Justyna Kucharska

Justyna Kucharska Specjalista ds.
promocji

Temat: Tablica ogłoszeń.


Obrazek

BEZPŁATNA konferencja "Data Center & Private Cloud" 14 listopada 2013 w Poznaniu!

Kolejna edycja konferencji "Data Center & Private Cloud"! To wydarzenie poświęcone
najnowszym technologiom, środowiskom i narzędziom gwarantującym niezawodny i bezpieczny
dostęp do baz danych i pamięci masowych, oraz zagadnieniom teoretycznym i praktycznym
związanym z architekturą i funkcją prywatnych chmur obliczeniowych.

Zakres tematyczny wydarzenia:

Data center
- zarządzanie i bezpieczeństwo systemów baz danych i pamięci masowych
- budowa nowoczesnego data center
- serwery baz danych
- systemy operacyjne dla data center
- integracja baz danych, transfer danych
- wydajne serwery i klastry dla data center
- green data center
- macierze dyskowe, streamery, biblioteki taśmowe, autoloadery
- mobilne systemy pamięci masowych

Private cloud
- cloud computing w przedsiębiorstwie
- bezpieczeństwo danych w systemie private cloud
- cloud computing vs cloud services – różnice
- usługi w modelu Saas, IaaS, PaaS, CaaS
- od wirtualizacji do infrastruktury cloud computing
- zarządzanie aplikacjami i infrastruktura w chmurze
- transformacja organizacji w kierunku cloud
- oszczędności związane z użytkowaniem private cloud
- standardy europejskie regulujące przetwarzanie danych w prywatnej chmurze obliczeniowej
- aspekty prawne związane z użytkowaniem private cloud

Podczas wydarzenia swoje rozwiązania zaprezentują firmy: Comarch, Arrow, Fast Group,
Agmar oraz TouK.

Bliżej wydarzenia będziemy sukcesywnie uzupełniać agendę o nowe ciekawe wykłady.

Pod koniec wydarzenia rozlosowane zostaną nagrody m.in.: vouchery do kręgielni MK
Bowling, zaproszenia na wyprawę off-road od firmy Autodrom 4×4 oraz książki wydawnictwa
HELION.

Więcej informacji na stronie wydarzenia:

http://gigacon.org/datacenter_2013_poznan

Udział w wydarzeniu jest BEZPŁATNY, wystarczy wcześniejsza rejestracja!

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń.


Obrazek


BEZPŁATNA konferencja "Systemy dla Przedsiębiorstw Gigacon" - 10 grudnia 2013
Warszawa, Hotel Lord (Al. Krakowska 218)

Konferencja Systemy dla Przedsiębiorstw to wydarzenie, podczas którego dokonamy przeglądu i podsumowania dostępnych na rynku informatycznym produktów niezbędnych do efektywnego funkcjonowania oraz nowoczesnego zarządzania przedsiębiorstwem, niezależnie od branży jaką reprezentuje.

Udział w konferencji jest BEZPŁATNY! Wystarczy wcześniejsza rejestracja na stronie wydarzenia.

Firmy uczestniczące: Touk, A+C Systems, Jabra, Alcatel-Lucent, Veracomp

Wybrane wykłady:
- Doradztwo we wdrażaniu rozwiązań IT w przedsiębiorstwie – usługi Krajowej Sieci Innowacji dofinansowane ze środków UE (Jerzy Bagiński - Krajowa Sieć Innowacji)
- Praktyczne podejście do zarządzania zasobami IT oraz bezpieczeństwem danych – systemy statlook® i bizlook™ (Piotr Kubiak - A plus C Systems)
- Jak zapewnić bezpieczeństwo informacji w przedsiębiorstwie. (Dariusz Deptała - Krajowe Stowarzyszenie Ochrony Informacji Niejawnych)
- Jak wykorzystać nowe trendy w CRM do zwiększenia sprzedaży (Michał Skurowski - CRM w praktyce)
- Kompletacja w Centrum Dystrybucji Jysk w Radomsku – proces i konfiguracja (Wojciech Gała - JYSK)
- Wybrane zagadnienia formalno-prawne dotyczące realizacji przedsięwzięcia informatycznego (Kancelaria Radcy Prawnego Tomasz Filipowicz)

Zakres tematyczny spotkania obejmie:
- technologie stosowane w zarządzaniu zasobami i procesami przedsiębiorstwa
- dobór odpowiednich produktów, usług i rozwiązań IT
- szereg technologii teleinformatycznych (budowę i rozwój) stosowanych współcześnie w codziennej działalności polskich firm i instytucji
- platformy sprzętowe i systemowe
- aplikacje wspierające funkcjonowanie firmy
- oraz wiele innych...

