Tymoteusz
Doligalski
Adiunkt, Zakład
Wartości Klienta,
Instytut Zarządzania
Wa...
Temat: Call for papers - Konferencja Zarządzanie wartością...
Szanowni Państwo,serdecznie zapraszamy na drugą w Polsce konferencję poświęconą zarządzaniu wartością klienta. Do zorganizowania kolejnej konferencji zachęciło nas duże zainteresowanie pierwszą konferencją, której zwieńczeniem była publikacja „Zarządzanie wartością klienta. Pomiar i strategie” (Poltext 2010).
Wierzymy, że nasze spotkanie będzie okazją do wymiany poglądów i owocnych dyskusji, a opracowane referaty wniosą znaczący wkład do teorii i praktyki zarządzania marketingowego.
W imieniu Rady Programowej Konferencji,
prof. SGH dr hab. Andrzej Herman
Dziekan Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie
prof. SGH dr hab. Barbara Dobiegała – Korona
Kierownik Katedry Marketingu SGH
### Rada Programowa Konferencji "Zarządzanie wartością klienta na rynkach konsumenckim i instytucjonalnym"
Przewodnicząca:
prof. SGH dr hab. Barbara Dobiegała - Korona
Członkowie Rady Programowej:
prof. SGH dr hab. Andrzej Herman
prof. dr hab. Krystyna Mazurek-Łopacińska UE we Wrocławiu
prof. dr hab. Henryk Mruk UE w Poznaniu
prof. SGH dr hab. Bogdan Mróz
prof. PŁ dr hab. Jacek Otto
prof. dr hab. Bogna Pilarczyk
prof. SGH dr hab. Małgorzata Rószkiewicz
prof. AE dr hab. Maja Szymura-Tyc
Komitet organizacyjny
dr Tymoteusz Doligalski
dr Katarzyna Majchrzak
dr Sylwia Sobolewska
### Bloki tematyczne konferencji
• Strategie i narzędzia zarządzania wartością klienta na rynku konsumenckim
• Strategie i narzędzia zarządzania wartością klienta na rynku instytucjonalnym
• Wyzwania zarządzania wartością klienta
Najważniejsze zagadnienia konferencji
• Budowa portfela klientów
• Metody pomiaru wartości klienta i portfela klientów
• Pomiar zaufania, satysfakcji, zaangażowania i lojalności klientów
• Wyzwania i ograniczenia pomiaru wartości klienta
• Zarządzanie wartościami dla klienta
• Wiedza o kliencie a segmentacja klientów
• Pozyskiwanie i utrzymywanie klientów w świetle migracji klientów
• Budowa doświadczeń, zaufania, satysfakcji i zaangażowania klientów
• Modele współpracy firmy z klientem
• Strategie innowacji wartości dla klienta
• Marka jako wartość dla klienta
• Kapitał ludzki jako kreator wartości dla klienta
• Internet i IT w zarządzaniu wartością klienta
• Trendy w zachowaniach nabywczych i konsumpcji
• Etyka i społeczna odpowiedzialność zarządzania wartością klienta
### Termin i miejsce konferencji
17 listopada 2010 r., godz.10.30 – 17.00
Al. Niepodległości 128, Bud. C, Aula I
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
### Koszty
Opłata konferencyjna wynosi 800 zł i obejmuje: uczestnictwo w konferencji, druk książki oraz posiłek.
Wpłaty należy dokonać na konto:
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
66 1240 6003 1111 0000 4946 5213
z dopiskiem: KNoP Konferencja Zarządzanie Wartością Klienta
### Terminy
• Przesłanie formularza zgłoszeniowego do 30 września 2010 r.
• Wniesienie opłaty konferencyjnej do 30 września 2010 r.
• Przesłanie referatu (w wersji elektronicznej oraz wydrukowanej) do 17 października 2010 r.
Referaty przyjmowane są w języku polskim. Po uzyskaniu pozytywnych recenzji, referaty zostaną opublikowane w postaci książki zbiorowej w renomowanym wydawnictwie. Planowane jest również wydanie publikacji anglojęzycznej bazującej na tłumaczeniu wybranych referatów.
### Kontakt
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Katedra Marketingu KNoP
ul. Rakowiecka 24
budynek A, pok. 308-309
02-521 Warszawa
telefaks: (0-22) 564 93 05
e-mail: km*sgh.waw.pl (zamiast * wstaw @)
Aktualne info o konferencji: http://www.sgh.waw.pl/katedry/km/konferencja/Tymoteusz Doligalski edytował(a) ten post dnia 01.08.10 o godzinie 23:24