Hubert L.

Hubert L. Technology Transfer
Manager at
BioTech-IP.pl

Temat: WYDARZENIA i EVENTY

W tym temacie proszę wpisywać wszelkie wydarzenia związane tematycznie z biokarierą - konferencje, kongresy, targi, seminaria itp.

Wszystkie nietematyczne posty będą usuwane!
Hubert L. edytował(a) ten post dnia 29.09.10 o godzinie 22:55
Hubert L.

Hubert L. Technology Transfer
Manager at
BioTech-IP.pl

Temat: WYDARZENIA i EVENTY


Obrazek


Sekcja Mikrobiologiczna Studenckiego Koła Naukowego Biologów,
działająca przy Instytucie Mikrobiologii, Immunologii i
Biotechnologii Uniwersytetu Łódzkiego, wraz z Komitetem
Mikrobiologii Polskiej Akademii Nauk mają zaszczyt zaprosić
studentów, doktorantów, studenckie koła naukowe oraz młodych
pracowników nauki do udziału w konferencji pt. „Mikrobiologia
w medycynie, przemyśle i ochronie środowiska”, która
odbędzie się w dniach 24-25 października 2009 roku w
Łodzi.

Mamy nadzieję, że konferencja ta stanie się polem do
przedstawienia zainteresowań oraz efektów pracy młodych
naukowców, nawiązania nowych znajomości, współpracy oraz
wymiany doświadczeń.

Tematy przewodnie konferencji:
- zakażenia bakteryjne, czynniki patogenności drobnoustrojów,
nowe metody leczenia zakażeń,
- nowe metody diagnostyki chorób zakaźnych człowieka i
zwierząt,
- nowe zagadnienia z zakresu genetyki, biochemii i biologii
molekularnej mikroorganizmów,
- wyzwania, nadzieje i nowe kierunki w biotechnologii i
mikrobiologii środowiskowej.

Przewidywane są dwie sesje referatowe, podczas których zostaną
wygłoszone wykłady zaproszonych gości oraz wybrane w drodze
konkursu prezentacje nadesłane przez uczestników konferencji, a
także sesja plakatowa z aktywną prezentacją wyników.

WAŻNE TERMINY
Do 30. maja 2009 r. należy zgłosić swoje uczestnictwo w
konferencji (karta uczestnictwa), natomiast do 20. czerwca 2009 r.
należy zgłosić pracę, którą mają Państwo zamiar prezentować
(karta zgłoszenia pracy).

REJESTRACJA UCZESTNIKÓW
Opłata konferencyjna w wysokości 30 zł obejmuje:
- udział w sesjach plenarnych oraz w sesji plakatowej,
- materiały pokonferencyjne,
- przerwy kawowe i obiad,
- spotkanie integracyjne.

Dane niezbędne do dokonania wpłaty zostały zamieszczone w karcie
uczestnictwa. Jednocześnie informujemy że liczba miejsc jest
ograniczona, a o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

Szczegółowa informacje, karta uczestnictwa, karta zgłoszenia
pracy tutaj.

Serdecznie zapraszam w imieniu Komitetu Organizacyjnego!
Do zobaczenia w Łodzi, 24-25 X 2009 r.
Hubert L.

Hubert L. Technology Transfer
Manager at
BioTech-IP.pl

Temat: WYDARZENIA i EVENTY

(przeniesiony post Ewy Cichockiej)

Serdecznie zapraszam na kolejną edycję bezpłatnej konferencji "IT w Farmacji GigaCon", która odbędzie sie 27 maja 2009 r. w Warszawie.

Patronat Honorowy objęło Polskie Towarzystwo Farmaceutyczne.

Proponowana tematyka:
- zarządzanie łańcuchem dostaw
- walidacja systemów skomputeryzowanych
- systemy ERP
- systemy klasy CRM
- systemy informatyczne w procesie produkcji
- outsourcing rozwiązań IT
- systemy wspomagające dystrybucję detaliczną i hurtową leków
- reklama produktów farmaceutycznych
- ciekawe projekty i wdrożenia

IT w Farmacji GigaCon skierowana jest do kadry zarządzającej wyższego i średniego szczebla firm, wytwórców farmaceutyków, ale także hurtowników oraz dystrybutorów leków, dyrektorów ds. strategii, kierowników działów IT, administratorów, a także dostawców rozwiązań informatycznych dla sektora farmaceutycznego.

Udział w konferencji jest BEZPŁATNY dla uczestników.

Zarejestruj się już dziś:
http://farmacja.sdcenter.pl/prt/view/rejest.html

Więcej informacji na stronie:
http://farmacja.sdcenter.pl/
Hubert L.

