konto usunięte

Temat: OGŁOSZENIA

Myślisz o własnej firmie? Interesuje Cię jak się rozreklamować i znaleźć klientów? A może Google AdWords? Przeczytaj nasz tutorial: http://snp.cittru.uj.edu.pl/?q=node/87
Zainteresował Cię ten temat? W takim razie projekt "System Naczyń Połączonych" jest dla Ciebie! Darmowe profesjonalne szkolenia menadżerskie oraz szansa na dotację do 40.000zł. Śpiesz się, rekrutacja trwa do 29.02.2012

Więcej informacji na stronie: http://snp.cittru.uj.edu.pl Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 02.08.2012 o godzinie 18:51 z tematu "Szkolenia menedżerskie – System Naczyń Połączonych"

konto usunięte

Temat: OGŁOSZENIA

Myślisz o własnej firmie? Nie wiesz jaka jest najlepsza forma reklamy w
Internecie? Poznaj wady i zalety różnych rodzajów reklamy internetowej.
Zobacz naszą infografikę: http://snp.cittru.uj.edu.pl/?q=node/89

Zainteresował Cię ten temat? W takim razie projekt "System Naczyń
Połączonych" jest dla Ciebie! Darmowe profesjonalne szkolenia
menadżerskie oraz szansa na dotację do 40.000zł. Śpiesz się, rekrutacja trwa do 29.02.2012

Więcej informacji na stronie: http://snp.cittru.uj.edu.pl Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 02.08.2012 o godzinie 18:51 z tematu "Szkolenia menedżerskie – System Naczyń Połączonych"

konto usunięte

Temat: OGŁOSZENIA

CITTRU UJ organizuje darmowe szkolenia z prowadzenia biznesu dla
studentów, absolwentów, naukowców myślących o własnej firmie. Do
wygrania jest 3.000zł za najlepszy biznesplan stworzony w ramach
szkolenia. Możliwa dotacja 40.000zł na własny biznes.

Rekrutacja trwa tylko do 29.02.2012 więc warto się pośpieszyć!

Wykorzystaj potencjał GoldenLine i LinkedIn - największych
profesjonalnych sieci społecznej do promocji swojej firmy. Zostań
ekspertem, poznaj branżę i stwórz własny profil firmowy.
Polecamy mini tutorial o Goldenline oraz LinkedIn na stronie:
http://snp.cittru.uj.edu.pl/?q=node/91

Zapisz się! http://snp.cittru.uj.edu.pl/?q=content/zapisz-si%C4%99 Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 02.08.2012 o godzinie 18:51 z tematu "Szkolenia menedżerskie – System Naczyń Połączonych"
Sławomir Żółkiewski

Sławomir Żółkiewski Naukowiec, inżynier,
akademik,
Politechnika Śląska

Temat: OGŁOSZENIA

Pracownicy naukowo-badawczy jednostek naukowych oraz centrów transferu technologii, a także menadżerowie innowacyjności zaangażowani w pracę zespołów badawczych mogą wiąć udział w programie Top 500 Innovators Science – Management – Commercialization.

Program stażowo-szkoleniowy polegający na pobycie na najlepszych w rankingu szanghajskim uczelniach na świecie. Przyjmowanie zgłoszeń do 10 lutego 2012 r.

Więcej Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 02.08.2012 o godzinie 18:58 z tematu "Top 500 Innovators"
Sławomir Żółkiewski

Sławomir Żółkiewski Naukowiec, inżynier,
akademik,
Politechnika Śląska

Temat: OGŁOSZENIA

SWIFT. Stypendia Wspomagające Innowacyjne Forum Technologii

Do 17 sierpnia trwa nabór wniosków stypendialnych w ramach drugiej edycji Projektu "SWIFT (Stypendia Wspomagające Innowacyjne Forum Technologii)". Przedsięwzięcie realizowane przez Centrum Innowacji i Transferu Technologii Politechniki Śląskiej skierowane jest do doktorantek i doktorantów kształcących się na kierunkach określonych w Regionalnej Strategii Innowacji Województwa Śląskiego i uznanych za szczególnie istotne dla rozwoju Śląska.

