konto usunięte

Temat: RR w DirectMail - B2C do grupy stałych klientów.

Witam,

chciałbym zapytać osoby zorientowane w organizacji kampanii DM dla grupy stałych klientów, znanego produktu w fazie II/III cyklu, z pominięciem czynnika sezonowości. Jaki poziom ResponseRate uznajecie za 'normalny', oczekiwany, gdzie Waszym zdaniem zaczyna się sukces, gdzie klęska, jak oceniacie ostatni kwartał współpracy z Pocztą Polską, jakieś ciekawe spostrzeżenia?

Pozdrawiam,

Jerzy
Przemek M.

Przemek M. Zarządanie; Badania;
Fundraising

Temat: RR w DirectMail - B2C do grupy stałych klientów.

Jeżeli RR trakujemy jako zainteresowanie ofertą (a nie zakup, który liczymy jako CR) to "normalny" wynik do własnych klientów powinien mieścic sie gdzies w okolicach 15%.
Oczywiscie znam akcje gdzie RR wynosił 7% a CR 1,5% (wszystko do totala) i był to wielki sukces.
Tak wiec to zalezy od branzy i rodzaju oferty. Jezeli moze Pan podac wiecej szczegolow - bede w stanie dokładniej odpowiedziec
Pozdrawiam

Na temat PP to nie

konto usunięte

Temat: RR w DirectMail - B2C do grupy stałych klientów.

Przemysław M.:
Jeżeli RR trakujemy jako zainteresowanie ofertą (a nie zakup, który liczymy jako CR) to "normalny" wynik do własnych klientów powinien mieścic sie gdzies w okolicach 15%.
Oczywiscie znam akcje gdzie RR wynosił 7% a CR 1,5% (wszystko do totala) i był to wielki sukces.
Tak wiec to zalezy od branzy i rodzaju oferty. Jezeli moze Pan podac wiecej szczegolow - bede w stanie dokładniej odpowiedziec

Dziękuję za odpowiedź.
Tak, chodzi o RR.
CR (o ile chodzi o Conversion Rate) obarczony jest szeregiem czynników, na które odpowiedzialni za komunikację czasem nie mają wpływu.

Pozdrawiam,

J.

konto usunięte

Temat: RR w DirectMail - B2C do grupy stałych klientów.

Pierwszy kwartal 2007 roku jezeli chodzi o wspolprace z PP to moim zdaniem jedna wielka porazka.
Opoznienia, opoznienia, opoznienia - tak mozna podsumowac prace PP

Jezeli chodzi o RR, to ja bym celowal w 5-10% - takie sa moje doswiadczeniaMaciej Mardyłło edytował(a) ten post dnia 01.04.07 o godzinie 00:12

konto usunięte

Temat: RR w DirectMail - B2C do grupy stałych klientów.

5-10% dla tradycyjnego kanału komunikacji to chyba całkiem sporo (z wyjątkiem łańcuszków szczęścia typu "Sprawdź, czy Twój kluczyk pasuje do zamka [...]"). Gratuluję :)



Wyślij zaproszenie do