Hubert L. Technology Transfer
Manager at
BioTech-IP.pl

Temat: WYDARZENIA i EVENTY

(przeniesiony post Ewy Cichockiej)

Efektywne zarządzanie i nadzór nad procesami jakościowymi w przemyśle – wdrożenie systemu klasy QMS (Quality Management System)
Data: 27 maja 2009 r.
Miejsce: Airport Hotel Okęcie, Warszawa

Zapraszamy Państwa do udziału w seminarium poświęconym wdrożeniom systemów klasy QMS (Quality Management System) w przemyśle na przykładzie zakładu farmaceutycznego, które poprowadzą Rafał Buczek i Grzegorz Karolczyk.

Na seminarium będzie można zapoznać się z aktualnymi wymaganiami rynku stawianymi przed tej klasy systemami. Uzyskają Państwo odpowiedzi na takie pytania, jak: Czego oczekuje się dziś od Zapewnienia Jakości? Czy dotychczasowe, tradycyjne sposoby zarządzania informacją są w stanie spełnić współczesne wymagania? Jaka jest alternatywa dla systemów tradycyjnych? Czego będziemy oczekiwać od systemu komputerowego?

Na wykładach zostanie dokładnie omówiony "cykl życia" systemu:
- Specyfikacja wymagań użytkownika URS
- Wdrożenie - zespół wdrożeniowy, Definiowanie algorytmów, Definiowanie rodzaju i formatu informacji wejściowych, prototypy i testowanie
- Walidacja
- Dokumentacja dla użytkowników
- Szkolenia
- Użytkowanie - Uruchomienie wersji produkcyjnej, Wsparcie użytkowników:
- Zmiany w zwalidowanych procesach

Seminairum skierowane jest do: kierowników wyższego i niższego szczebla, kierowników projektu, specjalistów ds. walidacji, specjalistów ds. Zarządzania Jakością, wdrożeniowców.
Każdy uczestnik seminarium otrzyma Certyfikat potwierdzający uczestnictwo w seminarium.

Więcej informacji na stronie: farmacja.sdcenter.pl/
Hubert L.

Hubert L. Technology Transfer
Manager at
BioTech-IP.pl

Temat: WYDARZENIA i EVENTY

(przeniesiony post Agnieszki Pieńkos)

Discover the secrets to career success.
World class specialist shows you how!

Venue: Warsaw
Date: Saturday May 16th 2009
Time: 13.00 - 16.30

Note: restricted to 20 places only!

Booking deadline 8th May

Specially developed for graduating students our high-impact event is the blueprint for career success; packed with excellent content, this bite-sized 3.5 hour short walk will guide you through the critical points you need to master for a great start to your career.

For details and to reserve your place visit http://dtms.pl/students/seminars.htm
Hubert L.

Hubert L. Technology Transfer
Manager at
BioTech-IP.pl

Temat: WYDARZENIA i EVENTY

(przeniesiony post Małgorzaty Sokołowskiej)

Przedstawiam ofertę bezpłatnych szkoleń prowadzonych przez specjalistów Centrum Transferu Technologii Medycznych Park Technologiczny Sp. z o.o. w ramach Projektu „Zarządzanie własnością intelektualną podstawą funkcjonowania sektora life science w Polsce” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego.

W Projekcie uczestniczyć mogą pracownicy (osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę) jednostek naukowych i badawczo-rozwojowych oraz podmiotów działających na rzecz nauki, prowadzących działalność w zakresie life science.

Szkolenia koncentrują się na tematach związanych z ochroną własności intelektualnej, transferem wiedzy i technologii, komercjalizacją wynalazków oraz pozyskiwaniem finansowania na innowacyjne projekty.

Rozpoczęto już rekrutację do pierwszego cyklu szkoleniowego, który realizowany będzie w okresie czerwiec/lipiec 2009 r. w Krakowie. Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 7 VI 2009.

Zapraszamy również do skorzystania z organizowanych przez nas bezpłatnych Zamkniętych Warsztatów Informacyjnych oraz Spotkań Branżowych.

Szczegółowe informacje, Regulamin udziału w Projekcie oraz dokumenty rekrutacyjne dostępne są na naszej stronie internetowej http://life-science.pl
Hubert L.

Hubert L. Technology Transfer
Manager at
BioTech-IP.pl

Temat: WYDARZENIA i EVENTY

Konferencja "Dzień Fundacji na rzecz Nauki Polskiej"

(Instytut Biotechnologii MWB, Gdańsk ul. Kładki 24, sala im. prof. K. Taylora, 11 grudnia 2009 roku, godz. 10.00)

Udział w konferencji jest bezpłatny. Ze względu na planowany poczęstunek organizatorzy spotkania proszą o potwierdzenie uczestnictwa w konferencji do dnia 4 grudnia 2009 na adres Pani dr Anny Ihnatowicz ihnatowicz@biotech.ug.gda.pl.