Szczegóły:
http://www.swift.polsl.pl/
Sławomir Żółkiewski

Sławomir Żółkiewski Naukowiec, inżynier,
akademik,
Politechnika Śląska

Temat: OGŁOSZENIA

Nabór wniosków do szóstej edycji programu Pomost rusza 15 sierpnia. Projekt realizowany przez Fundację na rzecz Nauki Polskiej adresowany jest do badaczy obu płci wychowujących małe dzieci i ma ułatwić im powrót do pracy naukowej.

Więcej o programie:
FNP

konto usunięte

Temat: OGŁOSZENIA


Obrazek

Z przyjemnością zapraszamy do udziału w I. Międzynarodowym Forum Klastrów IT, które odbędzie się już 13 i 14 września 2012 w Dąbrowie k/Poznania. Tematami wiodącymi Forum są networking w sektorze IT oraz wpływ IT na biznes i nasze życie. Prezentowane będą innowacyjne rozwiązania m.in. w branży budowlanej, spożywczej, motoryzacyjnej, a także dla IT w edukacji oraz SMART city (e-zdrowie i e-administracja).

W ramach Forum zorganizowane będą spotkania networkingowe zainteresowanych firm.

Adresaci

I dzień Forum poświęcony jest networkingowi w sektorze IT. Szczególnie zapraszamy:
• Ekspertów i specjalistów z branży IT.
• Przedsiębiorstwa poszukujące partnerów biznesowych dla konkretnych projektów.
• Firmy zainteresowane prezentacją innowacyjnych rozwiązań lub uczestnictwem w dyskusji nad nimi.
• Klastry Informatyczne zainteresowane realizacją wspólnych projektów.
• Instytucje Naukowe interesujące się działaniami w branży IT.

II dzień Forum przeznaczono na prezentację konkretnych zastosowań technologii informatycznych w innych branżach. Szczególnie zapraszamy:
• Ekspertów i przedsiębiorstwa zainteresowane prezentacją pomysłów i wdrożeń IT w przemyśle, usługach i handlu.
• Przedsiębiorstwa z branży medycznej, budowlanej, motoryzacyjnej, zainteresowane podniesieniem swojej innowacyjności, obniżeniem kosztów i budową przewagi konkurencyjnej.
• Instytucje Naukowe zainteresowane konkretnymi rozwiązaniami, mającymi na celu podniesienie innowacyjności i obniżenie kosztów.

Lokalizacja

I Międzynarodowe Forum Klastrów IT organizowane jest w nowoczesnej przestrzeni Eureka Technology Park, usytuowanego w gminie Dopiewo pod Poznaniem.

Zapisy

Wydarzenie otrzymało dofinansowanie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego. Udział w nim jest bezpłatny.

Liczba miejsc jest ograniczona, dlatego zachęcam do rejestrowania się poprzez stronę http://siecinnowacji.org/forum/rejestracja.html (zapisy trwają do 27.08.2012).
Wypełniony formularz należy przesłać na adres mailowy: biuro@klaster-synergit.pl do dnia 27 sierpnia 2012 r.

Więcej informacji można znaleźć na stronie wydarzenia.

http://www.siecinnowacji.org/forum/

Program Forum znajduje się pod adresem:

http://www.siecinnowacji.org/forum/program.html

Zapraszamy do wypełnienia oraz przesłania formularza zgłoszeniowego

Temat: OGŁOSZENIA

Jeśli stawiasz na profesjonalizm w edukacji, może zainteresuje Cię

AKADEMIA NOWOCZESNEJ EDUKACJI
To nowa inicjatywa w obszarze oświaty, będąca odpowiedzią na stale rozwijający i zmieniający się rynek edukacyjny. Doświadczeni eksperci zapewniają możliwość kształtowania i rozwijania kompetencji w ramach trzech kierunków studiów podyplomowych:

• Nowoczesne metody nauczania
• Organizacja i zarządzanie oświatą
• Prawo oświatowe

Studia kierowane są do kadry dydaktycznej zainteresowanej poszerzaniem umiejętności merytorycznych i dydaktycznych w obszarze oświaty oraz do kadry kierowniczej wszystkich szczebli administracji publicznej odpowiedzialnej za edukację.

