europejski BCC, przyznany za kierunek Filologia, specjalność Angielski - język biznesu, prowadzony na najwyższym, europejskim poziomie.
Michał Chemijewski

Michał Chemijewski Student, Uniwersytet
Łódzki

Temat: Ogłoszenia

Już pojutrze rusza gra VCR (http://gra-vcr.pl) organizowana przez Polską Akademię Nauk.

Gra jest darmowa i można w niej wygrać płatne praktyki w znanych firmach (zakładka partnerzy).

Nie wymaga ona specjalnie dużo czasu, a pozwala na zdobycie całkiem fajnego startu na życie zawodowe.

Temat: Ogłoszenia

Witajcie!

Już 9 listopada rusza, druga edycja warsztatów .the case interview!


Obrazek


Warsztaty te, nie tylko przygotują Was do rekrutacji do konsultingu strategicznego, ale też pozwolą startupowcom i managerom wyrobić unikalne zdolności analitycznego i biznesowego myślenia!

Myślicie o studiach MBA?

Warto zacząć od warsztatów stacjonarnych .the case interview


Start: 9 listopada (Harmonogram)
Typ kursu: Weekendowy
Czas trwania: 7 dni szkoleniowych - razem 45h zajęć stacjonarnych
Dodatkowo:
- Nagrania audio wszystkich rozwiązanych na zajęciach case studies
- Nagrania video wstępów teoretycznych oraz
- Strefa online - baza dodatkowych treści
Prowadzący: Alumni wiodących firm doradztwa strategicznego (Profile prowadzących)
Cena: od 1350 PLN (możliwa płatność w ratach)

Wszystkie szczegóły dotyczące warsztatów, w tym formuły poszczególnych zajęć znajdziecie tutaj

Pozdrawiam i zapraszam do kontaktu! :)

Lena Rzatkiewicz
Project Manager

T: +48 22-10-10-987
E: mail@perk.com.pl

Zapraszam na stronę PERK:
http://PERK.com.pl

Zapraszam też do przyłączenia się do Facebook'a PERK:
http://www.facebook.pl/PERK.PlatformaRK
Anna Binek

Anna Binek DXN - zdrowie-
uroda- przygoda

Temat: Ogłoszenia


Obrazek
Karolina Kacemba

Karolina Kacemba Student,
Politechnika
Warszawska

Temat: Ogłoszenia

Jeśli ktoś szuka pracy w branży IT i nie ma jeszcze planów na 16 listopada, to warto zajrzeć na uniFairs Mobile -[b] targi pracy połączone z konferencją na temat wiodących platform mobilnych , skierowane do wszystkich pasjonatów nowoczesnych technologii. Udział w wydarzeniu to możliwość nawiązania kontaktu z liderami rynku IT, przegląd najnowszych projektów, konsultacje z przedstawicielami działów HR, udział w wykładach naszych gości i mnóstwo dobrej zabawy.

Wydarzenie skierowane jest do programistów, architektów, testerów, kierowników projektów oraz wszystkich osób rozwijających się w IT. Oferty pracy, na które będziecie mogli aplikować to m.in.: Test Engineer, IT Technical Administrator, Grafik, Młodszy Inżynier XML/HTML, Specjalista ds. DTP, Koordynator Projektów i wiele innych.

Konferencja uniFairs Mobile poruszy tematy:

Interfejs użytkownika w aplikacjach mobilnych, a różnorodność platform
Cross-platform driven development – WP8, Win8, Android i iOS na wyciągnięcie ręki dla każdego dewelopera. Wprowadzenie do Xamarin
W jaki sposób Lean Startup zmieniło sposób robienia startupów
Przydatne rozszerzenia do map na Androidzie
Bezpieczeństwo mobilnych systemów operacyjnych
Dagger jako narzędzie do wstrzykiwania zależności w Androidzie
Yeoman + Bower + Grunt + Angular + Cordova - nowoczesne podejście do tworzenia aplikacji hybrydowych
Możliwości platformy BlackBerry 10

Prelegenci:
Łukasz Grondecki, Piotr Karczmarz, Damian Strzelczyk, Mateusz Herych, Łukasz Dierżak, Maciej Górski, Maciej Ziarek, Krzysztof Ścira.
Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny. Wystarczy zarejestrować się online: http://unifairspoland.com.
Szczegóły również na profilu Facebook: http://facebook.com/uniFAIRSPoland

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Szkolenie Profesjonalista w eHandlu (Certyfikat, płatne staże dla uczestników)

Dzień dobry.

Fundacja Polak 2.0 pragnie przedstawić Państwu certyfikat „Profesjonalista w eHandlu”.
Certyfikat, który mamy przyjemność zaprezentować nie jest kolejnym dokumentem poświadczającym
wiarygodność sklepu internetowego, ale ma na celu potwierdzić, że dany pracownik sprawnie porusza
się po obszarach problemowych zagadnień dot. e-commerce. Czyni go to wartościowym pracownikiem
sektora oraz gwarantuje poziom wiedzy, do którego mogą dążyć absolwenci uczelni e-biznesowych.
Pragniemy zaprosić Was do współpracy w tym bardzo potrzebnym projekcie!