Konferencję zainauguruje wykład wygłoszony przez Prezesa FNP prof. dr hab. Macieja Żylicza zatytułowany: „Kiedy strażnik genomu staje sie onkogenem”. Następnie pan Michał Pietras, dyrektor ds. Programów Finansowanych z Funduszy Strukturalnych, zaprezentuje aktualne programy stypendialne FNP. W dalszej części konferencji przewidziane są wystąpienia laureatów programów FNP, prowadzących badania w zespołach badawczych UG i GUMed uczestniczących w realizacji projektu Centrum Doskonałości BioMoBiL.

http://www.biotech.ug.gda.pl/index.php?orozwin=315
Łukasz Szymańczyk

Łukasz Szymańczyk Contracts Specialist
II, PPD

Temat: WYDARZENIA i EVENTY

Szanowni Państwo,
Serdecznie zapraszamy do udział w seminarium

" WALIDACJA PROCESU ”

Obrazek

Seminarium odbędzie się w dniach 16 – 17 grudnia 2009r. w Warszawie.
Seminarium ma za zadanie wyjaśnić podstawowe zasady działania przy walidacji procesu i walidacji czyszczenia. Podczas seminarium prezentowane będą również przykłady walidacji.
Program seminarium znajduje się poniżej oraz na naszej stronie internetowej
http://oinpharma.pl
Serdecznie zapraszamy do udziału w seminarium.
Dział szkoleń
szkolenia@oinpharma.pl

Ośrodek Informacji Naukowej
OINPHARMA Sp. z o.o.
ul. Prosta 69
00-838 Warszawa
tel. (22) 578 00 01
fax (22) 632 25 82
email: biuro@oinpharma.pl
http://oinpharma.pl

Obrazek


Temat seminarium
WALIDACJA PROCESU – ASPEKTY OGÓLNE
Dla kogo
Seminarium przeznaczone jest dla Pracowników:
- Działów Kontroli Jakości
- Działów Zapewnienia Jakości
- Działów Badawczo-Rozwojowych
- Osób powołanych do zespołów ds. walidacji
- Pracowników produkcji

Termin seminarium
16 – 17 grudnia 2009r. (dwa dni)
Początek zajęć w dniu 16.12.2009r. o godz. 11:00
Zakończenie zajęć w dniu 17.12.2009r. około godz.14:00

Program seminarium
1. Wstęp do walidacji
2. PV – wytwarzanie SDF
3. Walidacja jednolitości mieszaniny
4. Walidacja retrospektywna SDF
5. Aplikacja FMEA przy wytwarzaniu leków
6. Wskaźnik kwalifikacji procesu
7. Wykresy kontrolne
8. Statystyczna ocena procesu
9. Kontrola zmian

Wykładowcy
GMProject: Zdenĕk Pavelek, Karel Beneš, Tomảš Schenk

Miejsce spotkania
OINPHARMA Sp. z o.o.
ul. Prosta 69, Warszawa

Koszt
2 500,- PLN
obejmuje: udział w seminarium, materiały szkoleniowe, zakwaterowanie w pokojach dwuosobowych (zakwaterowanie w pokoju jednoosobowym za dodatkową opłatą 100,- PLN za nocleg), wyżywienieŁukasz Szymańczyk edytował(a) ten post dnia 09.12.09 o godzinie 15:46
Hubert L.

Hubert L. Technology Transfer
Manager at
BioTech-IP.pl

Temat: WYDARZENIA i EVENTY

14.12.2009, Warszawa, MNiSW, Debata o przyszłości polskiej nauki

Nauka dowiodła, że wielkie talenty rozkwitają w młodości.

W 1853 roku Ignacy Łukasiewicz wynalazł lampę naftową - miał 31 lat. W 1898 roku Maria Skłodowska-Curie odkryła polon i rad - miała wówczas 31 lat. Werner Heisenberg otrzymał Nobla za podstawy mechaniki kwantowej w wieku 31 lat.

James Watson odkrył przestrzenny model budowy kwasu DNA mając zaledwie 25 lat - w wieku 34 lat za to odkrycie także odbierał nagrodę Nobla.

Larry Page i Siergiej Brin gdy stworzyli w 1998 roku wyszukiwarkę Google, mieli zaledwie po 25 lat. Czy w ich ślady pójdą wybitni młodzi polscy informatycy, nagradzani na światowych konkursach?

W najbliższy poniedziałek minister nauki, prof. Barbara Kudrycka, spotka się z setką wybitnych młodych polskich naukowców, którzy przyjęli zaproszenie do debaty o przyszłości polskiej nauki i warunkach, jakie musimy zbudować, by wielkie naukowe talenty rozkwitały w Polsce.

