Paweł
G.
Marketing nastawiony
na generowanie
sprzedaży
Temat: Którą drogę przekazania informacji wybrać ?
Witam,Napisałem informację. Uważam, że dość dobrą. Mam w związku z tym pytanie, w jaki sposób próbować dotrzeć z nią do mediów:
1. Przekazać ją dziennikarzowi zajmującemu się zbieżną problematyką. Zagwarantować wyłączność na podjęcie tematu? A może kilku dziennikarzom o takim profilu? W jaki sposób zgodnie z etykietą PR zaproponować, a następnie dostarczyć produkty firmy, umożliwiając dziennikarzowi zapoznanie się z asortymentem przedsiębiorstwa?
2. Rozesłać informację "w cały świat" - redakcje, portale o charakterze zbiorczych PRESS ROOM'ów, itp. Jeśli artykuł jest dobry, to z jakim oddźwiękiem w postaci publikacji medialnych mogę się liczyć?
Proszę życzliwe osoby o pomoc