Certyfikat poświadczy, że osoba posiada kompetencje odpowiednie dla potencjalnego pracownika sektora ecommerce.
Program skierowany jest zarówno do studentów uczelni wyższych, obecnych pracowników branży oraz osób,
które chcą przekwalifikować się na pracę w eHandlu.
Uczestnik programu otrzymuje dostęp do materiałów edukacyjnych na stronie internetowej Certyfikatu, które umożliwią mu przygotowanie się do egzaminu.
Egzamin przeprowadzony będzie stacjonarnie w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie 15.12.2013r.
Absolwent Certyfikatu otrzymuje swój profil na portalu ehandel.edu.pl oraz może korzystać z oferty stażowej
Partnerów.

3 poziomy zaawansowania egzaminu

Poziom I ‑ eHandel Start (koszt 150zł)
Poziom wiedzy odpowiadający wiedzy ambitnego stażysty, który rozpoczyna pracę w Firmie.

Poziom II ‑ Specjalista (koszt 250zł)
Poziom wiedzy odpowiadający wiedzy specjaliście, który ma już za sobą doświadczenia zawodowe i rozwija
się w kierunku określonego obszaru kompetencji w e‑commerce.
3 ścieżki rozwoju:
-Specjalista do spraw technologii
-Specjalista ds.marketingu w eHandlu
-Specjalista ds. generowania ruchu

Poziom III ‑ E-commerce Manager (400zł)
Egzamin na tym poziomie przewidziany jest dla prawdziwych ekspertoẃ branży ecommerce

Wszystkie informacje na temat projektu znajdują się na stronie http://ehandel.edu.pl/?pc=bartoszch

W razie pytań proszę o kontakt.
Z poważaniem,

Bartosz Chmiel
Fundacja Polak 2.0
chmiel.bartosz@poczta.pl
Karolina Kacemba

Karolina Kacemba Student,
Politechnika
Warszawska

Temat: Ogłoszenia

Już w najbliższą sobotę 16.11.13 w Golden Floor Plaza w Warszawie (al. Jerozolimskie 123A) odbędzie się pierwsza edycja uniFairs Mobile! To nowe miejsce spotkań dla wszystkich z branży IT. Wykłady gości, prezentacje firm, dobra zabawa, ciekawi ludzie i nagrody na zakończenie. Przede wszystkim podczas tego eventu każdy student zainteresowany rozwojem w IT będzie mógł aplikować na interesujące staże i oferty pracy. Partnerami, którzy mają dla Was miejsca w zespołach są firmy: HP, Kaspersky Lab, Lionbridge, Cyfrowy Polsat, Getin Noble Bank, Grafton Recruitment, QLoc i wiele innych! Wstęp zupełnie bezpłatny, wystarczy rejestracja na: http://unifairspoland.com/ i tam też znajdują się wszelkie szczegóły wydarzenia.

Zapraszam w imieniu organizatorów:)
Magdalena Sosnowska

Magdalena Sosnowska HR Business
Partner/People
Manager/Headhunter/T
rainer/Ass...

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie!

Jestem konsultantem zajmującym się rekrutacjami w obszarze Centrów Usług Wspólnych na terenie większych miast w Polsce. Obecnie poszukuję osób znających języki obce chcących zdobyć pierwsze doświadczenia zawodowe.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej zachęcam do kontaktu pod adresem e-mail: magdalena.kapusta@antal.pl (tu prośba o przesłanie od razu CV - będzie mi łatwiej od razu ocenić jakie stanowisko mogę zaproponowiać - i/lub informację, że kontakt za pośrednictwem grupy Praca dla studenta) lub na priv na Goldenline.

Dla wszystkich chcących również dowiedzieć się więcej o poszukiwaniach pracy i karierze zachęcam do zaglądania na prowadzonego przeze mnie bloga: http://www.pracujzpasja.pl

Pozdrawiam,
Magdalena KapustaTen post został edytowany przez Autora dnia 15.01.14 o godzinie 18:54

Temat: Ogłoszenia

Chcesz zostać inwestorem już podczas studiów i stać się niezależny finansowo?

Zapraszam Cię już 5 stycznia, wiekopomny dzień!

PIERWSZA OFICJALNA PREZENTACJA PROJEKTU
” One-Line Online-The Green Line”

Już 5 stycznia o godzinie 20:00 (czas: Warszawa) spotykamy się na niezapomnianym wydarzeniu 2014!

O idei projektu możesz przeczytać tutaj:
http://one-line-online.com/files/presentation/broshure...

Prezentację poprowadzi Rafał Szymański
Gość specjalny – Dyrektor na Europe One Line Online – Stephan Morgenstern
Gość specjalny – Specjalista od energii odnawialnej

Link do prezentacji:
http://login.meetcheap.com/conference,one-line-online

Po więcej info proszę pisać do mnie e-maila: dziku1991@op.pl
Olga S.

