Mikołaj Jakub Szymański CEO at KERRIS
Temat: Skuteczna kampania marketingowa studenckimi środkami?
Czy to możliwe? Jakie jest Wasze zdanie, co jeszcze można zrobić z tak ograniczonym budżetem?Trzy tygodnie temu ruszyliśmy z kampanią marketingową nowego produktu. Comparo , którego premiera nastąpi 8 listopada, będzie pierwszą porównywarką cen i jakości usług szkoleniowych. Projekt jest tworzony całkowicie przez nas, czyli trzech studentów o ograniczonych środkach finansowych. Dlatego, postawiliśmy sobie ambitny cel: Udowodnić, że uda się przeprowadzić skuteczną kampanię marketingową i zwiększyć rozpoznawalność marki za kwotę mniejszą niż 500 zł. Pragniemy budować społeczność zainteresowaną rozwojem jeszcze przed startem serwisu.
Wykorzystujemy głównie nowoczesne technologie internetowe z naciskiem na Social Media. Możecie odwiedzić nasz blog, na którym piszemy o projekcie oraz tworzymy mamy nadzieję wartościową treść. Ponadto w profilu naszej firmy w portalu Facebook odbywa się konkurs, w którym możecie wygrać następujące nagrody:
- bon o wartości 400 zł na zakupy w Okularywsieci.pl
- książki o rozwoju i biznesie ufundowane przez Tolle.pl
- bony o wartości 50zł do sieci Empik oraz gadżety Comparo.
Możecie śledzić również nasze poczynania w serwisach Blip,
Flaker oraz Twitter (wg e-biznes.pl jesteśmy jednym z kont firmowych wartych polecenia).
Partnerami naszej kampanii są: firma FUN.pl tworząca aplikacje w serwisie Facebook, wirtualny salon optyczny z przymierzalnią okularów online OkularywSieci.pl oraz księgarnia Tolle.pl
Do tej pory kampanię dostrzegły między innymi poczytne portale internetowe takie jak: Bankier, PRNews, Brief, Ecommerce.edu.pl oraz Internet-News. Liczymy jednak na więcej ;)
Wypowiedzcie się co sądzicie o naszym projekcie i zadaniu jakie przed sobą postawiliśmy?
Wasze wsparcie będzie oczywiście dla nas bardzo cenne, ale równie mile widziane będą merytoryczne komentarze, także te krytyczne.
Jeśli widzicie potrzebę istnienia takiego produktu, zachęcamy do dołaczenia do naszych fanów.
Pozdrawiam z nadzieją iż wkrótce zobaczymy się na Comparo.pl,
Mikołaj SzymańskiMikołaj Jakub Szymański edytował(a) ten post dnia 16.10.10 o godzinie 11:27