Emil Truszkowski

Emil Truszkowski Przewodnik po
Japonii

Temat: 17 marca 2012, Warszawa, Marka narodowa

Wódka, pizza i Wieża Eiffle'a?
A może życie nocne, windsurfing i możliwości biznesowe?

Pomysłów na budowanie marek narodowych jest wiele. Które z nich są najskuteczniejsze? Jak znaleźć ukryty potencjał w każdym kraju? Na te pytania znajdziesz odpowiedź już 17 marca 2012 na konferencji "Soczysta marka narodowa czyli jak ugryźć temat brandingu państw". Zaproszeni eksperci z dziedziny marketingu, turystyki i psychologii opowiedzą o tym, jak kraj powinien być promowany, by stać się silną i popularną marką.

Polub nasz fanpage: http://facebook.com/SoczystaMarkaNarodowa - znajdziesz tam najświeższe informacje, ciekawostki, filmy i zdjęcia dotyczące brandingu narodowego. Weź także udział w konkursie i wygraj ciekawą nagrodę! O konferencji możesz przeczytać też tutaj: http://soczystamarkanarodowa.tk

Pamiętaj - konferencja Soczysta marka narodowa - sobota, 17 marca, godzina 9.45, aula Wydziału Psychologii UW (ul. Stawki 5/7). Wstęp WOLNY!
Zapraszamy!!
Studenckie Koło Naukowe Psychologii Ekonomicznej MODERATOR