konto usunięte

Temat: Moj przypadek hehe aż mi śmiać chce ehh

Zakupiłem towar w firmie x która nie chciala mi wyslac paczki DHL bo mieli wiele zali do nich i bardzo nie pochlebnie sie o tym DHL wypowiadali.JA zazwyczaj korzystalem z DHL i niemialem z nimi problemu ,pomyslalem ze gosc poprostu przesadza.Wiec mysle dzwonie niech odbiara ta paczke z warszawy i tyle jutro ja mam ,zdaze zalatwic wszystko i bedzie ok.Jak pomyslalem tak zrobilem ,mysle sobie wszysko cacy mozna spuścić powietrze jutro paczuszke bede mial i szafa gra. Na nastepny dzien nie ma paczuszki a zamiast paczuszki pojawilo sie rozczarowanie .Dzwonie do firmy od ktorej kupilem toear i ppytam czy byl kurier z DHL odpowiedz padla ze nie.Dzwonie do DhL i pytam co jest grane a on ze wszystko jest ok. Wiec pytam gdzie kurier a oni odpowiadaja ze na 3 marca zamowilem kuriera i ze bedzie napewno .W tym momecie zagotowalo mi sie bo bylo to 27 lutego i koles ktory przyjmowal zlecenie mial zly dzien i sobie zapisal na 3go marca ,co mnie kosztowalo 1000 zl .Zapytalem pania z dzialu obslugi czy dodzwonilem sie do fimry kszak ? Ona niestety odparla ze nie wiec zapytalem o co chodzi czy ten pracownik byl pierwszy dzien w pracy?? Tez nie, wiec pytam kto poniesie odpowiedzialność za ta wtope ??Padla odpowiedz zebym napisal reklamacje ,mowie dobra napisze . I co dostaje w odpowiedzi??
ZE zgodznie z art.47.3 prawa przewozowego dowodem zawarcia umowy przewozu jest potwierdzony przez przewoznika list przewozowy. bla bla bla laska nawet nie zrozumiala o co bylo przedmiotem reklamacji ,bo przecież jak mial przewoznik podpisac list przewozowy jak go nie bylo w rzeczywistości. a dalej pisze ta sama Pani Pragniemy przeprosic czyli nie przepraszamy za sytuacje ,czytajac to ze zrozumieniem brzmi to tak(chcemy pana przeprosic ale nie przepraszamy )Ale zamiast przeprosin i zadosc zadośćuczynienia nadmienamy ze punk 12 paragraf 12 regulaminu sratata DHL nie ponosi odpowiedzialności z tytulu wyrządzonej szkody wskutek nie wykonania lub nie nalezytego wykonania uslugi polegajacej na utracie korzysci ,zyskow lub dochodow zarowno wstosunku do nabywcy ,odiorcy jak i osob trzecich.Za tem nie mozemy Panu pokryc poniesionych strat. Sic !!! Z kad oni sie wzieli ??To znaczy ze z ta firma nie wolno wspolpracowac bo oni nie biorą za nic odpowiedzialności!!!! Firma Dhl poszla po najmniejszej lini oporu i za cel postawiła sobie złojeni mi skury za przesylke spóźnioną o dwa dni ,ale za to nie chce wziasc odpowiedzialności za razacy brak profesjonalizmu. mało tego pani ktora odpisala na moja reklamacje byla na tyle beszczelna ze pisze ze niezmiernie im jest przykro z powodu klopotów na jakie zostalem narazony (nie zostalem narazony tylko je mialem to jest roznica),i ze doloza wszelkich staran sratata i ZE MAJA NADZIEJE ZE TEN INCYDENT NIE ZAWAZY NA DALSZEJ WSPÓŁPRACY I BĘDZIE PAN KORZYSTAC Z NASZYCH USLUG!!!!
Poprostu himalaje glupoty i bezczelnosci !!!Rece opadly mi na podloge .Dawno nikt mnie tak do siebie nie zrazil jak DHL. Czy ktos w tym DHL wogole bierze odpowiedzialnosc za co kolwiek? Ja jako podwykonawca jak cos zle zrobie to wiem ze to musze naprawic , a jak zle zrobie i wiem o tym to naprawiam to bo taki mam kregoslup moralny.