Program tworzą i realizują specjaliści z obszaru pracy w zespole, trenerzy, superwizorzy PTP. Zajęcia prowadzone są w formie min-wykładów, warsztatów i ćwiczeń.

Więcej na: http://rekrutacja.lazarski.pl/ckp/studia-podyplomowe/a...

NOWOCZESNE METODY NAUCZANIA

Studia przygotowują kadrę dydaktyczną szkół podstawowych, gimnazjów, szkół średnich i wyższych w obszarze nowoczesnych metod nauczania. Oferujemy najnowszą wiedzę z obszaru „technik szybkiego uczenia się”, technologię gotową do wdrożenia w środowisku pracy.

Atuty programu:
• nowatorska wiedza z zakresu: faz rozwoju zespołu, nowoczesnych metod rozwiązywania konfliktu, kreatywnych technik pracy z grupą
• własny rozwój, przełamania schematów, wprowadzenie zmian, które pozwolą na unowocześnienie metodologii pracy;
• możliwość pracy z doświadczonymi trenerami, specjalistami z obszaru pracy w zespole ale także osobami, które na co dzień szkolą trenerów w organizacjach i superwizorami PTP

Dowiedz się więcej: http://rekrutacja.lazarski.pl/ckp/studia-podyplomowe/a...

ORGANIZACJA I ZARZĄDZANIE OŚWIATĄ

Celem studiów podyplomowych jest doskonalenie wiedzy nauczycieli oraz pracowników administracji samorządowej i rządowej, którzy chcą uzyskać dodatkowe i wymagane kwalifikacje z zakresu organizacji zarządzania oświatą, a także nabyć wiedzę niezbędną do zarządzania finansami w jednostkach zaliczanych do sektora finansów publicznych. Studia umożliwiają uzyskanie wymaganych kwalifikacji zawodowych z zakresu organizacji i zarządzania oświatą do pełnienia funkcji dyrektora każdej placówki oświatowej, o której mowa w ustawie z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty.

Atuty programu
Profesjonalne kompetencje w zakresie:
• kierowania zespołem ludzkim
• wspierania rozwoju zawodowego nauczycieli
• stosowania współczesnych technik informacyjnych w zarządzaniu
• organizowania pracy biurowej i administracyjnej
• stosowania prawa - prawa finansowego i oświatowego
• prowadzenia procesu wspierania jakości pracy szkoły lub placówki oświatowej
• rozwoju ścieżki kariery kierowniczej

Dowiedz się więcej: http://rekrutacja.lazarski.pl/ckp/studia-podyplomowe/a...

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą!

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Sławomir Żółkiewski

Sławomir Żółkiewski Naukowiec, inżynier,
akademik,
Politechnika Śląska

Temat: OGŁOSZENIA

Dzień Nauki i Przemysłu
Dzień Nauki i Przemysłu organizowany przez Park Naukowo -Technologiczny "Technopark Gliwice" odbędzie się 12 września. To już czwarta edycja współorganizowanej przez Politechnikę Śląską imprezy, której celem jest propagowanie innowacji technologicznych i naukowych oraz zwiększenie zainteresowania mieszkańców regionu i miast sąsiadujących działaniami i rozwojem przedsiębiorczości na terenie woj. śląskiego. Zapraszamy do udziału. Wstęp wolny.

Uczestnicy tegorocznej edycji Dnia Nauki i Przemysłu będą mieli okazję zobaczyć ekspozycje jednostek naukowych oraz innowacyjnych przedsiębiorstw, które zaprezentują ciekawostki ze świata nauki i techniki. Ponadto, formuła imprezy została wzbogacona o tematyczne panele seminaryjne oraz prezentacje innowacyjnych rozwiązań nagrodzonych w ramach konkursu INNOSILESIA ŚLĄSKA 2011. W tym roku Dzień Nauki i Przemysłu będzie częścią organizowanego w Gliwicach posiedzenia prestiżowej organizacji WTA (World Technopolis Association), skupiającej zaawansowane technologicznie ośrodki naukowo-przemysłowe z całego świata.

