Temat: Czy chciałbyś mieć takiego nauczyciela, jakim jesteś?

MDS Centrum zapewnia Dyrektorom szkół oraz Gronu pedagogicznemu
szkolenia i warsztaty wspomagające rozwój osobisty i doskonalące
kompetencje nauczycielskie.


Zapraszamy na szkolenia otwarte:

Udzielanie i przyjmowanie informacji zwrotnej

Informacja zwrotna pozwala pracownikom rozwijać się i czerpać
satysfakcję z wykonywanej pracy a równocześnie umożliwia
pozytywną zmianę postawy i nastawienia do pracy. Szkolenie
umożliwi przećwiczenie w praktyczny sposób metod udzielania
informacji zwrotnej.

Konflikty – nierozerwalna część życia społecznego

Konflikty są nierozłącznym elementem dobrze funkcjonującej
firmy. Wraz z jej dynamicznym rozwojem zwiększa się
prawdopodobieństwo ich wystąpienia. Aby pracować w miłej
atmosferze każdy pracownik chciałby posiadać wiedzę jak
skutecznie zapobiegać powstawaniu konfliktów bądź jak
rozwiązać te już istniejące. A może z konfliktów może
wyniknąć coś pozytywnego?

Jak się palić, by nie spłonąć?

Wypalenie zawodowe nauczycieli oraz jego następstwa mają
szczególne znaczenie, dotyczą bowiem nie tylko ich samych, lecz
również niekorzystnie oddziaływają na dzieci i młodzież, z
którą współpracują na co dzień. Dzięki warsztatowej formie
szkolenia postaramy się przekonać Państwa, że stres to nie tylko
negatywne emocje ale często mobilizująca motywacja do działania,
a przed wypaleniem zawodowym można skutecznie się chronić.

Jak opracować IPET, KIP i PDW na podstawie przepisów
wykonawczych prawa oświatowego


Nowe regulacje prawne dotyczące KIPU, PDW i IPET-u stanowią
dopełnienie dotychczas istniejących możliwości działania w
sferze pomocy psychologiczno-pedagogicznej. Planowanie wsparcia dla
uczniów, czyli opracowanie i realizacja właściwych rozwiązań
metodycznych, do których należy dobór odpowiednich metod, form i
sposobów pracy z uczniem staje się niezbędną umiejętnością
dla nauczycieli planujących działania wspierające. KIP, PDW oraz
IPET posiadają w swoim składzie szereg obligatoryjnych elementów,
które wraz z procedurami ich tworzenia zostaną przedstawione
Państwu podczas szkolenia warsztatowego.

Jak budować zespół ds. uczniów ze specjalnymi potrzebami
edukacyjnymi?


Zespół ds. uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi swoje
działania skupia na tworzeniu warunków, które mają sprzyjać
wspólnemu kształceniu wszystkich uczniów, ze szczególnym
uwzględnieniem uczniów o specjalnych potrzebach. Praca w
zespołach nauczycielskich, jak każda praca zespołowa, może w
czasie swego działania napotkać na trudności. Warto więc zadać
sobie pytanie jak stworzyć odpowiedni zespół i jak zorganizować
jego pracę, aby jego działania przyniosły efektywny rezultat.

Model kształcenia uczniów z nadpobudliwością
psychoruchową


Praca z dzieckiem z nadpobudliwością psychoruchową jest niezwykle
trudna i wymagająca. Istotne jest, by rozpoznać zaburzenie i
stworzyć dziecku odpowiednie warunki dla rozwoju, zarówno w domu
jak i w szkole. Proces ten wymaga od rodziców, nauczycieli oraz
pedagogów dużego zaangażowania. Dzięki warsztatowej formie
szkolenia będą mieli Państwo możliwość otrzymania praktycznych
wskazówek dotyczących pracy edukacyjnej i wychowawczej z uczniem
nadpobudliwym psychoruchowo, a także możliwość skonstruowania
dokumentów dla konkretnych uczniów, co będzie pomocne i znajdzie
odzwierciedlenie w Państwa codziennej pracy zawodowej.

Szczegółowe programy szkoleń oraz informacje o tym, co
wyróżnia nas wśród konkurencji na stronie
http://www.mdscentrum.pl/dla-szkol.



Obrazek