Olga S. HR Specialist

Temat: Ogłoszenia

Chcesz poczuć odpowiedzialność za zarządzanie obszarem produkcyjnym? Pragniesz poznać biznes od podstaw? Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy case oparty na realnych danych Żywca Zdrój! Zderzysz się z tzw. "rzeczywistością produkcyjną", która często wymaga zastosowania rozwiązań nieopisywanych w podręcznikach. Zmiany planów, awarie maszyn, brak ludzi, ograniczone wydajności - to chleb codzienny menedżera hali i tylko niektórzy podejmują to wyzwanie z sukcesem!

Jesteś gotowa/y się z tym zmierzyć? Zapraszamy na warsztat!

Temat: Optymalizacja procesu harmonogramowania produkcji i przezbrojeń w oparciu o business case firmy Żywiec Zdrój S.A.
Data: 14 lub 15 IV 2014 (do wyboru)
Miejsce: Katowice (Zwracamy koszty dojazdu!)
Godziny: 11.00 – 16.00

Uczestnicy:
Do uczestnictwa w warsztacie zapraszamy studentów III - V roku oraz absolwentów (do 2 lat od ukończenia studiów) kierunków inżynierskich zainteresowanych rozwojem kariery w obszarze produkcji.

Zapisy:
Jeśli chcesz wziąć udział wypełnij poniższy formularz:
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentF...

Na zgłoszenia czekamy do środy 9 kwietnia włącznie!

UWAGA: Osoby zakwalifikowane do uczestnictwa w warsztacie zostaną o tym poinformowane telefonicznie i mailowo w czwartek 10 kwietnia.


Obrazek
Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 05.05.2014 o godzinie 13:15 z tematu "Warsztaty firmy Żywiec Zdrój"

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

KARIERA NA MIARĘ
Kurs projektowania i realizowania kariery, która da Ci satysfakcję i pieniądze

Instytut Psychoedukacji i Rozwoju Integralnego w Krakowie
http://ipri.com.pl


Zapraszamy na sześć praktycznych spotkań z konsultantem kariery
i psychologiem pracy, dzięki którym poznasz swoje mocne strony, określisz
swoje miejsce zawodowe na rynku pracy, zaplanujesz ścieżkę kariery
i nauczysz się sprzedawać to, co masz najlepszego.

Wiele osób stawia sobie pytanie: pracować dla kogoś czy dla siebie? Odpowiedź jest bardzo prosta! Zawsze pracujesz dla kogoś, bo to ktoś Ci płaci za Twoją pracę i zawsze pracujesz dla siebie, bo to swój czas i wysiłek inwestujesz. Czy jesteś zadowolony ze swojej aktualnej kariery zawodowej? Czy masz pomysł na siebie i masz ułożony plan na najbliższe lata? Jeśli nie, to zdajesz się w dużej mierze na przypadek. Niektórzy powiedzą, że zawierzają intuicji, ale intuicja działa w oparciu o doświadczenia życiowe. Jeśli nie masz ich za wiele lub są one tylko z wąskiego obszaru, to Twoja intuicja Ci nie pomoże.

Program:
Spotkanie 1 – 1. lipca
Kariera jako wartość. W poszukiwaniu równowagi między ważnymi częściami Twojego życia.

Spotkanie 2 – 8. lipca
Świat jest taki, jaki myślisz, że jest. Zmień myślenie, aby zmienić emocje i działania.

Spotkanie 3 – 15 lipca
Czy chcesz, czy nie - JESTEŚ JEDNOOSOBOWĄ FIRMĄ. Naucz się nią zarządzać!

Spotkanie 4 – 29 lipca
Szukanie pracy to sprzedawanie siebie i swoich kompetencji. Naucz się robić to profesjonalnie!

Spotkanie 5 – 5 sierpnia
Proces rekrutacji oczami osoby rekrutującej.

Spotkanie 6 – 19 sierpnia
"Żeby znaleźć pracę, trzeba mieć znajomości..." - więc naucz się tworzyć sieć znajomości i zdobądź to, czego chcesz!

Pełny program na: http://ipri.com.pl/kariera.html

UWAGA! Kurs spełnia najwyższe standardy jakości Małopolskich Standardów Edukacyjno - Szkoleniowych przyznawany przez Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie.
Dajemy Ci gwarancję jakości, uczciwości i użyteczności!

Prowadzenie: Michał Stolarczyk, psycholog pracy i organizacji, coach i konsultant kariery, trener

CZAS TRWANIA: 15 godzin zegarowych, wtorki od 1. lipca do 19. sierpnia

Harmonogram spotkań:
17:15 – 17:30 Powitanie + kawa
17:30 – 17:45 Rundka
17:45 – 19:45 Merytoryka
19:45 – 20:00 Zadanie domowe i podsumowanie

Cena:
390 zł za cykl 6 spotkań
(płatne z góry na całość)
Możesz też przyjść na pierwsze spotkanie w cenie 45 zł, żeby sprawdzić, czy to coś dla Ciebie. Jeśli Ci się spodoba, dopłacisz kwotę 380 zł - kurs wtedy będzie Cię w całości kosztował 425 zł.

Więcej informacji i zapisy: http://ipri.com.pl/kariera.html

Kontakt:
kontakt@ipri.com.pl
508 512 869



Obrazek

Następna dyskusja:

darmowe ogłoszenia




Wyślij zaproszenie do