konto usunięte
Temat: 10.03.2010, SOPOT, Konferencja "Marketing XXI Wieku"
Mam przyjemność zaprosić Was na Konferencję Naukową„Marketing XXI wieku”, która odbędzie się 10 marca 2010 w
sali c-20 budynku Centrum Dydaktyczno-Konferencyjnego. Do tematów
podejmowanych podczas konferencji należą e-marketing, e-commerce,
e-business oraz pozycjonowanie w Google. Szczegółowy plan
konferencji wraz harmonogramem znajdziecie poniżej lub na stronie
http://market.wzr.pl. WSTĘP WOLNY.
Konferencję o godz. 11:15 otworzy prof. dr hab. Z. Wojciech
Żurawik
1)Słowem wstępu, e-marketing – z czym to się je?
Jacek Kłosiński, web designer, freelancer
http://klosinski.net
Czego brakuje współczesnym marketerom i jak to jest chodzić do
pracy w pidżamie, czyli kilka słów wstępu o tym, dlaczego warto
wiedzieć więcej o Internecie.
2) “Jak ugotować smaczną stronę www” – czyli serwis
internetowy jako narzędzie współczesnego marketera.
Olgierd Mrozik, Dyrektor Działu Consultingu, współwłaściciel
SmartMedia sp. z o.o.
http://smartmedia.com.pl
Serwis internetowy jako efektywne narzędzie biznesowe w dobie
e-marketingu. Prezentacja obejmować będzie zagadnienia z obszaru
realizacji projektów serwisów internetowych. Prowadzący odpowie
na wiele podstawowych pytań z obszaru realizacji projektów
webowych.
Iść do restauracji, czy gotować samemu? Kiedy można zrealizować
projekt strony internetowej samodzielnie, a kiedy należy zlecić go
odpowiedniej agencji? Jak wybrać odpowiednią agencję?
Jeśli ugotować smacznie? Czyli jak poprowadzić projekt tworzenia
serwisu internetowego? Jak efektywnie wykorzystać stronę www w
codziennej pracy marketingowca? Na co zwracać uwagę, żeby projekt
nie był “drogą przez mękę”? Wreszcie: jakie elementy
zapewnią dzisiaj przewagę konkurencyjną mojej witrynie?
Firma planuje przygotować ofertę stażu dla studentów. Staż
miałby polegać na realizacji projektu e-marketingowego w firmie
SmartMedia dla jednego z dwóch produktów firmy. Szczegóły podane
zostaną podczas konferencji.
3) Technologie internetowe – Flash? AJAX? Java? ASP? PHP? Ale o
co chodzi..?
Tomasz Kobus, Business Development Director – Grupa Etendard
http://etendard.pl
Krótka rozprawka o rozmaitych technologiach internetowych, czyli
czemu porównywanie Flasha z HTML’em jest nie na miejscu. Dlaczego
popsuta strona, to zawsze wina serwera oraz kilka słów o
standardach w różnych dziedzinach życia internetowego.
4) Praca w agencji interaktywnej – jak przeżyć?
Jakub Dąbkowski, Zjednoczenie.com
http://zjednoczenie.com.pl
Podczas prezentacji zostaną poruszone tematy związane ze
specyfiką pracy w agencji interaktywnej. Pokazane będą wyzwania,
jakie niesie za sobą praca przy projektach łączących zagadnienia
z sektora IT oraz marketingu internetowego. Omówienie
działalności, które prowadzi agencja interaktywna, a więc
obsługa informatyczna, tworzenie strategii e-marketingowych,
projektowanie i tworzenie multimediów oraz obsługa kampanii
reklamowych.
5) “Mamy stronę www i co dalej” – czyli o promocji SEM
słów kilka.
Miłosz Woźniak, Cube Group S.A.
http://cubegroup.pl
Prezentacja obejmować będzie zagadnienia dotyczące marketingu w
wyszukiwarkach internetowych.
W końcu! Strona www jest gotowa! Tylko czemu nikt jej nie odwiedza?
Jak sprawić żeby strona zaczęła być widoczna w Internecie? Od
czego zależy jej pozycja w wynikach naturalnych? Czy moja strona
jest zoptymalizowana pod wyszukiwarki? Czy linki sponsorowane są
dla każdego? Jak umieścić swoją reklamę na Naszej Klasie i czy
takie działania mają sens?
Poznaj podstawowe aspekty dotyczące marketingu w Internecie. Jaką
strategię wybrać i ile mogą kosztować działania promocyjne?
Kiedy warto zlecić działania SEM wyspecjalizowanej agencji?
Po prezentacji będzie możliwość zadawania pytań dotyczących
działań marketingowych w wyszukiwarkach internetowych.