Agnieszka Kościuczyk

Agnieszka Kościuczyk Projektant Kariery,
Coach Kariery,
trener, wykładowca

Temat: Ogłoszenia

Chcesz mieć Zwycięskie CV?
Mam na to skuteczny pomysł.

kliknij tutaj http://www.careerdesign.pl/index.php/konsultacje/

a tutaj dowody http://www.careerdesign.pl/index.php/referencje/

Zapraszam do kontaktu
Agnieszka Kościuczyk
Projektant Kariery, wykładowca, trener biznesu
tel. 662-217-087
cd@careerdesign.pl
http://careerdesign.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Trwają zapisy na IX Letnie Praktyki Badawcze – wakacyjne interdyscyplinarne warsztaty dla studentów i doktorantów, których celem jest wykorzystanie matematycznego sposobu myślenia do rozwiązywania rzeczywistych problemów firm i instytucji.
Letnie Praktyki Badawcze organizowane są przez: Instytut Badań Systemowych PAN, Centrum Zastosowań Matematyki Instytutu Matematycznego PAN oraz Wyższą Szkołę Informatyki Stosowanej i Zarządzania. Odbywają się w okresie lipiec-wrzesień 2013r. w Warszawie. Osoby bezpośrednio zaangażowane w przygotowanie i realizację Praktyk to członkowie Centrum Zastosowań Matematyki i Inżynierii Systemów (http://maths.com.pl/).

Jeśli nie lubisz się nudzić, wolisz aktywnie spędzać wakacje, chcesz poznać wielu tak ambitnych ludzi jak Ty, zobaczyć na własne oczy, jak łączy się nauka i biznes, zgłoś się już dziś!

Aplikacje (krótkie CV, list motywacyjny oraz rekomendację od pracownika naukowego/pracodawcy) należy wysyłać na adres: praktyki@ibspan.waw.pl, podając w temacie numer referencyjny IBS/MW/2013.

Więcej informacji dotyczących Letnich Praktyk Badawczych znajduje się na stronie: http://www.praktyki.ibspan.waw.pl. Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 07.04.2013 o godzinie 17:05 z tematu "Ogłoszenia"

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Konferencja "Join us! Czyli o współczesnej rekrutacji"

09-11.04.2013
Kraków, Uniwersytet Jagielloński


Koło Naukowe STRATEG we współpracy z Komisją Informacji i Promocji Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ zaprasza na:

I edycję Konferencji „Join us! Czyli o współczesnej rekrutacji”

Join us on Facebook

3 dni Konferencji to wystąpienia zaproszonych prelegentów, Targi Pracy, Dni Otwarte w firmach, a także szkolenia i gry biznesowe.

I dzień (09.04)
Wystąpienia zaproszonych prelegentów
Targi pracy
Konsultacje CV

II dzień (10.04)
Dni Otwarte w firmach
III dzień (11.04)
Warsztaty i gry biznesowe

Firmy oraz organizacje, które wezmą udział w Konferencji: State Street, Capgemini, Google, Kenexa, IBM, Valeo, Start People Image, Deloitte, UBS, MJCC, Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie, MABOR, Szkoła Językowa Kliny English, Alexander Mann Solutions.

Podczas I dnia Konferencji uczestnicy będą mieli okazję wziąć udział w Targach Pracy oraz wysłuchać wystąpień prelegentów, którzy opowiedzą:
-jak dzisiaj możemy szukać pracy
-jak wykorzystać Social Media do znalezienia pracy
-jak przygotować się do procesu rekrutacji
-jak odpowiadać na trudne pytania w rozmowach kwalifikacyjnych
-co powinniśmy wiedzieć o firmie, przed zaaplikowaniem
-jak wyglądają „pierwsze kroki” na rynku pracy
-czym jest Employer Branding.

Tego dnia uczestnicy będą także mieli okazję do skonsultowania swojego CV ze specjalistą z firmy Alexander Mann Solutions.

II dzień Konferencji to Dni Otwarte w firmach, podczas których uczestnicy dowiedzą się czym się zajmują dane firmy, co trzeba zrobić, aby otrzymać u nich pracę, a także będą mieli możliwość rozmowy z aktualnymi pracownikami firmy. Szczegóły już wkrótce.