Więcej informacji:
http://dnip.pl

konto usunięte

Temat: OGŁOSZENIA

Język ROSYJSKI dla ROZPOCZYNAJĄCYCH NAUKĘ, dla POWRACAJĄCYCH oraz osób PRZYGOTOWUJĄCYCH SIĘ DO EGZAMINÓW TRKI, TELC i in.

Firma "Rosyjski w Krakowie - Centrum Nauki i Tłumaczeń Języka Rosyjskiego" oferuje zajęcia w trybie indywidualnym raz lub dwa razy w tygodniu.

Zajęcia podzielone są na cykle, które mogą być prolongowane. Każdy cykl składa się z 15 zajęć a'90 min. (990 zł) lub 15 zajęć a'60 min. (750 zł). W obydwu przypadkach całość kwoty płatna najdalej na trzecich zajęciach.

Opieramy się na programie autorskim. Bazujemy na materiałach oryginalnych.
W cenę wliczone są materiały do zajęć oraz pozazajęciowy kontakt z lektorem (via Skype, e-mail, tel.).

Terminy zajęć dostosowywane są maksymalnie do możliwości czasowych klienta. Firma działa od poniedziałku do niedzieli w godz. 7:00-22:00.

U nas zajęcia nie przepadają. Jeżeli klient z jakichś powodów nie może odbyć zajęć w umówionym terminie, proszony jest o odrobienie tych zajęć w najbliższym możliwym wybranym przez klienta terminie.

Miejsce zajęć: firma „Rosyjski w Krakowie – Centrum Nauki i Tłumaczeń Języka Rosyjskiego” ul. Hugona Kołłątaja 16/19, II kl., I p.

Prosimy o podanie w treści maila dogodnych terminów zajęć.

Zapraszamy do korzystania z usług RwK-CNiTJR.

Szczegółowe informacje o firmie, jej działalności oraz pełnej ofercie znajdują się na stronie www.rosyjskiwkrakowie.pl

Prowadzimy zajęcia również w siedzibie wskazanej przez Klienta.

Kontakt: e-mail rosyjskiwkrakowie@rosyjskiwkrakowie.pl

tel. 12 422-00-97 , tel. kom. 609-648-934 , Skype: rosyjskiwkrakowie
Igor Janicki

Igor Janicki Software maker.
Java, Perl ...

Temat: OGŁOSZENIA


Obrazek


Polski High-Tech szuka życia na Marsie.

Mówiąc o supertechnologii, na ogół myślimy o kalifornijskiej Silicon Valley, Japonii lub Tajwanie. Tymczasem wyprawa w świat high-tech nie wymaga nawet przekroczenia granicy naszego kraju ...

zapraszam na reportaż z video: http://pirx.nowyekran.pl/post/72975,polski-high-tech-s... Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 04.09.2012 o godzinie 12:44 z tematu "High Tech made in Poland"

Temat: OGŁOSZENIA

Zapraszamy na szkolenia w 100% dofinansowane dotyczące zarządzania projektami badawczymi.

Grupa docelowa: pracownicy naukowi szkół wyższych, instytutów badawczych, instytutów naukowych PAN oraz jednostek tworzących konsorcja naukowe.

Jedyna edycja szkoleń:

Zarządzanie projektem badawczym – Sopot – 12-14.09
Zarządzanie projektem badawczym w pigułce – Warszawa – 24-26.09
Aspekty finansowe oraz zarządzanie ryzykiem w projekcie – Toruń – 01-03.10
Źródła i specyfika finansowania projektów badawczych – Wrocław – 07-08.11

Dodatkowo zapraszamy na bezpłatne studia podyplomowe –
Zarządzanie Projektem Badawczym

Więcej informacji o projekcie znajdą Państwo na stronie:
http://ster-br.nf.pl/index.html

Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu:
anna.kacprzyk@nf.pl
22 314 14 84
Sławomir Żółkiewski

Sławomir Żółkiewski Naukowiec, inżynier,
akademik,
Politechnika Śląska

Temat: OGŁOSZENIA

Zgromadzenie WTA w Gliwicach

8. Generalne Zgromadzenie Światowego Stowarzyszenia Technopolii (WTA) odbędzie się w Gliwicach w dniach 10-12 września. W imprezie wezmą udział przedstawiciele najbardziej rozwiniętych technologicznie miast świata. Gliwice to jedyne miasto w Polsce należące do WTA.