Bliżej wydarzenia będziemy sukcesywnie uzupełniać agendę o nowe ciekawe wykłady.

Pod koniec konferencji zostaną rozlosowane atrakcyjne nagrody: 2 zaproszenia na indyjską kolację w restauracji Ganesh, książki ufundowane przez wydawnictwo PWN, 3 podwójne zaproszenia na wybrane spektakle w Teatrze Dramatycznym, 12 butelek wina ufundowanych przez Sklep Czerwone Wino, 5 zaproszeń na lecznicze masaże kręgosłupa w Instytucie Zdrowia i Urody Feniks Spa oraz voucher uprawniający do lotu testowego w symulatorze ufundowany przez Szkołę Awiacji SILVAIR.

Uczestnikom zapewniamy: komplet materiałów konferencyjnych, przerwę kawową, możliwość uczestniczenia w wybranych wykładach.

Więcej informacji na stronie konferencji: http://gigacon.org/sdp/warszawa

Bezpłatna rejestracja: http://gigacon.org//sdp/rejestracja/network_warszawa_2013

W konferencji może uczestniczyć dowolna ilość reprezentantów firmy. Wymagana jest jedynie każdorazowo bezpłatna rejestracja. Osoby zarejestrowane będą miały dostęp do materiałów konferencyjnych online. Przed konferencją wyślemy również informację przypominającą o spotkaniu i szczegółowy program.

W razie wszelkich pytań, zapraszam do kontaktu:
Justyna Cieślak
justyna.cieslak@gigacon.org
tel. 600 814 645

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń.

Otwarta Automatyzacja testów (JAVA) w Agile

Potrzebujesz wydajniejszego i efektywniejszego sprawdzania kodu niż manualne scenariusze testowe? Czy wiesz, że automatyzacja testów jest rozwiązaniem Twojego problemu?
Obecnie na całym świecie coraz większą popularność zdobywają zwinne metodyki wytwarzania oprogramowania, czyli Agile!


Obrazek


Spotkajmy się w Krakowie 7-9 kwietnia 2014 podczas warsztatów Od zera do Inżyniera!.
Podczas trzech dni intensywnych warsztatów pomożemy Ci zdobyć praktyczną wiedzę, potrzebną by samodzielnie rozpocząć automatyzowanie testów.

Podczas warsztatów omówimy poniższe narzędzia i zagadnienia:

- Wstęp do Agile.
- Rola automatyzacjo testów i nie tylko.
- Podstawy programowania (tworzenie testów automatycznych).
- Wstęp do Clean Code – tworzenie testów łatwych i tanich w utrzymaniu.
- Automatyzacja testów na różnych poziomach aplikacji.
- Testy jednostkowe przy użyciu Junit, FestAssert lub Nunit w przypadku .Net.
- Testy funkcjonalne przy użyciu Selenium WebDriver.
- Jak i dlaczego NIE używać Selenium IDE?
- Systemy kontroli wersji na przykładzie SVN.
- Budowanie szkieletu aplikacji i uruchamianie testów przy użyciu narzędzia Maven lub Nuget.
- Continous Integration przy użyciu narzędzia Jenkins lub TeamCity.
- IDE Programistyczne (Eclipse) lub Visual Studio.
- Testowanie aplikacji z rodziny WEB 2.0 (Ajax, JavaScript).
- Data Driven Testing.
- Page Object Pattern.
- Efektywne utrzymywanie dużej ilości przypadków testowych.