Po tym incydencie firma DHL skasowala mnie za ta przesylke ,stracilem 1000zl, nie zostalem przeproszony ,stracilem kupe nerowo w ktore nie sa warte tego 1000 zl .I dla tego to pisze zeby byl wydwiek tego jak DHL w bombe robi swoich klientow ,sluszalem ze gubia paczki ,niszcza ,jakies dziwnie naliczaja za przesylke ale puki mnie to spotkalo to sie o tym nie myslalo.

Ostrzegam was przed ta firma ,ja od teraz bede odradzal ta firme wszystkim ktorzy mnie zapytaja o firmy kurierskie. Wiele rzeczy rozumiem ale zeby nie miec cywilnej odwagi do przyznania sie ze sie dalo plamy i ze chce sie naprawic czyjes straty tym spowodowane .To to mi sie w glowie nie miesci.

A teraz o rachunku ekonomicznym DHL sie nie oplacalo wyplacic mi odszkodowania w wysokosci tysiaca zł. to jest ile ? 40 paczek niech bedzie 100 paczek .Niech bedzie ze sto ,ja jestem drobnym przedsiębiorcą ktory uruchamia nowa dzialanosc ktora bedzie bazowac przede wszystkim na uslugach kurierskich bo bede sprzedawl pewien produkt do wszystkich hoteli w Polsce ,to na poczatek i zgadnijcie napewno jaka fima tych paczek nie bedzie dostarczac???
Tak macie racje Firma DHL Express nie bedzie wiecej zarabiala na mnie .Oczewiscie mozna tysiac hipotez wysnuć ale to co przedstawilem tutaj jest jedyna prawda o tej firmie i o tym jak mielismy okazje wpolpracowac.

ps.DO tych ktorzy pracuja w DHL teraz zajme sie pozycjonowaniem tego postu rankingah google zeby ludzie mogli to przeczytać!!!
<a href="http://www.katalogseo.pl" id="RD7F45D">Katalog Stron SEO</a>Bartłomiej P. edytował(a) ten post dnia 29.03.08 o godzinie 20:58

konto usunięte

Temat: Moj przypadek hehe aż mi śmiać chce ehh

Niezła historia. Wysyłam dużo przesyłek, krajowych i zagranicznych, i jedyną jak dotąd firmą która nigdy nie dała ciała to UPS ale chyba mają zamknięty krąg klientów wiele razy prosiłem o kontakt z handlowcem aby podpisać umowę i zawsze zero odzewu, firmowo mamy umowę z DPD także raczej bezproblemowo ale raz zapodziali jeden karton z wysyłki dwukartonowej, kobity z obsługi NIC nie wiedzą, i czasem po jedną paczkę przybywa dwóch kurierów ( lepiej tak niż by nikt nie przyjechał ) ale przesyłki docierają więc logistyka ok.

Na koniec ostrzegam. NIGDY NIE WYSYŁAĆ NIC POPRZEZ OPEK! NIGDY!
Kurierzy śmierdzą, firma nie ma limitów, biorą wszystko jak popadnie mimo że wiedzą ze dotrze na za tydznien a nie na jutro. A kierownicy zmian sami kradną paczki zamawiane na allegro i w sklepach. A zaginięcie spada na kuriera. NIGDY OPEK !!!

konto usunięte

Temat: Moj przypadek hehe aż mi śmiać chce ehh

Łukasz Dynowski:
jedyną jak dotąd firmą która nigdy nie dała ciała to UPS
...szczęściarz. Poważnie, SZCZĘŚCIARZ! Ja cały zeszły rok urzerałam się z nimi. ANI JEDNEJ PRZESYŁKI nie dostarczyli na czas i prawidłowo! A wysyłam ich sporo...
ale chyba mają zamknięty krąg klientów wiele razy prosiłem o kontakt z handlowcem aby podpisać umowę i zawsze zero odzewu
nie nie... Krąg klientów bynajmniej nie jest zamknięty. Tu właśnie wyszedł ich profesjonalizm.
NIGDY OPEK !!!
jak i UPS, Stolica i Siódemka... i pewnie wiele innych

