Krystian Pluciak

Krystian Pluciak ♛CO MOGĘ DLA CIEBIE
UDOSKONALIĆ?☛JAKIE
BARIERY, BŁĘDY I
P...

Temat: Case Study

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v...

Reklama marsa. Co prawda sama reklama jest "fajna" i przyjazna. Jednak wydaje mi się za trudna;) Teraz wszystko powinno być proste... no a wiele ludzi może nie zrozumieć/utrzymać uwagi nawet na takim elemencie;)

Ale takie subiektywne odczucie...

Temat: Case Study

Krystian Piotr Pluciak:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v...

Reklama marsa. Co prawda sama reklama jest "fajna" i przyjazna. Jednak wydaje mi się za trudna;) Teraz wszystko powinno być proste... no a wiele ludzi może nie zrozumieć/utrzymać uwagi nawet na takim elemencie;)

Ale takie subiektywne odczucie...

Ja rozumiem, że konsumentów chcesz traktować jak półgłówków, ale tu już przeginasz.
Przypominam sobie bardzo podobną reklamę MARSA ze starym indianinem, który każe zaprowadzić się synowi w góry by umrzeć. Nawet gdyby nie kojarzyć tych dwóch reklam to każda z nich jest jak "tłumaczył chłop krowie na rowie".
A jaka reklama jest prostsza od tej?
Krystian Pluciak

Krystian Pluciak ♛CO MOGĘ DLA CIEBIE
UDOSKONALIĆ?☛JAKIE
BARIERY, BŁĘDY I
P...

Temat: Case Study

Andrzej Urbański:

Pan nie jest wyznacznikiem (dr nauk informatycznych jest bardziej inteligentny niż przeciętny konsument).

Reklama jest chyba zaadresowana zwłaszcza do ludzi 10-40 lat (tak zakładam, że to najwięcej popularny wiek konsumentów ich).
Moja matka (z całym szacunkiem cytuję) "co to za dziwna reklama, nie wiadomo o co chodzi" tak skwitowała ją dziś. Przekaz powinien być jasny bez myślenia (widać tu jest zbyt skomplikowana fabuła, może niewyraźni mnisi/długość filmu... nie wiem też mnie to zdziwiło). Jeśli ktoś nie rozumie i nawet jest "cofnięty", czy nieskupiony.. to zawsze winny jest nadawca komunikatu.
Też młodsi "użytkownicy" Marsa mogą nie zrozumieć rozdzierania fotografii "jakiejś pani" i mnichów...

Reklama z Indianinem jest klasykiem i to fantastycznym. Z świetnym przekazem, wartością dodatnia komunikatu (podobną-identyczną do tej z mnichami).
Tam jest jeszcze prostszy przekaz.
Ja rozumiem, że konsumentów chcesz traktować jak półgłówków, ale tu już przeginasz.
Tu natchnieniem było stwierdzenie mojej mamy... może nie jest zbyt uważna...
Przypominam sobie bardzo podobną reklamę MARSA ze starym indianinem, który każe zaprowadzić się synowi w góry by umrzeć.
Tak, identyczny przekaz "i chce się żyć". Tylko inna fabuła.
Nawet gdyby nie kojarzyć tych dwóch reklam to każda z nich jest jak "tłumaczył chłop krowie na rowie".
Widać nie dla wszystkich.
A jaka reklama jest prostsza od tej?
np najnowsza reklama internetu plusa.
1 zaciekawia bo łamie stereotypy
2 prezentuje jasno produkt i opisuje szybko
3 nawet jak ktoś nie zrozumie to wchodzi w marketing szeptany i ludzie zaczynają gadać miedzy sobą i komentować
4 przy tym wszystkim jest zabawna... przyciągnięcie uwagi daje skupienie i większe zapamiętanie co oni tam gadają
5 każdy typ (chyba 3) reklamuje inny element-opcję
6 gdy zauważymy pierwsza reklamę i widzimy inną cześć zazwyczaj skupiamy uwagę żeby sprawdzić czy nowa też jest "fajna"... i znowu zwiększa się uwaga energii psychicznej na reklamie.

Temat: Case Study

A jednak dla mnie schemat: Zawiodła miłość, więc idę do klasztoru jest w naszej kulturze oczywisty. Darcie fotografii tej co zawiodła też. Nawet bardziej niż z tym indianinem. Jedyny minus przekazu to, że kilka kolejnych elementów trzeba prawidłowo skojarzyć, a nie robić w tym czasie coś innego. Mimo to na tle innych ta reklama jest prosta. Wiem, bo jest cały szereg innych, które nazwałbym "debilnymi" i naprawdę nie wiadomo o co w nich chodzi. Właśnie w kinie widziałem reklamę nowego łóżka czy raczej łoża VOXa. Widać w niej, że reklamują ten produkt, ale o co w niej chodzi to na Boga nie wiem. Ludzie biegają w pampersach. Ciągną to łoże, ale nie widać ładu i składu. Może to tak, że różne umysłowości "chwytają" różne schematy? Ale mimo wszystko dziwi mnie reakcja Twojej mamy. Bardziej miałbym wątpliwości co do odbioru jej przez grupę 10-15 lat.
Krystian Pluciak

Krystian Pluciak ♛CO MOGĘ DLA CIEBIE
UDOSKONALIĆ?☛JAKIE
BARIERY, BŁĘDY I
P...

Temat: Case Study

Andrzej Urbański:
A jednak dla mnie schemat: Zawiodła miłość, więc idę do klasztoru jest w naszej kulturze oczywisty.
Tak. Dla mnie też. Ale my nie jesteśmy wyznacznikami...
Darcie fotografii tej co zawiodła też. Nawet bardziej niż z tym indianinem.
A do mnie bardziej przemówiła rezygnacja z śmierci dla "dzikiej stokrotki". Ale to indywidualne gusta już.
Jedyny minus przekazu to, że kilka kolejnych elementów trzeba prawidłowo skojarzyć, a nie robić w tym czasie coś innego.
Tak.
Mimo to na tle innych ta reklama jest prosta. Wiem, bo jest cały szereg innych, które nazwałbym "debilnymi" i naprawdę nie wiadomo o co w nich chodzi. Właśnie w kinie widziałem reklamę nowego łóżka czy raczej łoża VOXa. Widać w niej, że reklamują ten produkt, ale o co w niej chodzi to na Boga nie wiem. Ludzie biegają w pampersach. Ciągną to łoże, ale nie widać ładu i składu.
Nie widziałem...
Może to tak, że różne umysłowości "chwytają" różne schematy?
No pewnie, że tak.
Ale mimo wszystko dziwi mnie reakcja Twojej mamy. Bardziej miałbym wątpliwości co do odbioru jej przez grupę 10-15 lat.
Mnie nie dziwi. Często nie rozumiała żartów z łamigłówek itp...
Krystian Pluciak

Krystian Pluciak ♛CO MOGĘ DLA CIEBIE
UDOSKONALIĆ?☛JAKIE
BARIERY, BŁĘDY I
P...

Temat: Case Study

Andrzej Urbański:

A tę reklamę http://www.youtube.com/watch?v=1qm9UzaKE3g ?

Jej przekaz jest niezwykle prosty.. a mało kto go rozumie (z facetów zwłaszcza)

Temat: Case Study

Myślę, że raczej kapuję.
Jedna dziewczyna drugiej demonstruje, że podpaska nie przepuszcza.
I ta druga chce już ją mieć.
Ale całość wydaje mi się nienaturalna, więc może dlatego problem ze zrozumieniem?
Krystian Pluciak

Krystian Pluciak ♛CO MOGĘ DLA CIEBIE
UDOSKONALIĆ?☛JAKIE
BARIERY, BŁĘDY I
P...

Temat: Case Study

Social media
Tak w ramach ciekawości jak można pogarszać swoją sytuacje i zupełnie sobie nie radzić z opinia w Social media.

http://kominek.blox.pl/2009/06/KOMINEK-vs-DR-OETKER.html

;)
Krystian Pluciak

Krystian Pluciak ♛CO MOGĘ DLA CIEBIE
UDOSKONALIĆ?☛JAKIE
BARIERY, BŁĘDY I
P...

Temat: Case Study

Andrzej Urbański:
Myślę, że raczej kapuję.
Jedna dziewczyna drugiej demonstruje, że podpaska nie przepuszcza.
I ta druga chce już ją mieć.
Ale całość wydaje mi się nienaturalna, więc może dlatego problem ze zrozumieniem?

hmm nie nie...

Podpaska jest produktem intymnym. To jedna z niewielu grup produktów które jeszcze w są zdolne do lojalnych klientów. Gdzieś były badania i jakoś 32% konsumentek używa całe życie jednej firmy (to był fantastyczny wynik przy reszcie rynku). Teraz nie widzę dokładnych danych.

Aczkolwiek reklama rozbija się o to, że:
Produkt jest intymny i wywołuje lojalność. Jak to wykorzystać? Trzeba trafić zanim się "wybiera firmę".
Kiedy to następuje?
Przy pierwszych miesiączkach...
Co przekona takie osoby?
Dzieci w tym wieku maja silna presję na "bycie dorosłym" od środowiska. Chcą nosić szpilki, być na topie, młodzieżowa muzyka, koleżanki starsze... bla bla
Wniosek?
Głos Subiektywny: Beznadzieja. Jakieś dziewczyny, lipne stroje i hałas...

Głos Branżowy:Żeby pokazać produkt jako fajny utożsamiono go z marzeniami i światem nastolatek. Chcąc przyzwyczaić ich od "początku" do własnej marki. Majstersztyk.


Na moim bloguKrystian Piotr Pluciak edytował(a) ten post dnia 22.08.12 o godzinie 13:27
Krystian Pluciak

Krystian Pluciak ♛CO MOGĘ DLA CIEBIE
UDOSKONALIĆ?☛JAKIE
BARIERY, BŁĘDY I
P...

Temat: Case Study


Obrazek


hehe te nazwy powalają ;)
Krystian Pluciak

Krystian Pluciak ♛CO MOGĘ DLA CIEBIE
UDOSKONALIĆ?☛JAKIE
BARIERY, BŁĘDY I
P...

Temat: Case Study

Zmiany logotypów;)


Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek

Następna dyskusja:

Roztrzaskaj Case Study




Wyślij zaproszenie do