III dzień to możliwość wzięcia udziału w warsztatach oraz grach biznesowych, podczas których uczestnicy dowiedzą się:
-jak tworzyć profesjonalne dokumenty aplikacyjne
-co zrobić aby zwiększyć swoją atrakcyjność jako kandydata do pracy w oczach pracodawcy
-jak stworzyć profesjonalny profil na LinkedIn oraz GoldenLine.

A także uczestnicy będą mogli wziąć udział:
- w symulacji rozmowy kwalifikacyjnej
- w warsztatach z autoprezentacji oraz Assessment Centre
- w symulacji biznesowej dotyczącej inwestowania
oraz wcielić się w role XVIII-wiecznych przedsiębiorców.

Na Dni Otwarte oraz warsztaty będzie przeprowadzana rekrutacja, która ruszy 03.04.2013.

Udział w Konferencji jest bezpłatny.

MIEJSCE Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
ul. Łojasiewicza 4
Kraków

DATA 09-11.04. 2013 w godzinach 10.00-16.00

ORGANIZATOR: Koło Naukowe STRATEG
Koło Naukowe STRATEG

PATRONI:

Honorowy Patronat Dziekana Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ
Opiekun naukowy Konferencji –dr Izabela Stańczyk

HRM Institute
Szkolenia-krk.pl
Radiofonia
Magazyn Exclusive Info
Miesięcznik Studencki MANKO
Portal Students.pl
Sedlak&Sedlak
Portal rynekpracy.pl
Magazyn studencki „Podaj dalej!”
Portal GazetaPraca.pl
Magazyn Rekruter


SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU!
Join us on Facebook

Kontakt:
Koordynator Konferencji
Beata Styczeń
styczen.beata@gmail.com
konferencja.joinus@gmail.com Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 07.04.2013 o godzinie 17:05 z tematu "Ogłoszenia"
Bartosz Bielski

Bartosz Bielski Student, Szkoła
Główna Handlowa w
Warszawie

Temat: Ogłoszenia

Już 8 kwietnia po raz pierwszy w mury SGH w Warszawie - wkracza EIOS: Energy Industry & Oil Summit! To wydarzenie jedyne w swoim rodzaju. Na projekt CEMS Clubu Warszawa we współpracy z Korporacją HZ składają się:

1) Targi Kariery firm działających sektorze EIO (Energy, Industry, Oil)
2) Debaty (o 9.50 debata o temacie "Kariera w przemyśle, szansą absolwentów" z udziałem Ministra Gospodarki, Prezesa Towarowej Giełdy Energii, Prezesa Grupy PKP oraz J.M. Rektora SGH, o 11:40 - trzy debaty w ścieżkach Energy, Industry, Oil)
3) Warsztaty (od 13.30 do 19)

Wychodzimy naprzeciw standardom XXI wieku pozycjonując nasz projekt na skrzyżowaniu potrzeb przedsiębiorstwa świadomie budującego swój pozytywny wizerunek pracodawcy i studentów uczelni technicznych oraz biznesowych. Chcemy zmienić sposób myślenia studentów i absolwentów oraz połączyć siły najlepszych uczelni technicznych i biznesowych w Polsce.

Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej , gdzie pojawiają się wszystkie bieżące informacje na temat wydarzenia. Zapraszamy bardzo serdecznie do przyjścia na debaty oraz do zapisywania się na warsztaty na http://eios.pl

EIOS został już objęty patronatem Ministra Gospodarki, Ministra Skarbu Państwa, Giełdy Papierów Wartościowych oraz J.M. Rektora Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Akademii Górniczo Hutniczej w Krakowie, Politechniki Krakowskiej, Politechniki Gdańskiej, czy Politechniki Warszawskiej..

Do grupy Partnerów projektu należą: Grupa ENERGA, General Electric , Grupa PKP, Ernst&Young, Alstom, A.T. Kearney, Bioagra S.A., Bioagra OIL, PROFITIA.

Zapraszamy!

Zespół projektowy EIOS

Polub nas na Facebooku i bądź na bieżąco bo EIOS już w najbliższy poniedziałek! https://www.facebook.com/cems.eios Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 07.04.2013 o godzinie 17:07 z tematu "EIOS: „Energy,Industry&Oil Summit” już w poniedziałek."

