Temat: Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim (100%...

Dla Foundever (d. Sitel Polska) szukam Specjalisty ds. obsługi klienta z j. niemieckim. 100% zdalnie.

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny, za zapewnienie wsparcia technicznego dla klientów jednej z największych światowych firm komputerowych.

Do Twoich obowiązków należeć będzie:

1. Komunikacja telefoniczna i mailowa z istniejącymi klientami w celu rozwiązania ich problemów nietechnicznych i logistycznych;
2. Udzielanie informacji istniejącym klientom i potencjalnym klientom przez telefon, e-mail oraz obsługa zapytań;
3. Utrzymania klientów, przyczynianie się do ich doskonałej obsługi oraz rozpoznawanie/promowanie odpowiednich produktów i usług;
4. Zapewnienie wysokiej jakości usług poprzez przestrzeganie określonych procesów i procedur;
5. Aktualizacja bazy danych klientów oraz dokumentowanie działań i historii dla kolejnych kontaktów i kampanii;
6. Odpowiedzialność za przestrzeganie wszystkich wymagań i zasad bezpieczeństwa firmy i klienta.

Przywitamy Cię w zespole jeśli:

1. Posiadasz podstawowa wiedzę informatyczna na temat systemów operacyjnych (WIN, MC OS) i sieci
2. Posiadasz doskonałą (minimum C1) umiejętność komunikacji pisemnej i werbalnej w języku polskim i niemieckim;
3. Komunikatywnie posługujesz się językiem angielskim (umiejętność rozumienia dokumentacji procesowej w języku angielskim oraz pisanie wymagane do logowania w narzędziu CRM) A2-B1
4. Jesteś zorientowany na klienta (empatia, pozytywne nastawienie przy użyciu odpowiedniego pozytywnego języka, profesjonalny sposób wsparcia)
5. Umiesz rozwiązywać problemy (posiadasz umiejętność studiowania, analizowania, rozumienia i ustalania priorytetów);
6. Cechuje Cię proaktywność (chęć rozwiązania problemu klienta), motywacja i entuzjazm;
7. Posiadasz umiejętność identyfikowania potrzeb klienta.

W zamian za swoje zaangażowanie otrzymasz:

1. Premie finansowe i konkursy zespołowe;
2. Profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy;
3. Ciągłe wsparcie doświadczonych kolegów;
4. Dofinansowanie karty multisport oraz prywatnej opieki medycznej Medicover;
5. Dodatkowe atrakcje w pracy i po pracy podczas licznych interaktywnych konkursów i imprez integracyjnych;
6. Dofinansowanie do okularów i wczasów, program poleceń pracowniczych, bony na różne okazje (Święta, Dzień Dziecka itp.);
7. Pracę w różnorodnym zespole w wielokulturowym środowisku;
8. Rozwój zawodowy dzięki szkoleniom i międzynarodowej współpracy.

Zainteresowane osoby proszę o kontakt: Iwona Kamińska, iwona.kaminska@foundever.com, tel.: 692 256 886