A na koniec rodzyneczek: jak kolejny raz dzwoniłam z awanturą do UPSu usłyszłam, że mają problem z kurierami bo dotychczasowi pracownicy wyjechali z kraju...

konto usunięte

Temat: Moj przypadek hehe aż mi śmiać chce ehh

Nic dodac nic ujac,
DHL Dalo kolejnej plamy :)
Zamowilem z firmy ACP suchy lod w paczce 25 kilo ,czekam na paczke oczewiscie po wielkich targa ACP przekonalo mnie ze DHL nie jest taki zly a ze mialem wyjatkowo malo czasu stwierdzilem pal lich o musze miec ten lodi co sie okazalo ze dostalem numer listu przewozowego ktory nie isnieje w systemie DHL poniewaz kurier zabral 6 paczek wypisal 7 listow przewozowych i nie zaczail ze musi byc tyle paczek co listow i oczewiscie czyjej paczki DHL zapomnial? Oczewiscie ze mojej !! Buahah malo tego zgadnijcie kto zaplacil za ta wtope?Oczewiscie macie racje nie DHL poprostu jest to zenujace ze ta firma nie bierze odpowiedzialnosci za swoje zenujace uslugi poprostu rece opadaja wtopa za wtopa . Jesli ktos z DHL to czyta to niech moze napisze o co wam chodzi ?? Zeby zrazic do siebie maksymakna liczbe ludzi czy zeby zbankrutowac?
Teraz wyobrazcie sobie sytuacje ,zamawiam ten suchy lod ktory sie ulatnia do postaci gazowej co2 licze ze dostane paczke umawiam sie z klientem na wykonanie uslugi i okazuje sie ze wszystko dopiete na ostatnii guzik ale zapominamy ze DHL daje dupy i oczewiscie nie powiedza ze dalismy ciala to ile sie nalezy,ja musialem poruszyc telefony ludzi i durnia siebie robic bo DHL zatrudnia ociezalych umyslo kurierow lub panow od przyjmowania zlecen ktorzy podstawowoki nie konczyli bo do 6 tylko umieja liczyc. Dosc tego !!!!
DHL nigdy wiecej!!!
Jacek M.

Jacek M. area sales manager

Temat: Moj przypadek hehe aż mi śmiać chce ehh

Jacek M. edytował(a) ten post dnia 12.04.11 o godzinie 10:56

konto usunięte

Temat: Moj przypadek hehe aż mi śmiać chce ehh

aaa bym zapomnial, niestety wlasciciel czyli DP tak polaczyla siec servisco z czescia lotnicza ze wszystko nazywa sie DHL.Szkoda, bo ta czesc lotnicza to naprawde kawal dobrej roboty robia u nas

z tym się zgodzę, będąc klientem, NIGDY ŻADNYCH zastrzeżeń w odróżnieniu do usług krajowych :)

konto usunięte

Temat: Moj przypadek hehe aż mi śmiać chce ehh

a dla czego nie biora odpowiedzialnosci za to co robia?
wydaje mi sie ze tak naprawde w dupie maja swoich klientow i to co robia ,ja wyznaje taka zasde jak mi ktos podpadnie to po nim i DHL nie zarobi ani jedej zlotowki z mojej kieszeni.Tak ze jesli ktos mie zapyta o firme kurirska napewno od radze dhl.
Jacek M.