Do najważniejszych wydarzeń zaplanowanych w ramach zgromadzenia należą Forum Rektorów oraz międzynarodowa konferencja "Rola innowacji w walce z kryzysem Gospodarczym". Konferencja odbędzie się w Nowych Gliwicach 11 września w godz. 9:00-17:00. Równolegle w tej samej lokalizacji odbędą się warsztaty UNESCO, a w Sali Senatu Politechniki Śląskiej - Forum Rektorów.
Ponadto, w planie wrześniowego zgromadzenia WTA znajdują się m.in. posiedzenie Zarządu WTA, Forum Burmistrzów, Dzień Nauki i Przemysłu, koncert chórów czy recital fortepianowy Anny Fedorowej w kinie Amok, który 7 września zainauguruje wydarzenia towarzyszące zgromadzeniu.

Więcej:
http://www.wta2012.com
Igor Janicki

Igor Janicki Software maker.
Java, Perl ...

Temat: OGŁOSZENIA


Obrazek

Jak się tworzy high-tech w Polsce.

http://pirx.nowyekran.pl/post/73150,jak-sie-tworzy-hig...

Ciąg dalszy naszego reportażu z firmy VIGO - dostawcy unikalnych detektorów (i innych urządzeń) podczerwieni, wykorzystanych między innymi przez NASA w sondzie wysłanej na Marsa.

Temat: OGŁOSZENIA

Zapraszamy na szkolenia w 100% dofinansowane dotyczące zarządzania projektami badawczymi.

Grupa docelowa: pracownicy naukowi szkół wyższych, instytutów badawczych, instytutów naukowych PAN oraz jednostek tworzących konsorcja naukowe.

Jedyna edycja szkoleń:

Zarządzanie projektem badawczym – Sopot – 12-14.09
Zarządzanie projektem badawczym w pigułce – Warszawa – 24-26.09
Aspekty finansowe oraz zarządzanie ryzykiem w projekcie – Toruń – 01-03.10
Źródła i specyfika finansowania projektów badawczych – Wrocław – 07-08.11

Dodatkowo zapraszamy na bezpłatne studia podyplomowe –
Zarządzanie Projektem Badawczym

Więcej informacji o projekcie znajdą Państwo na stronie:
http://ster-br.nf.pl/index.html

Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu:
anna.kacprzyk@nf.pl
22 314 14 84 Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 09.09.2012 o godzinie 01:06 z tematu "Zarządzanie projektami badawczymi - 100% dofinansowania"

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Igor Janicki

Igor Janicki Software maker.
Java, Perl ...

konto usunięte

Temat: OGŁOSZENIA

Firma Swiss Academic Software, za pomocą Inscripte.pl, ogłasza bardzo atrakcyjną promocję swojego flagowego produktu, czyli znakomitego narzędzia bibliograficznego Citavi: otóż można otrzymać licencję Team programu tworząc styl cytowania dowolnego polskiego czasopisma! To znakomita okazja, szczególnie dla redakcji czasopism i małych grup badawczych, aby niewielkim nakładem zdobyć licencję Team, która umożliwia pracę zespołową nad wspólnym projektem w sieci lokalnej. Citavi Team może być oczywiście wykorzystywany także do indywidualnych projektów.

Zasady akcji „Licencja za styl“:

Licencję Team otrzyma pierwsze 50 osób, które prześlą styl cytowania wybranego przez siebie czasopisma na adres poczta@inscripte.pl.
Każdy, kto dodatkowo utworzy 5 kolejnych stylów cytowania otrzyma drugą licencję Citavi Team.
Styl cytowania musi być przygotowany za pomocą Edytora stylów cytowania, który jest integralną częścią programu Citavi.
Styl cytowania musi być przesłany jako plik w formacie Citavi Citation Style (.ccs).
Czasopismo, którego styl cytowania chcemy utworzyć, musi być wydawane w języku polskim.
Utworzony styl cytowania musi być poprawnie sformatowany i zgodny z wytycznymi dla autorów danego czasopisma.
Styl cytowania może być przesłany przez osobę prywatną lub przez instytucje (fundacje, grupy badawcze, instytuty, laboratoria, redakcje, etc.).
Zaakceptowany styl cytowania zostanie dołączony do listy dostępnych w programie.