Automatyzacja testów wcale nie jest taka trudna, jak mogło by się wydawać - przekonaj się sam!
Zapisz się już dziś na naszej stronie internetowej .
Angelika Płatek

Angelika Płatek Creative Manager &
NBD w Octivi (IMAGIN
Group)

Temat: Tablica ogłoszeń.

Pomagamy startup'om!

Zapraszam na naszą stronę i bloga:

http://octivi.com/
labs.octivi.com


Obrazek
Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

Temat: Tablica ogłoszeń.


Obrazek

Firma eduFuturo zaprasza do zapoznania się z ofertą szkoleń otwartych na okres wrzesień-grudzień 2014r.:
- Modelowanie kontekstu projektu - 30.09.2014
- IT-Business Alignment – warsztaty praktyczne - 2-3.10.2014
- Analiza biznesowa: modelowanie procesów biznesowych i notacja BPMN - 7-8.10.2014
- Modelowanie dziedziny systemu - 14.10.2014
- Dokumentowanie wymagań i zarządzanie nimi: model motywacji biznesowej, Przypadki Użycia i Wymagania w SysML - 21-22.10.2014
- Metodyki zwinne (Agile) - 22-23.10.2014
- Notacja UML: czytanie dokumentacji zawierającej modele obiektowe - 28.10.2014
- Modelowanie architektury integracji - 29.10.2014
- Komunikacja wewnętrzna IT-Biznes - 29-30.10.2014
- Modelowanie procesów biznesowych z BPMN - 31.10.2014
- Analiza obiektowa i projektowanie logiki oprogramowania z użyciem notacji UML - 4-5.11.2014
- Analiza i modelowanie biznesowego celu projektu - 6.11.2014
- Marketing usług IT - 6-7.11.2014
- Zarządzanie ryzykiem i podejmowanie decyzji w projektach IT - 13-14.11.2014
- Zarządzanie problemami i diagnozowanie systemów IT - 19-20.11.2014
- SZKOLENIE: Umowy na usługi i systemy IT - 20-21.11.2014
- Procesy zarządzania usługami w IT - 24-25.11.2014
- Zwycięska firma - skuteczny dział IT - 27-28.11.2014
- Udoskonalanie procesów IT - Kaizen w praktyce - 4-5.12.2014
- Komunikowanie zmiany - 10-11.12.2014

Na hasło GOLDENLINE 5% rabatu!*
*Rabaty nie łączą się.

Liczba miejsc ograniczona!

Kontakt:
e-mail: biuro@eduFuturo.pl
tel: 794 930 124
www.eduFuturo.pl
www.facebook.com/KMeduFuturo

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń.


Obrazek
Ten post został edytowany przez Autora dnia 08.05.15 o godzinie 11:32
Katarzyna Pichór

Katarzyna Pichór CEO, Project
Manager, Ekspert ds.
Funduszy
Europejskich, ...

Temat: Tablica ogłoszeń.

Zapraszam na szkolenie z dużą częścią warsztatową "Dotacje na start czyli dotacje i preferencyjne pożyczki na założenie własnej firmy"

Wszystkim zainteresowanym pozyskaniem pieniędzy na otwarcie własnej firmy podpowiemy, jakie możliwości dają Fundusze Europejskie, a jakie środki krajowe, jak wypełnić wniosek o dofinansowanie, jak oszacować swoje szanse powodzenia, kto ma największą szansę dostania wsparcia.

Szczegóły i formularz zgłoszeniowe na stronie: http://pro-perspective.pl/index.php?ram=s&id=35

Miejsce szkolenia: Kraków
Data: 27.06.2015
Koszt: 150 zł (z rabatem 120 zł)
Otrzymasz: przydatną wiedzę i umiejętności, materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia, przekąski

Serdecznie zapraszam!!
Katarzyna Pichór
k.pichor@pro-perspective.pl
607 455 569
Katarzyna Janowska

Katarzyna Janowska Asystent ds.promocji
Polski Instytut
Rozwoju Biznesu

Temat: Tablica ogłoszeń.

Zapraszamy do udziału w konferencji „Uczelnia na miarę potrzeb. Rozwiązania IT dla jednostek szkolnictwa wyższego”, która odbędzie się 24 listopada w Warszawie. Będzie to już siódma edycja wydarzenia.