Jacek M. area sales manager

Temat: Moj przypadek hehe aż mi śmiać chce ehh

Jacek M. edytował(a) ten post dnia 12.04.11 o godzinie 10:58

konto usunięte

Temat: Moj przypadek hehe aż mi śmiać chce ehh

Nie polecam firmy kurierskiej OPEK.
Brak profesjonalizmu z ich strony jest irytujący.
Awizo zostawili mi w drzwiach domofonowych (wejściowe do budynku), o tym iż przesyłka została dostarczona do Wrocławia nikt mnie nie poinformował gdyby nie konsultacja z nadawcą to przesyłka miała wrócić do Warszawy, czarę goryczy przelał widok w jaki sposób traktuje się przesyłki (były porozwalane oraz pan magazynier nimi rzucał) W centrali na infolini dla niezadowolonych klientów Pani miła jak wygłodniały rekin.

OPEK nigdy!!!!!!!!!!!!!!!
Zadowolony za to jestem z usług DPD, o dziwo w przeciwieństwie do założyciela tematu DHL również mnie nie zawiodło oraz UPS

Nie polecam OPEK

konto usunięte

Temat: Moj przypadek hehe aż mi śmiać chce ehh

Polecam UPS, nie mamy żadnych problemów, Kuriera z którym współpracujemy od lat i naprawdę nie mogę powiedzieć złego słowa.
Paweł Krause

Paweł Krause BREAK - Paweł Krause

Temat: Moj przypadek hehe aż mi śmiać chce ehh

Jacek M.:
ja ci napisze wszystko co chcesz kolego ;)

popierwsze z globalnego puntku widzenia to nie jestes wogole klientem ;), te twoje kilkanascie przesylek (nawet dziennie) to promil w obrotach takiego kolosa, wiec firma przezyje bez ciebie... nie mowie ze to dobrze, to bardzo zle.Lecz niestety w PL nie ma konkurencji, stad takie a nie inne podejscie firm logistycznych u nas.Zupenie inaczej wszystko wyglada w tej wlasciwej europie ;)
aaa bym zapomnial, niestety wlasciciel czyli DP tak polaczyla siec servisco z czescia lotnicza ze wszystko nazywa sie DHL.Szkoda, bo ta czesc lotnicza to naprawde kawal dobrej roboty robia u nas, o swiatowym standardzie.Nie pisze dlatego ze tam pracuje, praca jak kazda, fanatykiem nie jestem ;)
generalnie wspolczuje, bo tez tak mam ze jak sie zraze to ciezko zie przekonac, ale wielkiego wyboru nie masz... ups ew dpd, no chyba ze stac cie na tnt, ale zakres ich obslugi jest b.maly, reszta firm sie nie liczy
pozdro

Jacku,

Historycznie rzecz biorąc to nie DP połączyła sieć SERVISCO i DHL tylko DP kupiła DHL dla uznanego brandu, który był dobrze postrzegany na całym świecie (czapki z głów dla pracowników białego DHL za budowę takiej marki). Zrobili tak dlatego, że swego czasu wchodząc na rynki europejskie z marką DP ponieśli sromotną klęskę (o ile dobrze pamiętam między innymi zmiana brandu w firmie QuickStep przyniosła exodus ok. 90% klientów).
Faktycznie w Polsce firma pod swym logo obecnie scala kilka (jeśli nie kilkanaście) dotychczas samodzielnie działających na rynku podmiotów. Wśród nich jest między innymi ex-Servisco i ex-DHL czy posługując się Waszą nomenklaturą żółci (powinno być granatowi) i biali. Faktycznie masz rację, że trudno czepić się jakości serwisu jeśli chodzi o fracht lotniczy, ale to wynika nie z marki firmy a z wielkości wolumenu i rozdrobnienia klientów. Porównaj (pewnie masz dostęp do danych) jaką ilość stopów wykonuje biały a jaką ilość żółty kurier nie mówiąc o obsługiwanym przez niego wolumenie. To zupełnie inne segmenty usług i porównywanie ich to tak jakby porównywać opóźnienie 1 dzień w doręczeniu przesyłki kurierskiej versus przesyłka morska. Naprawdę dla każdego segmentu są inne oczekiwania pociągające za sobą inną zapłatę za nie. Niestety w naszym kraju przyjęło się że wszystko można przewieźć według klucza:
1. Za darmo
2. Bez zabezpieczeń, ubezpieczeń i opakowania
3. Na wczoraj
Nie znam przypadku żeby udało się zrealizować więcej niż 2 oczekiwania z tej listy.