Wszystkich, którzy chcą wziąć udział w akcji zachęcamy do zapoznania się z angielskim podręcznikiem tworzenia nowego stylu cytowania dostępnym pod adresem http://manual.citavi.com/en/?creating_citation_styles.htm. Zalecamy nie śpieszyć się i starannie przygotować wybrany przez siebie styl. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy pisać na adres poczta@inscripte.pl.
Agnieszka  Kostrzewa-Sarnow icz

Agnieszka
Kostrzewa-Sarnow
icz
Koordynator
projektów unijnych

Temat: OGŁOSZENIA

Szanowni Państwo,

Zapraszamy do udziału w szkoleniu pn. „Ekspert ds. projektów badawczo-rozwojowych”
w ramach projektu„Kreatorzy innowacji”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie 4.2. Rozwój kwalifikacji kadr systemu B+R i wzrost świadomości roli nauki w rozwoju gospodarczym.

Projekt „Kreatorzy innowacji” to projekt szkoleniowy, którego ideą jest nabycie praktycznej wiedzy dotyczącej realizacji prac badawczo – rozwojowych, w tym zasad komercjalizacji i ochrony własności intelektualnej, przygotowującej do samodzielnego opracowania strategii wdrażania innowacji.
Skierowany jest do pracowników naukowych z jednostek sektora badawczo – rozwojowego, tj. szkół wyższych, instytucji badawczych, instytutów naukowych PAN i konsorcjów naukowych.

Zakres tematyczny szkolenia:

1. Ochrona własności intelektualnej 21 godz.

2. Pozyskiwanie funduszy na działalność badawczą 21 godz.

3. Komercjalizacja wyników badań (zajęcia w języku angielskim) 35 godz.

4. Metodyki zarządzania projektami 14 godz.

5. Zarządzanie ryzykiem w projekcie badawczym 14 godz.

6. Marketing i promocja wiedzy 21 godz.

Szkolenia trwające 126 godzin realizowane będzie w 6 miastach: Lublinie, Łodzi, Rzeszowie, Szczecinie, Wrocławiu i w Warszawie w weekendy – 18 spotkań po 7 godzin, przez 4-6 dni w miesiącu, w grupach 15 - osobowych. Ilość grup – dwie.

Dzięki uczestnictwu w projekcie każdy Uczestnik/Uczestniczka projektu otrzyma:
 praktyczną wiedzę dotyczącą realizacji prac badawczo-rozwojowych;
 uczestnictwo w warsztatach w centrach transferu wiedzy (16 h po zakończeniu udziału w szkoleniu);
 komplet materiałów piśmienniczych;
 pendrive z materiałami szkoleniowymi;
 zestaw literatury fachowej;
 w trakcie zajęć: ciepły posiłek, kawa, herbata;
 podczas warsztatów w centrach wiedzy – 2 noclegi, pełne wyżywienie oraz zwrot kosztów dojazdu.

O przyjęciu do projektu decyduje kolejność zgłoszeń – przesłanie bądź dostarczenie wypełnionego formularza zgłoszeniowego. Rekrutacja jest już otwarta. Zakres danych zawartych w formularzu podyktowany jest wymogami realizacji projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Zebrane informacje posłużą wyłącznie do celów Projektu. Szkolenia rozpoczną się w listopadzie 2012 r.

Więcej informacji na stronie internetowej projektu: www.kreatorzy.inbit.pl oraz pod nr tel. 22. 699 71 22
Jeżeli są Państwo zainteresowani projektem prosimy o wysłanie maila zwrotnego z kontaktem a nasz Asystent lokalny skontaktuje się z Państwem

ZOSTAŃ KREATOREM INNOWACJI!
Dowiedz się jak zwiększyć konkurencyjność polskiej nauki!
Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 24.09.2012 o godzinie 03:58 z tematu "Szkolenie: Ekspert ds. projektów badawczo - /Warszawa"

Następna dyskusja:

Ogłoszenia - Dam Pracę!




Wyślij zaproszenie do