Informacje na stronie http://multiexpo.pl

Kryzys w szkolnictwie wyższym, m.in. niż demograficzny oraz rosnące wymagania rynkowe stawiają władze uczelni przed ważnymi wyzwaniami. Uczelnia musi konkurować i nadążać za zmianami i potrzebami rynku - studentów. Młody człowiek jest coraz bardziej wymagający.
Podczas konferencji zostaną poruszone tematy dotyczące, następujących zagadnień:
Jak reklamować uczelnie?
Jak poradzić sobie z kryzysem komunikacyjnym na uczelni - w dobie niżu demograficznego?
Jak zadbać o studenta z zagranicy ?
Jak pozyskać i komunikować się z "Klientem" - studentem ?
Co to znaczy nowoczesne metody kształcenia?
Jak przechowywać dane wykorzystując pieniądze unijne ?
Z jakimi problemami borykają się polskie uczelnie?
Czy szkolnictwo wyższe można porównywać do działalności biznesowej?

Zaproszeni eksperci:
Jacek Uroda, Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
Tomasz Madejek, Dyrektor Działu IT, Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Janusza Korczaka w Warszawie
mgr inż. Paweł Lubomski - Zastępca dyrektora ds. rozwoju systemów informatycznych, Politechnika Gdańska
dr Marek Zimnak, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Prezes Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich
Łukasz Golenia - kierownik działu IT, Collegium Civitas
Partnerzy konferencji: Canon, Intel, Microsoft, Euroimpex

Chcemy również pokazać uczestnikom jak systemy informatyczne wspomagają procesy wewnętrzne uczelni, poprze omówienie następujących punktów:
zarządzanie dziekanatem
systemy zabezpieczeń na uczelni
systemy antyplagiatowe
systemy kontroli dostępu
elektroniczna Legitymacja Studencka
elektroniczny obieg dokumentów i informacji
zastosowanie podpisu elektronicznego
bezpieczeństwo infrastruktury IT
ochrona danych osobowych
zarządzanie kapitałem ludzkim uczelni

Do bezpłatnego udziału zapraszamy przedstawicieli publicznych i prywatnych uczelni wyższych.
Udział jest płatny dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT
Joanna Rogańska

Joanna Rogańska art director/art
manager

Temat: Tablica ogłoszeń.

Dzień dobry, pracujemy nad aplikacją Branding Themes, jest to aplikacja webowa, która wspiera kreowanie wizerunku firmy i tworzenie materiałów reklamowych. Szukam osób chętnych pomóc testować aplikację, w tej chwili prowadzimy zapisy do prywatnych beta testów. Nie przypadkowo, prośbę zamieszczam na tej grupie, na pewno opinie profesjonalistów będą dla nas wartościowe. Jeśli ktoś z Państwa znalazłby chwilę i byłby zainteresowany proszę o zapisanie się . Aplikacja w wersji testowej jest w pełni darmowa. Z góry bardzo dziękuję. W razie pytań - chętnie odpowiem.
Edyta S.

Edyta S. SUKCES Centrum
Rozwoju

Temat: Tablica ogłoszeń.

Firma SUKCES Centrum Rozwoju zaprasza do zapoznania się z ofertą szkoleń

Reactive Android - warsztat

Programowanie na platformie Android – poziom zaawansowany

Podstawy Scrum – szkolenie autorskie

Scrum Master – przygotowanie do certyfikacji PSM1

Audyt Scrum (wersja mini  lub rozbudowana) Nowość !!!!

Dobre praktyki w zbieraniu wymagań biznesowych NOWOŚĆ!

i wiele innych szkoleń, które znajdują się w ofercie na stronie http://sukcescr.pl

Specjalne rabaty przy zgłoszeniu 2-3 osób na szkolenie!

Kontakt:

Edyta Szczerkowska
biuro@sukcescr.pl
tel. 507 366 167
http://sukcescr.pl
Maria Świdniak

Maria Świdniak e-marketing, social
media, komunikacja
medialna

Temat: Tablica ogłoszeń.


Obrazek
Maria Świdniak

Maria Świdniak e-marketing, social
media, komunikacja
medialna

Temat: Tablica ogłoszeń.


Obrazek

Serdecznie zapraszamy do udziału w zbliżających się szkoleniach:

24 lutego - Hadoop dla programistówZarejestruj się

29 lutego - Przetwarzanie Big Data z użyciem Apache SparkZarejestruj się

7 marca - Test-Driven Development w JavaScriptZarejestruj się

8 marca - Zaawansowane mechanizmy tworzenia interfejsu użytkownika w technologii Java Server FacesZarejestruj się
Piotr S.

Piotr S. Senior Data
Scientist

Temat: Tablica ogłoszeń.

Chciałbym zaprosić na konferencję, którą organizuje Fundacja Garaż!

http://konferencja.fundacjagaraz.pl

Dlaczego warto? Z materiałów na temat konferencji:

Po paru latach pracy dla kogoś innego często szukamy zmiany. Uważamy, że nasze doświadczenie i potencjał mogłyby być wykorzystane lepiej, a nasze pomysły nie są możliwe do zrealizowania w strukturach firmy. Szukamy więc szkoleń czy studiów podyplomowych, może innego pracodawcy. Ale czy w orbicie naszych rozważanych opcji znajduje się startup? Czy w ogóle możliwe jest uruchomienie własnego biznesu bez ryzykowania całym swoim dorobkiem?

Posłuchaj jak z tymi pytaniami poradzili sobie inni. Skorzystaj z okazji poznania osób, które uruchomiły własne firmy i chcą się teraz podzielić doświadczeniami, udzielić rad i przestróg. Sprawdź, czy i jaki START będzie dla Ciebie odpowiedni.


Obrazek


Foto by Tech.Co / CC BY
Maria Świdniak

Maria Świdniak e-marketing, social
media, komunikacja
medialna

Temat: Tablica ogłoszeń.



Obrazek
Maria Świdniak

Maria Świdniak e-marketing, social
media, komunikacja
medialna

Temat: Tablica ogłoszeń.


Obrazek
Maria Świdniak

Maria Świdniak e-marketing, social
media, komunikacja
medialna

Temat: Tablica ogłoszeń.



Obrazek
Maria Świdniak

Maria Świdniak e-marketing, social
media, komunikacja
medialna

Temat: Tablica ogłoszeń.



Obrazek
Maria Świdniak

Maria Świdniak e-marketing, social
media, komunikacja
medialna

Temat: Tablica ogłoszeń.



Obrazek
Edyta S.

Edyta S. SUKCES Centrum
Rozwoju

Temat: Tablica ogłoszeń.

Drodzy Państwo, czy kiedyś zastanawialiście się

Dlaczego warto wdrożyć system zarządzania ciągłością działania w Firmie?

Jeśli nie, to nasz partner biznesowy Firma SuccessPoint Sp.zo.o. organizuje szkolenia, które pomogą odpowiedzieć na to pytanie. W imieniu Firmy SuccessPoint Sp.zo.o. serdecznie zapraszam na szkolenia, które w najbliższym czasie są organizowane przez Firmę.

Współcześnie każda organizacja, niezależnie od branży i otoczenia w jakim funkcjonuje, powinna wiedzieć jakie działania podjąć w sytuacji wystąpienia sytuacji kryzysowej:

§ awaria systemu informatycznego
§ niedostępność lokalizacji podstawowej
§ niedostępność kluczowych pracowników
§ niedostępność kluczowych dostawców usług
§ pożar

Strategia ciągłości działania oraz Plany Ciągłości Działania (dla biznesu) i Plany Awaryjne (dla IT) powinny być ukierunkowane na odtworzenie procesów i zasobów krytycznych, a ich wiarygodność potwierdzona poprzez testy operacyjne.

Wdrożony system zarządzania ciągłości działania powinien również podlegać cyklicznym przeglądom oraz działaniom zapobiegawczym, korygującym oraz podlegać ocenie w procesie audytów zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych.

Tym samym prezentujemy Państwu cykl 4 szkoleń, na które składają się:

Budowa i wdrożenie systemu zarządzania ciągłością działania w organizacji zgodnie z ISO 22301 oraz wymaganiami sektorowymi
5 - 6 września 2016 | Warszawa

Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna w zarządzaniu kryzysowym jako element zarządzania ciągłością działania
12 września 2016 | Warszawa

Wyznaczanie i zarządzanie procesami krytycznymi i kluczowymi w organizacji jako podstawowy etap budowy i wdrożenia Planu Ciągłości Działania i Planu Awaryjnego
15-16 września 2016 | Warszawa

Zasady testowania Planów Ciągłości Działania (BCP) i Planów Awaryjnych (DRP)
7 października 2016 | Warszawa

Trener: Dariusz Romańczuk
Specialist Member of the BCI (SBCI), Audytor Wiodący Systemu Zarządzania Ciągłością Działania BS 25999, Project Management Professional (PMP®)
Współautor Księgi Dobrych Praktyk w obszarze zarządzania ciągłością działania (Business Continuity Management).
Autor ponad 20 opracowań, artykułów i analiz sektorowych w obszarze zarządzania ciągłością działania.

Zapraszamy do zapoznania się z naszą stroną, na której znajdują się wszystkie szczegółowe programy szkoleń: http://successpoint.pl

Inne szkolenia, które możemy Państwu zaproponować:

Ochrona danych osobowych - Rola i zadania Administratorów Bezpieczeństwa Informacji
8-9.08 Warszawa

Projektowanie innowacyjnych modeli biznesowych 14.09 Warszawa

Techniki kreatywnego rozwiązywania problemów biznesowych 22.09 Warszawa

Rola badań w projektowaniu innowacyjnych produktów i usług 5.10 Warszawa

Projektowanie innowacyjnych produktów i usług metodą Design Thinking 26-27.10 Warszawa

Projektowanie doświadczeń 31.10 Warszawa

Na szkolenia zapraszamy:

- Osoby odpowiedzialne za system zarządzania ciągłością działania w organizacji
- Osoby odpowiedzialne za procedury zarządzania kryzysowego
- Audytorów wewnętrznych
- Właścicieli Procesów (ryzyka)
- Przedstawicieli IT
- Osoby odpowiedzialne za budowę, wdrożenie i utrzymanie systemu Zarządzania ciągłością działania w swojej organizacji – właściciele procesów, osoby odpowiedzialne za obszar IT, ryzyka i bezpieczeństwa informacji
- Rzeczników prasowych

Obecnie mamy bardzo atrakcyjne wakacyjne rabaty nawet do 30% na szkolenia, szczegóły pod tel. 507 366 167
Edyta S.

Edyta S. SUKCES Centrum
Rozwoju

Temat: Tablica ogłoszeń.

W imieniu Firmy SuccessPoint Sp.zo.o. serdecznie zapraszamy na szkolenia z potwierdzonym terminem realizacji:

Ochrona danych osobowych - Rola i zadania Administratorów Bezpieczeństwa Informacji 29-30 września 2016 Warszawa

Wyznaczanie i zarządzanie procesami krytycznymi i kluczowymi w organizacji jako podstawowy etap budowy i wdrożenia Planu Ciągłości Działania i Planu Awaryjnego
  3-4 października 2016 | Warszawa

Zasady testowania Planów Ciągłości Działania (BCP) i Planów Awaryjnych (DRP)
7 października 2016 | Warszawa

Na szkolenia zapraszamy:
Osoby odpowiedzialne za system zarządzania ciągłością działania w organizacji
Osoby odpowiedzialne za procedury zarządzania kryzysowego
Audytorów wewnętrznych
Właścicieli Procesów (ryzyka)
Przedstawicieli IT
Osoby odpowiedzialne za budowę, wdrożenie i utrzymanie systemu Zarządzania ciągłością działania w swojej organizacji – właściciele procesów, osoby odpowiedzialne za obszar IT, ryzyka i bezpieczeństwa informacji
Rzeczników prasowych
Osoby wykonujące funkcję Administratora Bezpieczeństwa Informacji

Zapraszamy do zapoznania się z naszą stroną, na której znajdują się wszystkie szczegółowe programy szkoleń: http://successpoint.pl

Zapraszamy,
Zespół SuccessPoint



Wyślij zaproszenie do