Wśród uczestników spotkania będą laureaci prestiżowych stypendiów, nagradzani w kraju i za granicą - stypendyści Fundacji na rzecz Nauki Polskiej, laureaci stypendiów "Zostańcie z nami", przyznawanych wybitnym młodym uczonym przez tygodnik "Polityka", badaczki nagradzane przez fundację L'Oreal pod patronatem UNESCO, przedstawiciele Krajowej Reprezentacji Doktorantów.

Spotkania odbędzie się w poniedziałek, 14 grudnia, o godz. 13.00 w gmachu Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego (ul. Wspólna 1/3, wejście od ul. Hożej 20, sala 117).

Akredytacje można zgłaszać do poniedziałku, 14 grudnia, do godziny 11.00:
Biuro prasowe MNiSW, tel. (22) 52 92 651, dorota.dziuba@nauka.gov.pl

źródło: nauka.gov.pl
Katarzyna Ostapowicz

Katarzyna Ostapowicz specjalista ds.
szkoleń, OINPHARMA
Sp. z o.o.

Temat: WYDARZENIA i EVENTY

Mamy przyjemność zaprosić Państwa do udziału w seminarium realizowanym w ramach nowej inicjatywy szkoleniowej Ośrodka Informacji Naukowej OINPHARMA.


Obrazek


TEMAT SEMINARIUM:
Przygotowanie zakładu do inspekcji - EU, FDA

Seminarium przeznaczone jest dla Pracowników:
- Działów Zapewnienia Jakości
- Działów Kontroli Jakości
- Działów Audytowanych
- Działów Badawczo-Rozwojowych
- Działów Produkcji
- Działów Walidacyjnych
- Kadry kierowniczej średniego i wyższego szczebla

Program ramowy szkolenia:
• System Jakości GMP, podział na podsystemy jako podstawa do przewidzenia zakresu inspekcji
• Wymagania stawiane Systemowi Zarządzania Jakością
• Wymagania stawiane Kontroli Jakości
• Wymagania stawiane Gospodarce Materiałowej
• Wymaganie dla Produkcji
• Wymagania dla Pakowania
• Wymagania stawiane Urządzeniom i budynkom
• System CAPA jako siódmy podsystem GMP
• Podejście praktyczne inspektorów, na co zwraca szczególna uwagę inspekcja
• Obszary szczególnego ryzyka – gdzie najłatwiej popełnić błąd
• Przygotowanie dokumentacji dla inspektora – zestaw dokumentacji, który zawsze jest przedmiotem zainteresowania auditu
• Interakcja z inspektorem – jak się zachowywać, jak odpowiadać na pytania, zachowanie się w sytuacjach trudnych – warsztaty interaktywne
• Przygotowanie grupy pracowników do kontaktu z inspektorem – warsztaty interaktywne
• Standardowy harmonogram inspekcji, spotkania otwierające i zamykające, codzienne podsumowanie auditu
• Odpowiedzi na pytania inspekcji
• Warsztaty – uczestnicy będą grali rolę odpowiadających na pytania, prowadzący będzie grał rolę inspektora, najczęściej spotykane tematy pytań inspektora.

Wykładowcy:
mgr Paweł Nidecki
Wykładowca ma wieloletnie doświadczenie w Dziale Zapewnienia Jakości PLIVA Kraków S.A i w Dziale Walidacji, uczestnik wielu inspekcji krajowych i zagranicznych. Obecnie pełni funkcję Kierownika Działu Koordynacji Projektów Inwestycyjnych w ramach Pionu Engineering’u w PLIVA KRAKÓW S.A., gdzie odpowiada za projekty związane z modernizacją i optymalizacją produkcji i modernizacje związane z dostosowanie zakładu do wymagań cGMP. Jest twórcą m.in. komputerowych aplikacji do analizy trendów wyników monitoringu.

TERMIN:
28-29 stycznia 2010 r.
(2 dni)
- Początek zajęć w dniu 28.01.2010r. o godz. 11:00
- Zakończenie zajęć w dniu 29.01.2010r. ok. godz. 14:00

Miejsce:
OINPHARMA Sp. z o.o.
ul. Prosta 69, Warszawa
http//:http://oinpharma.pl


Obrazek


KOSZT:
2000,- PLN
obejmuje: udział w seminarium, materiały szkoleniowe, lunch, przerwy kawowe, kolacja, zakwaterowanie w pokojach dwuosobowych. Zakwaterowanie w pokojach jednoosobowych na życzenie – dodatkowa opłata 100,- PLN za nocleg.

UWAGI:
Prosimy o nadsyłanie zgłoszeń do dnia 22.01.2010 r.

Anulowanie uczestnictwa:
- tylko w formie pisemnej
- do 7 dni roboczych przed szkoleniem bez opłat
- poniżej 7 dni roboczych przed szkoleniem 50 % opłaty
W przypadku rezygnacji 2 dni przed szkoleniem lub nieobecności 100% opłaty.

W sprawach organizacyjnych prosimy o kontakt z Działem Szkoleń:
tel: 578 00 03, 578 00 05
tel. kom.: 0605 834 865, 0605 641 252
fax: (022) 632 25 82
e-mail: szkolenia@oinpharma.pl
Katarzyna Ostapowicz

Katarzyna Ostapowicz specjalista ds.
szkoleń, OINPHARMA
Sp. z o.o.

Temat: WYDARZENIA i EVENTY

Mamy przyjemność zaprosić Państwa do udziału w seminarium realizowanym w ramach nowej inicjatywy szkoleniowej Ośrodka Informacji Naukowej OINPHARMA.


Obrazek


SEMINARIUM
BADANIA MATERIAŁÓW WYJŚCIOWYCH


Termin:
1 lutego 2010 r. (1 dzień)

- Początek zajęć w dniu 2.02.2010r. o godz. 11:00
- Zakończenie zajęć w dniu 2.02.2010r. ok. godz. 17:00

Dla kogo:
Seminarium przeznaczone jest dla Pracowników:
- Działów Kontroli Jakości
- Działów Zapewnienia Jakości
- Działów Badawczo-Rozwojowych
- Osób powołanych do zespołów ds. walidacji
- Pracowników produkcji

Program seminarium
• Kwalifikacja dostawców
• Badanie surowców: wymagania urzędowe oraz kryteria akceptacji
• Metody analityczne stosowane do kontroli materiałów wyjściowych i ich walidacja
• Oznaczanie zanieczyszczeń w produkcie gotowym pochodzących z procesu
syntezy substancji czynnej i procesu wytwarzania
• Specyfika gotowego produktu leczniczego opartego na produktach roślinnych

Wykładowca:
Dr hab. Piotr Ostapczuk
Niezależny Ekspert, Kierownik Labaratorium Radiologicznego w Department of Safety and Radiation Protection, FZ Jülich, Germany

Miejsce seminarium:
OINPHARMA Sp. z o.o.
ul. Prosta 69, Warszawa
http//:http://oinpharma.pl


Obrazek


Koszt
1 000,- PLN
obejmuje: udział w seminarium, materiały szkoleniowe, lunch, przerwy kawowe

UWAGI:
Prosimy o nadsyłanie zgłoszeń do dnia 25.01.2010r.

Anulowanie uczestnictwa:
- tylko w formie pisemnej
- do 7 dni roboczych przed szkoleniem bez opłat
- poniżej 7 dni roboczych przed szkoleniem 50 % opłaty
W przypadku rezygnacji 2 dni przed szkoleniem lub nieobecności 100% opłaty.

W sprawach organizacyjnych prosimy o kontakt z Działem Szkoleń:
tel: 578 00 03, 578 00 05
tel. kom.: 0605 834 865, 0605 641 252
fax: (022) 632 25 82
e-mail: szkolenia@oinpharma.pl
Katarzyna Ostapowicz

Katarzyna Ostapowicz specjalista ds.
szkoleń, OINPHARMA
Sp. z o.o.

Temat: WYDARZENIA i EVENTY

Mamy przyjemność zaprosić Państwa do udziału w seminarium realizowanym w ramach nowej inicjatywy szkoleniowej Ośrodka Informacji Naukowej OINPHARMA.


Obrazek


Temat seminarium:
BADANIE STABILNOŚCI GOTOWEGO PRODUKTU LECZNICZEGO


Termin:
2 lutego 2010 r. (1 dzień)

- Początek zajęć w dniu 2.02.2010r. o godz. 11:00
- Zakończenie zajęć w dniu 2.02.2010r. ok. godz. 17:00

Program seminarium:
• Wymagania urzędowe dla badania stabilności substancji czynnej i gotowego produktu leczniczego
• Badania stabilności a termin ważności leku
• Forma gotowego produktu leczniczego a jego stabilność
• Wpływ opakowania na stabilność gotowego produktu leczniczego
• Rola bilansu masy w badaniach stabilności

Wykładowca:
Dr hab. Piotr Ostapczuk[b/]
Niezależny Ekspert, Kierownik Labaratorium Radiologicznego w Department of Safety and Radiation Protection, FZ Jülich, Germany

[b]Koszt:[b/]
1 000,- PLN
obejmuje: udział w seminarium, materiały szkoleniowe, lunch, przerwy kawowe

[b]Uwagi:[b/]
1. Prosimy o nadsyłanie zgłoszeń do dnia 25.01.2010r.

[b]Miejsce:

OINPHARMA Sp. z o.o.
ul. Prosta 69, Warszawa
http//:http://oinpharma.pl


Obrazek


Anulowanie uczestnictwa:
- tylko w formie pisemnej
- do 7 dni roboczych przed szkoleniem bez opłat
- poniżej 7 dni roboczych przed szkoleniem 50 % opłaty
W przypadku rezygnacji 2 dni przed szkoleniem lub nieobecności 100% opłaty.

W sprawach organizacyjnych prosimy o kontakt z Działem Szkoleń:
tel: 578 00 03, 578 00 05
tel. kom.: 0605 834 865, 0605 641 252
fax: (022) 632 25 82
e-mail: szkolenia@oinpharma.pl

konto usunięte

Temat: WYDARZENIA i EVENTY

Konferencja „Young Generation in BioBusiness”
20 Maj 2010 r., Łódź

W planie:
- Prezentacje projektów studentów (konkurs)
- Wykłady
- Warsztaty
- Spotkania
- Debata "Jak ulepszyd transfer idei i pomysłów z placówek badawczych do firm biotechnologicznych"

Konferencja nastawiona jest na młodych ludzi w dziedzinie biotechnologii. Są pracowici, ambitni, pełni zaangażowania, z dużą ilością rewolucyjnych i nowatorskich pomysłów. Niestety to jednak za mało. Czasem przeniesienie idei i projektów realizowanych na uczelniach oraz w placówkach o charakterze badawczych do przemysłu może nastręczyć wielu problemów.

Seria wykładów przybliży uczestnikowi problem zakładania własnej firmy biotechnologicznej czy też firmy typu spin off – spin out. Ponadto każdy będzie miał okazję wzięcia udziału w warsztatach dotyczących mowy ciała, sposobu sprzedawania własnych pomysłów, przygotowania CV, jak również patentowania projektów. Przewidziano również konkurs na najlepszy projekt badawczy, który można wdrożyć do przemysłu. Dla najlepszych przewidziano atrakcyjne nagrody takie jak praktyki wakacyjne w brytyjskiej firmie biotechnologicznej i laptopy. Dodatkowo przeprowadzona zostanie debata pt. "Jak ulepszyć transfer idei i pomysłów z placówek badawczych do firm biotechnologicznych", w której wezmą udział badacze pracujący w placówkach badawczych oraz pracownicy i właściciele firm biotechnologicznych. Po debacie każdy uczestnik będzie miał możliwość rozmowy z uczestnikami debaty.

BioBusiness Competition - Międzynarodowy konkurs BioBusiness w ramach Bioforum 2010

Konkurs adresowany jest do studentów, absolwentów, a także doktorantów i młodych naukowców biotechnologii, farmacji oraz nauk przyrodniczych i pokrewnych, mających pomysł na własny biobiznes. Nie jest wymagany szczegółowy opis dotyczący wdrożenia czy biznesplan. Warunkiem przystąpienia do konkursu jest darmowa rejestracja do 15. kwietnia 2010 na stronie http://bioforum.pl (zakładka COMPETITION). Sześć najlepszych osób zostanie zaproszonych do finału, który odbędzie się podczas Bioforum 2010, 20. Maja 2010 w Łodzi. Dla najlepszej trójki przewidziano nagrody – 2-3 miesięczne staże w firmach biotechnologicznych w Wielkiej Brytanii, pozostali finaliści otrzymają notebooki.

Szczególowy opis i zasady konkursu oraz rejestracja na stronie internetowej: http://bioforum.pl (zakładka COMPETITION).

Konferencja organizowana jest w ramach Międzynarodowych Targów „BioForum 2010”.
Wstęp jest bezpłatny.
W niedługim czasie przedstawimy szczegółowy program konferencji.
Językiem konferencji jest J. angielski.

Wszelkich informacji udzielają koordynatorzy:
Kacper Szymański
E-mail: kmes@op.pl
Tel.: +48 508 301 727

Mateusz Koryciński
E-mail: mateusz.korycinski@wp.pl
Tel.: +48 509 549 142

Komitet organizacyjny: Kacper Szymański, Mateusz Koryciński, Agnieszka Węgrzyn, Ewa Zduńczyk, Dawid Stefaniuk

Aktualny informator do pobrania: http://www.assb.pl/aktualnosci_34.html
Strona spotkania: http://www.goldenline.pl/spotkanie/conference-young-ge...Mateusz Koryciński edytował(a) ten post dnia 12.02.10 o godzinie 16:34
Katarzyna Ostapowicz

Katarzyna Ostapowicz specjalista ds.
szkoleń, OINPHARMA
Sp. z o.o.

Temat: WYDARZENIA i EVENTY

Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w seminarium organizowanym przez Ośrodek Informacji Naukowej OINPHARMA.


Obrazek


Temat seminarium:
PROCEDURA ANALITYCZNA A JAKOŚĆ WYNIKU ANALITYCZNEGO

Dla kogo:

Seminarium przeznaczone jest dla Pracowników:
- Działów Kontroli Jakości
- Działów Zapewnienia Jakości
- Działów Badawczo-Rozwojowych
- Osób powołanych do zespołów ds. walidacji
- Pracowników produkcji

Termin seminarium:
26 kwietnia 2010r. (jeden dzień)


Program seminarium:
• Etapy procedury analitycznej
• Farmakopealne metody analizy i ich ocena
• Proces pobierania i przygotowania próbki do analizy w metodach
farmakopealnych
• Źródła błędów w procesie przygotowania próbki laboratoryjnej i ich
eliminacja
• Jakość wyniku analitycznego i jego koszty

Miejsce seminarium:
OINPHARMA Sp. z o.o.
ul. Prosta 69, Warszawa
http//:http://oinpharma.pl


Obrazek


Koszt
1 000,- PLN
obejmuje: udział w seminarium, materiały szkoleniowe, lunch, przerwy kawowe,

1. Rabat w opłacie za drugą i kolejną zgłoszoną osobę z tej samej firmy
w wysokości 5%

konto usunięte

Temat: WYDARZENIA i EVENTY

Program "Young Generation in BioBusiness":

9.00 – Uroczyste rozpoczęcie Konferencji.

9.15 -10.00 – dr Ewa Szkiłądź, ekspert Krajowego Punktu Kontaktowego Programów Badawczych Unii Europejskiej, Zwiększanie polskiego udziału w programach ramowych - kluczowym instrumencie finansowania badań Wspólnoty i realizowania europejskiej polityki naukowo-badawczej.

10.00 – 11.00 – dr Anna Grzelak, WTS Patent, Podstawy własności przemysłowej w biotechnologii.

11.00 – 11.30 – dr Agnieszka Kowalska, Executive of laboratories, Wrocławski Park Technologiczny S.A., Zasada funkcjonowania parku technologicznego oraz możliwości jakie otwiera przed młodymi naukowcami.

11.30 – 12.00 – Artur Jordan, Codeteam, Nie trzeba wyjeżdzać - spojrzenie na polski rynek biotechnologii z punktu widzenia  MŚP na przykładzie sekcji biotechnologicznej firmy Codeteam

12.00 – Debata „Jak ulepszyć transfer idei i pomysłów z placówek badawczych do firm biotechnologicznych”[b] z udziałem:
Artur Chabowski, komplementariusz firmy ACADIA
Elżbieta Żuromska, Team Leader firmy GlaxoSmithKline
Artur Jordan, Prezes Codeteam

13.00 – [b]Warsztaty dotyczące poprawności redagowania cv, listów motywacyjnych oraz odbywania rozmów kwalifikacyjnych.


Aktualny informator do pobrania: http://www.assb.pl/files/upload/file/newsletter%20Biof...

Pozostałe informacje kilka postów wyżej.Mateusz Koryciński edytował(a) ten post dnia 11.04.10 o godzinie 23:58
Hubert L.

Hubert L. Technology Transfer
Manager at
BioTech-IP.pl

Temat: WYDARZENIA i EVENTY

III Zjazd Polskiego Towarzystwa Bioinformatycznego

połączony z 8. Warsztatami z Bioinformatyki dla Doktorantów

1–3 października 2010

Warsztaty dla Doktorantów są imprezą cykliczną, organizowaną corocznie począwszy od 2003 r., mającą na celu integrację polskiego środowiska bioinformatycznego. W trakcie Warsztatów młodzi naukowcy (doktoranci) prezentują swoje osiągnięcia naukowe oraz poddają je dyskusji, zarówno w trakcie swoich wystąpień jak i poza nimi, w czasie wolnym. Integracji środowiska i przepływowi informacji sprzyja wyjazdowy charakter Warsztatów. Językiem prezentacji jest angielski.