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Kariera na Start to program płatnych staży
dla studentów III, IV i V roku oraz absolwentów z roku 2011 i 2012.
Trwa III edycja „Kariery na Start”.
Do grona fundatorów doszły nowe firmy a my opublikowaliśmy tematy prac problemowych.
Interesuje Cię praca w dziale: IT, programownia, zarządzania inżynierią produkcji a może w dziale HR, PR, handlowym?

Sprawdź sam czy jest coś dla Ciebie!

Na rozwiązania prac czekamy do 10.04.13!!!

Zarejestruj się na naszej stronie http://karieranastart.pl i walcz o wymarzony, płatny staż.

ZNAJDŹ NAS NA http://facebook.com/KarieraNaStart Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 07.04.2013 o godzinie 17:07 z tematu "Płatne staże dla studentów!!!"

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Zapraszamy na BEZPŁATNE INDYWIDUALNE KONSULTACJE CV.

Proponujemy indywidualne konsultacje w postaci informacji zwrotnej na temat Twojego CV.

• Poszukujesz pracy?
• Planujesz zmienić pracę?
• Jesteś absolwentem szkoły średniej, policealnej, studiów wyższych?
• Jesteś ambitny?
• Poważnie myślisz o swojej karierze?
• Starasz się bezskutecznie o pierwszą pracę?
• Jesteś doświadczonym pracownikiem i marzysz o awansie?
• Chcesz się rozwijać na płaszczyźnie zawodowej i piąć się w górę?
• Szukasz obecnie wskazówek i technik, które pomogą Ci w skonstruowaniu skutecznego CV?

Jeżeli TAK, to te konsultacje są dla Ciebie.

ZAŁOŻENIA:
Zdecydowana większość CV jest nieskuteczna, a co za tym idzie, aplikujący nie są zapraszani na rozmowy kwalifikacyjne. Zmniejszają sobie w ten sposób prawdopodobieństwo znalezienia, czy zmiany pracy. Większość napisanych życiorysów krzyczy: ,,Natychmiast wrzuć mnie do kosza…!,, Ale czy tak musi być?
Kluczem do zwycięstwa CV, jest uświadomienie sobie od samego początku, że ta kartka papieru to ja. Jestem wyjątkowa/wyjątkowy i również życiorys powinien być wyjątkowy, bo mój. Wiele przyczyn nieefektywności życiorysu leży zarówno po stronie technicznej, jak i w samym podejściu do konstrukcji CV np. brak motywacji i entuzjazmu. Cv są często pisane na podstawie dostępnych schematów i zawierają mnóstwo dyskwalifikujących błędów. Są nudne i nieinteresujące. CV jest wówczas skuteczne , jeżeli jest zaprojektowane indywidualnie (uszyte na miarę).

Podczas konsultacji otrzymasz informację zwrotną, która pomoże Tobie zaprojektować Twoje indywidualne CV.

KORZYŚCI:
• Otrzymasz możliwość przeprowadzenia wstępnej autoanalizy swojego CV, na podstawie autorskiego pomysłu na „zwycięskie CV” łącznie z grafiką
• Dowiesz się jak zwiększyć atrakcyjność i wyjątkowość swojej aplikacji
• Indywidualne podejście do CV już na etapie wstępnych konsultacji, pozwoli na jeszcze skuteczniejsze uszycie CV na Twoją miarę

INSTRUKCJA ZGŁOSZENIA:
Aby zapisać się na konsultacje, proszę o przesłanie wiadomości e-mail na adres biuro@careerdesign.pl w treści wpisując:

• imię i nazwisko
• nr telefonu kontaktowego

Po otrzymaniu zgłoszenia, skontaktujemy się i ustalimy szczegóły konsultacji.

Zapraszamy serdecznie

Careerdesign Agnieszka Kościuczyk
Właściciel, projektant kariery, wykładowca, trener
tel. 662-217-087, 882-896-883
cd@careerdesign.pl
biuro@careerdesign.pl
http://careerdesign.pl Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 07.04.2013 o godzinie 17:08 z tematu "Bezpłatne indywidualne konsultacje CV dla studentów i absolwentów"
Mateusz M.

