Temat: SZKOLENIA
Witam,
mam przyjemność zaprosić Państwa do udziału w branżowych programach szkoleniowych, skierowanych do pracowników sektora farmaceutycznego i medycznego.
PROMOCJA:
* "Być albo nie być...", czyli sztuka zarządzania sytuacją kryzysową w firmie z sektora farmaceutycznego i medycznego - 31.01.2011 r.
* Social media w komunikacji sektora farmaceutycznego i medycznego z otoczeniem - 7.02.2011 r.
Udział w jednym szkoleniu: 1390 zł netto/osoba
Udział w dwóch szkoleniach: 2000 zł netto/osoba
Przy większej ilości chętnych osób cenę ustalamy indywidualnie.
Zapraszam do zapoznania się ze szczegółami oferty. Mam nadzieję, że tematy okażą się dla Państwa interesujące.
Marta Suska-Jach
specjalista ds. szkoleń
Centrum Kreowania Liderów S.A.
"Być albo nie być…", czyli sztuka zarządzania sytuacją kryzysową w firmie z sektora farmaceutycznego i medycznego.
Cel i opis szkolenia:
Reputacja przedsiębiorstwa to wartość, której ochrona wymaga starannego zaplanowania działań i ich realizowania. Wystąpienie czynników, które mogłyby zaszkodzić wiarygodności firmy, instytucji to jedno z najpoważniejszych zagrożeń oraz stabilności tych podmiotów.
Uczestnicy szkolenia dowiedzą się jak:
* przewidywać sytuacje kryzysowe w swoim przedsiębiorstwie,
* umiejętnie "zarządzać kryzysem",
* skutecznie zapobiegać kryzysom w firmach z sektora, który reprezentują.
Zakres tematyczny:
1. Kryzys można przewidzieć?
• Audyt kryzysowy, w tym analiza rynku informacji, konkurencji, poszukiwanie ewentualnych grup wsparcia etc.
• Rola komunikacji wewnętrznej.
• "Pakiet" antykryzysowy.
2. Sytuacja kryzysowa… i co dalej?
• Organizacja sztabu kryzysowego.
• Zasady budowy koalicji z otoczeniem.
• Polityka informacyjna (komunikacja wewnętrzna, zewnętrzna):
- zasady budowania komunikatów,
- zasady komunikowania problemu.
• Wystąpienia publiczne:
- rola autoprezentacji,
- przygotowanie merytoryczne,
- techniki retoryczne zalecane podczas wystąpień publicznych (zasada metafory, TAK-NIE, przeformułowanie zastrzeżeń, technika pomostu, etc.)
• Dziennikarz - wróg czy przyjaciel?
- zasady współpracy z dziennikarzami,
- zachowania: nagranie przed kamerą, wywiad telewizyjny, radiowy, nagranie przez telefon etc.
3. Zapobieganie kolejnym kryzysom.
Cena: 1 390 zł netto do negocjacji
Termin najbliższego szkolenia:
31 stycznia 2011 - Warszawa
Formularz zgłoszeniowy
Więcej informacji o szkoleniu
Social media w komunikacji sektora farmaceutycznego i medycznego z otoczeniem.
Cel i opis szkolenia:
Szkolenie ma na celu prezentację wiedzy i praktycznych wskazówek z zakresu wykorzystania social media w budowaniu i realizacji efektywnych projektów komunikacyjnych wpływających na jakość dialogu firm z konsumentami, pracownikami. Firmy farmaceutyczne w głównym stopniu kształtują swoją pozycję na rynku poprzez wykorzystanie tradycyjnych działań marketingowych. Ewolucja nowych technologii, dostępność narzędzi wirtualnych umożliwia prowadzenie działań komunikacyjnych przy użyciu nowych kanałów informacyjnych. Szkolenie ma na celu przedstawienie social media, jako możliwości do prowadzenia skutecznego dialogi z odbiorcami.
Zakres tematyczny:
Marketing internetowy - tradycja czy nowoczesność?
Marketing internetowy w kontekście prowadzenia działań komunikacyjnych;
Różnica w wykorzystaniu nośników informacji w przeszłości i obecnie.
• Czym są social media i jak je wykorzystać w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej?
• Różnice pomiędzy mass media a social media.
• Monitorowanie rozmów klientów i wyciąganie wniosków.
• Narzędzia social media, a skuteczność komunikacji.
• Wykorzystanie narzędzi social media do budowania wizerunku firmy.
• Social media - źródło kryzysu w firmie.
• Jak prawo odnosi się do działań prowadzonych w internecie przez instytucje państwowe w obszarze zdrowia publicznego i firmy budujące sektor farmaceutyczny?
Cena: 1 390 zł netto do negocjacji
Termin i miejsce najbliższego szkolenia:
7 lutego 2011 – Warszawa
Formularz zgłoszeniowy
Więcej informacji o szkoleniu
Koordynator Projektu:
Marta Suska-Jach
tel. 509 870 939
email:
m.jach@ckl.pl
Organizator:
Partnerzy merytoryczni:
Partnerzy medialni: