Paweł
Kieryk
Software Engineer -
Web Developer
Temat: Zablokowane konto. Zmiana hasła: "Wystąpił błąd. Spróbuj...
Cześć, dzisiaj moje konto zostało zablokowane. Gdy loguję się do swojego konta mam taki komunikat:Ktoś mógł zalogować się do Twojego konta
Zablokowaliśmy Twoje konto, aby zabezpieczyć Twoje dane. Zanim będzie możliwe jego odblokowanie, musisz potwierdzić swoją tożsamość i zmienić hasło.
Twoje konto pozostanie ukryte do czasu zakończenia przez Ciebie tego procesu.
Po czym mam procedurę zmiany hasła, wpisuję nowe hasło, wpisuję drugi raz w drugie pole, klikam kontynuuj i dostaję czerwoną wiadomość: Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.
Korzystałem również z formularza owoływania się od blokady konta, ale po wypełnieniu go dostaję taki komunikat: Twój adres e-mail nie jest przypisany do zablokowanego konta.
Czy ktoś miał podobną sytuację i może pomóc?