Janusz
U.
elektronik/informaty
k,
fizyk/optoelektronik
- normalny Bluetooth Marketing (dostajemy plik na telefon)
- podchodzimy do drzwi sklepu, a tu niespodzianka - zamknięte
- by je otworzyć od zewnątrz trzeba odesłać plik (poczucie elitarności, osoby bawiące się drzwiamy łatwo wyeliminować)
- opcjonalnie można rozsyłać barcody z "kluczem" do drzwi
W czasie kryzysu ten pomysł wydaje się śmieszny, ale kryzys nie powstrzymuje kreatywności. Oczywiście możemy go zrealizować niemal "od ręki".
Teraz pytanie kluczowe:
Skoro nasza np. młodzież nie lubi dziś już zbierać punktów/bonów itp. na wygraną czy rabat, bo chce wszystkiego od razu (może to zmęczenie tym wszystkim), to czy uda się przezwyciężyć leniwość?Janusz Użycki edytował(a) ten post dnia 04.07.09 o godzinie 11:29