Mateusz M. Deputy Manager,
Rebar Detailing
Center CMC Poland

Temat: Ogłoszenia

To już 13. edycja plebiscytu Pracodawca dla Inżyniera – największego w Polsce konkursu na pracodawcę wybieranego przez studentów i absolwentów uczelni technicznych, organizowanego przez Stowarzyszenie Studentów BEST we współpracy z portalem StudentsWatch.pl Plebiscyt ma na celu wyłonienie najlepszej firmy, która zasługuje na statuetkę Pracodawcy Dla Inżyniera 2013 Roku, wręczanej na uroczystej gali podczas Inżynierskich Targów Pracy, które odbędą się w dniach 19-20 marca w Dużej Auli Gmachu Głównego Politechniki Warszawskiej. Nadrzędnym celem ankiety jest poznanie potrzeb i wymagań absolwentów kierunków technicznych, a następnie przedstawienie ich firmom, aby mogły jak najlepiej stawiać czoła wyzwaniom nowoczesnego rynku pracy i praktyk. Każdy państwa głos ma realny wpływ na wygląd rynku pracy na przestrzeni kilku lat, dlatego serdecznie zachęcamy do udziały w ankiecie. Razem możemy stworzyć wymarzonego Pracodawcę Dla Inżyniera na miarę naszych potrzeb.

https://www.studentswatch.pl/ankiety/rozwiaz-ankiete/pr... Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 07.04.2013 o godzinie 17:08 z tematu "Wybierz swojego pracodawcę i weź udział w konkursie"

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy do udziału w badaniu dotyczącym aktywności na rynku pracy oraz opinii o pracodawcach. Udzielając nam odpowiedzi będziesz miał(a) możliwość anonimowego udziału w debacie na temat pracodawców z branży bankowej. Każda opinia jest dla nas bardzo ważna. Wypełnienie ankiety zajmie ok. 10 minut. Ankieta dostępna jest TUTAJ

Zapraszamy!
Jakub Godlewski

Jakub Godlewski Konkurs Na Pomysł -
Koordynator Konkursu

Temat: Ogłoszenia

Chciałbym zaprosić wszystkich studentów, młode osoby i nie tylko - do udziału w IV edycji Konkursu na Pomysł organizowanego przez Kancelarię Prawno-Patentową Jarzynka i Wspólnicy.

Działamy Pro Bono, w związku z czym nie czerpiemy z tego żadnych korzyści. Jedynym celem jest dotarcie do jak największej liczby młodych osób, aby umożliwić im rozwój talentu oraz uzyskanie praw w zakresie własności intelektualnej. Wszystko dlatego, iż w Polsce patentowanie własnych pomysłów (wynalazków) oraz dążenie do ochrony prawnej w zakresie własności intelektualnej jest bardzo mało popularne i wciąż raczkuje.
Chcemy zmienić taką sytuację poprzez organizację Konkursu na Pomysł, informacje poniżej:


Obrazek

„Konkurs na pomysł” kierujemy do wybitnie uzdolnionych studentów. Chcemy Was zainspirować do twórczego działania, a także doprowadzić do prawnego sfinalizowania pomysłów, które powstały lub powstają w Waszych głowach.

Dla zwycięzców oferujemy:
- profesjonalną obsługę prawną w zakresie własności intelektualnej, obejmującą dokonanie wszelkich czynności i opłat związanych z procedurą zgłoszeniową wynalazku (wzoru użytkowego) przed Urzędem Patentowym Rzeczypospolitej Polskiej zwycięskich prac;
- szkolenie dotyczące sposobów pozyskania inwestorów do komercyjnego zastosowania projektu;
- nagrody rzeczowe.

Formularze zgłoszeniowe można wypełniać do 30 kwietnia 2013 roku!

Więcej informacji na stronach:
http://www.konkursnapomysl.pl
FACEBOOK

KONKURS@KONKURSNAPOMYSL.PL

Temat: Ogłoszenia

Witam,

Chciałbym zaprosić Was na "antykonferencję" o tematyce związanej z zarządzaniem projektami.

Project BarCamp jest rodzajem anty-konferencji organizowanej przez KN Zarządzania Projektami "PMArt" (http://www.pmart.pw.edu.pl/). Odchodzimy od sztywnej, poukładanej atmosfery konferencyjnej (określony czas wystąpień, sztywny dobór osób uczestniczących), w kierunku luźnych spotkań przy piwie, sprzyjających nawiązywaniu nowych kontaktów, oczywiście podczas których odbędą się krótkie prelekcję dotyczące zarządzania projektami od ludzi z najróżniejszych branż ( już wkrótce dowiecie się więcej o naszych prelegentach!).

