konto usunięte

Temat: IT HELP DESK TECHNICIAN-Warsaw, big financial...

Szkoda ze wawa... :)
Bozena Pedersen

Bozena Pedersen Rekrutacja moją
pasją

Temat: IT HELP DESK TECHNICIAN-Warsaw, big financial...

moze warto zastanowic sie nad relokacja:-)

konto usunięte

Temat: IT HELP DESK TECHNICIAN-Warsaw, big financial...

Ano własnie szkoda że nie Kraków

konto usunięte

Temat: IT HELP DESK TECHNICIAN-Warsaw, big financial...

Panowie - więcej odwagi ;) Z dowolnego miejsca w kraju do Wawy mamy maksymalnie 450km, kilka godzin pociągiem lub parę milisekund światłowodem ;)


Piotr Biela edytował(a) ten post dnia 09.02.07 o godzinie 21:59

konto usunięte

Temat: IT HELP DESK TECHNICIAN-Warsaw, big financial...

No w sumie racja, w tej chwili do pracy jade godzinke :D a pracuje i mieszkam w Krakowie :) wiec wsiadajac w IC :) chwilunia i jestem w wawie... chyba ze przeprowadzka... ale czy na takim stanowisku bedzie mnie stac wynajac mieszkanie w wawie i jeszcze zyc ;)?? Wogole strasznie duzo ogloszen pojawia sie wlasnie zwiazanych z helpdeskiem, co Wy o tym myslicie? Administratorom ktorzy pracowali za kilku ;) nie chce sie juz urzerac z userami ;)
Bozena Pedersen

Bozena Pedersen Rekrutacja moją
pasją

Temat: IT HELP DESK TECHNICIAN-Warsaw, big financial...

Witaj. Mysle ze powinno byc cie stac na zycie w Warszawie. Cena wynajmu kawalerki to okolo 1000-1200 zl miesiecznie ( poza scislym centrum), wyzywienie odrobine drozsze niz w Krakowie. Sa jednak zalety, srodowisko pracy bardzo miedzynarodowe, dobre warunki finansowe, szansa rozwoju, wyjazdy i szkolenia zagraniczne...mysle ze warto. Lukasz, spakuj CV nadaj mailem i zobaczymy co mozemy zdzialac. Zapraszam:-)

Temat: IT HELP DESK TECHNICIAN-Warsaw, big financial...

"The candidate must have access to transport and be available to travel to other client’s sites when required"

Jesli zaplaca za taksowki ... to moze. Mnie szkoda pieniedzy na wlasny samochod a tym bardziej nie mam ochoty na hazard na naszych drogach miedzymiastowych :)

"but flexibility of hours is required to support the business" czy oznacza to overtime pay? Oni oczekuja "time flexibility" ode mnie, a ja "pay flexibility" od nich :)


Eryk N. edytował(a) ten post dnia 10.02.07 o godzinie 20:14
Wilhelm W.

Wilhelm W. IT & Content
Security CISM CISSP

Temat: IT HELP DESK TECHNICIAN-Warsaw, big financial...

witam, czy moglbym zapytac co to znaczy "dobre warunki finansowe" ?

swoja droga szkoda ze u nas nie pisze się w ogloszeniach zarobków/budżetów jak na zachodzie...

prawda ?

konto usunięte

Temat: IT HELP DESK TECHNICIAN-Warsaw, big financial...

Szkoda , ze tylko windowsy wchodzą w gre || Co do poprzedniego posta tez jestem ciekawy ;)
Piotr Kukowski

Piotr Kukowski Program Manager

Temat: IT HELP DESK TECHNICIAN-Warsaw, big financial...

w Helpdesku wystarczy juz podstawowa znajomosc windy :)
nie jest to poziom adinistracyjny :)
dobre warunki finansowe - tez jestem ciekaw ile mozna (realnie)zarobic w Wawie :)

konto usunięte

Temat: IT HELP DESK TECHNICIAN-Warsaw, big financial...

No u mnie to calkiem inaczej wyglada, a czesciowo pracuje na helpdesku... A co robi Twoim zdaniem administrator a co powinien robic helpdesk?

Temat: IT HELP DESK TECHNICIAN-Warsaw, big financial...

HelpDesk powinien zajmowac sie bezposrednio problemami uzytkownikow i byc w stanie rozwiazac okolo 80% problemow, golwnie najbardziej "popularnych"
Admin powinien zajac sie infrastruktura i jej funkcjonowaniem, zeby uzytkownicy i helpdesk mogli wykonywac swoje obowiazki.

reality check
Admin/Helpdesk =

5:00am-9:00am - Admin job
9:00am-5:00pm - Helpdesk job
5:00pm-11:59pm - Admin job

a i tak 'gasisz" tylko pozary bo na zapobieganie nigdy nie ma czasu :)


Eryk N. edytował(a) ten post dnia 12.02.07 o godzinie 17:50
Piotr Kukowski

Piotr Kukowski Program Manager

Temat: IT HELP DESK TECHNICIAN-Warsaw, big financial...

tak jak napisal Eryk :)
"a i tak 'gasisz" tylko pozary bo na zapobieganie nigdy nie ma czasu :) " - hehe widze ze tak jest wszedzie :) .... a nie powinno ...
BTW
jezeli posiadasz dobrego admina helpdesk ma 60% mniej pracy :)

Tomasz B.

Tomasz B. Team Lead Software
Development

Temat: IT HELP DESK TECHNICIAN-Warsaw, big financial...

polecam:
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,60935,3915064...

konto usunięte

Temat: IT HELP DESK TECHNICIAN-Warsaw, big financial...

Tomasz B.:polecam:
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,60935,3915064...


rotflk :)

Temat: IT HELP DESK TECHNICIAN-Warsaw, big financial...

Piotr K.:tak jak napisal Eryk :)
"a i tak 'gasisz" tylko pozary bo na zapobieganie nigdy nie ma czasu :) " - hehe widze ze tak jest wszedzie :) .... a nie powinno ...
BTW
jezeli posiadasz dobrego admina helpdesk ma 60% mniej pracy :)



Jesli masz dobry helpdesk, admin ma 80% mniej pracy ;)

A tak na poważnie, to czy u Was w firmach na hasło "Zróbmy szkolenie z podstawowej znajomości komputera" odpowiedź brzmi, że lepiej nie bo ktoś może poczuć sie urażony? ;)

Temat: IT HELP DESK TECHNICIAN-Warsaw, big financial...

Michał K.:

A tak na poważnie, to czy u Was w firmach na hasło "Zróbmy szkolenie z podstawowej znajomości komputera" odpowiedź brzmi, że lepiej nie bo ktoś może poczuć sie urażony? ;)


Można to obejść :) po prostu szkolenie z podstaw korzystania z komputera nazywa się szkoleniem średniozaawansowanym i już.
Oczywiście wtedy się na nim nie mówi co to jest myszka i jak z niej korzystać :) No ale tego to chyba osobom pracującym już z komputerem nie trzeba mówić :)


Tomasz A. edytował(a) ten post dnia 14.02.07 o godzinie 10:04

Następna dyskusja:

Czy IT = Help Desk?




Wyślij zaproszenie do