Temat: illustracje - prostota czy uniwersalność ?
...tak! (krótkie podsumowanie)
Najważniejsze jest osiągniecię postawionego celu - przyciągnięcie max. rzeszy potencjalnych klientów.
Konkurencja depcze ostro po piętach w każdym segmencie rynku. Chcąc wyłuskać kolejnego klienta trzeba do niego sukcesywnie docierać, niesztampową, ale prostą reklamą. Im prostsza forma, tym wiekszy sukces.
Tylko klarownie sformułowana reklama i przejrzysta w odbiorze spełnia swoją podstawową rolę - komunikacji z klientem. Istotne, by przykuć uwagę do produktu czy też usługi jak największej liczby osób, a u reszty wywołać chociażby "podświadome uzależnienie" od marki.
Użytecznosć obrazu często niedoceniana jest jednak ogromna. Za jego pomocą można przekazać znaczną ilość informacji.
Mi osobiście podoba się ten styl, ale jeszcze w nim nie tworzę.
a jak Wy ten styl odbieracie. Mam na myśli atrakcyjność wizualną, estetykę, pomysłowość, a nie skuteczność.
Pozdrawiam
P.S. Czyli tendencja "obrakowa" a ucieczka od tekstu?