Organizatorzy:

Polskie Towarzystwo Bioinformatyczne
Instytut Informatyki Politechniki Śląskiej

Terminy:

Zgłaszanie propozycji referatów: do 5.06.2010
Decyzja Komitetu Programowego: do 19.06.2010
Wczesna rejestracja: do 26.06.2010
Późna rejestracja: od 27.06.2009 do 31.07.2010
III Zjazd PTBI + Warsztaty: 1–3.10.2009

Miejsce:

Hotel Diament,
ul. Zdrojowa 3,
43-450 Ustroń

http://ptbi.xt.pl/III-zjazd-ptbi

konto usunięte

Temat: WYDARZENIA i EVENTY

Serdecznie zapraszam na otwarty wykład prof. dr hab. Heleny Żakowskiej-Henzler z Instytutu Nauk Prawnych PAN dotyczący wynalazków biotechnologicznych, który odbędzie się w ramach Platformy Innowacyjnej Instytutu Nenckiego 15 czerwca (we wtorek) o godzinie 10.00 w Instytucie Nenckiego w sali wykładowej na II piętrze. Więcej informacji: http://innovation.nencki.gov.pl .
Hubert L.

Hubert L. Technology Transfer
Manager at
BioTech-IP.pl

Temat: WYDARZENIA i EVENTY


Obrazek


XVI Letnia Szkoła Biotechnologii

W dniach 11 - 17 lipca 2010 na Wyspie Sobieszewskiej odbędzie się kolejna XVI Letnia Szkoła Biotechnologii organizowana przez Międzyuczelniany Wydział Biotechnologii UG-GUMed, oraz międzynarodowe konsorcjum HEPACIVAC działające w ramach VI-go Programu Ramowego Unii Europejskiej.

Tematyka tegorocznej Szkoły Letniej skupiać się będzie wokół dwóch zagadnień. Pierwszym z nich będzie wirusologia molekularna skoncentrowana głównie na aspektach związanych z infekcją wirusem zapalenia wątroby typu C (HCV), obejmujących biologię molekularną wirusa, epidemiologię oraz postęp w metodach leczenia.

Drugi cykl wykładów będzie obejmował problematykę związaną z nowymi metodami badania leków i szczepionek, począwszy od oceny działania terapeutycznego, poprzez toksykologię oraz badania kliniczne.

Swoją obecność potwierdziło szereg znanych wykładowców zarówno z Polski jak i z kilku krajów europejskich oraz Stanów Zjednoczonych.

http://www.biotech.ug.edu.pl/bioszkol/
Hubert L.

Hubert L. Technology Transfer
Manager at
BioTech-IP.pl

Temat: WYDARZENIA i EVENTY

Open Access Weeek, 18-24.10.2010

http://openaccessweek.org


Obrazek


"Samorząd Doktorantów Instytutu Podstawowych Problemów Techniki PAN zaprasza doktorantów, młodych naukowców oraz wszystkich zainteresowanych do zapoznania się z ideą "otwartego dostępu". Open Access to ogólnoświatowa koncepcja, mająca na celu popularyzację otwartości w nauce, usprawnienie wymiany informacji naukowej oraz zwiększenie powszechności dostępu do wiedzy.

Czy płatne czasopisma dobrze służą nauce?
Czy istnieje alternatywa dla tzw. "impact factors"?
Jak publikować, by wyjść poza wąskie grono specjalistów?
Dlaczego wyniki badań prowadzonych za publiczne pieniądze nie są publicznie dostępne?

Na te i inne pytania odpowie Lidia Derfert-Wolf w wykładzie wprowadzającym "Open Access - otwarty dostęp do wiedzy". Dla tych, którzy mają odwagę pytać, dlaczego jest tak, a nie inaczej, zaplanowaliśmy czas na dyskusję.
Wykład rozpocznie się 18 października 2010 o godzinie 13:00, w dużej auli na drugim piętrze budynku IPPT PAN
w Kampusie PAN na warszawskiej Ochocie, ul. Pawińskiego 5B."
Hubert L.

Hubert L. Technology Transfer
Manager at
BioTech-IP.pl

Temat: WYDARZENIA i EVENTY

Targi Książki Akademickiej i Naukowej ACADEMIA
Warszawa, 20-22.10.2010

Czwarta edycja Targów Książki Akademickiej i Naukowej ACADEMIA 2010
odbędzie się w dniach 20-22 października w Warszawie w Auli Gmachu Głównego
Politechniki Warszawskiej.

Targi ACADEMIA 2010 to wyjątkowa okazja do zakupu książek po
atrakcyjnej cenie. Wielu wydawców, z okazji targów, przygotowało
specjalne rabaty - niektórzy nawet do 70%. Wydawnictwo C.H. Beck
oferuje 15% rabat, IPS - 10%, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu
Szczecińskiego - 15-20%, PIW - 20-40%, Zeszyty Literackie - 40-70%, Drops - 20%,
Wydawnictwo Sic - 25%, Libranova - 5% przy zakupie czytników.

http://www.academia.wuw.pl/Hubert L. edytował(a) ten post dnia 11.10.10 o godzinie 23:58

Następna dyskusja:

Eventy z celebrities




Wyślij zaproszenie do