Masz rację że klient skarżący się na przewóz pojedynczej paczki nie jest wart dla takiego molocha jak DHL czy inni nawet splunięcia, ale:
1. Ten klient prywatnie przewozi jedną paczkę a zawodowo może być szefem działu potężnej korporacji która ma właśnie dość serwisu jakiejś określonej firmy. Jak myślisz jaką decyzję podejmie?
2. Kiedyś przeprowadzono w pewnej firmie dość szczegółową analizę portfolio klientów i pewnie zauważyłeś że nie masz w sprzedaży presji na pozyskiwanie tylko klientów z grupy A ale również na dywersyfikację ich na odpowiednią ilość klientów z grupy B czy C. Oczywiście tzw. ad-hoc nie jest klientem dla Ciebie ale na pewno jest klientem service-point itp.
3. Klient ad-hoc płaci dużo i przeważnie gotówką i to z góry, czyli w przeciwieństwie do klienta kontraktowego jest źródłem sporej nadwyżki w KPI jeśli chodzi o relację cost-profit i to jego obecność pozwala rabatować klientów kontraktowych często poniżej granic rozsądku.
4. Klient z grupy A ma przeważnie dłuuuuuuuugi (o ile nie dłuższy) termin płatności i jak myślisz co bardziej zachwieje cash-flow firmy: wypłacenie odszkodowania w wysokości kilkudziesięciu PLN czy frachtu gratis czy nie zapłacenie za usługi przez dużego kontrahenta w następstwie zafakturowanej jednej przesyłki która nie dotarła na czas.

W mojej opinii każdy klient czy mały czy duży ma swoje racje i dopóki firma jednoznacznie nie określiła że wozi przesyłki tylko od klientów kontraktowych (a są takie wierz mi) to teoryzowanie o tym czy czyiś głos zachwieje czy nie potęgą takiego kolosa jest zbędne bo ważne jest to że ten jeden który nadawał jedną przesyłkę poda tę informację dalej (znasz pewnie teorię mówiącą o tym że jeden niezadowolony klient to 10 straconych potencjalnych klientów) a konsekwencje mogą być bolesne.

Z szacunkiem

PawełPaweł Krause edytował(a) ten post dnia 29.09.08 o godzinie 20:52
Jacek M.

Jacek M. area sales manager

Temat: Moj przypadek hehe aż mi śmiać chce ehh

Jacek M. edytował(a) ten post dnia 12.04.11 o godzinie 10:57

konto usunięte

Temat: Moj przypadek hehe aż mi śmiać chce ehh

A ja mysle ze konkluzja jest taka ze jak ktos da ciala to nie ma nawet jaj zeby przyznac sie i zapytac jakie zadosc uczyninie sobie ktos zyczy.Samo zapytanie i przeproszenie takim ludzkim jezykiem juz wszystko zmienia .Pod warunkiem ze nie jest to belkot marketingowy i zaslaninianie sie jakims tam regulaminem ,ja prowadze swoja firme i jak ktos ma do mnie o cos pretesje i ma racje to nie wyciagam zadnego regulaminego ktory jest napisany podemnie. Wsiadam do auta i jade naprawic co trzeba i nie chowam glowy w piasek jak DHL .Wykorzystywanie pozycji lidera w branzy jest obrzydzajace i konkurecyjnotworcze ze tak nazwe .Takie dzialanie zaslania oczy i to wykorzystuja takie firmy jak Virgin oczewiscie jesli ktos bedzie chcial sobie stworzyc taka firme to stworzy nawet dla kaprysu ot Virgin Cola kto by pomyslal ze bedzie konkurowac z cocacola?



Wyślij zaproszenie do