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych tematyką:
- zarządzania i przywództwem
- zarządzania projektami
- zarządzania innowacjami i procesami inżynieryjnymi
- projektowaniem usług, produktów oraz interakcji społecznych
- podejściem modelowym i projektowym do definiowania i re-definiowania rzeczywistości oraz otaczającego nas świata

Celem BarCampu jest:
1) networking - stworzenie sieci powiązań między młodymi ludźmi zainteresowanymi tematyką zarządzania projektami, a profesjonalistami chcącymi podzielić się własną wiedzą
2) wymiana doświadczeń - uczestnicy, na zasadzie dyfuzji wymieniają się doświadczeniem i nowymi pomysłami rozwiązywania niekonwencjonalnych problemów
3) inspiracja - naszym celem jest by każdy po wyjściu ze spotkania miał w sobie wystarczająco energii i pomysłów, żeby zmieniać świat
4) promocja - każdy uczestnik ma okazję wypromować siebie i swoje pomysły

BarCamp odbywa się w klubie Solec 44 - http://www.solec.waw.pl/

DATA: 16 Kwietnia 2013r.

Znajdziesz nas na:
Facebooku: https://www.facebook.com/projectbarcamp
LinkedIn: http://goo.gl/s2DpW
GoldenLine: http://www.goldenline.pl/forum/project-barcamp

PS. BarCamp będzie imprezą cykliczną odbywającą się co 30-45dni. Jeśli jesteś zainteresowany wystąpieniem na BarCampie w kolejnych edycjach jako prelegent zgłoś się do mnie w tej sprawie.

Pierwszym prelegentem będzie Wojciech Karcz, założyciel Design Thinking Warsaw. Opowie nam o tym jak zrealizować ciekawą ideę, jak znaleźć odpowiednich partnerów w tworzeniu swojego pomysłu. Czyli w skrócie: jak zacząć od zera?

Rejestrujcie się, rejestrujcie! Każdy zarejestrowany, przy wejściu otrzyma własny identyfikator z imieniem i Waszymi hasłami kluczami :)
Formularz: http://goo.gl/Uk0vr
Tomasz Rudnik

Tomasz Rudnik Coach, Author,
Speaker - Akademia
Rekrutacji

Temat: Ogłoszenia

A ja zapraszam do obejrzenia szkolenia online, którego III edycja wyszła niedawno - http://www.OdpicujMiCV.pl


Obrazek


Kliknij i zobacz
Paweł Łukasz Tempczyk

Paweł Łukasz Tempczyk Psycholog, trener,
aktor

Temat: Ogłoszenia

Sesje rozwojowe - coaching oraz psychologia zorientowana na proces

Przy pomocy technik coachingowych, psychologii procesu, ćwiczeń aktorskich, pracy z przekonaniami łączę kilka nurtów - integracja różnych podejść rozwojowych daje lepsze rezultaty rozwojowe.

Tematyka sesji rozwojowych jest bardzo szeroka i dostosowana do celów i potrzeb Klienta. Sesje rozwojowe mogą Ci pomóc:
ustalić cele życiowe oraz zawodowe i dotrzeć do potencjału pozwalającego na osiągnięcie wyznaczonych celów
rozwinąć swoją zdolność autoprezentacji, asertywność
lepiej radzić sobie ze stresem, przećwiczyć nowe sposoby reagowania w trudnych sytuacjach
zintegrować "serce z rozumem" czyli sferę emocjonalną ze sferą intelektualną
uwolnić się od uogólnionych, krytycznych przekonań na swój temat

Sesje polegają na rozwijaniu pozytywnej strony, która tkwi w każdym z nas - poprzez czerpanie z naszych zasobów pewności siebie, zadowolenia, ciekawości świata, satysfakcji, misji życiowej, duchowości. Pozwalają również na przepracowanie blokujących nas myśli i emocji z przeszłości, pojawiających się w kontekście zmiany, jakiej chcielibyśmy w życiu doświadczyć. Sesje odpowiednie są również dla młodzieży uczącej się - gimnazjalnej oraz licealnej.

Cena: 80 zł/h, 100-120 zł/h u Klienta w obrębie Warszawy (cena ustalana w zależności od wskazanego miejsca spotkania)

Na hasło Goldenline pierwsza sesja za połowę ceny!

Prowadzący: Paweł Tempczyk
Jestem psychologiem, absolwentem Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego (specjalizacja: Wspieranie rozwoju osobowości - 2009). Wykształcenie psychologiczne połączyłem z edukacją aktorską - ukończyłem m. in. Dwuletnie Studio Teatralne Tomka Zadróżnego (2008), trzy semestry Aktorstwa w WSKiMS im. Jerzego Giedroycia (2008-2010) oraz Kurs dramy Stowarzyszenia STOP-KLATKA (2009). Jako asystent w Interaktywnym Teatrze Procesu (2010-2012) prowadziłem zajęcia zespołu w oparciu o psychologię procesu, psychodramę i improwizację aktorską. W swoim dorobku jako trener rozwoju osobistego mam warsztaty m.in. w Studiu Teatralnym Anny Kobieli (staż instruktorski teatralny - 2010), w Ośrodku Psychoterapii i Rozwoju Osobistego Dobra4 (2010-2012) oraz w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Collegium Civitas oraz MGOPS Drohiczyn - 2011, PCPR Nowy Dwór Mazowiecki - 2012). Swoje doświadczenie zdobyte podczas prowadzenia warsztatów postanowiłem przełożyć na sesje indywidualne, które prowadzę od 2010 roku. Obecnie współpracuję na stałe z firmą szkoleniową KnowBOX (http://www.knowbox.pl/pawel-tempczyk/), piszę cykl artykułów odnośnie psychologii procesu na treco.pl (http://www.treco.pl/kariera/porady-szczegoly/id/232/), uczestniczę w stugodzinnym kursie Coachingu grupowego Grupy TROP oraz współorganizuję europejski projekt OPEN CAMPUS w ramach organizacji Youth For Exchange and Understanding International.

Po więcej informacji zapraszam na http://www.paweltempczyk.pl (paweltempczyk@paweltempczyk.pl).


Obrazek
Karolina Sykutowska

Karolina Sykutowska Recruitment
Consultant, Cyclad
Polska Sp. z o.o.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek
Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 18.06.2013 o godzinie 12:08 z tematu "How do you present yourself during an interview? Check in June with Cyclad!"

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy do udziału w badaniu Komunikacja z Talentami 2013!

HRM Institute zaprasza do wzięcia udziału w badaniu na temat tego, w jaki sposób studenci i pracodawcy komunikują się ze sobą nawzajem. Dotarcie do wymarzonego pracodawcy, czy też do utalentowanego kandydata jest dużym wyzwaniem dla obu stron.

Wyrażone w badaniu opinie mogą wpłynąć na usprawnienie tej komunikacji, a każdy z uczestników może wygrać IPada mini lub jedną z 10 książek biznesowych!

Link do badania znajduje się pod adresem: http://hrminstitute.pl/ankieta/index.php/survey/index/...

Zachęcamy do udziału!


Obrazek
Karolina Ż.

Karolina Ż. Account Manager

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam serdecznie na bezpłatne szkolenie z e-mail marketingu z cyklu „Profesjonalny e-mail marketing kluczem do klienta”.

Data szkolenia: 24.07.2013 r.
Miejsce szkolenia: Al. Jerozolimskie 123a, Golden Floor Plaza (15 piętro), Warszawa
Godzina: 9.00 do 16.00

Wstępna agenda szkolenia:

1. Podstawy profesjonalnego e-mail marketingu – definicja, formy.
2. Zalety i korzyści e-mail marketingu – jak pozyskać nowych klientów, budować z nimi relacje i zwiększać swoje dochody.
3. Aspekty prawne e-mail marketingu – do kogo można wysłać Newsletter/Mailing i co powinien zawierać.
4. W jaki sposób budować własną bazę danych.
5. Najczęściej popełniane błędy w e-mail marketingu.
6. Temlate Kitt – jak powinien wyglądać Twój Newsletter.
7. Zaawansowane raportowanie – optymalizacja poprzez analizę.
8. Marketing Automation – możliwości zastosowania; przykładowe kampanie.
9. Case study – przykłady skutecznych kampanii.
10. Najnowsze trendy w e-mail marketingu – video maile, mobile, itp.

Gościem specjalnym na szkoleniu będzie przedstawiciel PIN Consulting - firmy specjalizującej się w prawie nowych technologii.

Zainteresowanych proszę o kontakt na adres: k.zmijewska@optivo.pl

Pozdrawiam,

Karolina Żmijewska
Senior Sales Consultant
Kom.: +48 795145412
Maciej Dachowiec

Maciej Dachowiec Freelance writer

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie,

Napisałem ostatnio e-book, o naszym haerowym piekiełku - pikantne ciekawostki z rozmów rekrutacyjnych, negocjacji z klientami, najciekawsze opisy rekrutacji - wszystkich którzy lubią podglądać innych przez dziurkę od klucza , zapraszam do czytania.

Interwju - do pobrania tutaj.

Dachowiec.
Adriana Z.

Adriana Z. Główny Konsultant
p.a.work; Doradca
Personalny;
Headhunt...

Temat: Ogłoszenia

doradztwo zawodowe - serdecznie zapraszam !

http://pawork.pl
Anita D.

Anita D. Założyciel bloga,
edytor, autor
tekstów i przepisów,
mark...

Temat: Ogłoszenia

inCLICK.pl - zlecenia dla studentów i uczniów

Zapraszam serdecznie na portal inCLICK.pl - pierwszy w skali kraju portal internetowy kojarzący firmy i osoby prywatne, chcące zlecić zadanie grupowe lub indywidualne, ze studentami i uczniami, chętnymi by je wykonać. Co więcej, portal został wymyślony przez studenta!

Umożliwiamy studentom i uczniom wykonywanie zdalnych zadań zleconych przez firmy i osoby prywatne. Nasz serwis pomoże zdobyć Ci pierwsze doświadczenia zawodowe, dzięki nam zobaczysz jak oceniają Twoje umiejętności firmy i instytucje z całego kraju. Dzięki systematyczności i zaangażowaniu masz szanse zdobywać indywidualne zlecenia, które powierzą Ci znane firmy z takich branż jak marketing, Public relations, IT oraz koncerny FMCG.

Dajemy Wam dostęp do zleceń i zarobku z każdego miejsca i o każdym czasie. Sami wybieracie zadania i zleceniodawcę. Rozwijacie się i zarabiacie wykonując proste zadania związane ze swoimi zainteresowaniami i kompetencjami. Wykonujecie je skąd chcecie i w zasadzie, kiedy chcecie.

Zakres zadań obejmuje między innymi:

Działania w social media
Copywriting /Kreacja graficzna/Prace edytorskie/Kreacje video
Tłumaczenia
Research/Badanie rynku/Testy produktów, usług, aplikacji, gier
Bazy danych
Zdalne Call Center
https://www.inclick.pl/

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam do wzięcia udziału w seminarium edukacji finansowo - biznesowej, gdzie pokazujemy nowy model biznesu!
Darmowe seminaria i konsultacje dwa razy w tygodniu.
Najbliższe spotkania:
Czwartek, 08.08.2013
Środa, 14.08.2013
godz. 18.00
Warszawa

Wstęp wolny po uprzednim zarezerwowaniu miejsca
Zgłoszenia proszę kierować poprzez wysłanie wiadomości.

Serdecznie zapraszam do kontaktu
Mariusz Kępka

Mariusz Kępka Senior Training &
Development
Consultant (LDE,
ICC, AE, M...

Temat: Ogłoszenia

Drodzy Państwo,

po kilkumiesięcznej wymianie korespondencji z działem Pomocy Goldenline postanowiłem uprzedzić Państwa.
Otóż przejście na nową wersję systemu może (nie musi) pociągać za sobą utratę rekomendacji, które zebraliście Państwo dotychczas. Utrata (w moim przypadku) jest nieodwracalna i mimo starań, Pomoc GL jak i developerzy serwisu nie są w stanie rozwiązać problemu. Przy okazji okazało, że to ja jestem winny utraty, a gdy poprosiłem o przywrócenie moich referencji z kopii zapasowej, którą powinni posiadać, okazało się to również niemożliwe (czytaj: nie mają kopii zapasowej).
Uprzedzam Państwa i proszę o sprawdzenie czy Wasze referencje są bezpieczne. Sugeruję również zmianę hasła do konta. Ostrożności nigdy za wiele.

Pozdrawiam

Mariusz

Następna dyskusja:

darmowe ogłoszenia




Wyślij zaproszenie do